Před 8 dny
(ROZHOVOR) Česká sklářská tradice patří k tomu nejcennějšímu, co tuzemské řemeslo světu dalo. K jeho nejikoničtějším značkám bezpochyby patří karlovarská sklárna Moser, jejíž ručně vyráběný křišťál zdobí paláce, sbírky i luxusní interiéry po celém světě. A nyní vstupuje do nové éry. Do čela firmy se na začátku roku postavil zkušený manažer Martin Dvořák, který chce značku posunout do role globálního brandu a trendsettera designu a barev. Pod jeho vedením sklárna letos otevřela svoji prodejnu v Hongkongu, rozjela spolupráci s Orient Expressem a slaví úspěch s ultra limitovanou kolekcí Echoes. Moser tak dokazuje, že i tradiční řemeslo může mít velmi současnou podobu. Martin Dvořák přišel do vedení Moseru se zkušenostmi z energetických, průmyslových i výrobních firem. Působil například v představenstvu E.ON Energie, byl jednatelem německého rodinného holdingu Zambelli nebo členem představenstva průmyslového uskupení EGE.