Administrační rozhraní Skliku
Do administrace Skliku se přihlásíte přes tlačítko Přihlásit se vpravo nahoře na www.sklik.cz vašimi přihlašovacími údaji (email a heslo). V administračním rozhraní můžete své kampaně spravovat a vyhodnocovat jejich efektivitu.
Grafy a statistiky
Trendové grafy přehledně prozradí počet zobrazení vaší reklamy, počet prokliků (kolik lidí jsme přivedli na váš web), úspěšnost reklamy, počet objednávek, které návštěvníci uskutečnili, a mnoho dalšího.
Pod grafem pak najdete podrobné statistiky všech kampaní, sestav, inzerátů, klíčových slov a další.
Co v adminu nastavíte
Klíčová slova
Definujte výrazy, na které se vaše reklama zobrazí ve vyhledávání, a oslovte tak uživatele hledající vaše produkty či služby.
Typy kampaní
Zvolte si vhodný typ kampaní. na výběr máte Vyhledávací (textová reklama ve vyhledávací síti), Obsahovou a Jednoduchou obsahovou (bannery, kombinovaná reklama, HTML5, externí kódy), Videokampaň (videospoty a bumpery), Produktovou (nabídky z XML feedu pro dynamický retargeting) a Seznam Nákupy (nabídky z XML feedu ve vyhledávací síti).
Umístění
Vyberte konkrétní weby nebo sekce, kde se vaše reklama bude zobrazovat v obsahové síti, a oslovte tak relevantní publikum.
Témata
Cilte reklamu na obsahově příbuzné stránky podle zvolených témat, abyste zasáhli uživatele se zájmem o danou oblast.
Zájmové skupiny uživatelů
Zaměřte se na uživatele podle jejich zájmů a online chování, což umožní efektivnější oslovení potenciálních zákazníků.
Retargeting
Připomeňte se návštěvníkům vašeho webu pomocí cílené reklamy, která je motivuje k dokončení nákupu nebo jiné požadované akce.