Zavřít
Marketing

Marketing

Nejnovější články na Seznamu na téma Marketing
  • Hlídací pes

    Štěňátka, James Bond a křupavé kuře. Jak „influencer“ Babiš loví voliče na sítích

    Před 2 dny
    Veřejná prezentace Andreje Babiše začíná čím dál víc připomínat chování influencerů. Mezi kritikou vlády se na sociálních profilech šéfa hnutí ANO nápadně často objevují také fotky se štěňátky či výzvy k soutěžím o lístky do kina nebo reklama na Babišovu vlastní restauraci. Dříve mu podobnou image „miliardáře z lidu“ pěstovaly i volnočasové magazíny jeho vydavatelství Mafra.
     Komentáře
  • Fonetech

    Bude WhatsApp plný reklam? Šéf populární chatovací aplikace odmítl nový hoax

    Před 3 dny
    Šéf společnosti WhatsApp Will Cathcart rezolutně odmítl zprávy o tom, že by se v chatech populární aplikace měly objevit reklamy.
     Komentáře
  • Faei

    Marketingový mág Colin O’Toole přináší do regionu inovace

    Před 5 dny
    Colin O’Toole byl jmenován společností Mondelez International novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Tento ostřílený marketér s bohatou historií ve společnosti Mondelez je známý svým kreativním přístupem k rozvoji značek založeném na datech, uvedla firma v tiskové zprávě.
     Komentáře
  • Refresher

    Apple opět točil reklamu v Praze. Vodotěsnost iPhonu 15 demonstroval na Vinohradech, zoom na Strahově

    Před 8 dny
    Firma s logem nakousnutého jablka Českou republiku miluje. Možná na ni není úplně zaměřena byznysově, oceňuje však tuzemské prostředí, které se jí líbí v reklamách.
     Komentáře
  • Libor Šimek
    naSeznam Médium

    Behaviorální cílení – kam až lze zajít?

    Před 17 dny
    Jak pracovat s daty v reklamě.
     Komentáře
  • Cyberblog

    Jak se bránit přetrvávajícím podvodným telefonátům?

    Před 18 dny
    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (dále jen NÚKIB nebo Úřad) zaznamenal v poslední době opět několik oznámení od lidí, kteří čelili podvodným telefonátům. Během hovoru se pachatelé zaštiťují jmény zaměstnanců NÚKIB. Konkrétně v jednom z případů se takto povedlo vylákat z oběti více než půl milionu korun. Znovu upozorňujeme na to, že tyto telefonáty jsou podvodné. NÚKIB v rámci své činnosti nekontroluje převod financí. Úřad v této věci podal trestní oznámení na neznámého pachatele.
     Komentáře
  • Euro

    Pohled značek na sociální sítě se mění. Z trendu se stává pouhá součást marketingového mixu, tvrdí odborníci

    Před 24 dny
    Ačkoliv majitelé sociálních sítí lákají jejich uživatele na neustálé novinky a vylepšení, velké zahraniční firmy své facebookové či instagramové profily ruší. Řada dalších se pak stahuje také z X (dřívějšího Twitteru) a nové platformy zkoušejí jen výjimečně
     Komentáře
  • FashionUp

    Prázdný Instagram se stává novým marketingovým tahem. Versace startuje podzim od nuly

    Před 25 dny
    Luxusní značka Versace se přidala ke společnostem jako Burberry nebo Balenciaga. Podobně jako ony si totiž smazala veškeré příspěvky ze svého Instagramu. Hodlá tím vzbudit zájem fanoušků před zveřejněním podzimní kolekce.
     Komentáře
  • Bety

    Hudba v supermarketech je skrytým tahem obchodníků

    Před 30 dny
    Jistě jste si všimli, že ve větších i menších supermarketech hraje hudba. Proč ji obchodníci preferují? O vaše blaho jim rozhodně nejde, touží po větším zisku!
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Brand manažerkou Knihobotu se stala Barbora Votavová, zaměří se na udržitelnost i destigmatizaci zboží z druhé ruky

    Před 30 dny
    Na pozici brand manažerky knižního secondhandu Knihobot nastupuje Barbora Votavová. Její hlavní misí je rozvíjet úspěšně rostoucí značku jak na českém trhu, tak v zahraničí. Pomohou jí v tom několikaleté zkušenosti z knižního marketingu.
     Komentáře
  • Flowee

    Pro Česko objevil Mikýře, bez hokeje by ale Vilém Franěk prý neuspěl

    Před 1 měsícem
    Jeden z nejoriginálnějších marketérů Česka a žádané zboží. I tak by se dal popsat Vilém Franěk, který stojí za zrodem úspěšného pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem.
     Komentáře
  • Heroine

    Voda místo krve při testování vložek a další: kde všude doplácejí ženy na svět řízený muži

    Před 1 měsícem
    Ženy mohou volit, mohou si brát, koho chtějí, v očích mnohých tak feminismus už svoji roli dohrál. Je to ale opravdu tak? Kniha Neviditelné ženy od Caroline Criado Perez představuje děsivě obsáhlý katalog oblastí, ve kterých jsou ženy oproti mužům v nevýhodě. Data bychom tedy už měli, teď s tím ještě něco udělat.
     Komentáře
  • Lucky blog
    naSeznam Médium

    Kup si ponožky, nastartuj kariéru a nech si zmrazit vajíčka

    Před 1 měsícem
    Sleduje internet naše životy a odposlouchávají nás sociální sítě? Kdy je to už přes čáru?
     Komentáře
  • Euro

    Jak vybudovat komunitu? Vylezte před kameru, radí marketingový šéf Raynetu Prak

    Před 1 měsícem
    (KOMENTÁŘ) V byznysu je potřeba být vidět a nebát se vystoupit z komfortní zóny. Tedy pokud máte být jako firma úspěšní. Jak toho docílit co nejefektivnějším způsobem? Pomocí videomarketingu, myslí si Václav Prak, CMO tuzemské firmy Raynet, jež se zabývá vývojem oblíbeného CRM systému.  Co se vám vybaví, když slyšíte slovo marketing? Vsadím se, že reklamní spoty, vizuály, výkonnost nebo obsah na sociálních sítích, že? V Raynetu jsme šli směrem mixu, kde kromě reklamy a dalších osvědčených metod tlačíme hlavně videomarketing. Vlézt sám před kameru a prodávat produkt přirozeně, jak člověku ústa narostla, vypadá možná trochu punkově, ale je to nejlepší způsob, jak částečně nahradit osobní kontakt se zákazníky. A jestli to zvládneme my, zvládnete to i vy!
     Komentáře
  • UdálostiExtra

    Zákaznické programy aneb žádná sleva zadarmo!

    Před 1 měsícem
    Zákaznické karty a aplikace vydávané různými obchodními řetězci používá většina spotřebitelů. Vede je k tomu snaha ušetřit.
     Komentáře
  • Petr Janaš
    naSeznam Médium

    Proč všemocní influenceři vždycky dostanou to, co chtějí?

    Před 1 měsícem
    Je důležité uvědomit si, že ne každý, kdo má online followery, je také hodnotným zdrojem publicity. Skutečný vliv nemusí být odražen v počtu sledujících nebo lajků, skutečný vliv je vytvořen důvěrou, autenticitou a především kredibilitou.
     Komentáře
  • Flowee

    Obsah na sociálních sítích už není koukatelný. Influencer marketing jen tak nezmizí, říká Eliška Jana Auer

    Před 1 měsícem
    Krásná, vzdělaná a v oblasti marketingu na sociálních sítích také skutečně zkušená: školí, vedla nespočet úspěšných kampaní firem i jednotlivců. Je důkazem toho, že mezi pojmy influencer a jepičí život nelze automaticky klást rovnítko.
     Komentáře
  • Komora Plus

    Úspěšný e-mailový marketing odhalen: 10 zásad pro úspěch

    Před 2 měsíci
    E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené?
     Komentáře
  • LUI

    „I při prosazování rovnosti je třeba myslet na lokálnost, jinak výsledek bude násilný,“ říká šéfka komunikace marketingové sítě Dentsu

    Před 2 měsíci
    Inkluzivita, přijetí jinakosti, podpora LGBT lidí, ale třeba i žen v budování kariéry při mateřství apod., to vše jsou trendy, které jsou v zahraničí poměrně běžné, do Česka však pronikají jen pomalu. A především díky tomu, že i na tuzemském trhu působí nadnárodní firmy, které přenáší své…
     Komentáře
  • Hospodářské noviny

    V hledáčku firem. Tenistka Vondroušová vytvořila poutavý příběh, její marketingový potenciál se zvýší

    Před 2 měsíci
    Marketingový potenciál tenistky Markéty Vondroušové se po vítězství ve Wimbledonu radikálně zvýší. Vedle samotného triumfu budou pro média a sponzory atraktivní také okolnosti vítězného tažení a její osobní příběh.
     Komentáře
  • Olomoucký Report

    S Morou nejsou žerty. První místo si odváží její markeťáci

    Před 2 měsíci
    Během letošního galavečera k ocenění Zlatá hokejka padla ještě jedna trofej. Z ankety Ledová klapka 2023, která oceňuje nejlepší hokejová videa, si prvenství odvezl marketingový tým HC Olomouc. První místo si odvezli zástupci marketingového týmu za video S Morou nejsou žerty! To vyšlo krátce před začátkem čtvrtfinálové série s Pardubicemi ve spolupráci s Moravským divadlem Olomouc. „Pro celý náš marketingový tým je toto vítězství oceněním naší práce, a zároveň impulsem do další tvorby.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Novým finančním ředitelem společnosti Coca-Cola HBC se stal Jan Chládek

    Před 2 měsíci
    Finanční oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko nově řídí Jan Chládek. Doposud zastával pozici komerčního finančního manažera. Ve své funkci vystřídá Alina Cojocarua, který se v rámci skupiny Coca-Cola HBC přesouvá na pozici Finančního ředitele pro Řecko a Kypr.
     Komentáře
  • UdálostiExtra

    Jak to zkouší telepodvodníci

    Před 2 měsíci
    dTest upozorňuje na podvodné praktiky, které mají za cíl vylákat peníze spotřebitelů na základě manipulativních telefonátů, e-mailů či SMS zpráv.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Zakázané reklamy nejen na sportovní auta, ale už i na elektromobily. Stáhnout reklamy na elektromobily musí Toyota a Hyundai

    Před 2 měsíci
    Že úřady zakazují reklamy na sportovní auta, protože se v nich jezdí rychle a (podle nich) nebezpečně, už jsme si zvykli, ale že budou zakazovat i reklamy na elektromobily, to je novinka. Své reklamy na elektromobily teď musí stáhnout Toyota a Hyundai.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Skladon přivítal novou HR ředitelku. Zuzana Wojewodová pomůže s rozvojem interních týmů i zefektivněním náborových procesů

    Před 2 měsíci
    Pozici HR ředitelky ve fulfillmentové společnosti Skladon, poskytující obchodníkům kompletní outsourcing logistiky, nově obsadila Zuzana Wojewodová (47). Do firmy přichází s více než dvaceti lety zkušeností v oblasti řízení lidských zdrojů, které nasbírala v čele HR oddělení mezinárodní logistické společnosti DHL či zdravotnické firmy AGEL.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Plzeňský Prazdroj nově obsadil nejvyšší pozice pro oblasti obchodu a marketingu

    Před 2 měsíci
    Novým obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje se od července stává Roman Trzaskalik, dosavadní marketingový ředitel. Nahradí tak odcházejícího Tomáše Mráze. Do funkce ředitelky marketingu pak byla jmenována Francesca Bandelli. Článek Plzeňský Prazdroj nově obsadil nejvyšší pozice pro oblasti obchodu a marketingu se nejdříve objevil na Ekonomický magazín.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Jan Gemrich nově povede marketing značky Foodora

    Před 3 měsíci
    Marketing největší české doručovací platformy Foodora nově povede Jan Gemrich. Jeho hlavním úkolem bude přiblížit uživatelům značku po re brandingu, zaměří se také na růst zákaznické báze. Gemrich do firmy přináší dlouholeté zkušenosti z digitálního prostředí.V minulosti působil či rovnou vedl marketingové týmy ve společnostech, jako jsou Google, Avast, nebo GAMEE.
     Komentáře
  • Zítřek

    Obsahový marketing vystřelí váš brand ke hvězdám

    Před 3 měsíci
    Pohybujete se v neklidných vodách online podnikání a stále přemýšlíte, jak efektivně a především levně expandovat svůj brand? Zaměřte se na obsahový marketing. Za své klienty nezaplatíte penězi investovanými do reklamy, ale hodnotným obsahem zdarma od experta rovnou ke spotřebiteli.
     Komentáře
  • A. Barešová
    naSeznam Médium

    Klamavé praktiky v praxi

    Před 3 měsíci
    Koukám se na sociální sítě a někdy mne zaujme reklama. Třeba na podprsenku, co krásně vytvaruje tělo a ještě pomůže zhubnout a ozdravět.
     Komentáře
  • inSmart

    Rozklad Mall.cz v přímém přenosu. Nakupujte výhodněji na polském Allegru, vyskakuje na zákazníky

    Před 3 měsíci
    Převzetí českého e-shopu Mall.cz polským online gigantem Allegro samo o sobě není ničím neobvyklým a obecně se dá považovat za běžnou součást obchodních operací. Co je však v tomto případě mimořádné, je to, jakým způsobem se Allegro rozhodlo s Mall.cz zacházet. Z Mall.cz, kdysi předního e-shopu, se stává spíše jakási schránka sloužící k propagaci Allegro.cz. Mall.cz byl založen v roce 2000 a postupně se stal jedním z předních e-shopů v České republice.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Knihobot má nového CMO – český i zahraniční marketing nově povede Radek Hudák

    Před 3 měsíci
    Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák. Jeho hlavní misí je vybudovat marketingový tým, který bude mít na starosti budování značky a tvorbu kampaní nejen v České republice, ale i zahraničí.
     Komentáře
  • Zítřek

    Jaké trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?

    Před 3 měsíci
    Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci a poklesu růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké jsou ty nejaktuálnější?
     Komentáře
  • UdálostiExtra

    Česko a Slovensko má historicky první e-commerce osobnost

    Před 3 měsíci
    Historicky prvním výhercem nové ankety EXEC E-commerce osobnost se stal Tomáš Braverman reprezentující Heureka Group.
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Evropa vytahuje do boje s barevnými obaly nezdravého jídla. Proč děti i dospělé tak lákají?

    Před 3 měsíci
    Před pár dny obletěla média zpráva, že Německo plánuje zakázat reklamy na nezdravá jídla a co nejvíce od nich odstřihnout malé děti. U nás s podobnou iniciativou začal nedávno řetězec Lidl. Jedním z hlavních viníků narůstající obezity v rámci popularity jsou totiž samotné obaly výrobků. Podle vědců na nás mají doslova magický vliv. Proč máme tendenci v obchodech více sahat po nezdravých potravinách a jak se jejich přebaly začnou měnit?
     Komentáře
  • Life24

    Chtěla jsem podle rady pana ministra koupit sýr ve slevě. Nepovedlo se

    Před 3 měsíci
    Slevové akce přitahují při současných cenách potravin stále větší pozornost. Ne vždy se však podaří zboží za levnější cenu nakoupit. Cenovky totiž začínají obsahovat i informace, za jakých podmínek je sleva platná. Kdo si je nepřečte, u pokladny se dost diví.
     Komentáře
  • Eva Turnová
    naSeznam Médium

    Jak se zbavit Zubákové. Telefonní operátorka raději zavěsila

    Před 3 měsíci
    Telefonní operátorky umí být neodbytné. Vymyslela jsem ale způsob, jak otočit jejich styl komunikace proti nim.
     Komentáře
  • UdálostiExtra

    Dítě jako spotřebitel

    Před 3 měsíci
    Osoby mladší osmnácti let nejsou plně svéprávné, za stanovených podmínek přesto mohou uzavírat smlouvy, tedy se i zavazovat k právním povinnostem.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Novým ředitelem marketingu Mall a CZC je Jan Suchý

    Před 3 měsíci
    Na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastupuje Jan Suchý (42). Nový ředitel má za sebou více než patnáct let zkušeností z agenturního prostředí – od tvorby a realizací marketingových strategiích v nadnárodních agenturách až po založení a vedení agentury vlastní.
     Komentáře
  • PCtuning

    Startup nabízí 55palcovou televizi zdarma, má to ale háček

    Před 4 měsíci
    Reklamy vydělávají, avšak co z toho má uživatel? Prakticky nic. Přesně takovou myšlenku zřejmě projednávali ve vedení startupu Telly, který hodlá za sdílení uživatelských dat a zobrazování reklam uživatelům poskytnout televizi zdarma. Dokonce nabízí druhý chytrý displej, kde najdeme mimo jiné místo pro další reklamy.
     Komentáře
  • Tecs

    Po těchto výmluvách operátor z telemarketingu radši hned zavěsí. Používám je pravidelně, říká čtenář Honza

    Před 4 měsíci
    Stále mi volají, stále obtěžují, něco vnucují a přemlouvají. Řeč je o lidech z telemarketingu, z prodeje po telefonu.
     Komentáře
  • ByznysDeník

    Tesla doposud neplatila reklamu. Elon Musk to chce poprvé zkusit

    Před 4 měsíci
    Generální ředitel společnosti Tesla Elon Musk v úterý akcionářům společnosti oznámil, že společnost bude poprvé ve své historii inzerovat, uvedla stanice CNN a webový portál Insider.
     Komentáře
  • Flowee

    Pátek Karla Křivana: Král jako brand a čím jej nahradit

    Před 4 měsíci
    Vždycky se lépe dělá PR jakékoli firmě, která má v čele viditelnou osobnost. Už proto jeden ze způsobů, jak budovat brand, je vytvořit jej na základě lidských vlastností těch, kteří jsou zákazníkům blízcí či sympatičtí. To, co platí o firmách a značkách, platí také o zemích či národech. Nebo ne?
     Komentáře
  • Fonetech

    Děsivé a zábavné v jednom: Umělá inteligence vytvořila reklamu na pivo

    Před 4 měsíci
    Reklama na pivo vytvořená umělou inteligencí se vymyká všemu, co jsme dosud viděli. Baví i děsí zároveň. Mrkněte se.
     Komentáře
  • Bydlení snů

    Neuromarketing cílí na všechny smysly. Nevědomky nás přiměje utratit v obchodě víc

    Před 4 měsíci
    Regály obchodů nás lákají na nejrůznější akce a slevy. Ne všechny jsou pro nás ale skutečně výhodné.
     Komentáře
  • Ekonomický magazín

    Statistiky za rok 2022: E-mailing je v Česku na vzestupu. Na Seznamu tvoří marketingové e-maily více než polovinu všech doručených e-mailů

    Před 4 měsíci
    Zatímco v minulých dekádách sloužil e-mail spíše k běžné one-to-one komunikaci, dnes se z něj stává účinný marketingový nástroj. To potvrzují také nejnovější data společností Ecomail a Seznam.cz. Jen podle Seznamu došlo za posledních pět let k nárůstu hromadných e-mailů o 32 %.
     Komentáře
  • Epeníze

    V jakém typu reklamy se točí největší peníze?

    Před 5 měsíci
    Reklama na internetu je pro inzerenty nejzajímavějším typem reklamy vůbec a toto tvrzení podporují nejnovější data za rok 2022. Odpovídá to tomu, že na internet se přesouvá velká část našich pracovních i soukromých životů. A tento trend bude pokračovat i v letech následujících. V internetové reklamě se zkrátka točí opravdu velké peníze.
     Komentáře
  • OutSport

    Dělá reklamu na sportovní podprsenky, když v ní nic není. Olympijská legenda se ozvala

    Před 5 měsíci
    Trans influencer Dylan Mulvaney, který se identifikuje jako žena, ale ještě nepodstoupil operaci, navázal spolupráci s Nike a představuje jejich novou ženskou řadu. Tato kampaň však vzbudila velkou vlnu negativních reakcí, informoval server mirror.
     Komentáře
  • Svět hospodářství

    Marketéry podvádějí roboti na otevírání e-mailů

    Před 5 měsíci
    Roboti, kteří na pozadí e-mailových schránek pracují, způsobí, že e-mail vypadá pro marketingového analytika jako otevřený. Může se to týkat až 80 % "otevřených" zpráv.
     Komentáře
  • Kverulant

    Kverulant se ptá Prahy 4, co udělala pro vypnutí nelegálních LED billboardů na Jižní spojce

    Před 5 měsíci
    Již od roku 2011 na spořilovském úseku Jižní spojky obtěžují řidiče agresivní reklamou dvě obří LED obrazovky. S ohledem na rizikovou lokalitu se jedná o jedny z vůbec nejnebezpečnějších billboardů v Praze, a proto Kverulant.org roky usiluje o jejich odstranění. V dubnu roku 2020 dosáhl toho, že Praha 4 nařídila billboardy vypnout a zahájila řízení o odstranění stavby. To však bylo loni na podzim přerušeno, protože původní vlastník LED billboardů je prý dávno před nařízením jejich odstranění prodal novému majiteli. Nyní jsou to právě tři roky, kdy těmto billboardům vypršelo stavební povolení, přesto jsou stále v provozu. Kverulant opakovaně protestuje a znovu žádá po Praze vysvětlení.
     Komentáře
  • SMARTmania

    Zadarmo ani Bing nehrabe. Konverzace s umělou inteligencí doplní otravné reklamy

    Před 5 měsíci
    Dříve či později se reklamy do umělé inteligence dostat musely.
     Komentáře
  • UdálostiExtra

    Známá limonáda Pepsi mění logo a slaví 125. výročí založení firmy

    Před 5 měsíci
    Změna je život! Společnost PepsiCo slaví 125. narozeniny od založení firmy. K tomuto datu představila nové logo známých limonád.
     Komentáře
  • LeošBárta.cz
    naSeznam Médium

    Jak budovat vlastní značku a pečovat o ni

    Před 5 měsíci
    Značka, skutečná značka, tedy to, co žije „za logem“, je mnohem důležitějším byznysovým nástrojem, než si firemní majitelé či průměrní marketéři myslí.
     Komentáře
  • Robert Macků
    naSeznam Médium

    Ikea efekt: Zkreslení, které motivuje

    Před 5 měsíci
    Ikea efekt je známé zkreslení pojmenované po řetězci obchodů s nábytkem Ikea. Základní myšlenkou za Ikea efektem je, že si vytváříte hlubší vztah k tomu, co si sami vytvoříte. Jak toho ale využít v životě?
     Komentáře
  • Žaneta Stratílková
    naSeznam Médium

    Jsi špatná matka, ale my tě zachráníme. Za tučný peníz

    Před 6 měsíci
    Byznys postavený na rodičovství v Česku kvete. A s ním i reklama, která má často jediné schéma: Znejistit, odsoudit a prodat.
     Komentáře
  • Tiebreak Tennis

    Iga Swiatek a Ben Shelton se stali novými tvářemi švýcarské značky On

    Před 6 měsíci
    Velký a cenný přestup před turnajem v Miami zaznamenala švýcarská značka oblečení On, se kterou spolupracuje legendární Roger Federer. Novými tvářemi se stane světová jednička Iga Swiatek a mladý Američan Ben Shelton.
     Komentáře
  • VědaŽivě

    Obchody vědí, jak s námi manipulovat. Používají promyšlené marketingové triky, kvůli kterým utratíme víc

    Před 6 měsíci
    Marketing je ve svém základu cokoli, co se děje mezi prodejcem výrobku a zákazníkem. Některé společnosti ovšem v jeho rámci používají dosti neobvyklých postupů.
     Komentáře
  • Trendwatcher

    Coca-Cola si v kampani pohrává s uměním

    Před 6 měsíci
    Společnost Coca-Cola zveřejnila reklamní kampaň s názvem Masterpiece neboli mistrovské dílo. Spojuje ikonickou skleněnou láhev s uměním od začínajících i známých umělců. Nová reklamní kampaň od společnosti Coca-Cola s názvem Masterpiece neboli mistrovské dílo vyzdvihuje osvěžení a povzbuzení, které nápoj podle výrobce přináší. Téměř dvouminutový spot propojuje skutečný svět a umění.
     Komentáře
  • 6dhub

    Jak se tvoří prezidentská kampaň? Ptali jsme se Martina Klča, guru komerčního marketingu

    Před 6 měsíci
    S guru komerčního marketingu Martinem Klčem jsme si v tomto dílu CZECHárny povídali o jeho expedici do oblasti marketingu politického. Jak se tvoří prezidentská kampaň a je prezidentský kandidát jen loutkou v rukou marketérů? A má nárok na soukromí, nebo se ohlášením kandidatury stává veřejným majetkem?
     Komentáře
  • Tiscali

    Po sýru gruyère další americká rána pro Švýcarsko: Toblerone bude bez Matterhornu

    Před 6 měsíci
    Z obalů čokolády Toblerone brzy zmizí obrázek ikonické alpské hory Matterhorn, protože americký výrobce Mondelez přesune část produkce na Slovensko. Švýcarské zákony v takovém případě neumožňují využívat v marketingu národní symboly alpské země.
     Komentáře
  • CDR

    Jak fungují pyramidová schémata, jak je poznat a proč byste se jim měli vyhnout?

    Před 7 měsíci
    Stále více lidí hledá možnosti, jak si navýšit svůj příjem mimo hlavní zaměstnání. Přivýdělek může nabídnout řešení pro ty, kteří potřebují peníze na splnění svých cílů nebo konsolidaci svých financí.
     Komentáře
Reklama