David Matásek přišel na natáčení Magazínu pozdě, že prý někoho potkal. Koho? A poletí někdo do vesmíru? Celý květnový Magazín je plný neuvěřitelných setkání, která vám zvednou tep. Je totiž věnován premiéře Baletu bpm, což je zkratka anglického beats per minute, tedy údery za minutu. Zkratka bpm označuje, jak tempo hudební skladby, tak tlukot srdce. Bpm je triptych dynamických, vzrušujících choreografií. Co znamená v hebrejštině „Artza“, tedy název choreografie izraelského tvůrce Eyala Dadona? Bohemian Gravity přivádí poprvé na jeviště Národního divadla choreografii Yemiho A.D., tedy producenta a představitele světa street dance. Kostýmy navrhla Liběna Rochová a hudbu složil Nobody Listen. A právě Yemi A.D. poletí do vesmíru! Jak se příprava na zážitek bez gravitace promítá do jeho tvorby? Třetí choreografií je Bill hvězdy současného tance, izraelské choreografky Sharon Eyal. Je Bill děsivým zážitkem? Proč se o této choreografii mluví jako o „techno baletu“? A proč mají tanečníci kontaktní čočky? Na závěr Magazínu uslyšíte tradiční krátké zprávy z našich souborů. A koho tedy potkal ten David Matásek?
Hudba užití v Magazínu je hudbou baletní inscenace bpm. Artza: Eyal Dadon, Nicolas Jaar, Daler Mehndi. Bohemian Gravity: Nobody Listen. Bill: Ori Lichtik, Oren Barzilay.