Trailer k novému systému Housing ve World of Warcraft obsahuje krátkou scénu svatby, která vyvolala otázky, zda Blizzard neplánuje oficiální hráčské svatby.
Blizzard slíbil hráčům World of Warcraft, že hráčské bydlení, které se dnes spouští v omezené podobě (v Evropě zítra), bude v každém patchi a v budoucích rozšířeních pro online hru rozšiřováno. Čtěte více
Blizzard oznámil, že jeho další datadisk pro World of Warcraft – Midnight – vyjde 2. března 2026. Oznámení bylo učiněno společně se zbrusu novým trailerem, který představuje několik důležitých postav z příběhu datadisku, včetně vůdce krvavých elfů Lor’themara a hlavního antagonisty Xal’atatha. Midnight je druhým dílem plánované trilogie, která si klade za cíl vyprávět velkolepější příběh s názvem Worldsoul Saga. Prvním dílem trilogie […] Článek World of Warcraft Midnight vychází 2. března 2026, nyní se můžete registrovat do bety se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Jaká je pravděpodobnost, že se společnosti Blizzard podaří najít způsob, jak zpoplatnit nepochybně nejzajímavější funkci, která za několik posledních let míří do World of Warcraft? Zřejmě velmi vysoká. Do hry se totiž přidá prémiová měna určená speciálně na bydlení, která se bude jmenovat Hearthsteel. Další informace
Před svým 21. výročím se World of Warcraft potýká s určitými kontroverzemi ohledně své nejnovější aktualizace. Blizzard potvrdil, že WoW zavádí novou virtuální měnu „Hearthsteel“ v rámci svého připravovaného rozšíření Midnight, a uživatelé se obávají, že by se mohla stát pastí mikrotransakcí ve hře, jejíž hraní již stojí 15 dolarů měsíčně. Ve svém příspěvku Blizzard uvedl, že cílem […] Článek Blizzard potvrdil, že do World of Warcraft přidá virtualní měnu se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Blizzard momentálně neplánuje přinést World of Warcraft pro konzole Xbox Series X/S nebo PS5. V novém rozhovoru pro podcast Unlocked Fury uvedl hlavní herní ředitel Ion Hazzikostas, že pokud by již existoval plán na vydání této MMORPG hry na konzole, společnost by oznámila, že pracuje na jejím uvedení na trh. „Abychom byli zcela transparentní, není důvod, abychom o […] Článek Blizzard nepracuje na World of Warcraft pro konzole se nejdříve objevil na GAME PRESS.
Pokud rádi hrajete hry v rámci online setkávání, pak tato nová konzole není nic pro vás. Board je produktem podnikatelky Brynn Putnamové, kterou doprovázel bývalý výkonný ředitel World of Warcraft, Seth Sivac. Byl navržen jako způsob, jak udělat „čas u obrazovky“ zábavnějším a více sdíleným zážitkem. "Rodiny spolu chtějí trávit čas, ale soupeří přitom s neuvěřitelně silnými technologiemi", řekla Putnamová pro USA Today. "Board je o obrácení této dynamiky – využití technologie k podpoře skutečného lidského propojení namísto jeho náhrady." Produkt se chová jako standardní stolní hra, kterou si rozložíte na plocho, stejně jako kartonový herní prostor pro Monopoly nebo Osadníky z Katanu, ale nabízí doplňkové digitální interakce na digitální obrazovce. 12 her je vytvořeno speciálně pro Board a každá z nich má jedinečné sady herních prvků. Putnamová, má zkušenosti s vytvářením technologií, které kombinují digitální a fyzické zážitky. Při předchozím projektu Mirror (Zrcadlo) se jednalo o cvičební obrazovku pro živé online lekce fitness z pohodlí domova. Společnost později koupila firma lululemon za příjemných 500 milionů dolarů. Putnamová označuje Board jako "první herní konzoli pro hraní tváří v tvář" a její cenovka 499,99 USD téměř odpovídá tomu, na co jsme zvyklí v případě herních konzolí. To je ale pouze limitovaná nabídka; na webu se uvádí, že Board bude běžně stát 699,99 USD. Propagační texty se intenzivně zaměřují na myšlenku propojení rodin bez telefonů, nicméně za tuto cenu byste si mohli zakoupit více než tucet různých deskovek a karetních her a odstranit obrazovky úplně. A obrazovky nemusí být nutně špatné. Na výběr je spousta úžasných kooperačních her na jedné pohovce, včetně těch vhodných pro děti, nehledě na fakt, že i hry pro jednoho hráče lze hrát jako multiplayer v případě, že máte ten správný přístup. Tento článek se původně objevil na Engadget.
Vývojáři z Blizzardu pracující na hrách Hearthstone a Warcraft Rumble se přidali k odborům. Jedná se o poslední, nikoli však méně významné, vítězství odborářů ve studiu, které vlastní společnost Microsoft. Tato nově vzniklá odborová organizace má více než 100 členů, zastupuje ji Communications Workers of America (CWA) a jejími členy jsou „softwaroví inženýři, návrháři, umělci, pracovníci kontroly kvality a producenti.“ Inspirovat se nechali úspěšnými snahami svých kolegů pracujících na World of Warcraft, kteří minulý rok založili odbory. Kolegy z World of Warcraft následovali letos odboráři pracující na Diablu a Overwatchi. Podle vyjádření organizace CWA je nyní v Blizzardu členy jejich organizace více něž 1 900 pracovníků. Nové odborové organizaci hraje do karet, že přichází v klíčovou chvíli. Společnost Microsoft, která je mateřskou společností Blizzardu, provedla letos v létě významné škrty napříč celou svou herní divizí, včetně propouštění, kvůli kterému údajně Blizzard ukončil vývoj hry Warcraft Rumble. Vlna zakládání odborových organizací napříč studii patřícími společnosti Microsoft se zvedla díky smlouvám o neutralitě, které společnost podepsala s organizací CWA a které garantují právo pracovníků odborově se organizovat v Activision Blizzard v roce 2022 a v ZeniMax v roce 2024, situace se však může brzy změnit. Společnost Aftermath dále informuje, že smlouva o neutralitě pokrývající pracovníky Activision Blizzard vyprší v říjnu 2025, což by mohlo založení budoucích odborových organizací znesnadnit. Microsoft podepsal svoji první smlouvu o neutralitě, aby uklidnil regulační orgány, které měly výhrady k akvizici Activision Blizzard v hodnotě 68,7 miliardy dolarů, ovšem teď, když je tato dohoda uzavřená, už společnost nemá takovou motivaci chovat se slušně. Tento článek se původně objevil na stránkách Engadget. https://www.engadget.com/gaming/blizzard-teams-working-on-hearthstone-and-warcraft-rumble-unionize-182104024.html?src=rss
Tyhle dny o umělé inteligenci prostě není úniku. Kromě nespočtu postů na sociálních sítích, kdy si někdy kladu otázku, co je vlastně skutečné, je dnes už taky běžnou součástí různých platforem a zařízení. Dokonce i ten přepisovací nástroj, který s kamarády používáme při hraní D&D, často generuje shrnutí sezení, aniž by ho o to někdo žádal. Více informací
Ahoj a vítejte u naší pravidelné rubriky, kde si povíme pár věcí o některých hrách, které jsme hráli. Tento týden: náš venkovní tým se vrátil z Gamescomu a domácí tým se vzpamatovává z Gamescomu. To byl ale týden! Zaujalo vás něco? Více si přečtěte zde
Minulý týden tým Activision Blizzard’s Story and Franchise Development Team (SFD) oznámil světu, že se stali odbory, a to po svém spojením s Communications Workers of America (CWA). V době psaní tohoto textu platí dohoda o neutralitě, zatímco se pracuje na vyjednávání odborové smlouvy. Více informací zde:
Díky oznámení hry „World of Warcraft: Půlnoční“ se příběh elfích ras Azerothu opět dostává do centra dění, spolu s jedním z nejlepších aspektů úspěšnosti MMO.
Slavnostní zahájení večera na Gamescomu bylo opět plné odhalení nových her, jak je už zvykem. Jednou z nejlépe vypadajících je jistě nový filmový trailer k rozšíření Midnight pro World of Warcraft. Filmové trailery od Blizzardu bývají vždy fantastické. Tým, který je vytváří, musel uzavřít nějakou pakts nadpřirozenými silami, aby si udržel takovou úroveň kvality, které se zdá jen těžko dosažitelná. Čtěte více
Stejně jako posledních několik let odstartuje německý veletrh Gamescom velká prezentace Geoffa Keighleyho. Má ve zvyku s předstihem odhalovat, co v průběhu večera uvidíme, a tentokrát to není jinak.
Návštěvníci loňského herního veletrhu Gamescom v Kolíně nad Rýnem měli jedinečnou příležitost zažít svět kultovní hry World of Warcraft (WoW) prostřednictvím revoluční 4D VR simulace s názvem "Escape From Dalaran". Za tímto výjimečným projektem stojí české kreativní studio ALL ANIMAL, které ve spolupráci s Blizzard Entertainment a společností Apex Reality vytvořilo zážitek, jenž na veletrhu vzbudil největší pozdvižení a nadšení.
Návštěvníci loňského herního veletrhu Gamescom v Kolíně nad Rýnem měli jedinečnou příležitost zažít svět kultovní hry World of Warcraft (WoW) prostřednictvím revoluční 4D VR simulace s názvem "Escape From Dalaran". Za tímto výjimečným projektem stojí české kreativní studio ALL ANIMAL, které ve spolupráci s Blizzard Entertainment a společností Apex Reality vytvořilo zážitek, jenž na veletrhu vzbudil největší pozdvižení a nadšení.
Kompetitivní kolotoč se nikdy nezastavuje a času na vedlejší koníčky mají profesionální hráči pramálo. Mathieu „ZywOo“ Herbaut si proto na turnaji IEM Melbourne neváhal každý večer dopřát až čtyřhodinové sezení u World of Warcraft, které ho od cesty za titulem nezastavilo.
BAFTA zveřejnila žebříček nejvlivnějších videoher všech dob. A v něm se česká hra Kingdom Come: Deliverance 2 umístila na neuvěřitelném 7. místě. Nechci Warhorse upírat jejich úspěch, ale copak je novinka, která je na trhu sotva dva měsíce, opravdu jednou z nejdůležitějších her v historii? Mnohé prozradí pohled na to, jak žebříček vznikal.
Bývalý šéf Activision Blizzard Bobby Kotick označil film World of Warcraft z roku 2016 za "strašný" a "jeden z nejhorších filmů, jaké jsem kdy viděl". Čtěte více
Blizzard sdílel první pohled na systém bydlení, který přidává do MMORPG World of Warcraft, ale ne bez rýpnutí do svého hlavního rivala Final Fantasy 14. Čtěte více
Po téměř desetiletém zpoždění chce Blizzard, aby vaše stavění domů v Azerothu bylo v klíčových ohledech odlišné od jednoho z jeho největších konkurentů.
Oslavy 30. výročí Warcraftu tento týden jistě přinesly spoustu novinek, ale pokud jedna věc opravdu rozproudila debatu mezi fanoušky, bylo to naznačení, že hráčské bydlení konečně přijde do World of Warcraft příští rok. A nyní Blizzard sdílel troch
Jak to, že nejzajímavější věcí na Warcraftu v roce 2024 jsou staré hry Warcraft z poloviny 90. let? Nemohl jsem být jediný, kdo tento týden sledoval vysílání Warcraft Direct a doufal v náznak budoucnosti a něčeho nového - aby slyšel, na čem pracuje ředitel Chris Metzen od svého návratu a přemýšlel o budoucnosti Warcraftu před rokem. Místo toho jsme dostali jen remasterované verze Warcraftu 1 a 2 a klasické servery pro World of Warcraft Classic - Classic Classic - a náznak hráčského bydlení ve WoW. To bylo to nejlepší, co jsme mohli dostat: hráčské bydlení, které je sice vzrušující, ale stále se jedná o okrajový vývoj pro 20 let starou hru. Kolik lidí, kromě hráčů WoW, je nadšeno z expanzí WoW v roce 2
Zde je to, co byste měli vědět před sledováním přímého přenosu k 30. výročí Warcraftu, abyste získali nejnovější informace o World of Warcraft, Hearthstone a dalších.
Rok 2024 je pro Blizzard obzvlášť významný, protože herní svět Warcraftu slaví 30. výročí svého vzniku. Místo klasického BlizzConu však Blizzard plánuje online stream, který nabídne unikátní pohled do historie a hudby ikonické série. Co všechno nás během této speciální události čeká?
Letos je to 30. výročí herního vesmíru Warcraft, ale nebude se konat sraz BlizzCon, aby se to oslavilo. Takže Blizzard dělá to nejlepší, co může, a pořádá živý streamovaný event. Blizzard oznámil, že jeho speciální stream Warcraft 30th Anniversary Direct začne ve středu 13. listopadu ve 13:00 ET. Přenos poběží na oficiálních streamovacích kanálech Blizzardu pro Twitch, YouTube a TikTok. Není k dispozici mnoho podrobností o tom, co mohou fanoušci Warcraftu očekávat během streamu, kromě speciálního koncertu k 20. výročí World of Warcraft. Po streamu Blizzard odvysílá živý koncert nazvaný World of Warcraft: 20 Years of Music from Switzerland. 21st Century Orchestra a sbory Tales of Fantasy, Ardito a Madrijazz Gospel zahrají vybrané skladby z ikonického soundtracku MMORPG. Activision Blizzard oznámil v dubnu, že letos nebude pořádat sraz BlizzCon, a to navzdory významnému výročí WoW. Možná je to proto, že to pro herní společnost bylo v posledních několika letech trochu obtížné. Microsoft zahrnul Activision Blizzard do svého kola 1 900 propouštění vedle ZeniMaxu na začátku roku a v následujících měsících studio vytvořilo největší odborovou organizaci v celém odvětví. Tento článek se původně objevil na Engadget na adrese https://www.engadget.com/gaming/blizzard-announces-warcraft-30th-anniversary-stream-next-month-210021972.html?src=rss
Spoluzakladatel Blizzardu Mike Morhaime opustil společnost, kterou založil v roce 1991 se svým univerzitním spolužákem, protože byl unavený z neustálých střetů s Bobbym Kotickem. Čtěte více
Dokumentární film oceněný cenou diváků na festivalu Sundance The Remarkable Life of Ibelin - který vypráví příběh kvadruplegického hráče World of Warcraft Matse Steena - se chystá příští měsíc debutovat na Netflixu. Norský hráč Steen bojoval s degenerativní nemocí zvanou Duchennova svalová dystrofie a zemřel v roce 2014 ve věku 25 let. Během svých 25 let však prostřednictvím svého avatara ve hře World of Warcraft, jménem Ibelin, ovlivnil mnoho životů. "Aniž by to jeho příbuzní tušili, Steen byl schopen navázat hluboká přátelství na velké vzdálenosti díky své vášni a koníčku," uvádí Netflix ve svém článku o dokumentu. Číst více
Blizzard se podělil o další informace ohledně dříve oznámené spolupráce pro Overwatch 2 s World of Warcraft, která přichází jako součást oslav 20. výročí MMO – akce začíná příští úterý, 17. září. Datum začátku bylo oznámeno spolu s novým stylovým trailerem, který představuje atrakci ve stylu zábavního parku s názvem Blizzard World. Jak se trailer odvíjí, řada nezveřejněných postav z Overwatch 2 komentuje probíhající crossover chaos a my dostáváme pohled na nové skiny z World of Warcraft pro hrdinskou střílečku. Tyto skiny zahrnují Sylvanas Windrunner Widowmaker, Lich King Reinhardt, Thrall Zenyatta a Diamond Magni Torbjorn. Zda Blizzard plánuje pro velkou akci Overwatch 2 s World of Warcraft více než jen několik skinů, zůstává zatím nejasné, ale vše se pravděpodobně odhalí, jakmile příští týden akce začne. Čtěte více.
Microsoft dovezl na herní veletrh Gamescom největší stánek ze všech. Impozantní místo zaplnili Indiana Jones nebo slavná série Call of Duty. Největší pozdvižení a nadšení ale vzbudila část věnující se videohře World of Warcraft. Její součástí byly speciální 4D VR simulátory, na nichž hráči osedlali létající stvoření, aby unikli z hroutícího se města Dalaran. Během zběsilé jízdy jim kolem hlavy proudily poryvy větru a také zažili pocit volného pádu. Výrobu a přípravu celého zážitku zařídili čeští vývojáři ze studia All Animal.
Microsoft dovezl na herní veletrh Gamescom největší stánek ze všech. Impozantní místo zaplnil Indiana Jones nebo slavná série Call of Duty. Největší pozdvižení a nadšení ale vzbudila část věnující se videohře World of Warcraft. Její součástí byly speciální 4D VR simulátory, na nichž hráči osedlali létající stvoření, aby unikli z hroutícího se města Dalaran. Během zběsilé jízdy jim kolem hlavy proudily poryvy větru a také zažili pocit volného pádu. Výrobu a přípravu celého zážitku zařídili čeští vývojáři ze studia All Animal.
Microsoft dovezl na herní veletrh Gamescom největší stánek ze všech. Impozantní místo zaplnil Indiana Jones nebo slavná série Call of Duty. Největší pozdvižení a nadšení ale vzbudila část věnující se videohře World of Warcraft. Její součástí byly speciální 4D VR simulátory, na nichž hráči osedlali létající stvoření, aby unikli z hroutícího se města Dalaran. Během zběsilé jízdy jim kolem hlavy proudily poryvy větru a také zažili pocit volného pádu. Výrobu a přípravu celého zážitku zařídili čeští vývojáři ze studia All Animal.
První recenzenti jsou nadšení z nového příběhového rozšíření pro globálně nejpopulárnější MMORPG, World of Warcraft. Pokud jste dosud váhali, zda se do tohoto fantastického světa podívat (nebo se do něj vrátit), teď je ten pravý čas.
Takzvané WoWko je klasikou mezi online hrami pro velká hejna hráčů. Nejspíš nemusíme WoW víc popisovat, pravděpodobně mnoho z vás má na kontě stovky a tisíce hodin.
Activision a Microsoft údajně schválily vytvoření nového "menšího" týmu v rámci Blizzard Entertainment - převážně složeného ze zaměstnanců z mobilně zaměřené divize King společnosti Activision - za účelem vývoje nových her "AA" založených na existujících vlastnostech Blizzardu. Podle Jeze Cordena z Windows Central říkají jeho zdroje, že nová iniciativa odráží nadšení Microsoftu "prozkoumávat a experimentovat" s menšími týmy v rámci větší organizace, v reakci na "monstrózně rostoucí náklady" na vývoj AAA her. Corden poznamenává, že Microsoft dosáhl úspěchu například s hrami Sea of Thieves a Grounded, obě vytvořené relativně malými týmy - a samozřejmě, 2023 hra Hi-Fi Rush, vytvořená malým týmem v rámci Tango Gameworks, byla po svém vydání Microsoftem označena za "příjemné překvapení".
Zdá se, jako by to bylo jen před pěti minutami, co proběhla poslední akce, ale nějakým způsobem je Gamescom opět téměř tady. To znamená, že vydavatelé začínají odhalovat své plány pro výstavu - a v případě Microsoftu nyní víme, že zahrnou denní živé přenosy pro ty, kteří budou doma, a více než 50 hratelných her pro všechny, kteří se budou procházet halami Koelnmesse. Návštěvníci, kteří navštíví Microsoftův stánek v Hale 7 na Gamescomu, najdou 50 her od Xbox Game Studios, Blizzardu, Bethesdy a třetích stran, hratelných na 240 herních stanicích. Mezi ně patří Age of Mythology: Retold, Ara: History Untold, Diablo 4: Vessel of Hatred, Fallout 76 : Milepost Zero, The Elder Scrolls Online: Gold Road a Towerborne. Mezi hratelné hry od třetích stran patří Star Wars Outlaws, Space Marine 2 a dlouho očekávaný Stalker 2: Heart of Chornobyl. Kompletní seznam her na stánku naleznete zde. Čtěte více.
Celý 500členný vývojový tým World of Warcraft od společnosti Blizzard se zorganizoval v odbory, což z něj činí dosud největší skupinu v rámci herních týmů společnosti Microsoft, která tento krok podnikla. Bloomberg včera oznámil, že nyní je v herních týmech Microsoftu zorganizováno přibližně 1750 zaměstnanců, včetně těch, kteří pracují na veteránském MMO od Blizzardu. Vývojáře World of Warcraft bude nyní zastupovat Komunikace Workers of America (CWA), která včera oslavila začlenění zaměstnanců Blizzardu ve svém prohlášení, kde označila toto připojení jako "první zeď k zdi union v Activision Blizzard" a "klíčový bod obratu v rozsáhlejším hnutí za organizaci pracovníků ve videoherním průmyslu".
Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
Zkráceně WoW je fantasy MMORPG počítačová hra, která svět spatřila v roce 2004 a drží rekord v Guinessově knize rekordů za nejpopulárnější MMORPG hru. Několikrát šlo o nejhranější hru v počtu měsíčně platících hráčů.
Zkráceně WoW je fantasy MMORPG počítačová hra, která svět spatřila v roce 2004 a drží rekord v Guinessově knize rekordů za nejpopulárnější MMORPG hru. Několikrát šlo o nejhranější hru v počtu měsíčně platících hráčů.