Zavřít
Bruno Sacco

Bruno Sacco

Nejnovější články na Seznamu na téma Bruno Sacco
  • Auto-mania

    Mercedes-Benz vystavuje exkluzivní model AMG. Je tak vzácný, že ani přesně neví, kolik vzniklo kusů

    Před 1 měsícem
    Kdo se zajímá o rychlé sedany z devadesátých let, jistě už narazil na jméno, které budí respekt i dnes: Mercedes-Benz E 60 AMG (W210). Právě i tento vůz nyní vystavuje muzeum automobilky Mercedes-Benz ve Stuttgartu v rámci speciální výstavy „Youngtimer“.
     Komentáře
  • Garáž

    Je nezapomenutelná W124 nejkvalitnější mercedes-benz všech dob? Nebo dokonce nejlepší auto všech dob? Moderní konkurenci zesměšní určitě

    Před 4 měsíci
    S Mercedesem W124 jsem už několikrát jezdil, naposledy asi před deseti lety, a tak jsem překvapení nečekal. Ale překvapený jsem nakonec byl, protože jsem za tu dekádu zapomněl, jak skvěle postavené tohle auto je a v čem zašlape dnešní produkci do země.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    Mercedes-Benz 220E W124.
    +
     Komentáře
  • AutoJournal

    Test ojetiny Mercedes-Benz 230 CE (C124): Poslední poctivý Mercedes

    Před 5 měsíci
    Mnozí fanoušci značky jej považují za poslední pravý Mercedes-Benz klasické školy. Model W124 navázal na slavnou „piáno“ generaci W123 a vyráběl se neuvěřitelných třináct let. Během této doby vznikla široká paleta karosářských verzí – od čtyřdveřového sedanu, přes praktické kombi (T-Modell), až po elegantní kupé a na jeho základě postavený čtyřmístný kabriolet.
     Komentáře
  • Autíčkář

    Když světu vládl Mamut: Mercedes-Benz Třídy S z devadesátek i po třech dekádách překvapí svým vytříbeným charakterem

    Před 6 měsíci
    Jedni tvrdí, že je to dodnes nejlepší auto na světě a těm druhým nezbývá než souhlasit. Jestli ho chcete, je ideální čas koupit. Ceny už rostou.
     Komentáře
  • AutoJournal

    Test ojetiny Mercedes-Benz 230 E (W123): Když elegance potkala nesmrtelnost

    Před 6 měsíci
    Vítejte v době, kdy auta nevypadala jako Bluetooth reproduktory a slovo „luxus“ ještě nesouviselo s dotykovou obrazovkou velikosti pečicího plechu. Jsme v roce 1976 a Mercedes-Benz právě představil W123 – auto, které se stalo takovým etalonem spolehlivosti, že i Toyota jen tiše kývla hlavou.
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Specifikace Bugatti Tourbillon, Rolls-Royce Spectre v měsíční barvě a nejrychlejší časy na Nürburgringu v tomto týdenním přehledu automobilové kultury

    Před 1 rokem

    ·

    Požáry elektrických vozidel jsou v novinových titulcích již několik let, ale po hurikánu Helene, hurikánu kategorie 4, který způsobil rekordní zničení větrem, deštěm a přívalovými vlnami, se elektromobily spontánně vznítí a slaná voda je hlavním viníkem. Floridský guvernér Ron DeSantis vyzval majitele elektromobilů, aby se svými vozidly... Čtěte dál...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • AutoForum

    Zemřel legendární designér nejlepších Mercedesů posledních dekád, z práce svých nástupců se bude obracet v hrobě

    Před 1 rokem
    Je podepsán prakticky pod vším, co budou i velcí pamětníci znát jako největší ikony třícípé hvězdy. Německou značku přesto dokázal přiblížit i širšímu a mladšímu publiku. Jeho specifický přístup bohužel u jeho následníků nenachází zastání.
     Komentáře
  • Drive
    Zdroj v angličtině

    Nenápadný génius šéfa designu Mercedes-Benz, Bruna Sacca

    Před 1 rokem

    ·

    Pozdní italský designér Bruno Sacco redefinoval Mercedes-Benz, jeho odkaz je stále patrný na každém vyrobeném autě...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Drive
    Zdroj v angličtině

    Ikonický designér Mercedes-Benz Bruno Sacco zemřel

    Před 1 rokem

    ·

    Muž zodpovědný za transformaci německého výrobce automobilů – a definování jeho firemního designu...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Tyto ikonické návrhy Bruna Sacca zcela transformovaly Mercedes-Benz

    Před 1 rokem

    ·

    Italská designérská legenda, která pomáhala formovat automobily Mercedes-Benz od 50. do 2000. let, Bruno Sacco, zemřel minulý týden ve věku 90 let. Pomohl uvést éru ikonických a vznešených designů, které Mercedes-Benz zjevně již nepoužívá. Chtěl zajistit, aby jeho návrhy nestárly, a většinou... Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Novinky

    Zemřel designér ikonických mercedesů, u značky strávil 41 let

    Před 1 rokem
    Ve věku 90 let zemřel automobilový designér Bruno Sacco, jenž se do historie zapsal především svou prací pro značku Mercedes-Benz, pro kterou vytvořil celou řadu ikonických modelů.
    Bruno Sacco pracoval pro značku Mercedes-Benz 41 let.
    Bruno Sacco
    Bruno Sacco s modelem třídy S Coupé řady 126
    Bruno Sacco při vývoji modelu W124
    Mercedes-Benz třídy S Coupé série 126, kterou Sacco považoval za své vrcholné dílo.
    Mercedes-Benz třídy S Coupé série 126, kterou Sacco považoval za své vrcholné dílo.
     Komentáře
  • Garáž

    Silniční závoďák od nesportovní značky, který pomohl proslavit Ayrtona Sennu: Ostrá verze Mercedesu 190E byla skvělým konkurentem první M3

    Před 1 rokem
    Tak tohle byl jeden ze splněných řidičských snů – sportovní model 190E 2.5-16 od německé automobilky Mercedes-Benz. Než jsem se svezl, řada lidí mě varovala, že je hodně přeceňovaný a že si jízdu s ním moc neužiju, protože jsme v dnešní době zvyklí na jiné a lepší parametry. Ale ani tak mě neodradili a já nakonec vůbec nelitoval!
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16.
    +
     Komentáře
  • Aktuálně

    Chtěl dělat Mercedesy jinak. Bruno Sacco byl moderním zjevem v barokní době

    Před 2 roky
    Tvůrce legendárních Mercedesů Bruno Sacco se zítra dožívá devadesáti let.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    Bruno Sacco oslaví 12. listopadu devadesáté narozeniny.
    +
     Komentáře
  • Autobible

    Hvězdný model pod hvězdným nebem: Mercedes-Benz R/C107

    Před 2 roky
    „Měříme pokrok nejen jinými tvary ocelových plechů, ale i technikou, jízdním komfortem a bezpečností. To jsou hodnoty, které upřednostňují řidiči vozů Mercedes-Benz. Pokud si i Vy vyzkoušíte, jaké to je, sedět za volantem 350 SL, přesně poznáte, co myslí výrobce pojmem NOVINKA“…
     Komentáře
  • Autobible

    Hvězdná moderna: Mercedes-Benz W126

    Před 2 roky
    Hvězdná proto, že se jedná o vozidlo s chromovanou hvězdou na masce chladiče, ale nejen proto. Také z důvodu desítky let trvající výlučnosti výrobků stuttgartské značky.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Výjimečné pohodlí a elegance: Mercedes-Benz 200 řady W110 ze šedesátých let potvrzuje kvality značky

    Před 2 roky
    V Mercedesu si snad pokaždé připadám, že jde o trochu výjimečné auto. Ne, nejsem vyloženě fanoušek značky, ale dobrý pocit z řízení trojcípé hvězdy mívám i tak. Uvidíme, zda jej budu mít i v klasickém exempláři, modelu 200 řady W110 ze šedesátých let.
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    Mercedes-Benz 200 W110
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Baby Benz už čtyřicet let s grácií polyká kilometry. Jeho konkurence zatím skončila na vrakovišti

    Před 2 roky
    Je neuvěřitelné, kolik let už je některým autům, do kterých bych veteránský věk vůbec netipoval. Na první menší sedan od Mercedesu mám hezké vzpomínky. Jeden jsem kdysi málem koupil a současně měl možnost řídit i jeho ostrou variantu. Škála Mercedesu-Benz 190 (W201) je neobyčejně široká. Sahá od ušmudlaných taxíků na naftu po okruhový speciál závodní série DTM s velkým křídlem na víku kufru.
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    +
     Komentáře
  • Novinky

    Mercedes-Benz 190 slaví 40 let, položil základ třídě C

    Před 2 roky
    Říkalo se mu „baby Benz“, neboť byl od druhé světové války nejmenším mercedesem. Mercedes-Benz 190 se veřejnosti představil přesně před 40 lety a od začátku měl např. motor se vstřikováním paliva.
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 E (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 E (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Přístrojový štít Mercedesu-Benz 190 D. Všimněte si římských číslic I, II a III na rychloměru - ukazovaly, do jaké rychlosti je možno jet na první tři převodové stupně.
    Mercedes-Benz 190 (W201)
    Výroba Mercedesu-Benz 190 (W201)
    Výroba Mercedesu-Benz 190 (W201)
    +
     Komentáře
  • Aktuálně

    Menší, ale stejně drahý. Projeli jsme "bejby benz" slavící čtyřicítku

    Před 3 roky
    S příchodem modelu 190 už nic nebylo u Mercedesu jako dřív: zmizely chromované nárazníky, barokně zaoblené tvary i bytelný plech karoserie.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Nejdřív veksl, potom zábava: Před 40 lety měl premiéru legendární Ford Sierra

    Před 3 roky
    V dávném roce 1982 se narodila legenda, která rozbila obraz Fordů jako dobrých a rychlých, ale poněkud nudných aut. Dnešní čtyřicátníci si ji dobře pamatují v tisícových počtech i z našich silnic, vydržela totiž nezestárnout mnohem déle, než bývá v branži zvykem. Čerstvé čtyři křížky na zádech má Ford Sierra, auto, které měnilo i českou automobilovou historii.
     Komentáře
  • Garáž

    Nedostižná limuzína, která ve své době neměla konkurenci. Mamut od Mercedesu je zkrátka nesmrtelný

    Před 3 roky
    Staré Mercedesy mají své barvité české přezdívky, které občas lidé i pletou. Možná máte hokej v tom, co je to „kraťas“, který typ je „piáno“, „číňan“ či „masařka“. Auto, od kterého teď právě zavírám s tlumeným žuchnutím těžké dveře, je „mamut“, to ví přeci každý. Svérázná přezdívka má až lehce hanlivý kontext, přitom k němu není žádný důvod. Mamut je totiž nejlepší!
     Komentáře
  • AutoForum

    Jeden z největších „držáků“ mezi sporťáky stvořil Mercedes, dnes ho ojetý koupíte levněji než Fabii

    Před 3 roky
    Má pověst „neprůstřelného“ auta, nakonec vychází z první generace třídy E, která ji má též. Nejde však o to samé s dvojicí dveří, vůz se však dočkal řady vlastních unikátních prvků, se kterými jej dnes ve slušném stavu koupíte už od necelého čtvrt milionu.
     Komentáře
  • Garáž

    Nalezneme ještě na trhu youngtimery do 100 000 kč?

    Před 3 roky
    Stará auta narůstají na ceně a kolikrát se sám nestačím divit, jak rychle se trh mění. Ale neplatí to úplně vždy a všude. I automobilový nadšenec s méně naditou peněženkou si může svůj koníček plně užít a realizovat jej. Zadíval jsem se do evropských inzercí a nabídnu pár tipů na automobily už dost staré na to, aby měly status historického vozidla, ale současně dost moderní, aby nebyl problém s nimi jezdit i každý den.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Smí auto přerůst mamuty? Opulentní Mercedes třídy S stanovil míru všem, slaví 30 let

    Před 4 roky
    "Esko" vyvíjeli v osmdesátých letech podle zásady "dokážeme všechno". Dnes jeho rozměry mimořádné nejsou, víc už ale žádné auto nevyrostlo.
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Kupé se dočkalo vlažnějšího přijetí, nemělo důstojnost limuzíny ani sportovní šmrnc
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Dvanáctiválcový motor neměl žádný Mercedes předtím ani potom. S výjimkou malosériového typu Maybach, který ovšem také vycházel z typu W140.
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Na podvozku třídy S vznikl i unikátní landaulet pro papeže Jana Pavla II.
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    Mercedes třídy S (W140), 1991 až 1998
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ideální kombík: Deset let starý benzinový Mercedes C200 si i dnes své fanoušky rozhodně najde. Jak se s ním jezdí, kolik žere a na za kolik bývá k mání?

    Před 5 roky
    V devadesátých letech byly karty mezi německou trojku rozdány jasně a přehledně. BMW bylo sportovní a nadšení řidiči se nesmírně těšili vzít každé ráno klíčky od svého bavoráku. I nudná cesta do práce dokázala vylepšit náladu. Audi bylo kvalitně zpracované a s pohonem všech kol Quattro v horách přímo nepřekonatelné. A Mercedes býval zejména pohodlný, tichý a vyhovoval všem konzervativcům. Tyhle „škatulky“ však už dávno neplatí.
     Komentáře
  • Garáž

    Elegantní roadster Mercedes-Benz SL500. Vůz, kde posloucháte radši motor než rádio

    Před 5 roky
    Nízká elegantní silueta pontonu karoserie je narušena jen čelním oknem a hlavovými opěrkami. Právě z boku nejlépe vynikne ten tvar devadesátkové generace Mercedesu SL, který mám nejraději.
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    Mercedes-Benz SL500
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Jeden z nejlepších mercedesů všech dob? Před více než 35 lety přišel W124 se spoustou pokrokových řešení a svým často majitelům slouží dodnes

    Před 5 roky
    Když zavzpomínáte na opravdu úspěšná, fortelně postavená auta, na která nachází pochvalná slova skoro každý, nemůže mezi nimi chybět legendární sedan ze Stuttgartu. Spoustu z vás jistě jednou v životě svezl jako taxík, někteří jste ho měli jako první porevoluční pořádné auto, které jste doma hýčkali leštěnkou a flanelovým hadříkem. Jiní ho znáte alespoň z vyprávění. Za jedenáct let své výrobní éry si našlo takřka tři miliony spokojených majitelů.
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    Mercedes-Benz W124
    +
     Komentáře
Reklama