Před 3 měsíci
Automobilka SsangYong zažila před pár lety doslova zmrtvýchvstání. Možná bude pro někoho absolutně novou značkou, o které nikdy neslyšel. SsangYong ale není na automobilovém trhu nováčkem, byť se u nás nikdy nedal považovat za mainstream. Kombinace starší základu od Mercedesu dávala v minulosti zákazníkům pocit prověřené a spolehlivé techniky. Největší slabinu jsem toho času viděl hlavně ve velmi neevropském designu. Některé modely byly zajímavé a samozřejmě nabízely poměrně hodně za docela málo. Tomu odpovídal i zbytek vozu, býval bytelný, ale trh už byl v té době dál. To se projevilo zejména v Evropě, odkud značka zmizela a nebylo po ní vidu, ani slechu. Za pár let se ale vrátila. Sám bych řekl, že v plné síle. Ssangyong přišel s novými modely, které dnes už dokážou zaujmout v mnoha ohledech.