Před 30 dny
„Jsem smrt. Stal jsem se ničitelem světů.” Během letošního léta se nemluvilo o ničem jiném, než o filmech Barbie a Oppenheimer. A je nutné říct, že především druhý jmenovaný snímek opravdu stojí za to. O nejnovějším filmu režiséra Christophera Nolana jste už museli minimálně slyšet - pokud tedy nežijete někde v jeskyni. Životopisné drama o J. Robertu Oppenheimerovi je zčásti temným dramatem o muži, který bojuje se svým svědomím a tím, že umožnil lidstvu zničit sám sebe. Zároveň to je ojedinělá parafráze na souboj Amadea a Salieriho na pozadí velkých světových dějin, které nám připomínají sílu atomové bomby a křehkou hranici, která dělí lidstvo od zničení země. Nolan natočil nezapomenutelný filmový opus, který se už nyní zapsal do dějin světové kinematografie. Kam se na to hrabe feministická agitka Barbie s kapitalistickou hračkou od Mattela v hlavní roli…