Zavřít
Marketing

Marketing

Nejnovější články na Seznamu na téma Marketing
  • Media Guru

    Generace Z a marketing: Gamifikace, wellbeing a hlubší smysl

    Před 5 dny
    Generace Z hraje v současném marketingu a médiích značnou roli. Proto se právě na ni zaměřila letošní konference, kterou 26. listopadu pořádala Katedra marketingových komunikací na Vysoké škole kreativní komunikace.
  • FACE TO FACE

    Bára Hrzánová: Odvolání Cibulkové, vzpomínky na tátu i návrat syna z Francie

    Před 6 dny
    Je herečka, která vstupuje na scénu s energií, která okamžitě zaplní celý prostor. Její hlas, humor i cit pro detail z ní dělají jednu z nejvýraznějších osobností českého divadla. Jak vzpomíná na svého slavného otce a jak vidí svého talentovaného syna? Dnešním hostem Face to Face byla Bára Hrzánová.
     Komentáře
  • Borovan

    Analýza monetizace: Zrádci vygenerovali dvojnásobný podíl kreativní reklamy oproti klasickým formátům

    Před 7 dny
    Nové trendy v konzumaci video obsahu - hlavně pokles podílu terestrického vysílání a nárůst VOD - vedl televizi Prima k vytvoření nové strategie monetizace prémiových pořadů jako jsou seriály Mladá krev, Polabí - Tady jsme doma, ZOO nebo soutěžní show Zrádci. Ta zahrnuje multiplatformovou distribuci obsahu a nové zdroje příjmů.
     Komentáře
  • Veronika Jelínková
    naMédium

    „A bude mít ty zahnutý zuby nahoru?“ Jedinečný reklamní spot, který se stal doslova symbolem Vánoc

    Před 8 dny
    Jen málokterá reklama dokázala to, co vánoční spot Kofoly s malou holčičkou a legendární větou „Já už ho vidím“. Už přes dvacet let patří mezi nejsilnější a nejúspěšnější tuzemské reklamy.
     Komentáře
  • Media Guru

    Listopad se stal nejsilnějším měsícem pro influencer marketing

    Před 11 dny
    Influencer marketing zažívá před vánočními svátky rekordní poptávku. Meziročně vzrostla poptávka po spolupráci s influencery o 30 %.
  • Médiář

    Marketing Newstreamu povede Natálie Mužíková

    Před 12 dny
    Z pozice marketingové a brand manažerky bude řídit i produkci Realitního clubu či eventy.
     Komentáře
  • Media Guru

    AKA zveřejnila shortlist prací letošního ročníku Effie

    Před 12 dny
    Do finále soutěže reklamní efektivity Effie postoupila polovina přihlášených prací. Vítězové budou známi v prosinci.
  • Borovan

    Asociace komunikačních agentur má novou ředitelku, přišla z novinářské branže

    Před 12 dny
    Oborová Asociace komunikačních agentur (AKA) mění vedení. Novou výkonnou ředitelkou se stává Radana Čechová (foto), která střídá Kateřinu Hrubešovou. Čechová je někdejší novinářkou a bývalá šéfredaktorka týdeníku Marketing & Media. "Společně s Petrou Jankovičovou, prezidentkou AKA, vytvoří pracovní tandem, jenž provede asociaci změnami v komunikačním průmyslu," informovala Hrubešová.
     Komentáře
  • Deník Alarm

    Jak autentické tiktoky porazily miliardy. Zásadní lekce z kampaně Zohrana Mamdaniho

    Před 12 dny
    Nový starosta New Yorku Zohran Mamdani a jeho tým napsali novou kapitolu do moderní příručky politického PR a levice po celém světě by ji měla začít studovat.
     Komentáře
  • Media Guru

    Marketing Wultry vede nově Anna Laviana Ludvíková

    Před 13 dny
    Na pozici Chief Marketing Officer české kyberbezpečnostní společnosti Wultra nastupuje Anna Laviana Ludvíková.
  • Faei

    Anna Laviana Ludvíková řídí marketing společnosti Wultra

    Před 15 dny
    Česká kyberbezpečnostní společnost Wultra informovala redakci Finančních a ekonomických informací (faei.cz), že posiluje svůj manažerský tým. Na pozici ředitelky marketingu (CMO, Chief Marketing Officer) nastoupila Anna Laviana Ludvíková, která dosud působila na podobné pozici ve společnosti Ness Digital Engineering.
     Komentáře
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    Společnost Gap spojuje virální marketing s maloobchodními výsledky, když se zvyšuje relevance generace Z

    Před 16 dny

    ·

    Nedávná kampaň s dívčí skupinou Kelsea vytvořila 8 miliard impresí a přispěla k zisku dvoumístného čísla v kategorii dospělého džínového zboží.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Kverulant

    Praha se odmítla zbývat návratem billboardů do města

    Před 16 dny
    Od půlky příštího roku se změní právní definice zastavěného území v zákoně o pozemních komunikacích, a s ní se rozjede i návrat billboardů na místa z kterých se je podařilo vystrnadit pracnou právní cestou. Ministerstvo dopravy, nicméně tvrdí, že obce mají v rukou účinné nástroje k obraně svého veřejného prostoru. Pražská zastupitelka Kristýna Drápalová navrhla usnesení, aby Praha hledala způsob, jak nežádoucímu rozšíření billboardů zabránit. Usnesení neprošlo ani na program jednání. Kverulant proti tomu protestuje.
     Komentáře
  • Médiář

    „Sheldon v sukních“ reklamní katy zaujal, ocenili koupelnovou kampaň Mereo

    Před 19 dny
    Nejvyšší hodnocení od našich expertů si tentokrát vysloužila čerstvá práce agentury YYY.
     Komentáře
  • Borovan

    Euromedia Group má nového marketingového ředitele, dlouho působil v T-Mobile

    Před 23 dny
    Novým ředitelem marketingu velké knižní skupiny Euromedia Group (EG; majitel Rockaway Capital) se před několika týdny stal Jan Stanko (foto). Ten bude mít na starosti veškerou marketingovou komunikaci, reklamní kampaně, retailovou či brandovou strategii EG.
     Komentáře
  • AM Online
    Zdroj v angličtině

    TekCor4 získává společnost Marketing Delivery a slučuje vedoucí pracovníky

    Před 24 dny

    ·

    TekCor4 získává Marketing Delivery, aby rozšířila své možnosti v oblasti datový řízeného automobilového marketingu a spojila analýzu s interakcí zákazníků poháněnou UI.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Jinou cestou
    naMédium

    Ondřej Mergl: Smazal sociální sítě, s lidmi se raději setkává naživo

    Před 25 dny
    Pracuje v marketingu, ale ze svého života se mu povedlo vymazat profily na sociálních sítích. Ondřej Mergl v rozhovoru odhaluje svou motivaci i rozebírá důsledky takového rozhodnutí pro moderního mladého člověka.
     Komentáře
  • Martinus
    naMédium

    Lidská pozornost je netvrdší měnou 21. století

    Před 27 dny
    Platíme daty, ne penězi. Kapitalismus dohledu proměnil naše chování v surovinu, ze které digitální giganti těží zisk — a zároveň nás nenápadně formují.
     Komentáře
  • Barbora Jiřincová
    naMédium

    Chceme všechno zdarma a platíme tím nejcennějším: svým časem a soukromím

    Před 27 dny
    Zdarma na internetu neexistuje. Vždycky je něco produktem, za který někdo platí. Když tedy dostáváme na internetu něco zdarma, produkt… jsme my.
     Komentáře
  • Techsvět

    Technologie, marketing a prestiž: Co všechno se skrývá za cenou jednoho iPhonu

    Před 28 dny
    Stylový design, špičkové technologie, ikonické logo a statusový symbol v kapse. iPhone je pro mnohé víc než jen chytrý telefon. Ale kolik z ceny, kterou za něj zaplatíme, skutečně odpovídá jeho výrobě? Podívali jsme se Applu pod pokličku a zjistili, co se skrývá za tučnou cenovkou přes 40 tisíc korun.
     Komentáře
  • Události247

    Barevné síťky na ovoci zvyšují prodej, zjistila studie. Jedná se o oblíbený trik obchodníků

    Před 29 dny
    Pokud nakupujete ovoce v síťce, pak byste si měli dávat pozor na tento marketingový trik. Ovoce nebude tak kvalitní a ještě kvůli tomu přijdete zbytečně o peníze.
     Komentáře
  • Media Guru

    MSL rozšířila vedení o Šumanskou a Kopeckou, víc se propojí s dalšími v Publicisu

    Před 1 měsícem
    MSL Czech Republic posiluje vedení a plánuje těsnější propojení s ostatními disciplínami Publicis Groupe.
  • Petr Žoha
    naMédium

    Úspora, která bolí. Proč nás slevy stojí víc, než si myslíme

    Před 1 měsícem
    Chceš ušetřit? Tak si nainstaluj tři aplikace, prolistuj deset letáků, zapiš si čtyři akce a v sobotu objížděj obchody. A pak vyhoď polovinu z toho, co jsi „výhodně“ koupil.
     Komentáře
  • Media Guru

    Seznam.cz rozšíří placený obsah, reklamní tarif na Oneplay zatím nebude

    Před 1 měsícem
    Na úterní konferenci Czech Internet Forum diskutovali zástupci velkých českých médií o tom, jak se vyrovnat s dominancí globálních hráčů a jak najít udržitelný byznys model.
  • Médiář

    Slezák a Chrpová zakládají Boomerang PR, v týmu je i textař Belko

    Před 1 měsícem
    Michaela Chrpová přichází z agentury MSL skupiny Publicis, stejně jako Jana Pospíšilová.
     Komentáře
  • Lupa

    E‑commerce věří v rekordní sezónu. Zatím roste počet objednávek i jejich hodnota

    Před 1 měsícem
    E‑shopům startuje klíčové období roku a letošek má podle odhadů přinést růst jak v počtu objednávek, tak v jejich průměrné hodnotě. Shoptet během prvního pololetí zaznamenal meziroční zvýšení počtu objednávek o 12 % a průměrné hodnoty o 4 % a pro závěr roku očekává podobný trend. Za posledních dvanáct měsíců Shoptet uvádí 16% nárůst obratu obchodníků.
     Komentáře
  • Hrot24

    Budování značky je maraton, ne sprint

    Před 1 měsícem
    Silný brand se nerodí z nápadu nebo loga, ale z disciplíny, konzistence a odvahy měnit se, aniž se ztratí vlastní identita. Kdo chce uspět, musí chápat, že značka je vztah, ne kampaň.
     Komentáře
  • Newstream

    Dušičky levnější, útraty vyšší. Češi letos za svíčky a květiny zaplatí rekordních 1,7 miliardy

    Před 1 měsícem
    Češi se i letos chystají uctít památku svých blízkých. Dušičky, svátek, při němž si lidé připomínají zesnulé, už dávno nejsou pouze duchovní událostí. Z ekonomického pohledu jde o jednu z největších maloobchodních sezón roku. Spolu s Vánocemi, Velikonocemi a Silvestrem patří k obdobím, kdy obchody zaznamenávají nejvyšší tržby.
     Komentáře
  • Médiář

    Trh influencer marketingu v Česku přesahuje 6 miliard Kč ročně

    Před 1 měsícem
    První report o relativně novém odvětví marketingu sestavila agentura World of Online.
     Komentáře
  • Fandíme filmu

    Deník shopaholičky: Češi už zase vydávají křečovité trapno za humor

    Před 1 měsícem
    Upoutávka nové komedie o hledání chlapa dělá všechno proto, aby vás odradila od návštěvy kina.
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Prodejny Rossmannu projdou obrovskou změnou. Slovo budou mít i zákazníci

    Před 1 měsícem
    Drogerie Rossmann prochází změnou. Společnost začíná v Česku testovat koncept vylepšených prodejen, na jejichž finální podobě se můžou podílet i přímo zákazníci. Bude méně červené a bílé, naopak více pastelových barev, čistých linií a moderních prvků. A taky větší prostor v uličkách. Kam můžete vyrazit omrknout nový vzhled prodejny? A co všechno se v těchto drogeriích změní?
     Komentáře
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    WPP přestane být agenturou a pomůže značkám vytvářet vlastní reklamy s využitím AI

    Před 1 měsícem

    ·

    Paul Sandle, LONDON (Reuters) – Britská reklamní skupina WPP ve čtvrtek uvedla, že umožní značkám přístup na svou AI platformu pro marketing, kde si mohou plánovat, vytvářet a zveřejňovat vlastní kampaně.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Wizard Michal
    naMédium

    Ondřej Petr: Rozhodující není talent, ale disciplína a pokora

    Před 1 měsícem
    Úspěšný marketér, který pomáhá růst značkám i jedincům. S Ondřejem jsme si povídali o výzvách, limitech, sebevědomí i o tom, proč píše knihu o rostlinách, které pomáhají zvládat stres.
     Komentáře
  • Médiář

    Marketing Foodory řídí Jindřich Holiš, dřív dělal pro konkurenční Wolt

    Před 1 měsícem
    Holiš zaujal pozici po Janu Gemrichovi, který rozvozovou firmu opustil na konci loňska.
     Komentáře
  • České noviny

    Analýza: V desetině kategorií zboží jsou privátní značky dražší než ty tradiční

    Před 1 měsícem
    Praha - Ve zhruba desetině kategorií zboží jsou vlastní značky obchodních řetězců dražší než běžné značky. Týká se to například másla a margarínů, vajec, toaletního papíru či džusů. Vyplývá to z dat agentury NIQ, která dnes v Praze představil analytik NIQ Karel Týra. Nadále podle něj nicméně platí, že proti tradičním značkám jsou privátní značky průměrně o 21 procent levnější. Podíl privátních značek na tržbách obchodníků aktuálně činí 28 procent, ve srovnání s loňskem mírně vzrostl.
     Komentáře
  • Faei

    Jan Šplíchal v čele marketingu Dachser Czech Republic

    Před 1 měsícem
    Mezinárodní logistický provider Dachser Czech Republic informoval o posile svého marketingového týmu. Na pozici Marketing & Communications Manager nastoupil zkušený marketér Jan Šplíchal, který do společnosti přináší bohaté zkušenosti z oblasti informačních technologií i segmentu nákladních přeprav.
     Komentáře
  • Media Guru

    Skupina Fidurock strategicky rozšiřuje marketingové oddělení

    Před 1 měsícem
    Centralizace marketingu a rozšíření interního týmu je podle Davida Nguyena, vedoucího marketingu společnosti Fidurock, klíčem k úspěšné komunikaci.
  • Borovan

    Henkel má v Česku a na Slovensku novou marketingovou ředitelku, přichází zevnitř firmy

    Před 1 měsícem
    Chemický, drogistický a kosmetický koncern Henkel, sídlící v Německu, má v Česku a na Slovensku novou marketingovou ředitelku.
     Komentáře
  • Media Guru

    Ballantine’s kampaní podporuje novinku Sweet Blend

    Před 1 měsícem
    V novince, spojuje Ballantine’s skotskou tradici s moderním pojetím. Kampaň se zaměřuje na digitál, retail a sampling.
  • Nedd

    Na ruských raketách budou komerční reklamy

    Před 1 měsícem
    Ekonomika Ruska se ocitla kvůli válce na Ukrajině ve vážných problémech, což zasáhlo i jeho vesmírný program. Kdysi průkopník v dobývání kosmu čelí vážným finančním problémům a závod v dobývání vesmíru prohrává. 1. ledna 2026 však vejde v platnost nová legislativa, jež dá státní vesmírné společnosti Roskosmos pravomoc uzavírat smlouvy s inzerenty.
     Komentáře
  • Media Guru

    Do čela marketingu Henkelu nastupuje Marie Hobzová (1)

    Před 1 měsícem
    Společnosti Henkel Slovensko a Henkel ČR oznamují změnu ve vedení marketingového oddělení.
  • Hospodářské noviny

    Líbivost obalu je past. Efekt rychle vyprchá, říká ředitel brandingové agentury

    Před 1 měsícem
    V testech si někdy lidé vyberou „hezčí“ variantu, to ale neznamená, že ji v regálu rychle najdou. Měřítkem úspěchu obalu musí být funkčnost, nestačí body za hezký obrázek, upozorňuje Martin Vlk, ředitel brandingové agentury Fiala & Šebek.
     Komentáře
  • Media Guru

    Marketing je dnes plný dat, ale pořád je o emocích, nápadech a odvaze

    Před 1 měsícem
    Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague.
  • Médiář

    Marketing Sazky nově řídí David Schenk, transformační tým vede Martin Novák

    Před 1 měsícem
    Oba působí v Sazce deset let. Nových pozic se ujímají před rebrandingem na Allwyn.
     Komentáře
  • Newstream

    Novým šéfem marketingu v Sazce je David Schenk, Martin Novák nově vede tým transformace

    Před 1 měsícem
    Sazka, která se připravuje na plánovaný lednový rebranding a přijme jméno své mateřské společnosti Allwyn, oznamuje dvě změny ve vrcholovém managementu.
     Komentáře
  • VTM

    Ruská kosmonautika balancuje na hranici krize. Putin proto schválil reklamu na raketách a satelitech

    Před 1 měsícem
    Ruský vesmírný program čelí hluboké finanční krizi a ztrátě partnerů. Putin proto zákonem povolil umisťování komerčních reklam na rakety a satelity. Nejde o symbol pokroku, ale o snahu udržet program při životě.
     Komentáře
  • Media Guru

    Marketing skupiny Direct vede Matějovský, nové tváře i v komunikaci

    Před 1 měsícem
    Skupina Direct zakládá marketingové oddělení v čele s Petrem Matějovským. Vedle toho rozšiřuje i tým komunikace, do kterého přicházejí Jitka Šmejkalová a Tereza Wurstová.
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    Jak společnost Keurig Dr. Pepper přijala marketing prostřednictvím setrvačníku, aby dosáhla vyšších výkonů

    Před 1 měsícem

    ·

    Během panelové diskuse v rámci Advertising Week CMO Drew Panayiotou vysvětlil, jak mohou marketéři měřit úspěšnost v případě, kdy není možné dosáhnout úplné přesnosti.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    Jak CMO AWS plánuje proměnit marketing na měřitelný stroj na příjmy

    Před 2 měsíci

    ·

    Podle ředitele marketingu ve společnosti Amazon Web Services není marketing jen podpůrná funkce, ale váže se na cíle v oblasti příjmů a na produktovou strategii.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Profi HR

    CSG rozšířilo představenstvo a má nového ředitele marketingu a komunikace

    Před 2 měsíci
    Průmyslově-technologická skupina CSG posílila nejvyšší vedení. Představenstvo mateřské společnosti Czechoslovak Group se od 1. října rozšířilo o dvě manažerky – Michaelu Katolickou a Alenu Kozákovou. Zároveň do CSG přichází nový ředitel komunikace a marketingu Tomáš Kotera.
     Komentáře
  • Médiář

    Do Marketupu přichází Jan Los, bývalý šéf marketingu L’Oréalu

    Před 2 měsíci
    V agentuře bude zastávat pozice chief commercial officer a client service director.
     Komentáře
  • Médiář

    „Supr bizár. Žlutá je dobrá.“ Reklamní kati cení, jak Yello láká mladé na fotovoltaiku

    Před 2 měsíci
    V nezvykle vyrovnaném hodnocení nových českých kampaní zvítězila práce od Kaspenu.
     Komentáře
  • Media Guru

    Neposuzujte jen reklamu, uvažujte o marketingu šířeji

    Před 2 měsíci
    Posuzování jen výsledků reklamních kampaní nestačí, je třeba dívat se na marketing širším pohledem, říká Sorin Patilinet, který přijel do Prahy na konferenci Brand management.
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    Nový CMO společnosti Qdoba o tom, jak přeměnit fast-casual řetězec na národní značku

    Před 2 měsíci

    ·

    V rámci rychlého rozšiřování se řetězec spoléhá na listinu agentur včetně Leo, Influential a dalších firem Publicis, vysvětluje nově jmenovaný ředitel Burke.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Médiář

    Marketing a komunikaci Strnadovy CSG řídí Tomáš Kotera, po 25 letech ve Škodě

    Před 2 měsíci
    Kotera dneškem nastupuje jako ředitel komunikace a marketingu, střídá Kateřinu Petko.
     Komentáře
  • Borovan

    Hlavním hostem marketingové konference Forum Media bude prezident Pavel

    Před 2 měsíci
    Komunikační oborová akce Forum Media, která se uskuteční v úterý 25. listopadu v pražském centru O2 Universum, představí na tři desítky zahraničních řečníků a více než čtyřicet odborníků z Česka a Slovenska.
     Komentáře
  • Media Guru

    Topic PR rozšiřuje portfolio o influencer marketing

    Před 2 měsíci
    Topic PR začíná nově nabízet i služby influencer marketingu.
  • Laškov
    Před 2 měsíci

    Cestovatelská přednáška

    Jordánsko

     Komentáře
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    Exkluzivita: PDS Ventures dále financuje společnost Refiber

    Před 2 měsíci

    ·

    Refiberd pokračuje v úspěšném tažení a společnost PDS Ventures podepsala smlouvu se startupem zaměřeným na recyklaci.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Borovan

    Marketingová skupina DFMG stále v zisku, tržby klesly na 159 milionů korun

    Před 2 měsíci
    Marketingové seskupení Digital First Marketing Group (DFMG), které sdružuje agenturní brandy Dark Side a PRIA System plus PR a digitální agenturu Insighters, za poslední fiskální rok 2024/2025 (skončil v březnu) utržilo 159 milionů korun.
     Komentáře
Reklama