Zavřít
Herbert Diess

Herbert Diess

Nejnovější články na Seznamu na téma Herbert Diess
  • Hospodářské noviny

    Milionový konec Herberta Diesse. Nejlépe placený zaměstnanec Volkswagenu odchází do důchodu

    Před 1 měsícem
    Nedobrovolný odchod z vrcholového postu nemusí pro vyhozeného manažera znamenat nějakou finanční katastrofu. Naopak, někdy si přijde na pěkné peníze, zvláště když musí skončit ještě před vypršením řádné manažerské smlouvy.
     Komentáře
  • fDrive

    Porsche hledá nového šéfa, Blume má raději zachraňovat Volkswagen

    Před 3 měsíci
    Oliver Blume je šéfem automobilky Porsche AG od roku 2015. Zároveň od roku 2022 vede celou skupinu Volkswagen Group. Tento souběh funkcí se však přestává líbit investorům.
     Komentáře
  • AutoForum

    Volkswagen oznámil zaměstnancům, že skončí se všemi modely ID. Sálem se začal nést bouřlivý potlesk

    Před 3 měsíci
    Končí tak skoro 10 let trvající příběh plný nezdarů a nezdá se, že by jej kdokoli oplakával - tahle auta si zjevně ani ve Wolfsburgu evidentně neoblíbil skoro nikdo. Kéž by to jen znamenalo návrat VW k normálu, kéž by.
     Komentáře
  • Aktuálně

    VW v plné síle? Donedávna nijak oslnivý elektromobil z nabídky je překvapením roku

    Před 6 měsíci
    Volkswagen ID.3 GTX umí překvapit, ne však výkony, kterými láká, ale reálnou spotřebou, dojezdem a rychlostí nabíjení.
    GTX je nejvýkonnější verzí z rodiny ID.3.
    Nabízí se ve dvou variantách, standardní má výkon 210 kW, verze Performance o 30 kW víc.
    Vizuálně se GTS liší drobnostmi, zejména zajímavými 20" koly.
    V noci svítí fantasticky a velmi dobře funguje automatická zatmavovací funkce.
    Začátky ID.3 nebyly snadné, VW měl větší očekávání.
    Automobilka ale model postupně vylepšuje, zlepšuje se software i nabíjecí výkon...
    ... a vrcholná verze GTX překvapuje nejen zmíněnými parametry výkonu, ale i skvělou efektivitou pohonu.
    GTX má lepší elektromotor, který zajišťuje lepší spotřebu, a to zejména na dálnici.
    V průměru jsme tak jezdili se spotřebou mezi 13 až 16 kWh/100 km.
    S ID.3 GTX se tak dá na jedno nabití při normálním tempu ujet vysoko přes 500 km.
    Nabíjí se výkonem 185 kW, což je víc než ostatní verze (170 kW).
    Do kufru se vejde 385 litrů.
    Vylepšil se infotainment, displej je taky větší.
    Interiér ID.3 se po modernizaci o dost zlepšil.
    Páčka voliče jízdy je vpravo pod volantem na sloupku řízení.
    Sedadla jsou příjemně tvarovaná.
    Mají i masážní funkci.
    GTX je standardně pětimístné, prostoru na nohy je ve druhé řadě dostatek.
    +
     Komentáře
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    Akcionáři Volkswagenu požadují, aby si „předseda na částečný úvazek“ Oliver Blume konečně přestal přivydělávat řízením Porsche

    Před 6 měsíci

    ·

    Po třech letech ve své dvojité funkci je Blume pod stále větším tlakem, aby se zaměřil jen na jeden z těchto postů kvůli střetu zájmu a prohlubujícím se problémům v Číně.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • AutoForum

    VW představil svou obdobu nejlevnější Škody. A to před pěti léty říkal, že s takovými auty končí

    Před 9 měsíci
    Volkswagenu v posledních letech plány moc nevychází, a tak je i proklamace jeho šéfů třeba brát s nadhledem. Tvrzení, že na úbytě brzy zajdou SUV všeho druhu, se zjevně nenaplňují, a tak je tu další, tentokrát levné.
     Komentáře
  • fDrive

    Dokonce i bývalý šéf Volkswagenu žasne nad podvozkem nového NIO ET9

    Před 11 měsíci
    NIO ET9 je novou vlajkovou lodí automobilky. Nabízí špičkový podvozek SkyRide s bleskurychlou odezvou. NIO ohromí 600kW nabíjením díky nové 925V architektuře. Novinku otestoval samotný bývalý šéf Volkswagenu Herbert Diess. Prodej začne v březnu 2025.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW se rozhodl nasadit elektrický pohon skutečně pro všechno a všude, jeho poslední novinka zvedá obočí

    Před 1 rokem
    Posedlost elektromobilitou je Němcům už pár let vlastní a ještě za vlády Herberta Diesse se otiskla i do projektu GemFarm. Centrem jeho pozornosti je - to byste neuhodli - zemědělská technika. Nyní e-traktory od VW vyrážejí do polí.
     Komentáře
  • inSmart

    Další Nokia moment evropského průmyslu? Volkswagen zavírá továrny a může „dojet“ na svou aroganci

    Před 1 rokem
    Když v roce 2022 tehdejší šéf Volkswagenu Herbert Diess sebevědomě prohlašoval, že německý automobilový gigant do roku 2025 předežene Teslu v prodejích elektromobilů, málokdo tušil, jak drasticky se situace vyvine opačným směrem. Zatímco Tesla tento týden oznámila plánované navýšení výroby o 20-30 % v příštím roce, Volkswagen čelí bezprecedentní krizi. Německá automobilka zvažuje uzavření hned tří továren a chystá se propustit tisíce zaměstnanců. Podle informací z dnešního dne dokonce plánuje snížit mzdy až 140 000 pracovníkům o 10 %. Volkswagen usnul na vavřínech a podcenil rychlost, s jakou se automobilový průmysl transformuje. Zatímco Tesla stavěla svou identitu na inovacích a
     Komentáře
  • AutoForum

    Prodejní šéf VW ukázal, jak dnes reálně uvažuje vedení firmy. Ohání se zákazníky, současně ale volá po zákazech a nařizování

    Před 1 rokem
    Tohle přece nejde říkat současně. Buď jste tu pro zákazníky a budete vždy dělat to, co chtějí oni, ať to bude kdykoli cokoli. Anebo chcete něco nařídit a budete dělat to, o co si lidé neřekli. Neexistuje nic mezi, poptávka se s nabídkou budou scházet jen na trhu, na tom se ale VW s konkurenty prát nechce.
     Komentáře
  • AutoForum

    Bývalý šéf a otec zkázy VW řekl, proč se elektrické plány hroutí, ex–ředitel Porsche popsal, proč se hroutí celé Německo

    Před 1 rokem
    Jeden neuspěl, druhý ano, vypadá to ale, že oba umí o současnosti hovořit realističtěji než politici. Ti dnes radí německým automobilkám: „Udělejte elektrické auto za 20 tisíc euro a všechno bude fajn!” Herbert Diess kontruje: „Udělejte něco takového a všichni jdou ke dnu.”
     Komentáře
  • AutoForum

    „Selhalo přece vedení,” říká odborářka VW, která se postarala o zkázu Diesse. Ráj na zemi pro zaměstnance si rozvracet nenechá

    Před 1 rokem
    „Tak poslouchej Blume, nespadnul jsi z nebe? Vykopli jsme Diesse a vykopneme i tebe!” chce se pod tíhou jejích vyjádření parafrázovat jednu známou píseň. Bující krize ve Volkswagenu je velký test moci odborů nad celou společností, zatím tahají za kratší kus provazu. (Petr Miler)
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Čína poprvé v historii vyveze do Evropy více aut, než do Pekingu odjede

    Před 1 rokem
    Auta z Číny zaplavují trh a Evropa nestíhá reagovat. Na starém kontinentu se daří i asijským elektromobilům, jejichž počet má růst.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Čínské elektromobily tlačí Volkswagen z trhu. Škodovka z toho může těžit

    Před 1 rokem
    Volkswagen trápí rostoucí asijská konkurence. Zatímco na plány jeho ředitele na škrty a propouštění reagovaly trhy mírným růstem, německé odbory nápad pobouřil. Škoda Auto by z úspor mohla těžit.
     Komentáře
  • Yahoo Finance
    Zdroj v angličtině

    Volkswagen zvažuje historické uzavření německých továren v rámci úsporných opatření

    Před 1 rokem

    ·

    BERLÍN (Reuters) - Volkswagen zvažuje uzavření továren v Německu poprvé, což ukazuje tlak, kterému největší evropský výrobce automobilů čelí od levné asijské konkurence. Tento krok značí první významný střet mezi generálním ředitelem Oliverem Blumem, který je podle analytiků více konsenzuální, na rozdíl od svého často bojovného předchůdce Herberta Diesse, a odbory, které mají ve VW značný vliv. VW považuje jednu velkou továrnu na výrobu vozidel a jednu továrnu na komponenty v Německu za zastaralé, uvedla jeho pracovní rada s tím, že slibuje "zuřivý odpor" proti plánům výkonné rady.
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Garáž

    Znovu je všechno jinak. VW Golf měl se spalovacími motory skončit, teď by měl zase vydržet do roku 2035

    Před 1 rokem
    Budeme dělat jen elektromobily! Před třemi lety tvrzení hodně odvážného automobilového vizionáře, dnes spíše střelba do vlastní nohy v honu za zákaznickým zájmem. A protože Volkswagen pochopil, že cesta jedním směrem není správná, nejspíše udělal další krok k tomu, aby si zachoval příjmy. Spalovací Golf tak pravděpodobně přežije až do roku 2035.
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Investice Volkswagenu ve výši 5 miliard dolarů do společnosti Rivian vyvolává obavy některých expertů ohledně plánovaného oživení značky Scout

    Před 1 rokem

    ·

    Rivian vyrábí několik vynikajících elektrických vozidel. Nedávno také oznámil několik nových modelů, včetníč neuvěřitelně atraktivního R3X. Aby tyto vozidla mohla vzniknout, potřeboval Rivian peníze, a tento týden oznámil, že Volkswagen investuje do startupu až 5 miliard dolarů. To jsou skvělé zprávy pro Rivian a... Přečtěte si více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Česko-Slovenský auto katalog

    Volkswagen ID.2all jako vize budoucnosti: Bude i GTI

    Před 1 rokem
    Volkswagen od dob Herberta Diesse razí cestu elektromobility a tento směr drží i současné vedení. To má však jiné představy o podobě chystaných elektroaut než předchůdci, a tak některé plány se mění. Volkswagen nicméně nadále počítá s rozšiřováním své elektrické řady s tím, že chystá i menší elektroauta než ty dnešní. Součástí budoucí strategie je […] The post Volkswagen ID.2all jako vize budoucnosti: Bude i GTI appeared first on ČSAKA.
  • Garáž

    Slibem neurazíš. Pamatujete, jak VW nic jiného než elektrickou budoucnost neviděl? Teď už vidí i něco jiného

    Před 1 rokem
    Po aféře Dieselgate, která skupinu Volkswagen významně poškodila a stála ji nemálo peněz, přišlo období jménem elektromobilita, již koncern začal tlačit všemi směry. Teď nicméně německý výrobce přišel na to, že tržní realita je jiná než firemní představy, proto šlape na brzdu a mění strategii. Příští stanice: plug-in hybridy.
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Tesla Cybertruck je již druhým nejpopulárnějším elektrickým nákladním vozem na trhu

    Před 1 rokem

    ·

    Dobré ráno! Je čtvrtek 16. května 2024 a tohle je The Morning Shift, váš denní přehled nejlepších automobilových titulků z celého světa, na jednom místě. Zde jsou důležité příběhy, které potřebujete znát. Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • AutoForum

    Seat Ibiza pořád žije a dál se prodává i v Česku. Slaví už čtyřicátiny, jeho budoucnost je ale pochmurná

    Před 1 rokem
    Pokud nepatříte mezi velké příznivce malého španělského hatchbacku, pravděpodobně vám Ibiza zmizela z hledáčku. A při jejích cenách ani není divu. Přesto je dál k dispozici a na oslavu jejích 40. narozenin si ji letos budete moci pořídit v unikátním provedení. Možná naposledy.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW je ve větších problémech, než se může zdát. Škrty ho dál poškodí, tisk mluví o „přerovnání lehátek na Titaniku”

    Před 1 rokem
    Slova šéfů VW o „střeše v plamenech” nebo „nejtěžším roku na obzoru” mohou působit jako přehnaná motivační tvrzení. Realita ale nemusí být o mnoho lepší. VW se vydal špatným směrem a točit kormidlem takového kolosu je v tomto oboru velmi ošidné. (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Vrací se do VW zdravý rozum? Nový Transporter znovu nepokrytě sází hlavně na diesely

    Před 1 rokem
    Zdráháme se říci, že se Němci chytili za nos, tomu jinak nic nenasvědčuje, přinejmenším v divizi užitkových aut ale pochopili, že bez zájmu zákazníků se s novými modely mohou jít akorát vyfotit. Sedmá generace legendárního Transporteru tak není postavena ani kolem elektřiny, ani kolem hybridů.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW zadal audit své čínské továrny kvůli obviněním z nucených prací. Výsledek? „Lidé berou hodně a skoro nemají co dělat”

    Před 1 rokem
    Neříkáme, že to tak není, zní to ale poněkud úsměvně. Podnik provozovaný Němci ve spolupráci s firmou SAIC v provincii, kde dochází na útlak Ujgurů, se najednou jeví být rájem na zemi. Možná jím je, může ale jít jen o výjimku potvrzující docela jiné pravidlo.
     Komentáře
  • fDrive

    Volkswagen čekají tvrdé škrty, chce snížit administrativní náklady o pětinu

    Před 1 rokem
    Volkswagen Group se po vyhození Herberta Diesse propadá stále hlouběji do problémů. Aktuálně bojuje s propadem poptávky o své produkty kvůli jejich vysokým cenám. Musí také začít akutně řešit extrémně vysoké provozní, vývojové i výrobní náklady.
     Komentáře
  • AutoForum

    Poslední pravověrné Audi A6 jako ojetina zaujme rychlým propadem hodnoty, neunikla mu ani jeho módní verze

    Před 2 roky
    Němci přechází na elektromobilitu a vynechat z toho nechtějí ani auto, které pomalu nedává smysl s jiným než dieselovým motorem. O to zajímavější může být A6 jako ojetina, kterou lze v její stále aktuální generaci pořídit už dost levně, a to včetně verze Allroad.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Komentář: Rok po Diessovi to ve Volkswagenu houstne. Přijde Audi s čínskou technikou?

    Před 2 roky
    Značce Audi nestačí koncernový vývoj a jedná o nákupu prémiové techniky s Číňany. Co se ve Volkswagenu děje a proč to došlo tak daleko?
     Komentáře
  • AutoForum

    Také VW kapituluje, převezme techniku čínských aut, aby mohl dál vyrábět konkurenceschopné vozy

    Před 2 roky
    Po Audi se podobnou cestou vydal i Volkswagen, který do toho jde s ještě větší vervou - jednu z čínských automobilek bude rovnou i částečně ovládat. Němci tedy dopadli přesně tak, jak léta naznačujeme, ze záchranného kruhu se ovšem snadno může stát smyčka kolem krku.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Bude, nebo ne? Spekulace o elektrickém VW Brouk rozvířila filmová postavička

    Před 2 roky
    Elektrické Volkswageny si zahrály v animovaném filmu. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby hlavní postava nejezdila v autě, které zatím neexistuje.
     Komentáře
  • AutoForum

    Čínská hrozba vrcholného kalibru dorazila do Evropy, se svou cenou, výkonem a dynamikou opravdu láká

    Před 2 roky
    Je to trochu jednooký mezi slepými, neboť praktická použitelnost tohoto vozu nebude velká a dalších omezení bude též řada. Pokud ale toužíte po příměstském autě, které vás bude těšit aspoň při rozjezdu z křižovatek, těžko koupíte lépe.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW začíná pomalu chápat, že s elektromobily šlápnul vedle, můžete za to ale samozřejmě vy

    Před 2 roky
    Němci dlouho odmítali pochopit, že to, co žene část zákazníků do náruče Tesly, není ani tak fakt, že vyrábí elektrická auta, ale fakt, že jde o Teslu. Tváří v tvář současné „silné neochotě zákazníků” kupovat elektrické Volkswageny jim ale mnoho jiného než kapitulovat nezbývá.
     Komentáře
  • EnergoZrouti

    Škoda Auto má velký problém. Na domácím hřišti ji rychle předbíhá zahraniční konkurence

    Před 2 roky
    Mladoboleslavská Škoda Auto má velký problém. Na domácím trhu ji totiž velmi rychle předbíhá konkurence, která má i podle šéfa mateřského Volkswagenu několikaletý technologický náskok. Pomohou firmě udržet trh nové modely, které přijdou v příštích letech?
     Komentáře
  • AutoForum

    Šéf Audi dostal padáka, vsadil všechno na nekonkurenceschopné elektromobily

    Před 2 roky
    Stalo se tak prakticky hned poté, co jej veřejně kritizovala hlava koncernu VW. Něco takového nebývá dobrým znamením a rázný krok na sebe nenechal dlouho čekat. Markus Duesmann si u Audi balí kufry.
     Komentáře
  • AutoForum

    Šéf VW konečně přiznal, že automobilka totálně zmastila interiéry svých aut, už s další novinkou začne od nuly

    Před 2 roky
    Němci se zarputilostí sobě vlastní dlouho tvrdili, že se vydali správným směrem a zvolené řešení se snažili dát do pořádku. Nepovedlo se a o nápravu už se ani nesnaží. Nepovedený interiér Golfu nebo ID.3 nahradí nově pojaté řešení už v příštím Tiguanu. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • Novinky

    Frustrující interiéry napravíme, slibuje šéf Volkswagenu

    Před 2 roky
    Zavedení dotykového ovládání všeho možného bylo na škodu, nechal se slyšet Thomas Schäfer, šéf osobních vozů značky Volkswagen. Budoucí modely to mají napravit.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW chystá největší škrty za několik dekád, masivní reorganizace má firmě ušetřit 71 miliard ročně

    Před 2 roky
    Můžeme si otevřeně říci, že bez rozsáhlého propouštění to nepůjde, protože si to ale vedení automobilky na úvod nechce rozházet s odbory, začne jinde. Už redukce vývojových nákladů a čistky v nabídce ale budou bolet. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Elektromobilu VW se začíná říkat ID.Buch, jeden z nich při dobíjení explodoval, po pár dnech začal hořet

    Před 2 roky
    Oficiální jméno ID.Buzz je svérázné, a tak si o legrační přezdívky vyloženě říká. VW by možná ani nebyl proti, pokud by ale ty první nenarážely na podstatu bizarního incidentu, který se odehrál ve Finsku.
     Komentáře
  • AutoForum

    Bývalý šéf VW i po vyhazovu ohýbá fakta o elektromobilech, nejnověji osminásobně přestřelil

    Před 2 roky
    Byl s tím protivný už v době svého úřadování v čele VW Group, ani po svém vyhazovu si ale zjevně neumí dát pokoj. Tentokrát jeho vize setřel skutečný expert.
     Komentáře
  • fDrive

    Ionity chytá druhý dech. Staví 85 stanic a otevřelo rekordně velký hub

    Před 2 roky
    Stagnující projekt Ionity po vstupu nového investora ožil a síť se opět rychle buduje. Původní a splněný záměr vybudovat 400 stanic nahradil nový, který je mnohem ambicióznější. Stanic má být celkem přes tisíc a ty stávající se budou kapacitně posilovat.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW otočil o 180 stupňů a najednou se staví proti vnucování elektromobilů, argumentuje jako my

    Před 2 roky
    Zrovna Němci jsou zdánlivě těmi, pro které přes program „elektromobily pro všechny” nejede vlak. Nyní ale sami říkají to, co z našich úst léta zpochybňovali, jen v Evropě se to zjevně říkat nehodí.
     Komentáře
  • Ekolist

    Emisní skandál Volkswagenu - miliardové odškodnění i tresty vězení

    Před 2 roky
    Bývalý šéf německé automobilky Audi Rupert Stadler je v kauze falšování dieselových emisí připraven přiznat se k podvodu výměnou za podmíněný trest a finanční postih. Přinášíme vybrané údaje o emisním skandálu automobilového koncernu Volkswagen a o soudech spojených s kauzou:
     Komentáře
  • Aktuálně

    Konečně elektromobil pro chudý východ Evropy. Wartburg překvapí bateriemi i designem

    Před 2 roky
    Levný a dostupný elektromobil pro východní Evropu kombinuje nečekaně různorodé technické prvky a přidává tradiční značku.
     Komentáře
  • AutoForum

    Koncern VW možná přichází k rozumu, pod první značkou odmítá představit jakýkoli elektromobil

    Před 2 roky
    Elektrická auta jistě mají své zákazníky a dávalo by smysl, kdyby je Volkswagen chtěl pod některými ze značek nabízet. Ale prodávat pod všemi jen ty? To je od začátku nesmysl. Přesně to ale měli Němci v úmyslu, už nemají, aspoň ne do roku 2026. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • Novinky

    Volkswagen chce zrychlit přechod na elektromobilitu

    Před 2 roky
    Zrychlení přechodu na výrobu elektrických aut a vyřešení problémů se softwarem vozů jsou hlavní témata nového pětiletého plánu koncernu Volkswagen. Detaily zatím nejsou na světě.
     Komentáře
  • AutoForum

    Bývalý šéfdesignér Škody je znovu na dlažbě, novému šéfovi VW se nelíbila jeho práce

    Před 2 roky
    Za svou kariéru dal za vznik spoustě pozoruhodných aut a škodovka mu může být vděčná za to, že se změnila z ušmudlané Popelky v atraktivní dámu. Nic z toho ale nestačilo k tomu, aby si Jozef Kabaň udržel svou práci na pozici šéfa designu značky Volkswagen.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nový šéf VW otáčí s elektromobily o 180 stupňů, otevřeně přiznal, že bez spalovacích motorů to nepůjde

    Před 2 roky
    Elektrický domeček předchozího vedení firmy se definitivně rozpadl, nezbylo z něj už po pár měsících prakticky nic. Nové vedení na elektromobily nezanevře, odmítá ale vsadit vše na polovičatá, mizerně konkurenceschopná řešení. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • Mix24

    VW nenápadně couvá od elektromobilů. Novinky odložil o mnoho let a továrnu za 49 miliard už nechce

    Před 2 roky
    Ačkoliv oblíbená automobilka svou budoucnost stále vidí v elektrifikaci, většina pokusů o její zavedení skončila spíše neúspěchem. Jen vzpomeňme na VW ID.3, který se oproti očekávání nepředvedl jako prodejní trhák. Všeobecné nadšení pro bateriové pohony opadlo a drtivé kladivo reality neúprosně buší do křehkých vizí zezelenalých rádoby vizionářů.
     Komentáře
  • fDrive

    Co přinesl rok 2022? Podívejme se na nejdůležitější novinky pohledem redakce

    Před 2 roky
    Rok 2022 se nezadržitelně blíží ke svému konci, takže je čas na závěrečnou rekapitulaci. Podíváme se tedy na to, co považujeme za nejdůležitější novinky a události v uplynulém roce. A vy se s námi můžete v komentářích podělit o váš pohled.
     Komentáře
  • AutoForum

    Zvláštně vypadající nový VW je obrovský hit, stačila mu k tomu spousta praktičnosti a dobrá cena

    Před 2 roky
    Tohle auto není SUV a elektrifikace jeho pohonu končí u alternátoru, přesto je mimořádně úspěšné. I když ho zcela míjí moderní trendy a krásy moc nepobralo, dokáže se Lamando prosadit díky tomu, že nabízí spoustu auta se spoustou využitelnosti za přijatelné peníze.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nejlevnější moderní SUV VW už můžete mít ještě levněji ojeté, je ale vůbec po čem toužit?

    Před 2 roky
    Vyrábí se jen pár let, nabídka ojetin už je ale dostatečně široká na to, aby bylo z čeho vybírat a ceny proti novým vozům patřičně klesly. Cokoli levného od VW automaticky láká, v případě T-Crossu je ale třeba brát v potaz, v jaké době se dostal do nabídky.
     Komentáře
  • AutoForum

    Audi budou o polovinu levnější. Ale ne pro vás, pro vás budou platit plné ceny

    Před 2 roky
    Zní to jako výhra, z pohledu zákazníka ale bude realitou leda dvojitá prohra. Nová Audi budou vznikat o tolik levněji, že jejich kvalita nebude moci nepřijít k úhoně, na cenách pro kupující to ale znát nebude. Tedy v pozitivním smyslu jistě ne. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • Hrot24

    Čínské automobilky opět zkoušejí dobýt Evropu. Tentokrát s elektromobily

    Před 2 roky
    Evropské automobilky brzy dostanou silného konkurenta v elektromobilitě. Čínských značek přichází několik a není radno brát je na lehkou váhu
     Komentáře
  • Aktuálně

    Navrhl Golf i XL1, přežil rošády mocných šéfů. Tvůrce elektro Volkswagenů odchází

    Před 2 roky
    Klaus Bischoff uměl skloubit praktického ducha značky s vizí budoucnosti. Designéři podle něj ztvárňují přání, o nichž běžný smrtelník ještě neví.
     Komentáře
  • AutoForum

    Vše, o čem léta snil odejitý šéf koncernu VW Herbert Diess, nyní postupně míří do kopru

    Před 3 roky
    Možná ho budoucnost jednou ocení jako velkého vizionáře, v tuto chvíli je ale stále patrnější, že byl až příliš velkým snílkem, kterému chyběla vazba na realitu. Kromě masové elektrifikace si vysnil i rozmach plného autonomního řízení, jeho nástupce mu ale celý domeček z karet postupně boří.
     Komentáře
  • AutoForum

    Plány VW s elektromobily dostaly další ránu, řešení klíčových problémů nepřijde nejméně ještě 6 let

    Před 3 roky
    Je otázkou, zda to jinak nejde, nebo VW stále více cítí, že vsadit vše na jedinou kartu je a bude ošidné. Šéf koncernu na každý pád odklepl plán, dle kterého se skutečně inovativní platforma pro elektrická auta opozdí minimálně o dva roky.
     Komentáře
  • Hrot24

    Luxusnější modely a větší bezpečnost. Čína mění strategii, jak dobýt Evropu svými elektromobily

    Před 3 roky
    Pokusy Číny o expanzi na evropský trh s auty byly dosud neúspěšné. Tentokrát na to jdou Číňané jinak: exportovat chtějí vyšší modely a hlavní důraz kladou na bezpečnost.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW potichu couvá se svými elektrickými plány, měl odpískat novou továrnu za 49 miliard, novinky odložit o 4 roky

    Před 3 roky
    Nadšení pro elektrickou revoluci u VW poněkud opadá s tím, jak je stále více patrná neuplatnitelnost těchto aut na některých trzích, jak stále zjevněji negativní vliv má na celkovou pozici koncernu. Nové vedení tak už má škrtat v plánech toho předchozího.
     Komentáře
  • fDrive

    O budoucím angažmá Herberta Diesse už je možná rozhodnuto

    Před 3 roky
    Nedávno odstavený šéf Volkswagen Group zřejmě nebude mít problém najít novou práci. Je proslulý svými nekompromisními postoji a tahem na branku. Proto ho možná čeká ještě zajímavější kariéra než dosud.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW se rozhodl popravit svou největší legendu v přímém přenosu, prezentuje to jako pokus o záchranu

    Před 3 roky
    Člověk neví, jestli se po zveřejnění těchto záměrů má smát, nebo má spíše brečet. Plány VW staré teprve tři roky už neplatí a přichází nové. Ty ale nejsou o nic chytřejší, a tak je otázkou, co z nich nakonec zůstane. Před realitou nikdo neuteče ani s pomocí všech dotací světa.
     Komentáře
  • fDrive

    Šéf Volkswagenu: s modernizacemi jsme to přehnali, některé zrušíme

    Před 3 roky
    Nový šéf Volkswagenu Thomas Schäfer bilancoval prvních 100 dní ve funkci. V některých bodech se jasně vymezuje proti krokům Herberta Diesse. Značka skončí se spalovacími motory v Evropě už v roce 2033.
     Komentáře
Reklama