Zavřít
Internetová reklama

Internetová reklama

Nejnovější články na Seznamu na téma Internetová reklama
  • Refresher

    Fotografovi z pobuřující kampaně pro značku Balenciaga vyhrožují smrtí a nazývají ho pedofilem. Nařčením se brání

    Před 3 měsíci
    S výběrem produktů na focení přitom neměl nic společného.
     Komentáře
  • Tecs

    Reklamy na Netflixu budete milovat. Stačí je kreativně využít, každá sekunda se počítá

    Před 3 měsíci
    Možná už jste si všimli, že Netflix nabízí nové a levnější předplatné, které zahrnuje reklamy. Ať už jste přešli na toto předplatné, nebo o něm přemýšlíte, možná si pokládáte otázku, zda vám nebudou vadit a co dělat s časem během nich. Nemusíte ho trávit sledováním reklam, existuje spousta možností, jak naložit s tímto časem. Každá reklama na Netflixu je dlouhá přibližně 15–30 vteřin a přehrávají se před a během obsahu, což může být zhruba 4–5 minut čistého času za hodinu.
     Komentáře
  • Kinobox

    Daniel Craig tanečně září v bláznivé reklamě na vodku, kterou natočil režisér posledního Thora

    Před 4 měsíci
    Rita Ora a rapper Giggs se postarali o chytlavý song, na který se bývalý představitel Jamese Bonda svléká a vlní v pařížském hotelu a užívá si každou vteřinu svého vystoupení.
     Komentáře
  • WN24

    Netflix v listopadu zveřejní svou verzi s reklamami. Slibuje si od ní nárůst nových uživatelů

    Před 5 měsíci
    Uživatelé Netflixu ve 12 státech světa budou mít od listopadu šanci vyzkoušet levnější verzi známé streamovací platformy. Budou si však muset zvyknout na reklamy, které jejich oblíbené seriály čas od času přeruší. Společnost Netflix se proti reklamám stavěla už od svých začátků. Názor však změnila v polovině letošního roku, když ztratila na milion uživatelů. Snaží se je proto nyní opět přilákat.
     Komentáře
  • Fonetech

    Netflix bez reklam končí! Nový nejlevnější tarif ale chtít nebudete, připravil by vás o rozum

    Před 5 měsíci
    Chcete levnější Netflix? Víme, kolik za nový tarif s reklamami zaplatíte! Otázkou je, zda ho budete chtít. Kompromisů je totiž více, než je zdrávo.
     Komentáře
  • Filmtoro

    Netflix s reklamami startuje v listopadu. Nízká cena se odrazí v kvalitě i počtu filmů

    Před 5 měsíci
    Na počátku listopadu nabídne Netflix pro své zákazníky slíbený reklamní tarif. Streamer prozradil jeho cenu i to, kde všude bude toto nové předplatné dostupné.
     Komentáře
  • SMARTmania

    Netflix je teď ještě levnější! Tohle je nový tarif s reklamami pro ty nejvíce šetřivé

    Před 5 měsíci
    Netflix vyplnil spekulace posledních týdnů a měsíců do puntíku. Představil čtvrtý tarif pro svou streamovací službu. Jmenuje se Základní s reklamami a jak již název napovídá, jeho největším omezením je přítomnost reklam. Ty chce Netflix uživatelům předkládat každých 60 minut a má jít o 15 až 30sekundové reklamní pauzy, které budou přehrávány před a taktéž během sledování pořadů.
     Komentáře
  • Viral Svět

    Napadli jsme Švýcarsko den před jejich státním svátkem. Reklama z TikToku se stala virálem

    Před 5 měsíci
    „Napadli jsme Švýcarsko těsně před jejich státním svátkem.“ tak zní věta z TikToku, kterou v posledních dnech a týdnech spatřil pravděpodobně každý uživatel. Na co odkazuje?
     Komentáře
  • Svět Huawei

    Společnosti YouTube zřejmě přeskočilo. Na některých trzích rapidně zvyšuje počet nepřeskočitelných reklam. Nutí své uživatele do Premium služeb?

    Před 6 měsíci
    YouTube pomalu navyšuje počet reklam, které musí uživatelé sledovat před videem, a někteří uživatelé tvrdí, že musí sledovat až 10 nepřeskočitelných reklam najednou. Zdá se, že počet reklam, které se nedají přeskočit na YouTube neustále roste, což uživatele značně frustruje.
     Komentáře
  • Finance

    Cílí na vás internet reklamy na základě odposlechu z vašeho mobilu?

    Před 6 měsíci
    Mohou vás aplikace odposlouchávat skrze zapnutý mikrofon ve vašem mobilu?
     Komentáře
  • AutoForum

    Nový slogan reklam Renaultu je tak absurdní, že způsobil poprask i v „zeleném” Německu

    Před 6 měsíci
    Některé reklamy se prostě nepovedou, co ovšem zamýšlel Renault tímto kouskem, nechápe nikdo. Je to jako kdyby Apple začal říkat, abyste místo nového iPhonu používali telefon se sluchátkem na drátu a rotačním číselníkem.
     Komentáře
  • Techsvět

    Netflix s reklamami bude od listopadu. Tvůrci chtějí předběhnout společnost Disney

    Před 6 měsíci
    Netflix možná spustí novou předplatitelskou službu s reklamami mnohem dříve, než se původně očekávalo. Dosud se hovořilo hlavně o uvedení na trh v roce 2023, ale podle posledních zpráv je plánovaným datem uvedení na trh 1. listopad, jak píše server Cnet. Zbývá tedy jen několik měsíců.
     Komentáře
  • Dotekománie

    Microsoft chce zesílit zobrazování reklamy v aplikaci Outlook pro Android a iOS

    Před 7 měsíci
    Aplikace Outlook pro Android a iOS funguje již dlouho. Pokud jste uživatelé, kteří nemají předplatné ke službám Microsoftu, zobrazovala se vám nyní reklama v sekci doručené pošty Jiné.
     Komentáře
  • inSmart

    Netflix bez reklam? I s reklamami bude nejspíš obsahovat výjimky

    Před 7 měsíci
    Plán Netflixu zavést nový tarif obsahující reklamy visí ve vzduchu již od doby úpadku nových uživatelů. Nyní to vypadá, že se však i v rámci této nabídky můžeme dočkat obsahu bez reklam. Exkluzivita streamovací platformy Netflix tkvěla až donedávna mimo jiné v absenci jakýchkoliv reklam v průběhu sledování či v rámci samotného prohlížeče. Právě i díky tomu se této společnosti dařilo si dlouhodobě udržovat stálé klienty a v pravidelném tempu získávat i nové zákazníky.
     Komentáře
  • Lupa

    Proč se (ne)přihlašovat přes Seznam.cz

    Před 7 měsíci
    Seznam.cz v aktuální kampani přesvědčuje, že chce posílit bezpečnost uživatelů. Spíš ale řeší své byznysové zájmy. Proč si pamatovat různá přihlašovací jména a hesla, když vám stačí jen jedna sada údajů? „Jedno heslo – celý internet.“ Pod tímto sloganem Seznam.cz v aktuální kampani přesvědčuje, že se lidé mají pokud možno všude přihlašovat přes jeho systém. Jenže spíš než o bezpečnost uživatelů jde české internetové jedničce o její byznys.
     Komentáře
  • SMARTmania

    Reklamy v App Store jsou hitem, Apple je významně rozšíří

    Před 7 měsíci
    Obchod App Store je primárním a také jediným zdrojem aplikací a her na platformě iOS. Není proto divu, že o reklamní prostor uvnitř obchodu je mezi vývojáři veliký zájem, alespoň podle Applu.
     Komentáře
  • musicserver

    Kapitán Demo je teď nově "Hlasem Lidlu" a láká na Týden značkových slev

    Před 8 měsíci
    Jako má supermarket Penny svého Michala Davida a ódu na kompot, tak Lidlu kraluje Kapitán Demo. Z reklamních spotů sice slyšíme jiný hlas, a to herce a dabéra Zdeňka Mahdala, nově si ale můžete začít zvykat i na Jirku Buriana, který se schovává za populární alterego.
     Komentáře
  • Filmtoro

    Netflix už pracuje na spuštění reklam. Inspiruje se u nejlepších

    Před 9 měsíci
    Po prudkém poklesu akcií se Netflix definitivně rozhodl přidat nový tarif s reklamami, nejlépe ještě v tomto roce. Nyní se snaží najít partnera, se kterým bude při svém vstupu do světa reklam spolupracovat.
     Komentáře
  • Trendwatcher

    Za objednávání jídla se nemusíte stydět, vzkazuje Uber Eats v kampani

    Před 9 měsíci
    Rozvážková služba Uber Eats si v nové sérii reklam utahuje z francouzských stravovacích návyků a snaží se diváky přesvědčit, aby necítili vinu za to, že si jídlo raději objednají.
     Komentáře
  • Viral Svět

    Datart setřel Alzu. Na Facebooku předvedl marketingový majstrštyk

    Před 9 měsíci
    Některé značky mají na sociálních sítích velmi svěží a flexibilní způsob komunikace, který si zbytečně nehraje na přehnanou vážnost. Platí to např. o Alze, která již mnohokrát obratně zareagovala na aktuální dění. Nově mile překvapil Datart, který Alze pohotově vrátil její pokus o rýpnutí a stal se vítězem vzniklé situace.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

    Před 10 měsíci
    Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

    Před 10 měsíci
    BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
     Komentáře
  • Roklen24

    Analýza uživatelského chování: Kdo chce uspět, musí pochopit

    Před 10 měsíci
    Chcete vytvořit úspěšný digitální produkt? Pak se neobejdete bez vychytané kombinace nástrojů. Precizního marketingu, perfektní zákaznické zkušenosti a webdesignu, který funguje na každém zařízení. Jenže jak zjistit, co vlastně funguje? Musíte měřit a být v obraze.
     Komentáře
  • Dotekománie

    Google nabídne My Ad Center pro správu zobrazovaných reklam

    Před 10 měsíci
    Před nějakou dobou jsme vás informovali, že se Google pokusí zavést transparentnější informace o reklamách. Na aktuální vývojářské konferenci představil další novinku, která centralizuje tato data, ale bude sloužit i pro správu, respektive nastavení reklam.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    TikTok přidává možnosti pro reklamu

    Před 10 měsíci
    Oblíbená sociální síť chce pro značky zajistit bezpečné prostředí a tvůrcům nabídne odměny za obsah.
     Komentáře
  • PCWorld

    TikTok chce tvůrcům videí nabídnout podíl z přehraných reklam

    Před 10 měsíci
    Sociální síť TikTok nabídne uživatelům, kteří mají víc než 100 tisíc sledujících, aby na svých videích mohli vydělávat. TikTok plánuje, že se s nimi bude dělit o zisky z reklamy. Nový program, který by tvůrcům videí umožnil na nich vydělávat, se jmenuje TikTok Pulse. Podle magazínu The Verge bude fungovat tak, že se vedle nejlepších videí na TikToku bude zobrazovat reklama. Týkat se to má čtyř procent těch nejsledovanějších videí.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Frisco zve na koktejly v kampani od VCCP

    Před 10 měsíci
    Společnost navazuje na koncept „buďme holky častěji“, zve s ním na novou koktejlovou řadu.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Spořitelna chce v kampani silnější budoucnost

    Před 10 měsíci
    Banka se s herečkou Jenovéfou Bokovou dívá do udržitelné budoucnosti. Spot je opět od VMLY&R, Creative Embassy a dua Wolfberg.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Podívejte se na nejefektivnější kampaně roku

    Před 10 měsíci
    Kantar Creative Effectiveness Awards 2022 ocenily top kampaně v TV, digitálu i tisku a OOH. Co ty nejúspěšnější spojuje?
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Obrat e-commerce kvůli válce a inflaci zpomalil tempo růstu

    Před 11 měsíci
    Zatímco loňský první kvartál rostla e-commerce meziročně o 80 procent, letos je oproti loňsku o 25 procent nižší, vyplývá z eCommerce insideru nákupního rádce Heureka.cz.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Absurdní reklamní dobrodružství, které pobaví

    Před 11 měsíci
    Wieden+Kennedy Amsterdam vytvořila pro Samsung „áčkovou“ kampaň, v níž nechybí závodní gauč, psí řidiči ani škodolibá vydra.
     Komentáře
  • Nejlepší reklamy

    "Hovínková" zmrzlina je stoprocentně přírodní

    Před 11 měsíci
    Burger King představuje novou zmrzlinu. Je 100% přírodní, bez přidaných umělých látek. Prý bude k dostání pouze ve speciálních vozech...
     Komentáře
  • Asenior

    Triky, které používají firmy v reklamě zacílené na seniory

    Před 1 rokem
    Tím, jak roste počet lidí v seniorním věku, zaměřují se na seniory více i firmy v cílení svých reklam. Platí pro ně základní pravidlo: reklama určená seniorům je ukazuje takové, jak by se sami senioři rádi viděli. Proto v reklamě na chodítko bude poměrně čilý muž projíždějící slunnou krajinou apod., proto se chodítka jmenují vtipně gazela, antilopa apod.
     Komentáře
  • Kryptonovinky

    Australský regulátor žaloval Meta (Facebook) pro podvodné reklamy na kryptoměny

    Před 1 rokem
    Australský regulátor (ACCC) zažaloval společnost Meta Platforms, Inc. kvůli podvodným reklamám na kryptoměny.
     Komentáře
  • Lupa

    Nový způsob uvádění slev či ověřování uživatelských recenzí. „Omnibus“ má změnit e-commerce. Kdy to bude?

    Před 1 rokem
    Velké dopady na fungování e-shopů má přinést evropská směrnice, která posiluje práva zákazníků. Jaké hlavní změny obsahuje, popisuje analytik asociace APEK. Pro směrnici EU 2019/2161, která mění čtyři starší směrnice zabývající se ochranou spotřebitele, se vžilo označení „Omnibus“. Změny, které přináší, mají velký význam pro fungování e-shopů a online platforem v celé EU včetně ČR.
     Komentáře
  • Nejlepší reklamy

    Uhodnete, o jaké místo se jedná? Točila se zde nedávno velká reklama

    Před 1 rokem
    Praha je oblíbeným místem i pro filmaře. Dokazuje to další reklamní spot, tentokrát od firmy Apple. Uhodnete, kde v Praze se natáčelo? Odpověď je na konci videa.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Google přestal v Rusku prodávat online reklamu

    Před 1 rokem
    Americká internetová společnost Google přestala prodávat online reklamu v Rusku. Rozhodnutí se týká vyhledávače, platformy YouTube i externích partnerů, kteří prostřednictvím Googlu publikují obsah.
     Komentáře
  • Nejlepší reklamy

    Nejnudnější a zároveň nejvíce geniální reklama zbořila sítě. Nabízí výhru 65 milionů korun

    Před 1 rokem
    Je to reklama nebo spořič obrazovky? Létající čtverec s QR kódem, který odkazuje na web společnosti Coinbase, je překvapením letošního Super Bowlu. Jen za jednu minutu stránku navštívilo 20 milionů lidí, což způsobila přetížení sítě... Po rozkliknutí získáte 15 dolarů a šanci na výhru 3 miliony dolarů - což je v přepočtu 65 milionů korun. Reklama se týká kryptoměny. Vyzkoušíte naskenovat kód?
     Komentáře
  • Garáž

    Božský Arnold Schwarzenegger, nebo rychlý Tom Cruise: Nejlepší auto reklamy na letošním Super Bowl

    Před 1 rokem
    Finálový zápas v americkém fotbalu je každoročně mimořádná událost nejen pro USA, a tak se nejen automobilky předhání, aby tam ukázaly svoje nejlepší reklamy. Aby taky ne, tuhle událost sleduje pravidelně víc než sto milionů lidí. Vybrali jsme proto pro vás reklamy s automobilovou tématikou. Nezapomeňte v anketě hlasovat, která reklama se líbila nejvíce vám.
     Komentáře
  • Nejlepší reklamy

    Zaměstnanci naschvál vytváří hluk v zábavné reklamě s korporátním blbcem

    Před 1 rokem
    Nejsledovanější americké sportovní utkání Super Bowl doprovází neuvěřitelně nákladné reklamy... Co říkal? Reklama z prostředí amerického korporátu je jednoduchá a zábavná.
     Komentáře
  • Nejlepší reklamy

    Chytrá domácnost, která umí číst myšlenky? Vtipná reklama se Scarlett Johansson

    Před 1 rokem
    Nejsledovanější americké sportovní utkání Super Bowl doprovází neuvěřitelně nákladné reklamy. Prime Video se svojí chytrou elektronikou Alexa (virtuální asistent) představují spot s hollywoodskou hvězdou Scarlett Johansson.
     Komentáře
  • Epeníze

    Jak na reklamu na internetu

    Před 1 rokem
    Každá firma, velká stejně jako malá, i freelancer, který pracuje sám, potřebují oslovovat potenciální zákazníky. Jedině tak lze dosáhnout v podnikání úspěchu. A protože většina aktivit se dnes odehrává na internetu, právě tam je třeba svoji činnost propagovat. Dobře navržená reklamní kampaň je často tím, co dělí úspěšné podnikání od toho neúspěšného. Jak ale svoji reklamu na internet dostat tak, aby byla co nejefektivnější?
     Komentáře
  • Pozitivní zprávy

    Možnost oddlužení podporuje i Seznam. Jak pomohl iniciativě Milostivé léto?

    Před 1 rokem
    Společnost Seznam.cz věnovala 10 milionů korun na reklamní prostor pro sbírku organizace Člověk v tísni SOS Milostivé léto. Díky tomu se dostane mezi lidi informace o akci a možnosti pomoci těm, kteří ze svých úspor nedosáhnou na zaplacení jistiny svých dluhů státním institucím.
     Komentáře
  • Mix24

    Komerční banka radí Čechům, aby na Vánoce nejedli kapry. Lidé ruší účty a prodávají její akcie

    Před 1 rokem
    Jeden z největších tuzemských bankovních domů se před Vánoci vytasil s netradiční reklamní kampaní O CO2 jde. Například v krátkých spotech s influencerkou Lucií Zelinkovou radí lidem, aby na Vánoce omezili svou spotřebu a nejedli kapry. Důvod? Snížení produkce oxidu uhličitého (CO2).
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Ryan Reynolds a Jimmy Kimmel vrátili reklamu zpátky do 80. let

    Před 1 rokem
    Speciálně pro pořad o sitcomech z 80. let produkovala ve stejném stylu firma hollywoodského herce spoty pro značky Heinz, Oscar Mayer, Jack in the Box či Aviation Gin.
     Komentáře
  • Komora Plus

    Komu se Vánoce prodraží?

    Před 1 rokem
    Na vánoční shon se větší e-shopy připravují celý rok. Obvykle už koncem léta mají sjednané zboží a sklady. Letošní Vánoce budou ale jiné. Budou dražší než ty minulé, a to hned z několika důvodů. Navíc některé zboží bude silně nedostatkové. Jaké další změny oblastí e-commerce před Vánoci rezonují?
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Rohlík vypustil vánoční spot s Jiřím Bartoškou

    Před 1 rokem
    Jako filmovou jednohubku pojala firma vánoční online kampaň vytvořenou ve spolupráci s Punk Film a v režii Pavla Noska.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Chcete data? Budete muset převzít zodpovědnost.

    Před 1 rokem
    Už víte, jak přesvědčit uživatele, že využívání cookies přináší prospěch i jim?
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Triad má dvě nominace na nejefektivnější kampaně světa

    Před 1 rokem
    Do finále Global Best of the Best Effie Awards se probojovaly projekty Terapia šetrením pro VÚB banku a True Colors of Slovakia pro značku Absolut.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Budoucnost personalizované reklamy je nám jasná

    Před 1 rokem
    Zadavatelé online reklamy cítí stále větší tlak na nutný respekt k soukromí uživatelů. Jak se k tomu staví mediální domy?
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Rodinné balení poprvé v televizi, s „tulení“ kampaní

    Před 1 rokem
    E-shop s povlečením Rodinnebaleni.cz se chce dostat do povědomí zákazníků, spoty v TV doprovází online i venkovní reklama.
     Komentáře
  • Refresher

    Tomáš Töpfer se změnil k nepoznání! Doby tělnatého Arazíma z Humoresek jsou pryč

    Před 1 rokem
    Oblíbený herec a ředitel Divadla na Vinohradech Tomáš Töpfer (70) za poslední rok nápadně zhubl. Dříve tělnatý "vrchní strážmistr Arazím" z Četnických humoresek se postavil své obezitě a dokázal to. Probrali jsme se v eXtra.cz archivem a skutečně – ten rozdíl je obrovský. Podívejte se do naší galerie.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Obrat českých e-shopů přesáhl ve třetím čtvrtletí 46 miliard korun. Zájem byl o investiční zlato a numismatiku

    Před 1 rokem
    Oblast e-commerce v České republice nadále roste. Ve třetím čtvrtletí letošního roku dosáhl obrat tuzemských e-shopů 46,77 miliard korun, což je o 20 procent více než v roce 2019. Během léta, které je obvykle nejslabším obdobím roku, přibylo v Česku 2 860 nových e-shopů. Podle společnosti Shoptet jich zde aktuálně funguje 42 173.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Fondee chce v nové kampani naučit Čechy jak porazit inflaci

    Před 1 rokem
    Český fintech startup Fondee, který zpřístupňuje lidem investování, spustil reklamní kampaň, která upozorňuje na inflaci. Startup manželů Evy a Honzy Hlavsových na vysoký růst cen reaguje sloganem „Nespořte. Investujte!“.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Každý domov by měl být bezpečný, zvlášť když ho hlídají medvědi

    Před 1 rokem
    Ikea v kampani od agentury Mother s humorem rozvíjí koncept domova jako útočiště bezpečného pro každého. Na pomoc si vzala „nařachané“ plyšáky.
     Komentáře
  • Zítřek

    Barbora Hovorková: Nový trend v prodeji reklamního prostoru změnil český mediální trh

    Před 1 rokem
    Ředitelka české pobočky celoevropské platformy GATE4AD.COM představila první evropskou elektronickou platformu pro nákup reklamního prostoru napříč všemi typy médií.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Další nevyvedená rande představují výhody Direct pojišťovny

    Před 1 rokem
    Po „botoxákovi“ či „mamánkovi“ lovec autogramů nebo opozdilec. Nová kampaň pojišťovny od agentury YYY navazuje na koncept nevhodných nápadníků.
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Uzávěrka pro vstup do soutěže Hvězda 3D reklamy se blíží

    Před 1 rokem
    Uzávěrka pro 21. ročník soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy vyhlášený asociací POPAI Central Europe je 11. října 2021.  Soutěž přináší nejnovější informace o realizacích, které trh s reklamními a dárkovými předměty nabízí. Zvyšuje prestiž soutěžních prací a soutěžících společností, které zviditelňuje v rámci mediální kampaně i během samotné soutěže. Je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o dodavatele reklamních […]
     Komentáře
  • Móda

    ZALANDO PŘEDSTAVUJE PRVNÍ ČESKOU KAMPAŇ ZAMĚŘENOU NA PÁNSKOU MÓDU. NECHYBÍ V NÍ ZNÁMÉ ČESKÉ TVÁŘE

    Před 1 rokem
    Konečně kampaň zaměřená pouze na muže! V popředí se známými českými osobnostmi. Ve stylovém hávu. Tohle se vám prostě bude líbit!
     Komentáře
  • Marketing & Media

    Kam kráčejí trendy v rámci personalizovaného videa?

    Před 1 rokem
    Představte si, že vás reklama osloví vaším jménem, poradí vám s vyúčtováním a doporučí produkt, který opravdu hledáte. Takový efekt mají personalizovaná videa přenášející zážitek z osobní komunikace do online prostředí. V Česku se s nimi dosud setkal přes milion lidí, jejich obliba u značek dále roste.
     Komentáře
Reklama