Před 6 měsíci
Americká společnost Liberty Media, která drží marketingová práva na Formuli 1, zveřejnila finanční výsledky královny motorsportu za loňský rokTen byl v mnoha ohledech vydařený. F1 znásobila svůj provozní zisk a těší se rekordní návštěvnosti – jen na okruzích ji sledovalo na 5,7 milionu divákůDůvodů, proč se tomuto vrcholnému motoristickému sportu nyní natolik daří, je vícero. Jedním z hlavních faktorů je nicméně úspěšná ,dokumentární‘ série Drive to Survive, kterou v zákulisí formulového paddocku rok co rok natáčí Netflix Na povrchu byla Formule 1 nablýskaná odnepaměti, zevnitř však kolikrát připomínala pořádně prohnilé jablko. A není tomu zase tak dávno. V dobách, kdy měl královnu motorsportu pod palcem legendární Bernie Ecclestone, se zprávy o finančních trablech toho či onoho týmu objevovaly s železnou pravidelností. Na počátku roku 2017 ovšem od společnosti CVC koupila Formuli 1 za 301 milionů dolarů (to číslo si zapamatujte) americká Liberty Media a rázem nastal obrat o 180 stupňů.