Zavřít
Christian von Koenigsegg

Christian von Koenigsegg

Nejnovější články na Seznamu na téma Christian von Koenigsegg
  • Auto

    Christian von Koenigsegg dělá nejrychlejší auta světa. Sám přitom jezdí malou toyotou

    Před 26 dny
    Vozy značky Koenigsegg nabízejí výkony svých hnacích jednotek přes 1500 koní a řadí se tudíž k nejrychlejším silničním autům všech dob. Přesto ten nejpovolanější muž sedlá mnohem skromnější stroje.
     Komentáře
  • AutoForum

    Švédové si vzali zpátky rekord legendárního okruhu, i když své auto museli kvůli „mosteckému syndromu” osadit tímto nesmyslem

    Před 27 dny
    Až nápadně ohavné řešení zvolila švédská automobilka proto, aby upozornila na stěží pochopitelná omezení v Laguna Seca. Ta jsou ale pořád čajíčkem oproti tomu, s čím se musíme potýkat v Česku v souvislosti s okruhem v Mostě.
     Komentáře
  • AutoForum

    Šéfové Bugatti, Rimacu, Koenigseggu a Singeru si navzájem půjčili svá auta a svezli jeden druhého, je z toho jedinečná podívaná

    Před 2 měsíci
    Asi nikdy se nedočkáme podobného přátelského setkání vrcholných manažerů Porsche, Ferrari či McLarenu, to by jim snad ani nešlo k pleti. A i kdyby, stěží by z toho vzniklo něco tak zajímavého, jako když se potkali Mate Rimac, Christian von Koenigsegg a Rob Dickinson.
     Komentáře
  • Novinky

    O elektrickou utopii nemá nikdo zájem, Pagani a další exotické značky ruší plány

    Před 4 měsíci
    Exkluzivní automobilka Pagani nemá s prodejem svých vozů problém. S roční výrobou zhruba 50 kusů jsou na ručně vyrobený italský supersport dlouhé čekací lhůty. Pokud ovšem není elektrický.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Koenigsegg: Někteří lidé nikdy nevymění mechanické hodinky za ty chytré. Naše auta jsou ty mechanické hodinky

    Před 4 měsíci
    Zatímco automobilový svět míří stále sebevědoměji k elektromobilitě (i když se to tempo maličko zpomaluje…), švédská značka Koenigsegg zůstává stále na své vlastní cestě. A dává to smysl. Její auta totiž nejsou obyčejné dopravní prostředky, jsou to umělecká díla poháněná objemnými spalovacími motory. Jsou to takové staré dobré mechanické hodinky v době všudypřítomných chytrých hodinek…
     Komentáře
  • Novinky

    Příští supersport Koenigsegg elektrický nebude. Zakladatel značky jmenuje hned několik důvodů

    Před 4 měsíci
    Výrobce supersportů Koenigsegg nemá co prodávat, proto chystá zcela nový model. Ten však rozhodně nebude elektrický, jak prozradil zakladatel a šéf značky. Poptávka po velice výkonných elektromobilech je totiž podle jeho slov extrémně nízká, a navíc podle něj elektromobily působí spíše jako roboti.
     Komentáře
  • AutoRevue

    Koenigsegg prý nemá co prodávat. Švédská značka má na pár let vystaráno

    Před 5 měsíci
    Ani s nedávno postavenou větší továrnou nezvládá automobilka pokrýt reálnou poptávku po svých modelech.
  • AutoForum

    Šéf této automobilky přiznal, že už bohužel nemá lidem co prodat, elektromobily jsou pro ní zcela ze hry

    Před 5 měsíci
    Je to pozoruhodný stav věcí, který nakonec ukazuje, jak stále více roztříštěným se současný automobilový svět stává. A platí to nakonec i v případě postoje automobilky k elektrickým vozům, které Koenigsegg po několika pokusech pro tuto chvíli zcela odmítá. (Petr Miler)
     Komentáře
  • DesignMag

    Koenigsegg Sadair’s Spear je extrémní hypersport s dokonalou aerodynamikou a výkonem 1625 koní

    Před 5 měsíci
    Švédská automobilka Koenigsegg překonává své vlastní rekordy a představuje nový hypersport. Dostal název Koenigsegg Sadair’s Spear a vychází z modelu Jesko. Má hodně upravený a ještě sportovnější design, výrazné zadní přítlačné kříslo a interiér pro dva v závodním designu. Celkově je model určený především na okruhy, kde je plně možné rozvinout jeho výkon 1 625 koňských sil. Může ale i na obyčejné silnice. Jeho cena je pět milionů dolarů.
  • AutoForum

    Švédové přidali koně a sebrali kila svému už tak brutálnímu sporťáku, chtějí s ním sbírat rekordní časy na kolo

    Před 5 měsíci
    Kolik už je příliš? Tuhle otázku si člověk musí položit, když vidí, čeho se dočkalo už tak brutálně výkonné a extrémně lehké Jesko Attack od Koenigsegg. Jako Sadair's Spear nabízí ještě extrémnější poměr výkonu a hmotnosti. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoRevue

    Nový Koenigsegg Sadair's Spear má v hledáčku okruhy. Evoluce Jeska je lehčí i silnější

    Před 5 měsíci
    Na cenovku nového švédského monstra se ptát nemusíte. Vyprodalo se ještě před tím, než ho mohla spatřit veřejnost.
  • AutoForum

    Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil

    Před 6 měsíci
    Pokud čas od času podotýkáme, že elektrická auta jsou poníkem zvládajícím opravdu době jediný trik, pak i v tom může být lepší „cvičený” spalovací vůz. Koenigsegg Jesko Absolut se během pouhých 800 metrů umí rozjet až k 360 km/h, to žádné jiné auto nedokáže. A Švédové chtějí rekordy lámat dál.
     Komentáře
  • Autosalon

    Podivná Cizeta-Moroder V16T měla šestnáct válců, čtyři světla a duši Lamborghini

    Před 9 měsíci
    Exkluzivní supersport byl splněným snem bývalého inženýra továrny a oscarového hudebního skladatele
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Naprosto podrobný pohled na pohonnou jednotku Koenigsegg Gemera ukazuje, jak postavit rodinné auto s rychlostí 249 mil za hodinu

    Před 10 měsíci

    ·

    Výrobce hyperaut Koenigsegg je proslulý svou puntičkářskou pozorností k detailům a nadstandardním inženýrstvím. Je to praxe, která značce dobře funguje, protože stanovila mnoho světových rekordů a sedí na vrcholu stromu hyperaut. Abychom poodkryli některé inženýrské výkony, které mu pomohly se tam dostat,… Číst dál...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Tyto automobilky by se měly spojit jako další

    Před 10 měsíci

    ·

    Na konci roku 2024 oznámily společnosti Honda a Nissan fúzi s cílem vytvořit novou společnost, která bude sdílet produkty a nápady. No, setkalo se to s různorodými reakcemi, abychom to řekli nejmírněji. Nicméně, to mě přimělo přemýšlet o možných budoucích spojeních mezi výrobci automobilů, což mě nakonec dovedlo k otázce z minulého týdne. Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    To jsou výrobci automobilů, kte

    Před 1 rokem

    ·

    Tento týden jsme se dozvěděli, že Formule 1 konečně schválila Cadillac jako konstruktéra, který bude soutěžit od roku 2026. Zdá se, že účast Andrettiho byla problémem, ale nakonec se věci vyřešily a my jsme nadšeni. Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • AutoForum

    Tohle byl speciál Koenigseggu pro Le Mans, zakázali ho ale dřív, než vůbec mohl začít závodit

    Před 1 rokem
    Švédové měli spadeno na účast v nejslavnějším vytrvalostním závodě světa a mohli tam dokázat velké věci. Nakonec jim ale FIA do cesty postavila pro ně nepřekonatelnou překážku. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Toto je závodní vůz Koenigsegg pro Le Mans, který byl zakázán ještě předtím, než se kdy zúčastnil závodu

    Před 1 rokem

    ·

    Koenigsegg byla stále poměrně nová společnost s pouhými 30 zaměstnanci, když postavila CCGT. Založený na modelu Competition Coupe CC8S, který byl uveden na trh jako první silniční vůz společnosti v roce 2002, měl CCGT za cíl závodit v kategorii GT1. Od začátku byl silniční vůz navržen podle předpisů GT1, včetně... Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Novinky

    Z nuly na 400 km/h a zpět. Koenigsegg zlomil svůj vlastní rekord

    Před 1 rokem
    Koenigsegg Jesko zvládl zrychlit z nuly na 400 km/h a zpomalit zpět na nulu za rekordních 27,83 sekundy. Čas překonal rekord z roku 2023, který držel Koenigsegg Regera, a to o 0,98 sekundy.
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Koenigsegg překonává svůj vlastní rekord zrychlením 0-250-0 mph za pouhých 28,27 sekundy

    Před 1 rokem

    ·

    Koenigsegg minulý týden ve Švédsku oficiálně překonal svůj vlastní světový rekord v disciplíně 0-400-0 km/h, když Jesko Absolut osekalo téměř sekundu z předchozího rekordu Koenigseggu Regera. 400 km/h odpovídá přibližně 248,5 mph, které Jesko Absolut dosáhl z místa za ohromujících 18,82 sekundy a poté dokončil cestu… Přečíst více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Autoweb

    Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe

    Před 1 rokem
    Poměřování statistik patří k motorismu odnepaměti a rok 2024 nebude výjimkou. Švédský Koenigsegg si hodlá k 30. výročí založení společnosti nadělit rychlostní rekord sériově vyráběného vozidla. Vtip je v tom, že nebude překonávat nikoho jiného než sebe sama. Ačkoli konkurence v předchozích letech severskou automobilku překonala, nesplnila podmínky pro oficiální uznání rekordu.
     Komentáře
  • AutoForum

    Stíhačka Koenigseggu rozezvučela svůj monstrózní motor při testu výkonu, takto zní 1 636 koní v akci

    Před 2 roky
    I superauta se během poslední dekády stala silnějšími než kdy dříve, víc jak 1 600 koní výkonu je ale pořád extrém. Koenigsegg Jesko právě takovým výkonem disponuje a při ladění pohonné jednotky během výroby zní skutečně trochu jako stíhačka.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nový Koenigsegg odhalil detaily a boří všechny hranice, fascinuje i nádrží nebo držáky na nápoje

    Před 2 roky
    Je to něco úplně jiného, než na co jsme dosud byli od Koenigseggu zvyklí, přesto je to pořád v řadě ohledů fascinující auto. Na extrémně výkonný plug-in hybrid pro čtyři ani není těžké, k tomu přidává i nádrž jako ze starých časů a spoustu praktických vychytávek. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Nevoní vám tříválce? Automobilka dovoluje nahradit ho osmiválcem, účtuje si za to skoro 9 milionů

    Před 2 roky
    Nemít tříválec? K nezaplacení, řekli bychom po vzoru známé série reklam. Touto optikou se cena odpovídající asi „jen” čtrnácti novým Škodám Octavia zdá být vlastně docela přijatelná.
     Komentáře
  • Garáž

    Vstane Saab z popela? Tým inženýrů zkonstruoval auto, které může automobilku postavit na nohy

    Před 2 roky
    Všichni patrně víme, že slavná a v srdcích skalních fanoušků dodnes vzpomínaná automobilka Saab přestala existovat – ale věřili byste, že už je to přes deset let? Její tým inženýrů a techniků však pracovat nepřestal. Za zavřenými dveřmi vytvářel parádní elektrický grand tourer jménem Emily GT.
    NEVS Emily GT
    NEVS Emily GT
    NEVS Emily GT
    NEVS Emily GT
    NEVS Emily GT
    NEVS Emily GT
    NEVS Emily GT
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Zabavte se u cukroví a zkuste správně tipnout letošní výročí 10 známých starých i moderních aut

    Před 2 roky
    Je tu 2. svátek vánoční, a zatímco se u ranní kávy ládujete cukrovím, my jsme vám pro zábavu během vánočního klidu připravili další z našich kvízů. V letošním roce jsme oslavili spoustu automobilových výročí a napadlo nás, že si je v posledních dnech letoška ještě připomeneme. Vybrali jsme pro vás deset slavných aut, abychom zjistili, zda znáte jejich stáří.
     Komentáře
  • Garáž

    Koenigsegg CC850: Nostalgická pocta minulosti s manuálem i oslava narozenin zakladatele značky

    Před 3 roky
    Doba jde kupředu – auta jsou chytřejší, pohodlnější, často i výkonnější a rychlejší. Právě díky pohodlí a honbě za dostupnou rychlostí už dnes i ve sportovních autech najdeme třeba takovou manuální převodovku velmi zřídka. Jenže Koenigsegg to vidí jinak…
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    Koenigsegg CC850
    +
     Komentáře
  • Novinky

    Koenigsegg se nevzdává. Se silničním autem chce překonat magickou rychlostní hranici

    Před 3 roky
    Christian von Koenigsegg, zakladatel automobilky Koenigsegg, se nevzdává svého snu překonat s modelem Jesko Absolut hranici rychlosti 300 mil za hodinu, tedy 482 km/h. Za tím účelem chce firma vzít hypersport na testovací dráhu VW Group Ehra-Lessien.
     Komentáře
  • AutoForum

    Christian von Koenigsegg prodává své soukromé auto, kupodivu nejde o Koenigsegg

    Před 3 roky
    Šéfové automobilek obvykle jezdí ve vozech značek, které sami řídí, tuplem jsou-li jejich strůjci. Christian von Koenigsegg je ale poněkud neobvyklý případ, navíc jeho auta nejsou úplně vhodná pro každodenní ježdění. A tak v jeho garáži skončila i Toyota.
     Komentáře
  • Novinky

    Koenigsegg poprvé veřejně nastartoval hybridní supersport Gemera, poslechněte si ho

    Před 3 roky
    Může znít tříválec v supersportu dobře? Koenigsegg poprvé zveřejnil zvuk toho svého, který dává přes 600 koní a pracuje v chystaném hypersportu Gemera. Do litrového TSI ve škodovkách a volkswagenech má opravdu daleko.
     Komentáře
  • AutoForum

    Koenigsegg poprvé nahodil svůj převratný nový motor, z 2 litrů objemu doluje neskutečných 600 koní

    Před 3 roky
    Není zajímavý jen poměrem zdvihového objemu k výkonu, který generuje, ale i řadou použitých technologií. Škoda, že má jen tři válce, i díky tomu ale nakonec zní hodně hrubě.
     Komentáře
  • Garáž

    Nevyslovitelné jméno, za kterým se možná skrývá revoluce v automobilovém průmyslu – Týden v Garáži

    Před 3 roky
    Myslíte si, že značky vyrábějící exkluzivní a brutálně rychlá auta jsou zbytečné a jen pro boháče? Omyl! Švédský Koenigsegg využívá svých šikovných inženýrů, aby pomohl zachránit budoucnost spalovacích motorů. Zakladatel automobilky Christian von Koenigsegg navíc neplánuje podlehnout módním SUV, protože nesplňují základní rysy jeho automobilky.
     Komentáře
  • AutoForum

    Šéf Koenigseggu promluvil o budoucnosti elektrických aut. Ač jim fandí, neřešitelné problémy nezastírá

    Před 3 roky
    „Fantomas světa aut” rozhodně nepatří mezi ty, kteří by se při vyřčení slova „elektromobil” stavěli na zadní. Současně ale rázně odmítá pohádku o budoucím zlevnění takových aut, jejich nebetyčné čistotě a další přetvářky, které jejich postupné nařizování provází.
     Komentáře
  • Garáž

    Nové sídlo Koenigseggu se pochlubí vlastním okruhem nebo filmovým studiem

    Před 3 roky
    Vize a cílevědomost Christiana von Koenigsegga jsou obdivuhodné – před zhruba třiceti lety si řekl, že jednou bude vyrábět ta nejrychlejší auta na světě, a dnes už víme, že svého snu dosáhl. Jeho automobilka dále roste a nyní se může pochlubit plány na modernizaci svého sídla ve švédském Ängelholmu.
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    Koenigsegg rozšiřuje továrnu
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Záchrana spalovacích motorů odstraněním vaček? Zakladatel Koenigseggu říká, že možné to je

    Před 3 roky
    Švéd Christian Erland Harald von Koenigsegg je zakladatelem proslulé automobilky Koenigsegg, která má na svědomí jedny z nejrychlejších vozů světa. Jenže jak tento milovník techniky a rychlosti začínal, který model má nejraději a proč se nejspíše nedočkáme SUV s modro-červeno-oranžovým erbem ve znaku? Vše se dozvíte v našem rozhovoru s šéfem legendární značky.
     Komentáře
  • Garáž

    Koenigsegg přepisuje pravidla hry. Jeho nový elektromotor váží pár kilo a dává obří výkon

    Před 3 roky
    Švédská automobilka Koenigsegg je známá především výrobou drtivě rychlých supersportů, v budoucnu by se však mohla stát také velkým hráčem na poli elektromobility. Jejich nový elektromotor vznikl od prvního náčrtu přímo v automobilce, a přes své kompaktní rozměry a nízkou hmotnost nabízí velmi slušný výkon.
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    Elektromotor Quark od Koenigseggu
    +
     Komentáře
  • AutoForum

    Švédové vyvinuli nejrychlejší motor na světě. Kdyby mohl, dosáhne za sekundu 31 tisíc ot.

    Před 4 roky
    Něco takového je v praxi samozřejmě absurdní, i reálně dosažitelných 7 800 otáček během 213 milisekund ale bere dech. Otázkou ovšem je, zda je to skutečně nejvíc resp. jak dlouho to nejvíc bude.
     Komentáře
  • Garáž

    Ve Švédsku konečně začala výroba brutálního hypersportu. Má unikátní převodovku a jezdí přes 500 km/h!

    Před 4 roky
    Christian von Koenigsegg vzdává hold svému otci a uvádí do výroby nejnovější hypersport s brutálním výkonem a extrémní cenovkou. Koenigsegg Jesko vyvine až 1 600 koní (s ekologičtějším palivem), ale zaplatíte za něj přinejmenším 62 milionů Kč.
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    Koenigsegg Jesko
    +
     Komentáře
  • WN24

    Koenigsegg Jesko. Démon za 80 milionů a nejrychlejší převodovka na světě

    Před 4 roky
    Hypercar Koenigsegg Jesko byl poprvé odhalen na mezinárodní výstavě v Ženevě v roce 2019. Od té doby ušel pořádný kus cesty a nyní se těší na sériovou výrobu a expedici natěšeným zákazníkům. První dodávky by měly proběhnout na jaře roku 2022 a vyrobeno by mělo být 125 kusů. Cenovka by měla být 2,3 milionu liber, což je v přepočtu skoro 80 milionů korun.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Klasická fosilní paliva nahradí biopaliva a syntetická paliva. Na jejich vývoji pracuje i Koenigsegg

    Před 4 roky
    V Evropě panuje odpor ke spalovacím motorům. Kromě neustále se zpřísňujících emisních limitů se ozývají také různé státy, které tyto "zastaralé" motory chtějí zakázat. Některé automobilky se s tím ale nechtějí tak úplně smířit. Jednou z těch posledních, která na to reaguje, je Koenigsegg, který se rozhodl vyvíjet syntetické palivo.
     Komentáře
  • Garáž

    Geniální Gordon Murray navrhl několik neporazitelných aut, teď chystá jedno masovější vozítko. Uhodnete jaké?

    Před 4 roky
    Britský konstruktér jihoafrického původu Gordon Murray je jedním z největších velikánů automobilismu dvacátého století. A vzhledem k tomu, že v červnu bude slavit již 75. narozeniny, by se mohlo zdát, že se na to může už lidově řečeno vykašlat, užívat si zasloužený odpočinek a poskytovat rozhovory dychtivým novinářům. To by ale nebyl Murray – mysl tohoto geniálního návrháře i nadále produkuje neuvěřitelné vize a nápady, které i v roce 2021, téměř třicet let od vzniku jeho nejslavnějšího kousku, mají stále váhu.
     Komentáře
  • Garáž

    Jeden z nejbláznivějších vozů planety a jeho extrémní testování. Co musí podstoupit každý Koenigsegg Regera předtím, než se dostane k majiteli?

    Před 4 roky
    Koenigsegg Regera aktuálně patří k jedněm z nejrychlejších aut světa, o tom není sporu. Koneckonců je momentálně držitelem rekordu ve zrychlení z nuly na 400 km/h a zpět na nulu – trvá mu to pouze 31,49 vteřiny. To by pochopitelně byla vynikající hodnota i pro pouhé zrychlení na 400 km/h, ale stihnout za tu dobu ještě z takové rychlosti zastavit do klidového stavu? To je jako z jiného světa. Co všechno musí ale takové auto podstoupit, než zamíří k majiteli?
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    Koenigsegg Regera
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Překvapivé moderní volanty: Jak taky můžou vypadat a co všechno některé umí? A proč je lepší mít k Rolls-Roycu řidiče?

    Před 4 roky
    Moderní volant dnes už neslouží jen k určování směru vozidla, díky vestavěným ovladačům zvládnete ještě poroučet audiosystému či tempomatu, telefonovat nebo třeba vyřešit základní či rozšířená nastavení auta. Mohou tedy tyto důležité řídicí prvky jednotlivých modelů ještě něčím překvapit? Budete se divit, ale několik zvláštností jsme skutečně objevili.
     Komentáře
  • Garáž

    Sedm šílených aneb Nejrychlejší auta dneška: Jaká je jejich maximálka a za kolik jsou k mání?

    Před 4 roky
    Rychlost fascinuje lidstvo celá staletí. Téma „nejrychlejší auto“ je spolehlivý recept na nejednu hospodskou debatu. Potom ta čísla – kolik stál vývoj, kolik hektolitrů vzduchu auto spolkne za minutu při plné zátěži nebo kolik bezesných nocí nad nimi jejich inženýři strávili. Některá z nich vynikají v maximální rychlosti, jiná ve zrychlení, pár z nich zvládá obojí – my vám přinášíme hned sedm aut, proti kterým i legendární Bugatti Veyron vypadá jako obtloustlý lenoch.
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    Bugatti Chiron Super Sport 300+
    +
     Komentáře
  • Garáž

    „Rodinné auto“, které zvládá 400 km/h? To dokáže jen Koenigsegg!

    Před 5 roky
    V historii automobilového průmyslu se objevilo jen několik málo odvážlivců, kteří se rozhodli vyzvat zavedené hráče jako Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Porsche a další – a ještě méně z nich o tom dnes může vyprávět. Švédský výrobce Koenigsegg však je jedním z těch mála. Na automobilku má tato značka poměrně krátkou historii, není však pochyb o tom, že se od nich ještě lecčeho dočkáme. Momentálně tvoří jádro nabídky supersport Jesko. Doba ale pokročila a už i Koenigsegg představil své „rodinné auto“, kterým je model Gemera. I když pravda, pořád je to Koenigsegg…
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    Koenigsegg Gemera – galerie
    +
     Komentáře
Reklama