Zavřít
Martin Hrdlička

Martin Hrdlička

Nejnovější články na Seznamu na téma Martin Hrdlička
  • Patria Online

    Makromixér s vedoucím vývoje ŠKODA AUTO Martinem Hrdličkou: Spalovací motory nekončí, hybridy budou trendem. Evropa zaspala v bateriích

    Před 1 hodinou
    Hostem posledního MakroMixéru byl vedoucí vývoje podvozku a agregátu Martin Hrdlička ve ŠKODA AUTO. Budoucnost spalovacích motorů není tak temná, jak se zdá a Čína není v autoprůmyslu zdaleka ve všem vepředu.
  • SportyŽivě

    Rozhodčí musel po útoku trenéra do nemocnice. Rusník dostal trest na 5 let

    Před 1 měsícem
    Násilí do fotbalu nepatří. Disciplinární komise tak byla nekompromisní a udělila výjimečné tresty. Napadený rozhodčí totiž skončil v nemocnici.
     Komentáře
  • Radiožurnál Sport

    ‚Dnes vidíte agresivitu i v žácích.‘ Ústecký fotbalový svaz potrestal napadení sudích 5letým zákazem

    Před 1 měsícem
    Ústecký krajský fotbalový svaz razantně zasáhl proti narůstajícímu počtu násilí na stadionech. Předseda Martin Hrdlička musel v poslední době řešit dvě napadení rozhodčích, nejprve trenérem během utkání a pak fanouškem po zápase. Krajská disciplinární komise vyměřila vysoké tresty. Ten nejpřísnější trenérovi Lukáši Rusníkovi, který dostal 5 let zákazu činnosti a pokutu 30 tisíc.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Prezident Pavel v Římě vyjednává pro Škodu Auto renovaci historické motorky

    Před 4 měsíci
    Historická motorka Laurin Klement CCCC je jediná na světě. Škoda Auto by ráda stroj zrenovovala a během zápůjčky si vyrobila repliku.
     Komentáře
  • Garáž

    Prezident Pavel v Římě zařizuje renovaci jednoho z nejvzácnějších českých motocyklů. Má být jediný svého druhu

    Před 4 měsíci
    Prezident Petr Pavel ve čtvrtek při návštěvě Historického muzea vojenských motorových vozidel v Římě tlumočil nabídku firmy Škoda Auto, jež chce zrenovovat tamní exponát historického motocyklu Laurin Klement CCCC. S italskou stranou společnost dosud domlouvala roční zápůjčku, má však zájem o její prodloužení.
     Komentáře
  • Novinky

    Škoda chce renovovat unikátní motocykl Laurin & Klement. S Italy o něm vyjednával prezident Pavel

    Před 4 měsíci
    Prezident Petr Pavel ve čtvrtek při návštěvě Historického muzea vojenských motorových vozidel v Římě tlumočil nabídku Škody Auto, jež chce zrenovovat tamní exponát historického motocyklu Laurin & Klement CCCC. S italskou stranou společnost dosud domlouvala roční zápůjčku, má však zájem o její prodloužení.
     Komentáře
  • České noviny

    Pavel v Římě tlumočil nabídku Škody Auto na renovaci historického motocyklu

    Před 4 měsíci
    Praha/Řím - Prezident Petr Pavel ve čtvrtek při návštěvě Historického muzea vojenských motorových vozidel v Římě tlumočil nabídku firmy Škoda Auto, jež chce zrenovovat tamní exponát historického motocyklu Laurin & Klement CCCC. S italskou stranou společnost dosud domlouvala roční zápůjčku, má však zájem o její prodloužení.
     Komentáře
  • SportWin

    Teplice, nebo svět? Kričfaluši zvažuje přestup, návrat do Slavie odmítl

    Před 5 měsíci
    Zahrál si poločas, který vypovídal víc než slova. Ondřej Kričfaluši zatím zůstává v Teplicích, ale návrat do Slavie zavrhl a otevřeně připouští odchod do zahraničí. Vše se má rozhodnout v následujících týdnech.
     Komentáře
  • Sport

    Fila měl v Itálii dobré momenty. U Sejka je reálnější přestup do zahraničí, říká jejich agent

    Před 5 měsíci
    Naděje české jednadvacítky na postup do čtvrtfinále evropského šampionátu hráčů do 21 let, který hostí Slovensko, jsou definitivně pryč. Ofenziva Lvíčat dlouhodobě stojí na dvojici Daniel Fila a Václav Sejk – pro oba je turnaj příležitostí, jak si říct o lepší angažmá. „Zájem některých klubů se potvrdil,“ říká v rozhovoru pro Sport.cz jejich agent Martin Hrdlička.
     Komentáře
  • Novinky

    Legendární konstruktéři zavítali do Jeseníku, studenti z nich byli nadšeni

    Před 6 měsíci
    Mimořádné hosty, legendárního českého konstruktéra, devadesátiletého Petra Hrdličku, který je nazýván otcem favorita, a jeho syna Martina, vedoucího vývoje podvozku a agregátu automobilky Škoda Auto, přivítali v sobotu studenti, jejich učitelé, bývalí absolventi a někdejší pedagogové Gymnázia Jeseník.
     Komentáře
  • Sport

    Pelta zase předsedou. Neměl protivníka, jasná volba, Nezmar propadl

    Před 8 měsíci
    V nižších patrech fotbalu vrcholí volby. Po okresech došlo na kraje. Ve hře jsou i známá funkcionářská jména. V Liberci post předsedy hravě obhájil Miroslav Pelta. Na volební valné hromadě ohledně šéfa nebylo moc co řešit. Jediný kandidát od delegátů dostal 38 hlasů, dva se zdrželi.
     Komentáře
  • Forbes

    Hitlerovi se taky pořád ustupovalo, varuje Čech, který podniká na Ukrajině

    Před 9 měsíci
    Jak se na konflikt na Ukrajině i ve světle posledních zvratů dívá český podnikatel, který tam má pobočku rodinného byznysu?
     Komentáře
  • SportyŽivě

    Kanonýr Fila si v italských Benátkách polepší. Hlavně chce ale hrát

    Před 10 měsíci
    Už to vypadalo, že zamíří na hostování do Liberce. Nakonec však Daniel Fila letí z Prahy do Benátek. A čekají ho tam parádní podmínky.
     Komentáře
  • FocusOn rozhovory

    Šéf vývoje Škody: Elektromobily jsou tlačeny normami a pokutami

    Před 11 měsíci
    Automobilky by klidně mohly pokračovat ve výrobě dvanáctiválců s impozantním výkonem, ale nesplnily by pak emisní limity a byly by vystaveny miliardovým pokutám. Šéf vývoje pohonů a podvozků Škoda Auto Martin Hrdlička v obsáhlém rozhovoru s energetickým expertem Pavlem Janečkem odkrývá zákulisí vývoje spalovacích motorů, přechodu na elektromobilitu i nedávných jednání o emisní normě Euro 7. Celý rozhovor: https://www.focuson.cz/sef-vyvoje-skody-elektromobily-jsou-tlaceny-normami-a-pokutami/
     Komentáře
  • FocusOn

    Šéf vývoje Škody: Elektromobily jsou tlačeny normami a pokutami

    Před 1 rokem
    Automobilky by klidně mohly pokračovat ve výrobě dvanáctiválců s impozantním výkonem, ale nesplnily by pak emisní limity a byly by vystaveny miliardovým pokutám. Šéf vývoje pohonů a podvozků Škoda Auto Martin Hrdlička v obsáhlém rozhovoru s energetickým expertem Pavlem Janečkem odkrývá zákulisí vývoje spalovacích motorů, přechodu na elektromobilitu i nedávných jednání o emisní normě Euro 7.
     Komentáře
  • FOCUS ON

    49 min

    Podcast
    Šéf vývoje Škody: Elektromobily jsou tlačeny normami a pokutami

    Před 1 rokem

    ·

    49 minut

    Automobilky by klidně mohly pokračovat ve výrobě dvanáctiválců s impozantním výkonem, ale nesplnily by pak emisní limity a byly by vystaveny miliardovým pokutám. Šéf vývoje pohonů a podvozků Škoda Auto Martin Hrdlička v obsáhlém rozhovoru s energetickým expertem Pavlem Janečkem odkrývá zákulisí vývoje spalovacích motorů, přechodu na elektromobilitu i nedávných jednání o emisní normě Euro 7. Normy, které nešly splnit Česká republika sehrála klíčovou roli při vyjednávání o podobě emisní normy Euro 7. „Původní návrh normy byl technicky nerealizovatelný,“ konstatuje Hrdlička. „Proto jsme spojili síly napříč automobilovým průmyslem - výrobci osobních vozů, nákladních automobilů, autobusů, zkušební instituce i akademická sféra.“ Pro ilustraci nesplnitelnosti původních požadavků uvádí Hrdlička příklad z oblasti městských autobusů: „Při průměrné rychlosti 17 kilometrů za hodinu by bylo fyzicky nemožné najet požadovaných 400 000 kilometrů pro ověření emisních parametrů v čase, který nám norma dávala k dispozici.“ Hrdlička důkladně vysvětluje rozdíl mezi normou Euro 7 a limity CO2: „Euro 7 se zabývá škodlivými emisemi, nikoli oxidem uhličitým. CO2 jako skleníkový plyn je samostatným tématem s vlastním systémem regulace,“ vysvětluje. Současný systém pokut je nekompromisní: „Za každý překročený gram musíme zaplatit 95 eur vynásobeno počtem prodaných vozů v EU. Při prodeji milionu vozů a překročení limitu o jediný gram znamená pokuta 95 milionů eur, což je zhruba 2 miliardy korun“ popisuje Hrdlička tvrdou realitu. Automobilka by technicky mohla vyrábět výkonné motory včetně dvanáctiválců, ale systém pokut to ekonomicky znemožňuje. „U CO2 neexistuje přímé legislativní omezení. Můžeme teoreticky produkovat CO2 v jakémkoli množství, ale sankce by byly likvidační,“ vysvětluje Hrdlička. Elektromobily umožní splnit limity Řešením jsou podle Hrdličky elektromobily a hybridy: „Nejde pouze o benefity pro zákazníka v podobě nízké spotřeby hybridního vozu. Jde především o to, jak se dopočítáme k požadovaným hodnotám z globálního pohledu v Evropské unii,“ říká. Systém výpočtu je přitom jasně definovaný: „Když má konvenční vůz emise například 180 gramů CO2 na kilometr a prodáme k němu jeden elektromobil s nulovými emisemi, průměr je 90 gramů, čímž se dostáváme pod limit 95 gramů,“ vysvětluje princip Hrdlička. Ukončení výroby spalovacích automobilů je tak dán tím, že se zkrátka vzhledem k pokutám přestanou vyplatit vyrábět. „Automobilový průmysl představuje 10 procent HDP a 20 procent průmyslové výroby České republiky,“ upozorňuje Pavel Janeček. Hrdlička doplňuje evropský kontext: „Ve srovnání se Slovenskem, kde automobilový průmysl tvoří 12,5 procenta HDP, nebo Německem s 4,5 procenty, je význam tohoto odvětví pro českou ekonomiku mimořádný. Každá změna v automotive má u nás dvojnásobný dopad oproti Německu.“ Celý obsáhlý rozhovor si můžete pustit jako video nebo podcast. Dozvíte se: - Transformace Škody Auto - příběh o tom, jak se z lokálního výrobce stalo globální vývojové centrum pro celý koncern Volkswagen, které dnes vyvíjí motory a podvozky pro značky po celém světě. - Pravda o Euro 7 - detailní vysvětlení, proč byl původní návrh emisní normy nerealizovatelný a jak se díky českému vyjednávání podařilo dosáhnout rozumného kompromisu. - CO2 jako klíčový faktor - vysvětlení systému pokut za překročení emisních limitů CO2 a jejich zásadní vliv na budoucnost automobilového průmyslu, včetně praktických příkladů výpočtů. - Rodinný příběh úspěchu - unikátní vhled do historie Škody Auto skrze příběh tří generací rodiny Hrdličků, od dramatických událostí protektorátu přes vývoj Favoritu až po současnou pozici ve světové automobilové špičc
     Komentáře
  • Týdeník Policie

    První ročník Bech pressu Ochranné služby věnovali policisté svému bývalému kolegovi, který měl vážnou nehodu na motorce

    Před 1 rokem
    Dne 22. 11. 2024 se uskutečnil první ročník Bench pressu Ochranné služby, pod záštitou ředitele útvaru genmjr. Jiřího Komorouse. Tato sportovní událost byla věnována bývalému policistovi Martinu ...
     Komentáře
  • Příbram

    Středočeskou firmou roku 2024 je společnost Hrdlička, živnostnicí Otavová

    Před 1 rokem
    Ve Středočeském kraji zvítězila geomatika a cukrářská technoložka
     Komentáře
  • SportyŽivě

    Český fotbalista si místo Sparty vybral spolupráci s mafií. Dostal přísný trest

    Před 1 rokem
    Mohl hrát za Spartu, ale krom fotbalu se věnoval i nekalé činnosti. Fotbalista Teplic tak riskoval, že místo rudého dresu oblékne pruhovaný vězeňský mundúr.
     Komentáře
  • Garáž

    Asi nejslavnější český konstruktér slaví devadesátiny. Petr Hrdlička stojí nejen za novodobým Favoritem, i když ten ho proslavil nejvíc

    Před 1 rokem
    Popovídat si s Petrem Hrdličkou se mi během mojí dvacetileté kariéry ještě nepovedlo. O to větší zážitek to byl. Škodováci si však pro nás připravili i pár dalších moc hezkých překvapení.
    Petr Hrdlička 90.
    Petr Hrdlička 90.
    Petr Hrdlička 90.
    Petr Hrdlička 90.
    Petr Hrdlička 90.
    Petr Hrdlička 90.
    Petr Hrdlička 90.
    +
     Komentáře
  • Deník magazín

    Zachránil Škodu před zánikem. Otec Favoritu slaví 90. let a odhaluje zákulisí

    Před 1 rokem
    Rod Hrdličků se nepochybně nesmazatelně zapíše do dějin tuzemské automobilky Škoda. Dědeček současného šéfa vývoje podvozků a pohonných jednotek Martina Hrdličky Karel byl předválečným ředitelem mladoboleslavské továrny a jeho otec Petr se zase velkou měrou zasloužil o vznik modelu Favorit. Bez jeho existence by možná současná Škoda Auto možná vůbec neexistovala. Petr Hrdlička právě nyní v září oslaví již devadesáté narozeniny.
     Komentáře
  • Dopolední Region

    3 min

    Podcast
    Kronikář Milan Čejka se vždy snažil události Libice na Cidlinou zachycovat objektivně i zajímavě

    Před 1 rokem

    ·

    3 minuty

    Dlouholetý kronikář Libice nad Cidlinou, Milan Čejka, se vždy snažil do kroniky obce zachytit veškeré místní události co nejzajímavěji. Byl osobně na každé významné akci, o které psal. Vždy měl rád historii. O to více ho zajímalo významné raně středověké hradiště Slavníkovců, které se v Libici nacházelo. Možnost být osobně přítomen u archeologického výzkumu ho silně ovlivnila.
     Komentáře
  • Dopolední Region

    3 min

    Podcast
    V Depozitu U Šimona nachází nový domov opuštěné a týrané kočky. Zřídila ho dispečerka pražské MHD

    Před 1 rokem

    ·

    3 minuty

    Darovali jste někomu o Vánocích kočičku? Možná má to štěstí, že díky vám našla nový domov. Bohužel právě v tomto období se ale vyskytuje hodně opuštěných čtyřnohých „dárků“ na ulici, protože je jejich nový majitelé nechtěli a jednoduše vyhodili. O takto opuštěné i týrané kočičky pečuje Depozitum u Šimona. Jeho zakladatelka, Vilma Havlínová tento spolek založila v loňském roce spolu se svými přáteli.
     Komentáře
  • Dopolední Region

    3 min

    Podcast
    Ve Škoda Muzeu mám bráchu a strýce. Jmenují se FAVORIT a POPULAR, říká Martin Hrdlička

    Před 1 rokem

    ·

    3 minuty

    Hrdličkovi žijí a působí v Mladé Boleslavi už téměř sto let. Inženýr Karel Hrdlička před 2. světovou válkou vybudoval ve městě moderní, progresivní a velmi úspěšnou automobilku, které řediteloval. Jeho syn Petr byl zase šéfem vývoje. Vnuk Martin Hrdlička ve Škodovce pracuje od roku 1993. V současnosti jako vedoucí Vývoje podvozku a agregátu.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Za to, že děláme spalováky, se nestydím, říká šéf vývoje ve Škodovce

    Před 1 rokem
    Šéf vývoje motorů a podvozků ve Škodě Auto Martin Hrdlička odmítá, že se z Mladé Boleslavi stane benzinový skanzen, jemuž ujíždí elektroautomobilový svět. Je totiž přesvědčen, že klasické spalovací motory ještě nekončí.
     Komentáře
  • Tomáš
    naMédium

    Škoda Favorit přenesla automobilku z komunismu do kapitalismu i ke spolupráci s Porsche

    Před 2 roky
    Model Škoda Favorit vznikl v šibeničním termínu. Byl prvním vozem Škoda moderní koncepce s předním náhonem. Díky němu měl Volkswagen o Škodovku zájem. Pomohl tak automobilce stát se členem koncernu VW.
     Komentáře
  • Příbram

    Svatá Ludmila chce prodloužit Vintířovu stezku a připomene úmrtí sv. Vojtěcha

    Před 2 roky
    Zástupci spolku zmapovali na 60 poutních míst svatého Vojtěcha po celém Česku.
     Komentáře
  • Hlídací pes

    Investor Brůna: Podnikání v srdci, ne v tabulkách. Národní bohatství tvoří ti bez natažené dlaně

    Před 2 roky
    Fandím drobným živnostníkům a firmám, které vznikly doma v pracovním koutě nebo v garáži a vypracovaly se na rodinné podniky. Tito lidé nemají nataženou dlaň, nečekají kdejaké úlevy. V pravém slova smyslu i obrazně řečeno umí upéct dobré buchty a nikde se tím ani nechlubí. Nemusí. Poctivá práce voní do dálky. „Tato společnost je příliš nároková, příliš zvyklá
     Komentáře
  • Aktuálně

    Takhle nám Euro 7 nepomůže. Po nápravě chyb volají Kupka, Vondra i odbory

    Před 2 roky
    Čeští zástupci v unii vydali k návrhu normy kritické stanovisko a snaží se dát dohromady blokační menšinu pro prosazení změn.
     Komentáře
  • Novinky

    České svazy navrhují odklad účinnosti normy Euro 7, na přípravu chtějí pět let

    Před 2 roky
    Podnikatelské a zaměstnavatelské svazy v Česku navrhují odklad účinnosti plánované emisní normy Euro 7. Na přípravu potřebují pět let. Zároveň chtějí její zmírnění.
     Komentáře
  • Garáž

    Odklad normy Euro 7 a její zmírnění mohou ochránit český autoprůmysl

    Před 2 roky
    Podnikatelské a zaměstnavatelské svazy v Česku navrhují odklad účinnosti plánované emisní normy Euro 7. Na přípravu potřebují pět let. Zároveň chtějí její zmírnění.
     Komentáře
  • Ekolist

    České svazy navrhují odklad účinnosti normy Euro 7, na přípravu chtějí pět let

    Před 2 roky
    Podnikatelské a zaměstnavatelské svazy v Česku navrhují odklad účinnosti plánované emisní normy Euro 7. Na přípravu potřebují pět let. Zároveň chtějí její zmírnění. V současné podobě by při předpokládaném zavedení v roce 2025 znamenala snížení roční tuzemské produkce osobních aut o 300 000 až 400 000 vozů, tedy o 30 procent a pokles HDP o dvě až tři procenta. Uvedli to včera v rámci kulatého stolu zástupci Hospodářské komory a Sdružení automobilového průmyslu. Podepsali také společnou deklaraci, která podporuje snahy české vlády o změny normy a její odklad.
     Komentáře
  • TN

    Automobilky nejsou na normu Euro 7 připravené. Do věci se vložila i česká vláda

    Před 2 roky
    Propouštění, zdražení aut a zhoršení životního prostředí - to podle některých politiků a výrobců aut hrozí České republice, pokud by skutečně vešla v roce 2025 v platnost emisní norma EURO 7. Ta snižuje limit emisí u aut a navrhuje třeba i nové pro prachové částice z brzd nebo pneumatik. Odpůrci tvrdí, že taková rychlost změn není reálná a poškodí Českou republiku.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Volkswagen chce odklad Euro 7. Nová emisní norma prý zastaví výrobu na několik měsíců

    Před 2 roky
    Nová emisní norma Euro 7 by měla začít platit v polovině roku 2025, ale EU stále nepředstavila její finální podobu ani prováděcí předpisy. Automobilky tak stále neví, jak mají svá auta upravit tak, aby Euro 7 zvládala plnit. Volkswagen i kvůli tomu volá po ročním odkladu platnosti a o další rok pro implementaci na všechna vozidla. „Je zapotřebí několik let přípravného období,“ uvádí automobilka ve svém prohlášení.
     Komentáře
  • Garáž

    Škoda Auto pokračuje ve vývoji benzinových motorů: Budou ještě výkonnější, úspornější a čistší

    Před 2 roky
    Škoda Auto zpevňuje svou pozici v německém koncernu Volkswagen a začíná přebírat celkový vývoj spalovacích motorů řady EA211. Do té patří benzinové tříválce a čtyřválce a česká značka je prodává na všech obydlených kontinentech světa. Už brzy je bude vyvíjet i pro všechny ostatní značky koncernu. A při té příležitosti nás nechala nahlédnout do zákulisí.
    Nahlédnutí do zákulisí vývoje koncernových motorů EA211
    Nahlédnutí do zákulisí vývoje koncernových motorů EA211
    Nahlédnutí do zákulisí vývoje koncernových motorů EA211
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    Komponenty závodního motoru pro Škodu Fabii RS Rally2
    +
     Komentáře
  • Aktuálně

    Škoda zesiluje kritiku návrhu normy Euro 7. Mluví o propouštění a zavírání továren

    Před 2 roky
    Člen představenstva Martin Jahn se obává nerentability menších modelů. Volá také po pomalejším náběhu nové normy, jinak nelze stihnout nutné změny.
     Komentáře
  • Newstream

    Škodovka převezme od VW výrobu motorů odsouzených k zániku

    Před 2 roky
    Automobilka Škoda Auto převezme v rámci koncernu Volkswagen do roku 2027 zodpovědnost za vývoj kompletní motorové řady EA 211. K atmosférickým benzínovým agregátům MPI tak přibere i vývoj přeplňovaných motorů TSI o objemu do 1,5 litru. Do oddělení technického vývoje kvůli tomu přijme přes 100 kvalifikovaných pracovníků. Firma to dnes uvedla v tiskové zprávě. Na informaci upozornil deník Právo, podle něhož se chce koncern VW soustředit na vývoj elektromobilů a potřebuje si na to vytvořit prostor.
     Komentáře
  • Novinky

    Škoda přebírá vývoj kompaktních spalovacích motorů Volkswagenu

    Před 2 roky
    Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto převezme od německé automobilky Volkswagen kompetence k vývoji spalovacích turbomotorů, které využívají především menší modely. Volkswagen se chce soustředit na vývoj elektromobility.
    Vývoj motorů řady EA 211
    Vývoj motorů řady EA 211
    Vývoj motorů řady EA 211
    Vývoj motorů řady EA 211
    Vývoj motorů řady EA 211
    Vývoj motorů řady EA 211
     Komentáře
  • Sport

    Po říjnové tragédii na fotbale v Indonésii odvetný zápas týmů raději odložili

    Před 2 roky
    Kvůli obavám o bezpečnost v indonéské fotbalové lize odložili odvetný zápas mezi Persebayou Surabaya a Aremou, při jejichž prvním utkání v sezoně loni v říjnu přišlo na stadionu v Malangu o život 135 lidí. Znovu se oba velcí rivalové měli utkat v neděli za zavřenými dveřmi na neutrálním hřišti v Gresiku. Místní policie ho ale podle agentury Reuters nepovolila.
     Komentáře
  • Ústecký deník

    Střet zájmů? Zápas dorostenců Ústí pískal jeho hráč. Sudích je málo, říká svaz

    Před 3 roky
    Utkání krajského přeboru staršího dorostu, zápas Ústí nad Labem - Proboštov. Na první pohled běžný duel, který ničím nevybočoval z řady. Zasvěcení ale nesouhlasí, vždyť ho jako hlavní sudí rozhodoval hráč domácích! A nebyla to žádná nouzovka na poslední chvíli, byl totiž řádně delegovaný. „Nepochopil jsem, proč ten zápas neřídil jiný rozhodčí," říká upřímně trenér Proboštova Patrik Tesař. „Nevidím v tom problém," oponuje šéf krajského svazu Martin Hrdlička. A není sám, kdo má podobný názor.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Středočeský kraj chce lákat návštěvníky na poutní turistiku

    Před 3 roky
    V regionu je velké množství církevních památek a míst spojených se životy českých světců, toho chce hejtmanství využít.
     Komentáře
  • Byznys

    Náš ředitel prchl z Kyjeva. Situace je šílená, říká majitel české firmy

    Před 3 roky
    Český podnikatel a spolumajitel největší geodetické firmy v zemi Martin Hrdlička se bojí o osud svých lidí na Ukrajině. Ředitel pobočky je na cestě z Kyjeva, drahou techniku ukryli. „Modlím se za něj, aby to přežil,“ říká.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Náš ředitel prchl z Kyjeva. Situace je šílená, říká majitel české firmy

    Před 3 roky
    Český podnikatel a spolumajitel největší geodetické firmy v zemi Martin Hrdlička se bojí o osud svých lidí na Ukrajině. Ředitel pobočky je na cestě z Kyjeva, drahou techniku ukryli. „Modlím se za něj, aby to přežil,“ říká.
     Komentáře
  • eFotbal

    Nešťastná situace pro Pleštila. Norský mistr Bodö/Glimt na něj čekal rok, ale stejně ho nemá...

    Před 3 roky
    Dvaadvacetiletý křídelník Dominik Pleštil se nakonec novou posilou norského Bodö/Glimt nestal a zatím si může nechat zajít chuť jak na Eliteserien, tak na vyřazovací fázi Konferenční ligy proti Celtiku Glasgow.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Policie ho trestně stíhá v aféře Berbr. Jako funkcionář dál nasazuje sudí

    Před 3 roky
    Policie ho obvinila z korupce, a tak jako sudí teď Miloš Vitner na hřiště nesmí. Jako funkcionář však nadále řídí fotbal v Ústeckém kraji, v roli sekretáře nasazuje dokonce rozhodčí k zápasům. Fotbalová asociace to hodlá řešit.
     Komentáře
  • Expres FM

    Oblíbené české SUV má až moc dobrý podvozek, většina uživatelů to neocení

    Před 4 roky
    Škoda Kodiaq se na domácích silnicích poměrně rychle stala oblíbeným praktickým SUV. Její varianta RS pak zaujala trochu movitější zákazníky, kteří prostě chtějí mít to nejlepší v nabídce. Na zoubek se mu podíval náš motoristický odborník Honza Koubek.
     Komentáře
  • SportyŽivě

    Diamant Samek. Kouč Slavie Trpišovský promluvil o zahraničních nabídkách za sedmnáctiletý talent

    Před 4 roky
    Teprve v únoru oslavil sedmnácté narozeniny, přesto mladý záložník Daniel Samek patří k nejvýraznějším hráčům pražské Slavie na startu nového ročníku.
     Komentáře
  • Berounský deník

    Na Tetíně uctili památku svaté Ludmily. Mši sloužil přímý potomek české světice

    Před 4 roky
    Na Tetíně se v sobotu uskutečnila svatá mše k příležitosti 1100 let od mučednické smrti svaté Ludmily. Hlavním celebrantem byl český rodák, vídeňský arcibiskup a kardinál Christoph Schönborn. Pro něj připravila obec Tetín překvapení, když mu předala certifikát, který stvrzuje, že je přímým potomkem kněžny Ludmily.
     Komentáře
  • Reportáže Radiožurnálu

    4 min

    Podcast
    Za relikvií svaté Ludmily zamířily do Tetína tisíce poutníků. Do jejího rodu patří i Alžběta II.

    Před 4 roky

    ·

    4 minuty

    Lidé z celé republiky přijeli tento víkend do Tetína na Berounsku, aby se zúčastnili Národní poutě, která připomíná výročí 1 100 let od smrti svaté Ludmily, manželky prvního historicky doloženého Přemyslovce a babičky svatého Václava. „Stála u zrodu naší české státnosti a křesťanské identity, od které se bohužel plno lidí odvrací,“ míní starosta obce Martin Hrdlička.
     Komentáře
  • Novinky

    Na mši v Tetíně dorazil přímý potomek svaté Ludmily

    Před 4 roky
    V Tetíně se v sobotu konala svatá mše, která je součástí národní pouti připomínající 1100 let od zavraždění sv. Ludmily. Hlavním celebratem byl český rodák, vídeňský arcibiskup a kardinál Christoph Schönborn. Pro něj připravila obec Tetín velké překvapení.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Skončila národní pouť k výročí sv. Ludmily. Všichni jedno jsme, vzkázal Zeman

    Před 4 roky
    Prezident Miloš Zeman ve své zdravici vyzval, aby se lidé vzájemně nevylučovali. Kardinál Duka zdůraznil vzájemnou úctu člověka k člověku.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    V Tetíně oficiálně začala Národní pouť, na místě je lebka sv. Ludmily

    Před 4 roky
    V Tetíně na Berounsku dnes oficiálně začala Národní pouť k výročí 1100 let od smrti sv. Ludmily.
     Komentáře
  • Náš region

    V okolí Tětína na Berounsku je omezená doprava, důvodem je Národní pouť

    Před 4 roky
    V okolí Tetína na Berounsku je omezená doprava kvůli nadcházející Národní pouti k výročí 1100 let od smrti sv. Ludmily. Komplikace zatím nejsou,  sdělil před polednem policejní mluvčí Michaela Richterová. Pouť začne dnes vpodvečer přivezením lebky světice. Program potrvá do neděle, očekává se příjezd tisíců návštěvníků, dopravu budou regulovat policisté.
     Komentáře
  • eFotbal

    Slavii už na vršovický stůl přistála nabídka na Samka. Boloňa však v Edenu finančně nikoho neomráčila...

    Před 4 roky
    Sešívaný teenager Daniel Samek je jasným objevem právě probíhajícího ročníku Fortuna:ligy, v níž dosud přetavil čtyři starty a 218 poskytnutých minut čistého času ve dvě branky a stejný počet gólových asistencí. Který další sedmnáctiletý fotbalista z nejvyšší tuzemské soutěže si to může říci?
     Komentáře
  • Auto-mania

    První jízda: Škoda Kodiaq RS vyměnila motor. Pohání ji teď stejný motor jako Octavii RS

    Před 4 roky
    Škoda Kodiaq má za sebou modernizaci. Z designového pohledu se neudálo nic zásadního, z toho technického se největší změna odehrála pod kapotou vrcholné verze Kodiaq RS. A právě s tou jsme se při prvních jízdách seznámili.
     Komentáře
  • Garáž

    Největší SUV od Škodovky přijíždí v novém. V čem se změnilo, jak jezdí a kolik stojí?

    Před 4 roky
    Škoda Auto uvádí na trh modernizovanou verzi svého největšího SUV, se kterou jsme se poprvé seznámili na horských silnicích v savojských Alpách. Vyzkoušeli jsme nejsilnější sportovní verzi RS, která přijíždí s největšími změnami, a odhalíme vám v čem je nová, jak jezdí a kolik stojí.
     Komentáře
  • Lupa

    Unicorn od českého Intelisu kupuje divizi TelcoOSS a vrhá se do telekomunikací

    Před 4 roky
    Unicorn Systems kupuje českou společnost TelcoOSS. Ta původně vznikla odštěpením jedné z divizí ve společnosti Intelis. Cena transakce nebyla zveřejněna. Během odštěpení ale bylo jmění oceněno na 29,811 milionu korun. TelcoOSS vyvíjí řešení pro centralizaci evidenci sítí, zákazníky jsou O2, CETIN nebo ČD Informační systémy. Intelis telekomunikační sekci prodal z toho důvodu, že chtěl získat prostředky pro rozvoj energetické divize. Tam má zákazníky jako ČEPS, Innogy nebo E.ON. Unicorn chce…
     Komentáře
  • Ruik

    Obě pražská “S” mají smůlu! Brněnský útočník přesto mění dres

    Před 4 roky
    Řeč je o osmnáctiletém Danielu Filovi. Ten patří bezesporu mezi největší talenty brněnského fotbalu, čehož si všimlo také vedení pražských "S". Oba celky však nyní mají smůlu. Útočník si vybral zcela jiný klub z naší nejvyšší soutěže.
     Komentáře
  • Náš region

    Pieta na Tetíně: Lidé uctili popravené židovské spoluobčany

    Před 4 roky
    Pietní akt „Židé na Tetíně“ k uctění památky posledních židovských obyvatel Tetína popravených v nacistických vyhlazovacích táborech za 2. světové války proběhl v neděli 30. května ve 12.30 hodin na tetínském náměstí 9. května před domem č.p. 15 za účasti dosti široké veřejnosti.
     Komentáře
  • Garáž

    Jak vznikají škodovky: V čem musí v Mladé Boleslavi poslouchat centrálu, čím se liší a co je unikátní doména české výroby?

    Před 4 roky
    Než se zbrusu nový model vůbec vydá na silnice, obvykle projde několikaletým intenzivním vývojem a testováním. Ovšem napadlo vás někdy, jak takové auto konkrétně vzniká, co se na něm ladí a proč je z všeobecného hlediska výhodná koncernová synergie? To vše a mnohem více nám prozradili zkušení vývojáři z mladoboleslavské Škodovky.
     Komentáře
Reklama