Zavřít
Marek Hlavica

Marek Hlavica

Nejnovější články na Seznamu na téma Marek Hlavica
  • Forum 24

    Ivanka Devátá slaví devadesátiny a humor ji neopouští

    Před 7 dny
    Populární herečka a spisovatelka Ivanka Devátá oslavila narozeniny, a to s humorem a při síle. V práci nepolevuje, vyšla jí nová kniha, jubilejní dvacátá s názvem Na vše připravená. Křest této nové kn…
     Komentáře
  • Media Guru

    České PR slaví 30 let, APRA má nový vizuální styl

    Před 26 dny
    České public relations prošlo za posledních třicet let výraznými změnami. Asociace Public Relations (APRA), která u všech klíčových milníků stála, přichází s novým vizuálním stylem.
  • Médiář

    Asociace public relations si připomíná 30 let, má nový vizuál od Creative Friends

    Před 26 dny
    Oborové sdružení vzniklo v listopadu 1995, do další dekády vstupuje s 25 řádnými členy.
     Komentáře
  • Médiář

    Rada pro reklamu zpřísnila samoregulaci hazardu

    Před 6 měsíci
    Nové znění kodexu začne platit 1. září, do té doby má hazardní a sázkový průmysl lhůtu na ukončení obchodních smluv a zastavení aktivit, které by mohly být s kodexem v rozporu.
     Komentáře
  • Hlídací pes

    Koncept nenávisti se už vyčerpal, věří političtí marketéři. Expertům i stranám nabízejí etický kodex

    Před 7 měsíci
    Ti, kteří by měli přijít především, nepřišli. A ti, kteří by dobrovolná pravidla pro etické vedení politických kampaní měli podepsat přednostně, svůj podpis nejspíš stejně nepřipojí, shodli se účastníci konference pořádané Asociací public relations (APRA). Ta zde předložila návrh Kodexu eticky vedené politické komunikace. „Ambicí je mít kodex hotov před parlamentními volbami. Také bychom chtěli,
     Komentáře
  • Forum 24

    Lhaní v kampani není přestupek, rozhodl úřad. Neetické billboardy hnutí ANO tak zamíří k soudu

    Před 8 měsíci
    Úřad pro dohled nad hospodařením politických stran a politických hnutí se podnětu týkajícího se etičnosti billboardů hnutí ANO, na kterých byl využit premiér Petr Fiala (ODS), věnovat nebude. Podle úř…
     Komentáře
  • Hospodářské noviny

    Děti: Reklamy na nás neplatí, jsou nudné. Jenže dopisy Ježíškovi píší podle youtuberů

    Před 2 roky
    Vím, že si na Vánoce budete přát spoustu hraček, a já mám hračky ráda. Blonďatá youtuberka se chystá téměř 300 tisícům svých odběratelů ukázat, co ukrývá třpytivé jednorožčí vejce. V dalších videích se věnuje třeba panenkám nebo stavebnicím.
     Komentáře
  • Vitalia

    Takhle lžou lékoví šmejdi. Tvrdí, že vyléčí srdce i cukrovku, za neúčinné léky inkasují tisíce

    Před 2 roky
    Slibují zázraky na počkání a používají k tomu tváře známých českých lékařů. Někdy se zaštiťují „léčbou bez chemie“ nebo východní „medicínou“. Jenže místo toho z vás vytáhnou peníze, za které přinejmenším dostanete něco neúčinného, v tom horším jedovatého. Chcete zhubnout dvacet kilo za pět dní, mít novou chrupavku v kloubech nebo omládnout o čtyřicet let? Zbavit cukrovky, křečových žil a nánosů v cévách? Nebo raději umět přes noc plynně anglicky? Tak pak vězte, že je to zatím možné jen v reklamních slibech, nikoliv realitě.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Tři čtvrtiny Čechů si práci vybírají podle nabídky benefitů. Pro generaci Z budou zásadní

    Před 2 roky
    Při výběru nové práce se Češi stále častěji rozhodují podle nabídky benefitů. Průzkum společnosti Edenred ukázal, že pro 75 % zaměstnanců je důležité, aby při změně pracovního místa jejich nový zaměstnavatel nabízel volnočasové benefity. U příslušníků generace Z je to dokonce 82 %. Nejpopulárnějším benefitem je dovolená navíc, dále následuje třináctý plat, příspěvek na stravování a příspěvek na volnočasové aktivity.
     Komentáře
  • Forum 24

    Simply the best. Týraná dívka kopla do vosího hnízda a vystoupala na vrchol

    Před 2 roky
    NEKROLOG / Budete-li chvíli hledat, najdete na YouTube záběry z koncertu zpěvačky Tiny Turner v pražské Lucerně, který se odehrál 5. prosince roku 1981. Tina se v tu chvíli ocitá ve zlomovém okamžiku…
     Komentáře
  • VipShow

    Ivanka Devátá už knihu nenapíše, před kamerou se už nejspíš neobjeví. Obdivuje Bohdalku, která v 91 letech ještě řídí

    Před 2 roky
    I když televizní diváci znají herečku Ivanku Devátou z několika úspěšných filmů a seriálů, ona sama se spíše považuje za spisovatelku. Napsala dokonce 19 velice úspěšných knížek! V poslední době však dospěla k tomu, že s populární Jiřinou Bohdalovou už soutěžit nebude.
     Komentáře
  • České důchody

    Ivanka Devátá: Nejkrásnější chvíle je, když si uvědomím, že už nic nemusím

    Před 2 roky
    Ivanka Devátá oslavila na konci loňského roku 87 let. A přestože bývalá divadelní a televizní herečka a spisovatelka čeká už přes deset let dle vlastních slov na smrt, humor ji rozhodně neopouští. Držitelka Ceny Františka Filipovského za celoživotní mistrovství v dabingu má rozepsanou další knížku a nyní se už těší na léto. Také má radost z besed, které občas pořádá, a stále chodí vyprávět zábavné historky do Rozhlasu.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Česká Effie je otevřená pro přihlášky

    Před 3 roky
    Soutěž reklamní a marketingové efektivity přijímá přihlášky do 25. ročníku. Ceny se udělují v 16 kategoriích, letos mezi ně přibyl digitální marketing.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Česká Effie ocení i digitální marketing

    Před 3 roky
    Soutěž efektivních komunikačních projektů uzavřela partnerství s českým Googlem a přidává novou kategorii. Udělí i Cenu za nejefektivnější využití YouTube.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Značku je třeba chránit i mimo krizi

    Před 3 roky
    Kvůli invazi na Ukrajinu si zvlášť pobočky nadnárodních skupin dávají větší pozor na to, kde se jejich reklama objevuje. Místní firmy by měly přidat.
     Komentáře
  • Podnikatel

    Radíme firmám: Jak udělat marketingovou kampaň pro Ukrajince a nenaštvat Čechy

    Před 3 roky
    Vzhledem k rostoucímu počtu ukrajinských uprchlíků na našem území se může u firem objevit potřeba udělat marketingovou kampaň zaměřenou právě na ně. Na co si dát pozor? Odborníci se shodují, že je potřeba si komunikaci zaměřenou na Ukrajince dobře promyslet a zhodnotit, zda je v rámci etických mezí, nebo už za hranou. Stejně tak, jestli se pro firmu jedná jen o nový trh, nebo je to pro ni vstřícné gesto směrem ke statisícům Ukrajinců, kteří zde našli azyl.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Firmy loni utratily za reklamu téměř 125 miliard. A letos to bude ještě víc

    Před 3 roky
    Ani covid růst nezastavil a reklamnímu trhu v Česku se vloni dařilo. Podle dat Asociace komunikačních agentur firmy investovaly do marketingových kampaní 124,7 mld. korun. Mezi nejsilnější trojku patří Lidl, Kaufland a Albert.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Zelenskyj umí svými pocity strhnout ostatní. Není to komedie, ale autenticita, říká expert

    Před 3 roky
    Volodymyr Zelenskyj pomáhá Ukrajincům vzdorovat silnějším Rusům. Ve vysílání CNN Prima NEWS to uvedl novinář a odborník na komunikaci Marek Hlavica. Podle něho prezident při svých projevech nehraje žádné divadlo a je autentický.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Marketingová soutěž EFFIE se vrátila před publikum. Kdo si odnesl cenu Grand Prix?

    Před 4 roky
    Vyhlášení výsledků nejvýznamnější marketingové soutěže EFFIE Awards Czech Republic se po roce opět uskutečnilo před publikem. Na slavnostním galavečeru, který se konal 24. listopadu, rozdali pořadatelé celkem 27 cen, a to ve čtrnácti soutěžních kategoriích včetně dvou speciálních ocenění a Grand Prix.
     Komentáře
  • Novinky

    Opožděná oslava pětadvacetin festivalu Blues Alive s Dylanem

    Před 4 roky
    Na oslavu svých pětadvacetin si musel festival Blues Alive počkat o rok déle, než by se podle kalendáře slušelo. Z dobře známých pandemických důvodů loňský ročník neproběhl, a tak hudební publicista Ondřej Bezr, dramaturg festivalu, prostě konstatoval: „Rozhodli jsme se, že rok 2020 nebyl, vždyť on vlastně skutečně nebyl, a že budeme slavit pětadvacet let letos.“
     Komentáře
  • FMZine

    Blues bez obav (Blues Alive 2021)

    Před 4 roky
    Jako by nestačila snížená kapacita sálu, kontroly u vchodů, zábradlí před pódiem zaručující potřebný odstup od vystupujících… Teď ještě změny v programu... No a co!
     Komentáře
  • Aktuálně

    Vrcholí festival Blues Alive, šumperská nemocnice u vstupu zřídila testovací místo

    Před 4 roky
    V sále je letos znatelně méně lidí, atmosféra se však nezměnila.
     Komentáře
  • Echo24

    ,,Měl plno výmluv.“ Hesla v brutální kampani jsou jen marketingová, přiznává ministerstvo

    Před 4 roky
    „Brutální“ očkovací kampaň zobrazující i zemřelé schytala kritiku odborníků i značně ostrou reakci rektora ČVUT Vojtěcha Petráčka. Ten mimo jiné kampani vyčítá spojování zemřelých se slogany, které zpochybňují jejich volbu odmítnout očkování. Ministerstvo zdravotnictví přiznává, že jde jen o marketingová hesla, která s konkrétními lidmi na fotografiích nesouvisí. Podle mluvčího resortu Daniela Köppla je to naopak správný přístup.
     Komentáře
  • České noviny

    Na festivalu Blues Alive v Šumperku důsledně kontrolují očkování

    Před 4 roky
    Návštěva letošního ročníku největšího středoevropského bluesového festivalu Blues Alive v Šumperku začíná pro všechny fanoušky kontrolou očkování nebo testu. Výjimky neexistují, kdo není očkovaný, může se otestovat přímo v Domě kultury. Testovací místo tam zřídila šumperská nemocnice. Šumpersko patří v nynější vlně pandemie k těm nejhůře zasaženým regionům.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Strašit očkovací kampaní je nevhodné. Lidem bychom měli dát perspektivu, míní odborník

    Před 4 roky
    Rozpaky vyvolává nová fáze očkovací kampaně. Drsné obrázky pacientů, kteří zemřeli na covid, mají lidi podle ministerstva zdravotnictví motivovat k očkování. Formu kampaně ale kritizují někteří odborníci na reklamu, stejně jako změnu sloganu, kterou v tichosti ministerstvo zdravotnictví provedlo.
     Komentáře
  • Echo24

    Brutální kampaň na očkování může více lidí odradit

    Před 4 roky
    Vláda premiéra Andreje Babiše (ANO) přišla s podle vlastních slov „brutální“ kampaní, která má přesvědčit další lidi k očkování proti covidu-19. Už i nekuřáci jsou tak nyní odkázáni k pohledu na syrové záběry, které ukazují pacienty v těžkém stavu či dokonce zemřelé. Kampaň značně připomínající tu protikuřáckou však vzápětí vyvolala kritiku nejen od odborníků. „Agresivní kampaň může některé lidi spíše utvrdit v odmítavém postoji,“ řekla deníku Echo24 odbornice na PR Denisa Hejlová.
     Komentáře
  • Ekonomický deník

    Počet dezinformačních zpráv se v České republice zdvojnásobil. Ohrožují nejen společnost, ale i byznys značek

    Před 4 roky
    V roce 2019 bylo v České republice zaznamenáno 181 317 dezinformačních článků. Mezi lety 2016 a 2019 se počet dezinformačních zpráv v tuzemsku zdvojnásobil. Vyplývá to z výroční zprávy o stavu české dezinformační scény, kterou letos vydalo Bezpečnostní centrum Evropské hodnoty. Dezinformační weby podle odborníků negativně působí nejen na společnost, škodit mohou i konkrétním firmám a značkám. I proto spustila Asociace komunikačních agentur a Fakulta sociálních věd UK projekt Brand Safety Academy, který odborníky školí v ochraně značek před vlivem dezinformací.
     Komentáře
  • Hlídací pes

    Pozor, výhodné slevy pro migranty! Jak se firmy brání proti dezinformačním webům

    Před 4 roky
    Spojit reklamu na leteckou společnost s textem o tom, že se někde zřítilo letadlo, není pro pověst značky zrovna ideální. To, co zní v takovém případě jasně, však v řadě jiných spojení značky s obsahem neplatí. Jména zavedených firem se často objevují na nejrůznějších dezinformačních webech a u textů plných konspiračních teorií. „Jako si třeba banka nedá svůj billboard
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Effie 2021: nejvíce nadějí mají McCann a Ogilvy

    Před 4 roky
    Organizátoři Effie odtajnili shortlisty. O ceny se po druhém kole hodnocení může utkat 54 prací z 85 přihlášených, rozhodla tak porota složená ze zástupců zadavatelů, agentur včetně výzkumných agentur SIMARu a odborných medií.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Asociace producentů v audiovizi se připojila k iniciativě Férový tendr

    Před 4 roky
    Iniciativa Férový tendr, kterou spravuje Asociace komunikačních agentur (AKA), do svých řad přivítala nového partnera. Stává se jím Asociace producentů v audiovizi (APA), jejímž cílem je upřesnit a sjednotit pravidla pro zadávání marketingových a reklamních tendrů v oblasti audiovizuální produkce.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Do světa e-sportu stále více pronikají ženy. Roste také počet diváků i zájem značek

    Před 4 roky
    Fenomén e-sportu se těší stále větší oblibě. Za posledních šest let vzrostl trh šestinásobně, čehož si začínají stále více všímat velké značky. Za minulý rok vzrostla odhadovaná velikost trhu tuzemského e-sportu na padesát milionů korun. Celosvětově pak dosahuje hodnoty přes miliardu dolarů. Přestože e-sport sledují a hrají převážně muži, jeho popularita značně stoupá také u žen.
     Komentáře
  • IT pro Tebe

    Do světa e-sportu stále více pronikají ženy. Roste také počet diváků i zájem značek

    Před 4 roky
    Fenomén e-sportu se těší stále větší oblibě. Za posledních 6 let vzrostl trh šestinásobně, čehož si začínají stále více všímat velké značky. Ty investují do e-sportu nemalé finance a chtějí být v tomto segmentu vidět. Za minulý rok vzrostla odhadovaná velikost trhu tuzemského e-sportu na padesát milionů korun. Celosvětově pak dosahuje hodnoty přes miliardu dolarů. Přestože e-sport sledují a hrají převážně muži, jeho popularita značně stoupá také u žen.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Vláda nezvládla komunikaci v pandemii, na zakázky dává málo peněz, tvrdí asociace

    Před 4 roky
    Podle odborníků dávají vládní představitelé málo peněz na zakázky v oblasti komunikace a i kvůli tomu selhala v době pandemie.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Podle AKA a APRA je úroveň státního marketingu a PR je tristní

    Před 4 roky
    Stát podle Asociace komunikačních agentur a Asociace public relations nedostatečně komunikuje s veřejností. Podíl tuzemských státních zakázek představuje jen dvě procenta komunikačního trhu, v západní Evropě to bývá desetkrát tolik.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Hosté z ciziny se k nám bojí, říkají pořadatelé a připravují se na restrikce

    Před 4 roky
    Zakázky na organizaci kulturních akcí jsou oproti době před pandemií na čtvrtině. A bude hůř, bojí se firmy, které na „event marketingu“ postavily svůj byznys. Organizátoři i značky se bojí podzimu a počítají s dalšími překážkami.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Obavy z podzimního lockdownu rostou. Organizátoři i sponzoři vymýšlejí plán B

    Před 4 roky
    V roce 2020 se objem financí v segmentu kulturních, společenských a sportovních akcí meziročně propadl o neuvěřitelných 90 procent. Letos je výše zakázek oproti roku 2019 asi čtvrtinová. Z tohoto důvodu výrazně klesl také objem peněz vložený do event marketingu.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Z reklamy nejvíce získá judista Krpálek. Zafungovat může i příběh Mäki, míní experti

    Před 4 roky
    Výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica upozorňuje, že zaujmout může i emotivní výkon některého ze sportovců.
     Komentáře
  • Jihlavská Drbna

    Experti: Z olympioniků může z reklamy nejvíce získat judista Lukáš Krpálek

    Před 4 roky
    Svůj reklamní potenciál po olympijských hrách v Tokiu z úspěšných českých sportovců nejvýrazněji zvýšil judista a rodák z Jihlavy Lukáš Krpálek. Od sponzorů může získat řádově až miliony korun navíc. Polepšit si mohou i další úspěšní sportovci, jejich dosah ovšem bude spíše lokální. Marketingový potenciál zároveň mohou navýšit i sportovci, kteří sice nevybojovali na hrách medaili, ale vedle kvalitního výkonu zaujali i emotivním příběhem. Myslí si to oslovení marketingoví experti.
     Komentáře
  • Drbna

    Z olympioniků může z reklamy nejvíce získat judista Krpálek, míní experti

    Před 4 roky
    Svůj reklamní potenciál po olympijských hrách v Tokiu z úspěšných českých sportovců nejvýrazněji zvýšil judista Lukáš Krpálek. Od sponzorů může získat řádově až miliony korun navíc. Polepšit si mohou i další úspěšní sportovci, jejich dosah ovšem bude spíše lokální. Marketingový potenciál zároveň mohou navýšit i sportovci, kteří sice nevybojovali na hrách medaili, ale vedle kvalitního výkonu zaujali i emotivním příběhem. Myslí si to marketingoví experti.
     Komentáře
  • České noviny

    Z olympioniků může z reklamy nejvíce získat judista Krpálek, míní experti

    Před 4 roky
    Svůj reklamní potenciál po olympijských hrách v Tokiu z úspěšných českých sportovců nejvýrazněji zvýšil judista Lukáš Krpálek. Od sponzorů může získat řádově až miliony korun navíc. Polepšit si mohou i další úspěšní sportovci, jejich dosah ovšem bude spíše lokální. Marketingový potenciál zároveň mohou navýšit i sportovci, kteří sice nevybojovali na hrách medaili, ale vedle kvalitního výkonu zaujali i emotivním příběhem. Myslí si to marketingoví experti, které oslovila ČTK.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    E-commerce zažila rekordní druhý kvartál. Obrat českých e-shopů přesáhl 50 miliard

    Před 4 roky
    Česká e-commerce zažila rekordní druhý kvartál. Obrat tuzemských e-shopů přesáhl 50 miliard.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Česko chce být průkopníkem v digitálních řešeních pro podporu exportu

    Před 4 roky
    Ministerstvo průmyslu a obchodu připravuje projekt Digitální knihovny ve spolupráci se zástupci průmyslových odvětví a Asociací komunikačních agentur. Projekt tohoto druhu je zatím ve světě unikátní.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Srdcaři reklamy mají ceny u sebe

    Před 4 roky
    Martina Hejdová z McCann Praha a Pavel Matuška z Boomerang Communication převzali Cenu Karla Duchka Srdcař české reklamy.
     Komentáře
  • Kinobox

    Kdo je tady šarlatán? Spor filmového distributora a společnosti "pro svobodné sdílení souborů" pokračuje

    Před 4 roky
    Na konci dubna 2021 jsme vás informovali o soudní při distribuční společnosti CinemArt s internetovou cloudovou službou Ulož.to.
     Komentáře
  • Aktuálně

    "Udělejme tečku za koronavirem." Očkovací kampaň se rozjede po konci nouzového stavu

    Před 4 roky
    Aktuálně.cz prostudovalo smlouvu na očkovací kampaň. Potrvá do září, 25 milionů korun půjde do televize, 11 milionů do novin.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

    Před 4 roky
    Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění navigační vizuály s hlavním motivem, žlutou tečkou.
     Komentáře
  • České noviny

    Vládní kampaň na očkování proti covidu udělá iniciativa Cesta ven

    Před 4 roky
    Reklamní kampaň k očkování proti covidu-19 má být v televizích, rádiích, novinách, na webech i na billboarech. Ministerstvo objedná mediální prostor za 50 milionů korun včetně DPH. Vyplývá to z vypsané veřejné zakázky. Kampaň bude trvat od března do září letošního roku a bude cílena na lidi ve věku 18 až 55 let. Nabídky mohou zájemci podávat do 26. února.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Plošnou očkovací kampaň vytvoří státu AKA. Vláda vybrala návrh její servisní organizace

    Před 4 roky
    Vláda z pěti přímo oslovených entit, respektive čtyř, které nakonec předložily své návrhy očkovací kampaně, vybrala koncepci ARAs s.ro., servisní organizace Asociace komunikačních agentur (AKA). V podstatě se však jedná o návrh vzniklý pod hlavičkou iniciativy Cesta ven, kam patří AKA, APRA a další profesionálové. Státní kampaň k očkování má být robustní a zahrnovat PR aktivity, rozličné reklamní formáty a rovněž značení v očkovacích centrech. MAM to potvrdil mluvčí úřadu vlády Vladimír Vořechovský.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Na reklamu šlo loni 120 miliard korun, nejvíc inzerovaly supermarkety

    Před 4 roky
    Investice do marketingové komunikace v roce 2020 dosáhly 119,7 miliardy korun, meziročně tedy narostly o necelé procento. Třemi největšími zadavateli mediální reklamy za loňský rok jsou řetězce Lidl, Kaufland a Albert.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Růst českého reklamního trhu se nedostal ani přes jedno procento

    Před 4 roky
    Celkem za loňský rok dosáhly čisté marketingové investice podle expertního odhadu Asociace komunikačních agentur (AKA) a společnosti Nielsen Admosphere 119,7 miliardy korun. Meziročně jde o růst, ale velmi vlažný, pouhé 0,6 miliardy korun. Přitom v roce 2019 ještě dosahoval šesti miliard.
     Komentáře
  • Super

    Ivanka Devátá napsala 16 knih. Tu poslední rozepsanou zastavila mrtvice

    Před 4 roky
    Vitální herečka vždy překypovala temperamentem, výřečností, jistou dávkou ráznosti a specifickým smyslem pro humor. Ten rozdává i ve svých knížkách. Po odchodu do důchodu, kdy skončila stálé angažmá v pražském Realistickém divadle Zdeňka Nejedlého, naplno rozjela literární kariéru.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Češi žádají od reklam humor na hraně. Teď funguje semknutí a dojímání, říká marketér

    Před 4 roky
    Ředitel Asociace komunikačních agentur v rozhovoru pro Aktuálně.cz také říká, že v českých vánočních reklamách čekal více odkazů na téma pandemie.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Kampaň na podporu očkování proti covidu-19? Blatný mění strategii

    Před 4 roky
    Ministerstvo zdravotnictví v pátek rozhodlo, že zruší výběrové řízení na kampaň o koronaviru za zhruba 38 milionů korun, kterou nedávno vypsalo a která měla odstartovat v lednu.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Dál jednáme o podpoře státu pro kreativní průmysl

    Před 4 roky
    Budeme bojovat proti dumpingu a oportunismu, říká prezident Asociace komunikačních agentur Jan Binar. Po letní mimořádné valné hromadě AKA, převolení prezidenta a změně stanov několik agentur odešlo, naposledy Comtech Can.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    AKA dnes rozdává Effie, uděluje se i Grand Prix

    Před 5 roky
    Vyhlášení výsledků soutěž o nejefektivnější marketingovou kampaň Effie Czech Republic startuje v 17:00, ceny jsou rozdělovány z obýváku. Uchází se o ně 43 prací od osmnácti přihlašovatelů, kteří se probojovali na shortlist.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Reklama v dobách pandemie: Kdo vydrží neškrtat, předběhne konkurenci

    Před 5 roky
    Během letošního roku významně posílila pozice internetové a televizní reklamy. Ostatní druhy reklamy se propadají. Experti vyzývají firmy, aby výdaje na marketing neškrtaly. Vyplatí se jim to v době po krizi.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Ministr střízlivé komunikace. Blatného zdrženlivost na sítích experti vítají

    Před 5 roky
    Nový ministr zdravotnictví se rozhodl přistupovat k sociálním sítím střízlivě. Žádný vlastní profil, videa ani dopisování s uživateli Twitteru, jak to dělal jeho předchůdce. Oslovení odborníci na komunikaci jeho přístup oceňují.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Festival Blues Alive má vyprodáno, zatím sníženou kapacitu

    Před 5 roky
    Největší středoevropská přehlídka bluesové hudby Blues Alive, která se bude v Šumperku konat od 12. do 14. listopadu, má již svoji sníženou kapacitu povolenou koronavirovými opatřeními vyprodánu.
     Komentáře
  • Novinky

    Co naučit děti o reklamě

    Před 5 roky
    Reklama je v našich životech všudypřítomná a vyhnout se jí jde jen obtížně. Děti ji však většinou neumějí odlišit od relevantních informací ze světa dospělých. Útočí na jejich city, touhy, přání. Řada rodičů by je ráda před reklamou chránila, odborníci se ale přiklánějí k názoru, že bychom děti spíš měli naučit, jak s reklamou zodpovědně žít.
     Komentáře
  • Forum 24

    Téměř 70 procent lidí nevěří vládě, že jim v současné krizi pomůže

    Před 5 roky
    Premiér Babiš se rád řídí průzkumy veřejného mínění, ale jen těmi, které dokáže využít k vlastní propagandě. Mezi ně jistě nepatří zjištění, podle kterého většina občanů nevěří vládě, že by je podpořila v současné krizové situaci. Podnikatelé zase poukazují na rozpor mezi jejími slovy a realitou.
     Komentáře
Reklama