Po dlouhé době jsme se dočkali oznámení nové hry ze světa Hvězdných válek. Star Wars: Fate of the Old Republic je zcela nová ambiciózní příběhovka, která poběží na Unreal Enginu 5.
Crystal Dynamics si pro fanoušky připravili dvojitý zásah. Legendární dobrodružství z roku 1996 se vrátí v Unreal Enginu 5, a aby toho nebylo málo, vývojáři rovnou lákají na zbrusu nové pokračování.
Komunita kolem úspěšné kooperativní střílečky Helldivers 2 opět dokazuje svou oddanost super-demokracii. Skupina nadšených fanoušků vytvořila a vydala celovečerní film s názvem For Liberty!
CD Projekt znovu potvrdil svůj odvážný plán: všechny tři hry nové trilogie The Witcher, v níž má hrát hlavní roli Ciri, by měly vyjít v rozmezí pouhých šesti let. V době, kdy vývoj velkých her neustále roste a cykly mezi jednotlivými díly se prodlužují, působí toto oznámení jako něco, co se téměř vzpírá realitě dnešního herního průmyslu.
Vývoj hry Zaklínač 4 od CD Projekt RED pokračuje poté, co se zhruba před rokem hra do plné produkce. Tým zaznamenal mírný nárůst na 447 členů a na základě technologické demoverze Unreal Engine 5 z června se objevují slibné nápady. Co byste však neměli očekávat, je ukázka na The Game Awards. Loni debutoval první trailer k titulu a Ciri se představila jako […] Článek Zaklínač 4 se neobjeví na The Game Awards, říká jeden z generálních ředitelů CDPR se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Společnosti THQ Nordic a Paraglacial letos překvapily oznámením velmi zajímavě vypadajícího RPG Fatekeeper, které místy připomíná Dark Messiah. Dnes tu máme novou zajímavou ukázku.
Brněnský tým Madfinger Games oznámil zásadní krok. Jejich taktická akce Gray Zone Warfare přechází na Unreal Engine 5.5. S touhle zprávou dorazil i nový patch 0.3.5.0.
V novém spotu Direct auto se objeví digitální postava „Tomáš“ – avatar vytvořený postupy známými z videoher. Pražské studio All Animal kvůli němu vyvinulo nové postupy, chtělo totiž komplexní scénu, filmovou kvalitu a mikrovýrazy obličeje. All Animal se spotem poprvé nasadilo Unreal Engine 5 v ostré produkci. Engine od Epic Games s technologiemi Nanite a Lumen umožnil pracovat s extrémně detailními modely a dynamickým osvětlením v reálném čase, včetně online konzultací s klientem nad živou…
Dlouho očekávaná modernizace klasik je blíž! Podle nejnovějších zpráv Halo Studios pracuje na remacích kampaní Halo 2 a 3. Nový vizuál, moderní hratelnost a chystaný sjednocený multiplayer napříč platformami.
O víkendu jsme vás informovali o velké události, na kterou byly spekulace již řadu měsíců. První díl legendární série Halo se dočká kompletního remaku do nového enginu. Podívejte se na velké srovnání.
Páteční noc byla ve znamení oznámení Halo: Campaign Evolved, kompletního remaku prvního dílu slavné sci-fi série od Microsoftu. Půjde o první díl Halo, který vyjde také na konzole PlayStation.
Legendární série se po čtvrtstoletí vrací ve velkém stylu. Halo Studios (dříve 343 Industries) chystá Halo: Campaign Evolved, plnohodnotný remake původního Halo: Combat Evolved z roku 2001. Hra je kompletně přestavěna na Unreal Engine 5 a poprvé v historii vyjde i na PlayStation 5, společně s verzemi pro Xbox Series X/S a PC.
Microsoft oznámil Halo: Campaign Evolved, kompletní remake Halo: Combat Evolved. Hra běží na Unreal Enginu 5, nabídne tři nové mise a vůbec poprvé v historii série vyjde také na PlayStation 5.
Zákulisní informace herních novinářů z uplynulých dnů se potvrdily. K nadcházejícímu 25. výročí značky Halo připravil Xbox pro fanoušky parádní překvapení. Příští rok vyjde Halo: Campaign Evolved – kompletní remake původní hry Combat Evolved, která vstoupila na trh společně s první konzolí Xbox v roce 2001. Předělávka nabídne kompletně přepracovanou kampaň, parádní grafické zpracování v rozlišení až 4K, nové zbraně a vozidla, online kooperaci až pro čtyři hráče a zcela nový příběh.
Pokračování sci-fi akce od Obsidianu je konečně tu a s ní i srovnání konzolových verzí od Digital Foundry. Na hře je hned vidět větší rozpočet, ale která verze dopadla nejlépe?
V následujících letech se můžeme těšit na Age of Empires. Čerstvé pracovní nabídky potvrzují vývoj nové hry a naznačují zajímavou změnu. Vypadá to na jiné technologické řešení.
Podle posledních úniků se na vývoji již podílí studio Abstraction. Fanoušci by se prvních oficiálních informací mohli dočkat už 24. října na Halo World Championship.
Nvidia otevřela svůj nástroj Audio2Face, který pomocí umělé inteligence převádí zvuk na detailní mimiku 3D postav. Kromě samotných modelů firma zároveň uvolňuje i software development kit (SDK) a kompletní tréninkový rámec, takže vývojáři mohou technologii rovnou nasadit, nebo ji upravit pro vlastní potřeby. Cílem je zrychlit vývoj AI postav ve hrách a 3D aplikacích napříč různými odvětvími.
Japonský videoherní matador Hideo Kodžima konečně blíže představil svou chystanou hru OD, na kterou v posledních letech lákal více méně kryptickými obrázky na sociálních sítích. Nyní jsme se dočkali prvního traileru zpracovaného v Unreal Enginu 5, který poukazuje na zážitek na pomezí videohry a filmu. OD zatím nemá ani výhledové datum vydání.
Silent Hill f je nejspíše jedna z nejnáročnějších her pro současnou generaci konzolí a v režimu výkon běží na PlayStationu 5 jen v rozlišení 360p, což odpovídá zhruba cílovému rozlišení PS2.
Již tento týden se hráči mohou vrátit do světa Silent Hillu. Nový díl láká na nové prostředí v Japonsku, hutnou atmosféru a děsivá monstra. Jak je na tom ale technický stav?
Borderlands 4 patří mezi největší herní události roku a už první týdny ukazují, že jde o trefu do černého – i s chybami, které jí kazí pověst. Fanoušci si užívají grafiku, humor i otevřený svět, ale zároveň nadávají na mechaniku mizících bossů, jež dokáže během vteřiny zničit celý souboj.
Série Borderlands se po šesti letech vrací se 4. dílem a přináší mnohé vítané změny jak v gameplay, tak v grafickém zpracování. Co vše je nového a překoná pokračování starší díly?
Čtvrtý díl oblíbené série Borderlands má za sebou velký start. Na Steamu si během prvních minut po vydání hru spustilo přes 100 tisíc hráčů současně, přičemž špička je ještě vyšší.