Klientská zónaSeznam.cz

Administrační rozhraní Skliku

Do administrace Skliku se přihlásíte přes tlačítko Přihlásit se vpravo nahoře na www.sklik.cz vašimi přihlašovacími údaji (email a heslo). V administračním rozhraní můžete své kampaně spravovat a vyhodnocovat jejich efektivitu.

Grafy a statistiky

Trendové grafy přehledně prozradí počet zobrazení vaší reklamy, počet prokliků (kolik lidí jsme přivedli na váš web), úspěšnost reklamy, počet objednávek, které návštěvníci uskutečnili, a mnoho dalšího.

Pod grafem pak najdete podrobné statistiky všech kampaní, sestav, inzerátů, klíčových slov a další.

Co v adminu nastavíte

Klíčová slova

Definujte výrazy, na které se vaše reklama zobrazí ve vyhledávání, a oslovte tak uživatele hledající vaše produkty či služby.

Typy kampaní

Zvolte si vhodný typ kampaní. na výběr máte Vyhledávací (textová reklama ve vyhledávací síti), Obsahovou a Jednoduchou obsahovou (bannery, kombinovaná reklama, HTML5, externí kódy), Videokampaň (videospoty a bumpery), Produktovou (nabídky z XML feedu pro dynamický retargeting) a Seznam Nákupy (nabídky z XML feedu ve vyhledávací síti).

Umístění

Vyberte konkrétní weby nebo sekce, kde se vaše reklama bude zobrazovat v obsahové síti, a oslovte tak relevantní publikum.

Témata

Cilte reklamu na obsahově příbuzné stránky podle zvolených témat, abyste zasáhli uživatele se zájmem o danou oblast.

Zájmové skupiny uživatelů

Zaměřte se na uživatele podle jejich zájmů a online chování, což umožní efektivnější oslovení potenciálních zákazníků.

Retargeting

Připomeňte se návštěvníkům vašeho webu pomocí cílené reklamy, která je motivuje k dokončení nákupu nebo jiné požadované akce.

V administraci Skliku máte možnost detailně nastavit parametry svých kampaní tak, aby přesně odpovídaly vašim cílům a minimalizovaly zbytečné náklady.