Klientská zónaSeznam.cz

Sklik zobrazí vaši reklamu těm, kdo vás hledají

Budete vidět ve vyhledávání Seznam.cz. Platíte až za přivedené návštěvníky

Ukázka reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz

Proč Sklik

  • Vaše reklama se zobrazuje ve vyhledávání Seznam.cz

    Platíte teprve za návštěvníka, který se proklikne na vaše stránky. Sami si určíte kolik.

  • Zasáhnete 95 % české internetové populace

    Vaše reklama se zobrazí ve vyhledávání Seznam.cz a na nejčtenějších webech českého internetu: Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Sport.cz, homepage Seznam.cz, iDnes.cz, Blesk.cz, Nova.cz a dalších 5 000 webech.

  • Ukážete se těm, kdo vás hledají

    Člověku padnete do oka právě ve chvíli, kdy aktivně hledá to, co nabízíte. Nikdy vás neuvidí radši.

  • Můžete cílit na region

    Provozujete-li lokální byznys, můžete svou reklamu zacílit jen na kraj nebo město, kde působíte.

  • Díky statistikám máte jasno

    S Sklikem vždy víte kolik lidí na vás kliklo, kolik se registrovalo, kolik nakoupilo. Jednoduše tak vyhodnotíte přínos reklamy.

  • Máte absolutní kontrolu

    Pod kontrolou máte nejen výdaje za reklamu, ale i její efekt. Pokud nezabírá podle vašich představ, můžete texty i bannery inzerátů kdykoliv vyměnit.

Příběhy klientů

Pavel Kortus instruktor parašutismu

Ing. Petr Mareš ředitel KOPEKO s.r.o., výroba matrací

Ivo Jedlička ředitel Sporthotelu Zátoň

MUDr. Richard Havránek Oční klinika Horní Počernice

„Poté, co jsem začal inzerovat v Skliku, mi vzrostla rychle návštěvnost webových stránek o 60 % a také se zvýšil počet zájemců o mé služby. Nové zákazníky jsem získal hlavně na tandemový seskok a parašutistický výcvik. Abych získal ještě více nových zákazníků, plánuji do konce roku reklamu na Skliku ještě více rozšířit.“

Pavel Kortus, instruktor parašutismu

„Kampaň na Skliku máme už od roku 2008. Správu kampaně nám zajišťuje optimalizátor Seznam.cz, takže nemáme s kampaní, kromě průběžného vyhodnocování, žádné starosti. Na naše stránky za tu dobu přišlo z Skliku skoro 23 tisíc lidí, kteří se o naší firmě tímto způsobem dozvěděli. Jde o jeden z nejefektivnějších způsobů reklamy, jak o sobě můžeme jako firma dát na internetu vědět.“

Ing. Petr Mareš, ředitel KOPEKO s.r.o., výroba matrací

„Sklik jsme si vybrali jako jeden z prvních prostředků naší internetové propagace a jsme již několikátým rokem jeho spokojenými inzerenty. Jeho efektivní nástroje nám umožňují flexibilně reagovat na naše aktuální obchodní potřeby a dopomáhají nám k tomu, aby nás naši potenciální hosté snadno našli.“

Ivo Jedlička, ředitel Sporthotelu Zátoň

„Sklik je pro nás důležitou součástí internetové prezentace. Díky Skliku jsme schopni cílit přímo na potenciální zákazníky a s inzercí pracovat s ohledem na aktuální nabídku. Naše inzerce se zobrazuje přímo naší cílové skupině potenciálních zákazníků, a proto je pro nás efektivní a výhodná.“

MUDr. Richard Havránek, Oční klinika Horní Počernice