Klientská zónaENSeznam.cz

Typy reklamy v Skliku

Sklik se zobrazuje ve vyhledávací síti a v obsahové síti.

Reklama ve vyhledávací síti

Vaše inzeráty, které zadáte do vyhledávací sítě, se budou zobrazovat spolu s výsledky vyhledávání. A to podle klíčových slov těm, kteří aktivně hledají informace, výrobek nebo službu, které nabízíte.

Textové inzeráty

Textove inzeraty

Padnou člověku do oka právě ve chvíli, kdy hledá, co nabízíte.

Zobrazují se ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz (a Seznam Encyklopedie) a na mobilu tamtéž + navíc ve vyhledávání na Obrázky.cz.

Až 4 inzeráty s nejvyšším hodnocením složeného z atraktivity pro uživatele a ceny za proklik se zobrazí na TOP pozici (nad výsledky vyhledávání) s možností až 3 spodních pozic pod výsledky.

Produktové inzeráty

Produktové inzeráty

Posílají člověka rovnou na inzerovaný produkt, kde může hned nakoupit.

Fungují obdobně jako inzeráty textové, jen jako zdroj dat využívají databázi Zboží.cz. Díky tomu není potřeba inzeráty psát ani zadávat klíčová slova. Stačí jen propojit váš Sklik s vaším Zbožím a nastavit produktovou kampaň.

Reklama v obsahové síti

Vaše reklama může být vidět ve výsledcích hledání Seznam.cz a díky dynamickému retargetingu také na domovské stránce Seznam.cz. Zobrazit se může i na nejnavštěvovanějších webech českého internetu, v tzv. obsahové síti. A to jak v podobě textové, tak grafické.

Kombinovaná reklama

Kombinovaná reklama

Kombinovaná reklama se skládá z až 4 obrázků doplněných o texty a používá se v Obsahové síti Sklik. Systém vždy vybere a zobrazí ty prvky, které nejlépe pasují do reklamní jednotky a zajistí tak maximální výkon.

Grafické inzeráty (Bannery)

Obrazek: graficke inzeraty

Upoutají. Zvýší prodej i povědomí o značce.

Zobrazují se na vybraných webech obsahové sítě, např. Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz, iDnes.cz a dalších.

Branding

Obrazek: branding

Branding je speciálním typem grafické reklamy obklopující obsah na zavedených obsahových webech. Je obecně vhodný pro kampaně s cílem podpořit znalost vaší značky nebo při uvádění nového produktu na trh.

Video

Obrazek: branding

Audiovizuální reklama je ideální způsob, jak zvýšit povědomí o vaší značce. Napřímo osloví, vzbudí emoce, snáz utkví v paměti a ukáže to, co jinak neukážete. Máte-li jednou natočenu videoreklamu, není nic jednoduššího než ji umístit na internet. Sklik umožňuje inzerovat prostřednictvím až 60 vteřinového Videospotu a 6 vteřinového nepřekročitelného Bumperu. Využít můžete všech cílení včetně retargetingu.

Sklik na domovské stránce Seznam.cz

Sklik na domovské stránce Seznam.cz

Nabídnete-li v obsahové síti dostatečnou cenu za proklik, můžete se zobrazit přímo na domovské stránce Seznam.cz v prostoru, kde obyčejně bývá služba Wallpaper.

Dynamický retargeting

Ukazka dynamickeho retargetingu

Pokud inzerujete také na Zboží.cz, umožní vám v obsahové síti ukázat lidem produkty, které si již na Zboží prohlíželi, ale nenakoupili je. Produkty se zobrazí včetně obrázku, loga obchodu a aktuální ceny. Dynamický retargeting stačí pouze zapnout.