Zavřít
Marketing

Marketing

Nejnovější články na Seznamu na téma Marketing
  • Patriot magazín

    ​Maxi Outlet Výprodej bude ve znamení letní párty plné chutí a vůní

    Před 2 dny
    Kulinářskou a barmanskou show, exkluzivní jídlo, drinky, adrenalinovou zábavu a maximální slevy nabídne Outlet Arena Moravia od pátku 19. do neděle 21. srpna na akci s názvem Maxi Outlet Výprodej.
     Komentáře
  • Trendwatcher

    Heineken představil exkluzivní kolekci bot s pivem v podrážce

    Před 5 dny
    Asi už jste někdy viděli boty, které při chůzi blikají. Ty jsou ale ještě vcelku nudné oproti novým botám od Heinekenu, které mají podrážku naplněnou pivem. Heineken na propagaci svého nového ležáku Silver zvolil pro pivovar trochu neočekávaný způsob reklamy.
     Komentáře
  • Ekonom

    Sociálním sítím sice stále vládne Facebook, trendy už ale udává TikTok

    Před 21 dny
    V marketingu to znamenalo revoluci. Vždyť v tom prostředí už po roce není kámen na kameni. Na rozdíl od starších typů médií, která se měnila buď velmi málo a pomalu, nebo vůbec, jsou sociální sítě živým organismem.
     Komentáře
  • AutoForum

    Škoda příznačně odevzdala prozatímní vládu nad prodeji aut v Rusku, není jediná poražená

    Před 28 dny
    Komu více ublíží protiruské sankce, ukáže až čas, komu ale nejvíce prospějí, začíná být zřejmé už teď. Ještě v dubnu vládla průběžný měsíčním prodejům modelů aut v Rusku Škoda díky skladovým autům, teď už je to Chery.
     Komentáře
  • Trendwatcher

    Cyklisté s nadváhou čelí nadávkám. Nová kampaň je chce podpořit

    Před 28 dny
    Značka Fat Lad At The Back, která se specializuje na plus size cyklistické oblečení, přišla se zajímavou reklamní kampaní. V ní poukazuje na zaběhlé představy o postavách cyklistů a cyklistek. Britská společnost Fat Lad At The Back, která vyrábí plus size cyklistické oblečení, chce změnit stereotypy v cyklistickém odvětví.
     Komentáře
  • Finance

    Které jsou nejznámější možnosti online propagace? V jakém okamžiku za reklamu platíte?

    Před 29 dny
    Chystáte se propagovat své výrobky nebo služby? Jaké máte možnosti online propagace a s čím předem počítat?
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Už máte digitálního maskota?

    Před 30 dny
    Animované postavičky pomáhají značky zlidštit a díky úspěšným číslům z kampaní na ně spoléhá stále více firem. Nezpůsobí skandály, lépe budují brand a nabízejí širokou paletu možností k využití.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Jiří Rýdl míří z Warhorse řídit marketing Cimexu

    Před 1 měsícem
    Po oznámení odchodu z předního českého herního studia Warhorse, v němž strávil uplynulých více než osm let, míří Jiří Rýdl do společnosti Cimex.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Němečková přestupuje z Prazdoje do Providentu

    Před 1 měsícem
    Po šesti letech opouští Jitka Němečková Prazdroj, v Provident Financial střídá v pozici Jiřího Hauptmanna.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Marketing Pilulky nově vede Šimon Čapek

    Před 1 měsícem
    Čapek působil přes osmnáct let v Red Bullu, vedl značku Mana a GreenGo. Teď přebírá marketing Pilulky po Vojtěchu Janouškovi, který se přesunul do Rumunska.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Značky letos za influencer marketing utratí 27,5 miliardy dolarů

    Před 1 měsícem
    Během příštích pěti let se očekává, že výdaje porostou průměrnou roční mírou růstu přes třináct procent na 51 miliard v roce 2027.
     Komentáře
  • Trendwatcher

    Šaratická minerálka mění design a startuje kampaň o zácpě při cestování

    Před 1 měsícem
    Značka minerální vody Šaratica z jižní Moravy od základu mění vzhled. Rebranding spojila s novou letní kampaní, která informuje o cestovatelské zácpě. Minerální léčivá voda Šaratica, která pomáhá se zažívacími potížemi, mění svou vizuální identitu.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Jednoduchá a mrazivě působivá kampaň UNHCR o tragédii na Ukrajině

    Před 1 měsícem
    Válka na Ukrajině po téměř pěti měsících eskaluje a vyhnala z domovů více kolem šesti milionu lidí. Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky (UNHCR) proto zveřejnil kampaň, která má upozornit na rodiny oddělené válkou.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Křišťálová Lupa 2022 odstartovala letošní nominace

    Před 1 měsícem
    Server Lupa.cz dnes spustil nominace v 17. ročníku ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ta od roku 2006 každoročně hledá a oceňuje ty nejúspěšnější a nejzajímavější projekty, užitečné služby a nejvýraznější osobnosti české internetové scény.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    FSV UK a CIRA Advisory vydaly Manuál komunikace udržitelnosti bez greenwashingu

    Před 1 měsícem
    Praktický návod na postup při komunikaci udržitelných projektů má pomoci marketingovým oddělením firem. Vychází z průzkumu mezi spotřebiteli.
     Komentáře
  • Euro

    Češi jsou senzitivní národ, tvrdí odborníci z Oral-B. Přišli sem bořit mýty o nebezpečnosti elektrických zubních kartáčků

    Před 1 měsícem
    Značka Oral-B prvního července spustila na českém trhu prodej nové řady magnetických kartáčků iO 4 a 5. Zároveň se už léta věnuje edukační kampani, během níž se snaží naučit Čechy čistit si zuby efektivněji. Ti zvýšený zájem o ústní hygienu projevovali zejména během pandemie.
     Komentáře
  • Móda

    Zmodernizované prostředí módního domu zachytil Versace ve své nové kampani

    Před 1 měsícem
    Výrazné a barevné potisky provází kampaň od začátku až do konce. S nimi také sandály na platformě a sluneční brýle, které dodávají outfitům kompletní výraz.
     Komentáře
  • TopRecepty

    Stále spolu dokola! Zrzavá holčička z reklamy se zlatým prasátkem hraje opět v reklamě na Kofolu

    Před 1 měsícem
    Zrzavá holčička z legendární vánoční reklamy Kofoly se zlatým prasátkem se vrací na televizní obrazovky. A příznačně dělá reklamu na nový systém vratných obalů Kofoly. Dobré se prostě vrací. Jak spolupráce po téměř dvaceti letech fungovala? A na co si pamatuje z dětského natáčení?
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Philip Morris ukázal ve Varech instalaci od Maxima Velčovského

    Před 1 měsícem
    Projekt „Tady se to může stát“ upozorňuje na možnost změny. Navazuje na něj talk show i laboratoř Svět bez kouře.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    O oblast udržitelnosti se v O2 nově stará Milan Ruttner

    Před 1 měsícem
    Ruttner přišel ze společnosti Tion International, u operátora chce rozvíjet všechny oblasti ESG strategie.
     Komentáře
  • Epeníze

    Levné potraviny si musíme zasloužit. Řetězce z nás dělají marketingové otroky

    Před 1 měsícem
    Šetří se v podstatě úplně všude. O tomto faktu není možné diskutovat. Situace je dána především situací na Ukrajině. Nejcitelnější je pro každého z nás nárůst cen potravin. Nakupovat je totiž musí každý. Když se podíváme na ceny některých výrobků, zjistíme, že jejich nárůst byl opravdu markantní. I přesto je možné ušetřit. V případě, že se postupně podvolíme marketingové strategii společnosti, u které nakupujeme.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Krize v audiovizi – produkce už odcházejí

    Před 1 měsícem
    Bilancování na KVIFF: v roce 2021 rekordní obrat, v roce 2022 dramatický propad kvůli pozastaveným pobídkám. Reklamní produkce se drží.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Slavní tvůrci světových reklam mají na KVIFF krátké filmy

    Před 1 měsícem
    Ivan Zachariáš představil příběh s Ivou Janžurovou, Jonathan Glaser přivezl taneční film Strasbourg 1518.
     Komentáře
  • JenAkcie

    Meta právě hodila společnosti Nvidia obrovské záchranné lano

    Před 1 měsícem
    I v době technologické recese chce Meta zvýšit počet GPU používaných v datových centrech na pětinásobek.
     Komentáře
  • Trendwatcher

    Airbnb rozdá 10 milionů dolarů za návrhy bláznivého ubytování

    Před 1 měsícem
    Platforma Airbnb zahájila soutěž o nejšílenější návrhy ubytování. Stovce výherců pak rozdá dohromady 10 milionů dolarů, za které následně návrhy převedou v realitu.
     Komentáře
  • Refresher

    Společnosti Coca-Cola, Ikea či Skims Kim Kardashian jsou obviněny z greenwashingu

    Před 1 měsícem
    Nadace Changing Markets Foundation (CMF) tvrdí, že výrobky, iniciativy a reklamy těchto firem lžou spotřebiteli o skutečném dopadu plastů.
     Komentáře
  • Fonetech

    Konec otravným hovorům! Od července platí zákaz nevyžádaného telemarketingu

    Před 1 měsícem
    Je tady konec otravných hovorů. Od července začal platit zákaz nevyžádaného telemarketingu. Pokud volající pravidla poruší, hrozí mu vysoké sankce.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

    Před 1 měsícem
    Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU). Současnou pozici tak bude vykonávat i v nadcházejícím volebním období v letech 2023 až 2024.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

    Před 1 měsícem
    Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak bude mít nyní na starosti řízení obou těchto značek. Ondřej Cikán se věnuje rádiu a marketingu více než 10 let.
     Komentáře
  • Patriot magazín

    A bude mít zuby zahnutý nahoru? Děvče se po 20 letech vrací do reklamy na Kofolu

    Před 1 měsícem
    ​Je jí 23 let a „zuby zahnutý nahoru“ jakoby předznamenaly její osud. Sandra Flemrová, holčička z legendární vánoční reklamy a dnes sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objeví v kampani Kofoly.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Česká e-commerce se v druhém čtvrtletí zlepšila, ale stále zaostává loňským rokem

    Před 1 měsícem
    Čísla obratu e-shopů se v druhém čtvrtletí zastavila devět procent pod úrovní loňského roku, což je oproti předchozímu čtvrtinovému propadu v prvním kvartále příjemný posun.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat

    Před 1 měsícem
    Společnost Pinterest v úterý oznámila, že stávající CEO Ben Silbermann odchází a jeho funkce se ujímá Bill Ready, který má rozsáhlé zkušenosti z e-commerce.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

    Před 1 měsícem
    Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    PR klub zavádí institucionální členství

    Před 1 měsícem
    Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Konec nevyžádaného telemarketingu, call centra nemohou volat bez souhlasu

    Před 1 měsícem
    Od 1. července platí novela zákona o elektronických komunikacích, která zavádí takzvaný opt-in model. Firmy budou muset dokládat udělený souhlas.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    F.H. Prager přichází s prvním nealkoholickým ciderem

    Před 1 měsícem
    Dva roky poté, co značka F.H. Prager přešla do inkubátoru nápojářské společnosti Kofola, dochází k celkovému rebrandingu, přenastavení prodejní a rozvojové strategie a k rozšíření portfolia o nealkoholický cider.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Česká Effie je otevřená pro přihlášky

    Před 1 měsícem
    Soutěž reklamní a marketingové efektivity přijímá přihlášky do 25. ročníku. Ceny se udělují v 16 kategoriích, letos mezi ně přibyl digitální marketing.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Ukrajinská vláda chystá s WPP kampaň pro obnovu země

    Před 1 měsícem
    Pro bono projekt připravovaný českými, ukrajinskými a polskými agenturami má do země zasažené invazí přilákat investice.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    OMV spustila nový věrnostní systém

    Před 1 měsícem
    Česko je první zemí, kde se objevuje klub s aplikací OMV MyStation. Budou v ní i personalizované nabídky podle využívaných služeb.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data

    Před 1 měsícem
    Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Cannes Lions jako terapie pro reklamní cyniky

    Před 1 měsícem
    Festival kreativity očima Young Lions, kteří pro Česko vyhráli bronz a ještě nezačali nenávidět reklamu, přibližují David Červený a Judita Ružičková ze Zaraguzy.
     Komentáře
  • Svět Huawei

    Samsung opět podváděl. Jeho klamání zákazníků ho bude stát balík

    Před 1 měsícem
    Před několika lety, konkrétně v roce 2019 vyzvali regulátoři z Australské komise pro hospodářskou soutěž a spotřebitele (ACCC) společnost Samsung, aby vysvětlila několik reklam, které se vysílaly v celostátní televizi. Tyto reklamy byly mimo jiné vylepeny na billboardech nebo se objevily na sociálních sítích.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Sladký život nepotřebuje cukr, říká kampaň na novinku Royal Crown Cola No Sugar

    Před 1 měsícem
    Značka ze skupiny Kofola v komunikaci navazuje na koncept pohodového amerického jihu. Spot je opět od WMC Grey s produkcí Boogie Films.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Cannes Lions ocenil nejkreativnější efektivitu, strategii a transformaci

    Před 1 měsícem
    Na festivalu kreativity nejvíce zaujaly projekty proměňující zemědělství, výrobu kůže nebo rehabilitaci vězňů.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Jak chytře cestovat? Letiště Praha připravilo seriál s novou ambasadorkou

    Před 1 měsícem
    Vzhledem k silné letní sezóně připravilo Letiště Praha komunikační kampaň s radami pro cestující. Její součástí je také zahájení spolupráce s cestovatelkou, bloggerkou a influencerkou Eliškou Hudcovou.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Ceny za nejlepší eventy roku 2021 znají vítěze. Grand Prix pro Národ sobě – kultura tobě

    Před 1 měsícem
    Největší eventová pop-up stavba v ČR, unikátní kulturní event pro celý národ, esport v „Mekáči“, i interakce s obrazy během výstavy. Nejlepší eventy znají vítěze cen ČEA.
     Komentáře
  • WN24

    Primark oznamuje radikální změnu. Zavádí novou online verzi, která zákazníky potěší

    Před 1 měsícem
    Oblíbený módní řetězec Pimark pro své příznivce připravil lákavou novinku. Zákazníci se už nebudou muset tlačit mezi lidmi při probírání stojanů s oblečením. Je tu mnohem pohodlnější způsob – „klikni a vyzvedni“.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Dentsu sjednocuje svoje kreativní brandy pod značku Dentsu Creative

    Před 1 měsícem
    V Česku se změna týká Dentsu McGarryBowen, Isobar a Spectra, které budou nyní vystupovat již jen jako Dentsu Creative Czech Republic.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Pragovka představuje nové prostory kampaní od Brandmarku

    Před 1 měsícem
    Hlavním cílem je představit nabídku industriálních prostor od kanceláří po gastro, které budou k pronájmu v rekonstruované budově E Factory.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Venkovní reklama si polepšila i v květnu

    Před 1 měsícem
    Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v květnu co do objemu nejlépe dařilo tradičně televizi. Největší meziroční růst objemu inzerce optikou ceníkové hodnoty zaznamenala venkovní reklama.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Pipedrive představuje nástroj Campaigns na správu kampaní

    Před 1 měsícem
    Společnost Pipedrive, která vyvíjí komplexní CRM platformu pro efektivní řízení prodejů, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní, a tím i efektivnější spolupráci.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

    Před 1 měsícem
    Společnost Binance posiluje marketingové aktivity a rozšiřuje tým. Novým manažerem pro Českou republiku byl jmenován Matt Okša.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Klíčové desetiletí akce proti klimatickým změnám: Inspirace pro firmy v Česku

    Před 1 měsícem
    Před půl rokem proběhla klimatická konference při OSN o změně klimatu (COP26). Téměř 25 tisíc účastníků z 200 zemí světa se sešlo s jediným cílem: uspíšit boj proti klimatickým změnám do roku 2030, kdy končí naše šance na lepší scénáře.
     Komentáře
  • FinTag

    Česká módní platforma Glami koupila italskou Stileo

    Před 1 měsícem
    Česká platforma pro e-nákupy oděvů a obuvi Glami koupila největší italský módní vyhledávač Stileo. Módní e-commerce v Itálii generuje 26 procent tržeb jeho onlinu trhu.
     Komentáře
  • Tecs

    Od června už Prima nedovolí přetáčet reklamy. Kdo je nechce, musí si připlatit

    Před 2 měsíci
    Pokud jste byli zvyklí, že se díváte na televizi za pomoci zpětného přehrávání a přetočíte si reklamy, tak pro vás máme dnes špatnou zprávu. Společnost Prima tomu učinila přítrž a tuto možnost nám vzala. Jako důvod uvedla, že přichází o obrovské množství peněz od reklamních zadavatelů. Od teď budete muset reklamy buď přetrpět, nebo si připlatíte. Od 1.6. už si reklamu zadarmo nepřetočíte O této akci společnost Prima informovala již v únoru.
     Komentáře
  • FinTag

    Lenovo nově vyrábí počítače v Maďarsku, kousek od Budapešti

    Před 2 měsíci
    Čínský výrobce počítačů Lenovo otevřel první vlastní výrobní závod v Evropě. Vybral si Maďarsko, město Üllő nedaleko Budapešti. Jedná se o jeden z největších závodů společnosti.
     Komentáře
  • Ekonews

    Jedlé zahrady pro školy a školky. Lidl a Skutečně zdravá škola vybraly vítěze, kteří dostanou po 100 tisících korun

    Před 2 měsíci
    Šest základních a mateřských škol získalo od řetězce Lidl ve spolupráci s programem Skutečně zdravá škola peníze na vybudování jedlých zahrad.Cílem projektu je podpora zdravějšího a udržitelnějšího stravování ve školách, žáci se navíc dozvědí víc o původu potravin.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Budoucnost eventů? Je to snadné – dát lidem to, co potřebují a chtějí!

    Před 2 měsíci
    Digitalizace – na jednu stranu buzzword, na druhou stranu v posledních několika letech společný rys snad každého odvětví na trhu. Jedním ze segmentů, kterých se dotkla nejvíc, jsou rozhodně eventy.
     Komentáře
  • Trendwatcher

    Za objednávání jídla se nemusíte stydět, vzkazuje Uber Eats v kampani

    Před 2 měsíci
    Rozvážková služba Uber Eats si v nové sérii reklam utahuje z francouzských stravovacích návyků a snaží se diváky přesvědčit, aby necítili vinu za to, že si jídlo raději objednají.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    L’Oréal v dekorativní kosmetice inzeruje nejvíce

    Před 2 měsíci
    Největším zadavatelem v dekorativní kosmetice v Česku je letošní jaro L’Oréal, těsně za ním Max Factor.
     Komentáře
Reklama