Před 8 dnyV pořadí 11. generace Civicu je vítaným oživením v záplavě SUV a crossoverů. Stále to je to „placaté“ auto, které nejen dobře jezdí, ale navíc dokáže ze svého hybridního pohonu vytěžit maximum. A to bez toho, aby nějak výrazněji utrpěla radost z jízdy. Japonské značky mají k elektrifikaci pragmatický přístup. V jejich pojetí je momentálně nejlepším řešením hybridní pohon. Proto i nový Civic plně sází na nepříliš rozšířenou verzi hybridního pohonu (samozřejmě, nepočítáme-li sportovní verzi Type-R). Koncept pohonného ústrojí e:HEV je stejný jako u modelů Jazz, HR-V a CR-V. Za zkratkou e:HEV se skrývá hybridní pohon, který má blíže k elektromobilům, s nimiž ho spojuje i pevný převodový poměr. Jedná se tedy opět o kombinaci spalovacího motoru se dvěma elektromotory, z nichž jeden funguje jako generátor a druhý přímo pohání přední kola. Spalovací agregát tak ve většině režimů v podstatě plní funkci jakési „palubní elektrárny“, což mu umožňuje co nejvíce pracovat v režimu optimální účinnosti.