Bývalý pilot formule 1 Gerhard Berger věří, že tlak který byl na Micka Schumachera vyvinut po jeho nepovedeném úvodu sezóny, mu pomohl najít jeho současnou formu.
V německých a rakouských médiích se v posledních dnech objevila zajímavá zpráva: boss šampionátu DTM, Gerhard Berger se vážně zabývá možností, pořádat jeden ze závodů sezóny 2023 na klasické trati nad Solnohradem.
Doplnit rámcový program moderní DTM staršími vozy DTM Classic, nebo ještě staršími exponáty z dob DRM, je jedním z výborných nápadů Gerharda Bergera. Také na Norisringu se tento seriál prezentoval zdravým polem dvou tuctů zajímavých vozů. A v některých kokpitech se dokonce snažila opravdová esa dějin sportu. Hans-Joachim Stuck našel cestu zpět do svého DTM Audi z roku 1992.
DTM si jako třetí podnik sezóny vyzkoušela start v Imole. Tento experiment se sice nevydařil, zástupcům značky Audi to ovšem mohlo být jedno: Oba závody vyhrály jejich vozy.
29 vozů prestižní DTM vstoupilo v Portugalsku dvěma závody do sezóny 2022. Jak sobotní, tak i nedělní klání ovšem nepředvedly příliš nezapomenutelných vrcholů. Vítězům Lucasovi Auerovi a Nico Müllerovi to ovšem může být jedno – s dobře naplněným bodovým kontem vykročili do ročníku úspěšně.
Gerhard Berger může klidně spát. On a jeho organizace ITR předvedla přes zimu perfektní práci a bude světu prezentovat Deutsche Tourenwagen Masters (DTM), které v mnohém ohledu trumfne i povedený ročník 2021.
Před několika dny potvrdil drážďanský tým T3 Motorsport, že bude pokračovat ve spolupráci s Angličankou Esmee Hawkins. 24letá pilotka z Chislehurstu tak bude jedinou ženou v DTM sezóny 2022.
Srovnání pohonných jednotek a techniky mistrovských vozů poháněných shodnou značkou motorů v rozmezí třiceti let mimoděk ilustruje obrovský posun, jaký formule 1 za tři dekády prodělala.
Kdo čekal, že Liam Lawson v posledním podniku sezony DTM s přehledem přemění bodový náskok v titul, ten zažil na Norisringu velké překvapení. Po neuvěřitelném crash-derby, které silně připomínalo události roku 1977 na stejném okruhu, se totiž nakonec ze dvou triumfů a titulu mistra DTM 2021těšil outsider a lokální hrdina Maximilian Götz. Šampionát předvedl skutečně senzační finiš!
Gerhard Berger mi někdy připadá jako rozumný chlapík, který ve sportu už něco zažil a má o něm jasnou klasickou představu. Někdy je ale i on nucen stát se oportunistou, který své zásady hází za hlavu.
Do předposledního podniku Deutsche Tourenwagen Masters v Hockenheimu nastoupil junior Red Bullu Liam Lawson (AF Corse-Ferrari) s náskokem 11 bodů na Wittmanna (Walkenhorst-BMW), 13 bodů na Kelvina Van der Lindeho (Abt-Audi) a 21 bodů na Maxiho Goetze (HRT-Mercedes).
DTM absolvovala své anuální dostaveníčko v Nizozemí dvěma závody v Assenu. V sobotu triumfoval BMW Němce Wittmanna a v neděli Mercedes Rakušana Auera. První místo v celkovém hodnocení šampionátu ovšem převzal Novozélanďan Liam Lawson.
Za krásného slunečna se pod taktovkou Gerharda Bergera vrátil šampionát Deutsche Tourenwagen Masters na Red Bull Ring. Sportovní průběh víkendu zcela odpovídal představám managementu majitele trati, známého výrobce limonády: v sobotu zvítězil z pole position Liam Lawson na Red Bull-Ferrari týmu AF-Corse a v neděli si 19letý benjamínek DTM zajistil i druhé zlato víkendu.
Velká cena Austrálie byla letos plánována jako 21. zastávka Formule 1 v aktuální sezoně. Jenže závod byl kvůli koronaviru zrušen, stejně jako v roce 2020. Pojďme si připomenout, jak napínavá a nečekaná uměla Velká cena Austrálie v historii být.
Čtyřnásobný šampion formule 1 Sebastian Vettel se stal hned v úvodu sezony terčem kritiky. Německý jezdec, který před jejím začátkem přestoupil z Ferrari do Aston Martinu, zahájil nové angažmá 15. místem ve Velké ceně Bahrajnu a poté, co si postěžoval, že se ve voze "necítil jako doma", vyvolal u svých krajanů nepříznivou reakci.
Fanoušci DTM, máme pro vás vynikající zprávu! Sezóna 2020 se opět oficiálně rozbíhá! DTM začíná klasickými předsezónními testy, které se měly původně konat na italské Monze.