Klientská zónaSeznam.cz

Pokročilé funkce Skliku

Retargeting

Retargeting slouží k oslovení uživatelů, kteří už vaše stránky navštívili. Podle toho, co tam dělali, jim ukáže reklamu na míru, která může pomoci, aby nákup dokončili nebo provedli další.

Někdo navštívil vaše stránky, ale nenakoupil? Ukažte se mu znovu. A rovnou se zbožím, po kterém pátral.

Retargeting

Nakoupil? Nabídněte mu další zboží, které souvisí s jeho předchozími objednávkami. Neodolá.

Zobrazuje se na více než 3 000 partnerských webech obsahové sítě.

Dynamický retargeting

Je-li váš internetový obchod na Zboží.cz, můžete díky dynamickému retargetingu těm, kdo si prohlíželi nějaký váš produkt, ale nákup nedokončili, zobrazit toto zboží znovu – v Skliku. S obrázkem produktu, logem obchodu a díky propojení na feed Zboží.cz s aktuální cenou.

O nic se nestaráte. Dynamický retargeting stačí pouze zapnout.

Regionální cílení

Své inzeráty můžete místně zacílit a zobrazovat je pouze lidem na určitém území.

Regionální cílení Regionální cílení

Cílení na zařízení

Pomocí multiplikátorů cenových nabídek můžete snadno zvyšovat nebo snižovat nastavené maximální ceny za proklik a ceny za tisíc zobrazení dle typu zařízení. Případně umožňuje zcela pozastavit zobrazování reklamy na vybraném zařízení.

odkazy

Časové plánování

Naplánuje/zakáže zobrazování reklamy v konkrétní hodiny nebo dny v týdnu, zvýší nebo sníží cenu za proklik v konkrétních časových intervalech.

Sklik Odkazy

Upoutají svou konkrétností a zavedou zákazníky přímo do vybraných sekcí.

odkazy

Jsou rozšířením textových inzerátů ve vyhledávací síti. U vašeho inzerátu se navíc zobrazí odkazy na další stránky vašeho webu, například kategorie e-shopu nebo na profily na sociálních sítích apod.

Jsou součástí inzerátů na 1. a 2. TOP pozici ve výsledcích vyhledávání Seznam.cz.

Propojení na Firmy

Propojení na Firmy

Propojení s firemním zápisem na Firmy.cz se váš inzerát rozšíří o adresu vaší firmy. Díky tomu je nápadnější a zvýší se jeho proklikovost.

Měření konverzí

Konverze je stav, kdy návštěvník vašeho webu vykoná požadovanou akci. Tou může být uskutečnění objednávky, registrace, přihlášení k odběru, zobrazení ceníku nebo jiné důležité stránky.

Díky měření konverzí můžete hodnotit efektivitu svých kampaní a podle toho je optimalizovat.

Automatické značkování URL

Pomocí nástroje pro automatické značkování si můžete nechat do URL svých inzerátů automaticky doplňovat tzv. UTM parametry, podle kterých pak jednoduše poznáte, z které kampaně (přes který inzerát) se k vám každý ze zákazníků proklikl. Díky tomu pak snadno vyhodnotíte úspěšnost jednotlivých kampaní.

Automatická pravidla

Abyste nemuseli denně ručně vyhodnocovat, jak si vaše reklamní sestavy a klíčová slova vedou, a podle toho je upravovat, můžete si nastavit automatická pravidla, která to budou dělat za vás.

Nastavením různých pravidel můžete automaticky snižovat nabídku u sestav nebo klíčových slov, kterým se nedaří, a naopak ji zvyšovat u těch, které skutečně fungují a prodávají.

API

API je aplikační programovací rozhraní Skliku určené pro stahování libovolných dat z účtů, do kterých má inzerent přístup, a naopak automatizované nahrávání externě vytvořených kampaní.

Je určeno pro náročné inzerenty s rozsáhlými účty a pokročilejšími technickými znalostmi (se zkušenostmi s programováním).