Akcie společnosti Adobe Inc. (NASDAQ: ADBE) se obchodují za zhruba 336 dolarů a sentiment retailových investorů se před zveřejněním výsledků společnosti 10. prosince rozhodně změnil na býčí. Na sociálních platformách se sentiment drží v rozmezí 71–73 po celý minulý měsíc, což je v ostrém kontrastu s technickým obrazem, kdy RSI Adobe klesl na 29... Retailoví investoři započítali 91% šanci, že Adobe 10. prosince překoná odhady
Společnosti Adobe (NASDAQ: ADBE) a Salesforce (NYSE: CRM) zveřejnily zisky, které ukazují, jak se softwaroví giganti ženou za umělou inteligencí, a to zcela odlišnými cestami. Adobe vložila generativní nástroje do svého kreativního balíčku a spustila samostatné produkty s umělou inteligencí. Salesforce vytvořila celou platformu autonomních agentů, která je navržena tak, aby zvládala úkoly bez lidského zásahu. Kreativní nástroje se setkávají s agenty umělé inteligence Fiskální 3. čtvrtletí Adobe... Salesforce má 70% prémii nad Adobe navzdory nižším maržím na sázce na agenty
Američané na den slevových akcí Black Friday (černý pátek) nakoupili přes internet za rekordních 11,8 miliardy dolarů (téměř 247 miliard korun). To je o 9,1 procenta více než loni, ukazují podle agentury Reuters konečná data společnosti Adobe Analytics. Ta očekávala, že za sobotu američtí zákazníci utratí na internetu dalších 5,5 miliardy dolarů a v neděli 5,9 miliardy dolarů. To by proti loňsku bylo o 3,8 procenta, respektive o 5,4 procenta více.
Američtí zákazníci utratili v rámci online nákupů během Černého pátku 11,8 miliardy dolarů, dle dat z Adobe Analytics, která uvádí, že sledují více než 1 bilion návštěv stránek amerických maloobchodníků.
Američané na den slevových akcí Black Friday nakoupili přes internet za rekordních 11,8 miliardy dolarů (téměř 247 miliard korun). To je o 9,1 procenta více než loni, ukazují podle agentury Reuters konečná data společnosti Adobe Analytics. Ta očekává, že za dnešek američtí zákazníci utratí na internetu dalších 5,5 miliardy dolarů a v neděli 5,9 miliardy dolarů. To by proti loňsku bylo o 3,8 procenta, respektive o 5,4 procenta více.
Washington - Američané na den slevových akcí Black Friday (černý pátek) nakoupili přes internet za rekordních 11,8 miliardy dolarů (téměř 247 miliard korun). To je o 9,1 procenta více než loni, ukazují podle agentury Reuters konečná data společnosti Adobe Analytics. Ta očekává, že za dnešek američtí zákazníci utratí na internetu dalších 5,5 miliardy dolarů a v neděli 5,9 miliardy dolarů. To by proti loňsku bylo o 3,8 procenta, respektive o 5,4 procenta více.
Seznam tento týden rozvířil vody domácího rybníčku umělé inteligence spuštěním českého AI asistenta. Nezahálí ale ani ve Spojených státech – Microsoft představil herního Copilota a Adobe ve spolupráci s Googlem zapracoval na rozšíření přístupnosti modelu Nano Banana Pro. Objevily se také zmínky o prvních prototypech očekávaného AI zařízení a pokračuje i vysoce sledovaný spor o roli ChatGPT v sebevraždě mladistvého.
Fotografování psů je umění zachytit emoci i pohyb. Lucia Drietomská své zkušenosti promítla do jedné z prvních českých knih na toto téma. V rozhovoru popisuje cestu od nápadu až po hotovou publikaci, která pomáhá fotografům najít jistotu i inspiraci.
Adobe dočasně nabízí plnou verzi webového Photoshopu zdarma. Akce platí do 8. prosince a plný přístup získáte na rok. Nabídka je podmíněna instalací doplňku do Chromu.
Firma Adobe spustila zajímavou akci, která potěší každého, kdo občas potřebuje upravit fotku nebo grafiku. Slavný program Photoshop je teď k dispozici jako rozšíření do Google Chrome – a navíc ho můžete získat zcela zdarma na celý rok. Ale jednejte rychle – musíte se přihlásit do 8. prosince 2025.
Společnost Adobe rozšířila svůj ekosystém kreativních nástrojů poháněných umělou inteligencí integrací Gemini 3 (Nano Banana Pro) společnosti Google do produktů Adobe Firefly a Photoshop. Integrace byla oznámena 20. června a souvisí se širší strategií společnosti, jejímž cílem je přímo zabudovat více pokročilých modelů umělé inteligence do svého kreativního softwaru, což uživatelům umožňuje vytvářet a zdokonalovat nápady, aniž by museli opouštět prostředí Adobe. Integrace odráží rostoucí trend mezi kreativními profesionály, kteří […]
Affinity je už pěknou řádku let alternativou k Photoshopu od Adobe. Nyní je ještě významnější. Od konce října je totiž zdarma, což se projevilo i vysokým zájmem.
Pokud nechcete mít předplatné několika obrazových generativních AI, můžete je do značné míry sloučit. Adobe Firefly rozšiřuje počet partnerských modelů.
Akcie Semrush vystřelily raketově vzhůru poté, co Adobe oznámilo akvizici této platformy pro marketing ve vyhledávačích ve výši 26,2 miliardy USD. Zde zjistíte, proč už je moc pozdě na investici do akcií SEMR.
Cynthia Stoddardová povede IT organizaci společnosti. Bude přímo podřízená generálnímu řediteli Lip-Bu Tanovi, zatímco se společnost bude snažit o modernizaci.
Adobe uvedlo, že Semrush nabídne 12 USD za akcii, tedy téměř dvojnásobek uzavírací ceny 6,89 USD z úterý, kdy ještě nebyly informace o dohodě veřejně známy.
Společnost Adobe za společnost zaplatí 12 dolarů za akcii, což představuje prémii přibližně 77,5 % k závěrečné ceně společnosti Semrush v úterý. Akcie společnosti Semrush před zahájením obchodování vzrostly o 55 %. Semrush navrhuje a vyvíjí software, který společnostem pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, na sociálních médiích a s online reklamou.
Slovo „studiový“ se dnes používá všude – na sluchátkách, reproduktorech i tlačítkách umělé inteligence, která slibují profesionální zvuk jedním kliknutím. Ale kde je hranice mezi marketingem a realitou? Tento text se vrací ke kořenům toho, co studiový zvuk skutečně znamenal, a vysvětluje, proč se z technického standardu stal jen prázdný slogan.
Ne vždy se nám při focení mobilem podaří zmáčknout spoušť v tom nejlepším okamžiku. To ale vůbec nevadí, protože existuje spousta šikovných aplikací pro úpravu. Obrázky si tak můžeme vylepšit přímo ve smartphonu. Představujeme tři doporučené aplikace a přidáváme přehled nejmodernějších nástrojů, které už pracují s podporou umělé inteligence.
Podle nové globální studie Adobe Creators’ Toolkit Report již 86 procent influencerů a tvůrců obsahu používá při tvorbě umělou inteligenci. Většina z nich tvrdí, že jim AI nejen pomáhá růst, ale i dále rozvíjet svou značku a nacházet nové publikum.
Brněnský startup Usetiful slaví úspěšný exit. Za miliony dolarů ho kupuje americká společnost Fullstory. Získá tím platformu, která se během šesti let stala globálním hráčem na poli digitálního onboardingu a mezi jejíž klienty patří světové firmy jako DHL, Zalando či Audi. Přesnou výši transakce firmy nezveřejnily.
Startup Usetiful začal jako večerní aktivita kamarádů z Brna, během šesti let vyrostl na nástroj, který používá DHL, Zalando, Konica Minolta či Audi. Dnes oznámil, že jej kupuje americká firma Fullstory. Přesnou výši transakce firmy nezveřejňují, zmiňují ale, že řádově jde o vyšší jednotky milionů dolarů (zhruba kolem 160 milionů korun). Startup Usetiful pomáhá firmám vytvářet interaktivní průvodce, kontextovou nápovědou a funkční dotazníky pro své aplikace. Takže se v nich uživatelé snáz…
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti....
Z večerního projektu čtyř přátel se za šest let stal nástroj, který zlepšuje uživatelskou zkušenost v aplikacích po celém světě. Startup Usetiful nyní kupuje americká firma Fullstory, a to za vyšší jednotky milionů dolarů. Brněnský příběh, který se obešel bez investorů, ukazuje, že i z nuly lze postavit globální produkt, pokud děláte věci chytře – a s respektem k soukromí.
Hollywood prochází digitální revolucí – a ta se netýká jen lidí. Čím dál více filmů dává přednost počítačově generovaným zvířatům před těmi skutečnými. Výsledkem je útlum poptávky po trenérech, agentech i čtyřnohých hvězdách, jako je pes Rocco. Nové technologie přinášejí realistické efekty i etické výhody, ale zároveň mění osudy celého jednoho filmového odvětví.
Začínali jako dvojka kamarádů, další dva se k nim přidali a z bočního projektu, který dělali vedle svých zaměstnání, vybudovali bez externích investorů globálně působící startup. Teď Ondrej Dobias, Jan Alexandr Janíček, Michal Jurzykowski a Tomáš Maxmilián Janíček slaví – svůj Usefitul prodali za vyšší jednotky milionů dolarů americké společnosti Fullstory.
Jako grafička, která denně pracuje s Adobe a Canvou pro Ráj Hráče, jsem si myslela, že mě nic nepřekvapí. Pak ale přišla tato revoluční zpráva, která může změnit pravidla hry pro každého designéra. MUSÍME SI PROMLUVIT!
Startup Merge Labs bude využívat ultrazvuk a genovou terapii ke čtení mozkových signálů bez chirurgických implantátů, čímž se odkloní od invazivní metody společnosti Neuralink.
Canva udělala zásadní krok proti Adobe – nástroj Affinity pro úpravu fotek, vektorů i sazby nyní nabízí zdarma. Tento tah by mohl změnit trh s grafickým softwarem a otevřít kreativní možnosti široké veřejnosti, studentům i profesionálům bez nutnosti drahých licencí.
Namísto obávaného předplatného Affinity zamířilo opačnou cestou a je k dispozici kompletně zdarma. Nově ale nejde o tři samostatné aplikace nýbrž jeden komplexní grafický nástroj.
Adobe Firefly, dosud známý především generováním obrázků, se posouvá o úroveň výš. Nově zvládá vytvářet zvukové stopy i hlasové projevy – a to bez potřeby studia či technických znalostí. S funkcemi Generate Soundtrack a Generate Speech rozšiřuje Adobe dostupnost kreativních nástrojů pro každého, kdo chce tvořit obsah rychle, snadno a bez kompromisů.
Přestože kreativní konference společnosti Adobe investory nenadchla, akcie ADBE navíc vysílají kvantový signál, který statisticky ukazuje na možný nárůst ceny.
Společnost Adobe dnes oznámila nového asistenta AI pro Photoshop, který umožní návrhářům a kreativním profesionálům automatizovat opakované úkoly. Asistent s pohotovými reakcemi je napájen umělou inteligencí, která může vyřizovat tvůrčí úkoly, nabízet přizpůsobená doporučení a poskytovat výuková videa. Asistent AI je k dispozici také v aplikaci Adobe Express, což je cloudový designový nástroj Adobe. Pro Photoshop i Express mohou uživatelé využívat funkce pro tvorbu a úpravy založené na konverzaci. Podle společnosti Adobe lze plynule přecházet mezi konverzační tvorbou a ručními úpravami s přístupem k ručním nástrojům. Do aplikace Photoshop míří několik dalších nástrojů pro AI, včetně Generative Upscale (generativní zvýšení rozlišení) a Generative Fill (generativní vyplnění) s modely partnerů. Generative Fill lze použít s Gemini 2.5 Flash, Black Forest Labs LUX.1 Kontext a Firefly Image Models k odebrání nebo úpravě obsahu pomocí textových pokynů. Nová funkce Harmonize dokáže kombinovat lidi nebo objekty do nových scén a zajistit přirozené výsledky díky přizpůsobení světla, barvy a tónu. Funkce Harmonize, Generative Fill a Generative Upscale s přístupem k modelům partnerů jsou k dispozici již dnes, zatímco asistent AI pro Photoshop je k dispozici na soukromém beta čekacím seznamu. Asistent AI pro Adobe Express je k dispozici zákazníkům se službou Adobe Express Premium. Další informace o nových oznámeních společnosti Adobe naleznete na webu společnosti Adobe. Odkaz: Adobe Článek „Adobe Photoshop Adds AI Assistant to Automate Repetitive Design Tasks“ se poprvé objevil na MacRumors.com Diskutujte o tomto článku na našem fóru
Mezi obvyklou várkou vylepšení pro aplikace Creative Cloudu, která využívají AI, zavedl Adobe nový asistent AI pro Photoshop, který pomůže automatizovat zdlouhavé práce a poskytovat přizpůsobená doporučení. Na akci Adobe Max 2025 společnost také představila nové nástroje pro Photoshop, Premiere a Lightroom a zahájila provoz nového generativního modelu AI a začlenila nové modely třetích stran od společností Topaz a dalších. Klíčovou novou funkcí ve Photoshopu a Express (vše v jednom návrhovém, fotografickém a video nástroji od Adobe) je Asistent AI, se kterým je možné komunikovat konverzačním způsobem a získat tak „větší možnosti kontroly a síly a potenciální úsporu času“. Pomocí něj lze provádět celou řadu kreativních úkolů, jako je korekce barev nebo změna velikosti. U složitých úkolů dokáže navrhovat osobní doporučení a nabízet návody, jak je splnit. V krátké ukázce Adobe předvedlo, že když se ve výše uvedených aplikacích přepnete do režimu „agenta“, minimalizuje se běžné složité rozhraní. Místo něj se zobrazí jednoduché rozhraní založené na zadávání příkazů. Do něj pak můžete psát úkoly, které chcete provést, a agent je pak automaticky provede. Můžete se pak vrátit do nabídek s běžnými možnostmi a výsledek doladit změnou jasu nebo úrovně. Kromě Asistenta AI společnost Adobe uvedla na trh několik dalších nástrojů AI pro Photoshop. Mezi nimi jsou nové partnerské modely pro funkci Generative Fill, které umožňují snadno odstraňovat nežádoucí objekty a vyplňovat vzniklé mezery. Patří mezi ně Google Gemini 2.5 f!lash, Black Forest Labs FLUX.1 Kontext a Adobe Firefly Image Models. Společnost Adobe také představila Firefly Image Model 5, svůj dosud nejdokonalejší model pro generování obrázků. Photoshop získává také nový generativní nástroj Generative Upscale, který pomocí Topaz Lab. AI převádí malé, oříznuté a další obrázky s nízkým rozlišením do rozlišení 4K se „skutečnými detaily“, jak uvádí společnost Adobe. Další funkcí je Harmonize. Ta umožňuje umísťovat objekty a lidi do různých prostředí realistickým způsobem. Tím se eliminuje většina práce potřebné pro takový druh komponování. Funkce Harmonize také přizpůsobuje osvětlení, barvu a odstín objektů a lidí na pozadí. V aplikaci Premiere byla zavedena podobná funkce s názvem AI Object Mask, která dokáže automaticky identifikovat a izolovat lidi a objekty ve videu, aby bylo možné je upravovat, aniž by bylo třeba provádět jakékoli ruční rotoskopické práce. Aplikace také získává nové obdélníkové, eliptické a perové maskování a rychlou vektorovou masku v aplikaci Premiere, které umožňují rychlé sledování. A nakonec Lightroom získává novou funkci nazvanou Pomocné třídění. Ta umožňuje rychle a snadno identifikovat nejlepší snímky ve velké sbírce fotografií a umožňuje filtrovat položky, jako je úroveň zaostření, úhly a stupně ostrosti. Nástroje Photoshop Generative Fill s Partnerskými modely, Generative Upscale a Harmonize jsou pro zákazníky k dispozici již dnes. V beta verzi nyní vychází funkce Premiere AI Object Mask, Rectangle, Ellipse and Pen masking a Fast Vector Mask a také nástroj Lightroom AI Assisted Culling. Asistent AI pro Photoshop bude zpočátku k dispozici prostřednictvím soukromého beta čekacího seznamu. Tento článek se původně objevil na webu Engadget na adrese https://www.engadget.com/apps/adobes-new-photoshop-ai-assistant-can-automate-repetitive-tasks-120032017.html?src=rss
Adobe právě vydalo nejnovější verzi aplikace Firefly, která teď v téměř všech aspektech postprodukce videí a obrázků výrazně využívá technologie AI. Aktualizovaná aplikace teď dokáže pomocí AI generovat mluvenou vrstvu, hudbu, obrázky a videoklipy a dokonce i pomoci s tvorbou nápadů nebo spojováním klipů. Mnoho tvůrců může považovat za nepříjemné spoléhat se při téměř každé části tvorby na technologii AI, ale společnost Adobe o Firefly říká, že je „nástrojem pro, nikoli náhradou, lidskou tvořivost“. Až do této chvíle byla aplikace Firefly nástrojem pro vytváření obsahu, ale společnost Adobe nyní uvedla na trh privátní beta verzi editoru videí Firefly. Jedná se o webový editor s časovými osami se stopami, který se podobá editoru Adobe Premiere Pro a umožňuje generovat, organizovat, stříhat a řadit klipy a přidávat mluvenou vrstvu, zvukovou stopu a titulky. Lze spravovat existující obsah aplikace Firefly nebo v editoru vytvářet nový obsah (s předdefinovanými styly, jako je např. plastelínová animace, anime nebo 2D animace) a tento obsah kombinovat se zachyceným médiem. To vše lze upravovat „s přesností na snímky nebo pomocí integrovaného přepisu,“ uvedla společnost Adobe. Kromě videa dokáže aplikace Firefly eliminovat potřebu vytváření mluvené vrstvy a hudby člověkem. Nový nástroj Generate Soundtrack společnosti Adobe (veřejná beta verze), který je vybavený zvukovým modelem AI aplikace Firefly, je generátor hudebních zvukových stop využívající technologii AI, jenž vám umožňuje zvolit si styl nebo vytvoření stylu pro libovolný nahraný klip. Nástroj pak danou skladbu synchronizuje a načasuje přesně podle dané videostopy. Nástroj Generate Speech funguje stejně jako mluvená vrstva. Nabízí možnost vybrat si model řeči aplikace Firefly nebo model společnosti ElevenLabs a generovat „věrohodné hlasy v několika jazycích a provádět jemné doladění emocí, tempa a důrazu pro přirozený a poutavý přednes.“ Společnost Adobe také rozšiřuje dostupnost nástroje Firefly Creation Production přímo v aplikaci Firefly jako privátní beta verzi. Jedná se o kompletní systém pro dávkové úpravy obrázků vybavený technologií AI, který umožňuje pomocí řídicího rozhraní bez nutnosti kódování vytvářet klipy a automaticky nahrazovat pozadí, jednotně upravovat barevné tóny a ořezávat. Pak tu máme funkci Firefly Boards, což je „ideová plocha“ s podporou AI, která pomáhá při tvorbě nových konceptů. Funkce „Rotate object“ pomáhá převádět 2D obrázky do 3D, abyste mohli objekty a lidi umisťovat do různých pozic a nových perspektiv. Další dvě funkce, export do formátu PDF a dávkové stahování obrázků, urychlují proces sdílení vizuálních konceptů v rámci projektů. A konečně funkce Prompt to Edit (k dispozici nyní v aplikaci Firefly) je konverzační rozhraní pro úpravy, které umožňuje používat každodenní jazyk k popisu úprav, které chcete v obrázku provést, podobně jako když u textových obrázkových nástrojů, jako je Midjourney, vytváříte nové obrázky. K dispozici je v rámci nejnovějšího obrazového modelu AI 5 aplikace Firefly, a dále modelů partnerů, společností Black Forest Labs, Google a OpenAI. Vzhledem k tomu, že nyní může aplikace Firefly zpracovávat každý aspekt tvorby, můžete si klást otázku, zda to povede k záplavě nekoukatelného „odpadu“ AI na serverech YouTube a jinde. Odpověď zní, že „pravděpodobně ano“, ale nebude to nutně levné. Samostatné předplatné aplikace Firefly stojí 10 USD/měsíc u základního plánu (20 videí o délce 5 sekund), 20 USD/měsíc u plánu Pro (40 videí o délce 5 sekund) a 199 USD u prémiového plánu (neomezený počet videí). Společnost Adobe nicméně do 1. prosince nabízí všem zákazníkům programu Firefly a Creative Cloud Pro bezplatné vyzkoušení (s určitými omezeními) generování obrázků a videí. Všechny nové nástroje jsou nyní k dispozici v aktualizované verzi, veřejné beta verzi nebo privátní beta verzi, jak je uvedeno výše. Tento článek se původně objevil na webu Engadget na adrese https://www.engadget.com/apps/adobes-firefly-can-now-use-ai-to-generate-soundtracks-speech-and-video-120018593.html?src=rss sourceMapping
Dnešním dnem začal Adobe Max a s ním přišla celá řada oznámení – většinou ze světa AI. Na své kreativní konferenci ale společnost oznámila i to, že nástroje pro střih videa v Adobe Premiere se integrují do YouTube Shorts. Není tajemstvím, že YouTube dělá všechno proto, aby Shorts mohl postavit proti TikToku a Instagram Reels. Nyní tak budou mít tvůrci YouTube k dispozici Premiere mobile v aplikaci Shorts na jedno kliknutí v nabídce „Upravit v Adobe Premiere.“ K dispozici zde budou editační nástroje Adobe, generativní zvukové efekty a samozřejmě spousta funkcí AI od Firefly. Tvůrci YouTube Shorts uvidí také „exkluzivní“ možnosti jako řadu efektů, předvoleb a přechodů. Podobně budou moci použít některou ze šablon Shorts, které už existují, nebo si vytvořit a sdílet vlastní. Aplikace Adobe Premiere na zařízení se systémem iOS vyšla v září, ale tvůrci museli obsah vyvážet do YouTube. V prohlášení Ely Greenfield, hlavní viceprezident a technický ředitel Adobe pro digitální média, uvedl, že YouTube je „největší světové pódium.“ Dále pokračoval slovy: „YouTube Shorts se staly dokonalým odrazovým můstkem pro tvůrce a přinést profesionální nástroje Adobe Premiere pro střih videa milionům tvůrců na YouTube jim pomáhá vytvářet jedinečný obsah a oslovovat nové publikum.“ Adobe neupřesnilo přesné časové rozmezí, pouze uvádí, že Premiere mobile brzy dorazí do YouTube Shorts. Tento článek se původně objevil na Engadgetu na adrese https://www.engadget.com/entertainment/youtube/youtube-shorts-will-integrate-adobe-premieres-video-editing-tools-120013562.html?src=rss
Společnost Adobe dnes představila nové asistenty AI pro produkty Creative Cloud, Express a Photoshop, které uživatelům pomohou s vytvářením a úpravami obrázků.
Společnost Adobe v úterý oznámila, že uvádí na trh nejnovější verzi svého modelu pro generování snímků Firefly Image 5. Současně firma aktualizovala web nástroje Firefly, doplnila podporu dalších externích modelů a přidala možnost generovat mluvené slovo a zvukové stopy.
Čeká nás exkurze na minové pole pracovních pohovorů, podíváme se na operaci Europolu proti SIM farmě v Litvě, čekají nás zranitelnosti v BIND 9, routerech TP-Link a platformách Adobe Commerce a Magento. V poslední době se množí podvody při pracovních pohovorech. V uplynulém týdnu vyšel na serveru Lupa.cz zajímavý článek o falešných uchazečích o práci v IT. Skutečným cílem uchazečů je přitom proniknout do interních systémů bank či pojišťoven.
Proč se některé z nejlepších technologických investic schovávají na očích? Zatímco všichni honí poslední AI miláčky, tito dva lídři v oblasti softwaru potichu tisknou peníze při skromných cenách akcií.
PDF soubory jsou dnes všude. Posíláme si je v práci, dostáváme je od úřadů, stahujeme si je jako faktury nebo formuláře. Jejich obliba pramení z jednoduchosti – fungují na každém zařízení a systému stejně. Jenže právě tato všudypřítomnost a důvěra, kterou jim věnujeme, z nich dělá ideální zbraň pro kyberzločince.
V online nakupování se aktuálně odehrávají velké změny. Mění se způsob, jakým lidé nakupují i jak značky soupeří o pozornost zákazníků. Hybatelem těchto […]
ASUS oznámil strategické partnerství s výrobcem akčních kamer GoPro. Cílem spolupráce je zjednodušit pracovní postupy tvůrců obsahu, kteří točí na kamery GoPro a následně materiál zpracovávají na noteboocích řady ProArt. Integrace má tvůrcům ušetřit čas i nervy při přenosu a organizaci natočených záběrů.
Microsoft ustoupil ze svého plánu zastavit letos podporu a aktualizace pro uživatele operačního systému Windows 10. V Evropě podporu prodlouží o další rok.
Adobe Inc. je americká firma zabývající se vývojem Softwaru pro počítačovou grafiku, publikaci a digitální marketing, která byla založena v roce 1982 Johnem Warnockem a Charlesem Geschkem. Firma je veřejnosti známá především díky výrobě grafických programů Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Indesign a především Adobe Acrobat Reader sloužící k zobrazení nebo tvorbě PDF dokumentů.
Adobe Inc. je americká firma zabývající se vývojem Softwaru pro počítačovou grafiku, publikaci a digitální marketing, která byla založena v roce 1982 Johnem Warnockem a Charlesem Geschkem. Firma je veřejnosti známá především díky výrobě grafických programů Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Indesign a především Adobe Acrobat Reader sloužící k zobrazení nebo tvorbě PDF dokumentů.