Zavřít
Walter Röhrl

Walter Röhrl

Nejnovější články na Seznamu na téma Walter Röhrl
  • AutoRevue

    Zvučné pětiválce Audi oslaví 50 let. První měl 136 koní, dnes jsou ohroženým druhem

    Před 3 dny
    Pětiválec Audi je názornou ukázkou „náskoku díky technice“. Z motoru určeného pro elegantní sedan se postupně stala oheň plivající bestie dominující v motorsportu.
  • Garáž

    Nejslavnější éra rallye byla nabitá souboji ďábelských monster. Zlatou éru ukončily tragédie a smrt jedné z hvězd

    Před 1 měsícem
    Světový šampionát v rallye aktuálně nezažívá zrovna šťastné období. Zavzpomínejme tak na doby, kdy rallye naopak prožívalo zlatou éru, šlo o dobu dnes už legendární Skupiny B.
    Toyota Celica Twincarm Turbo se stala Královnou Afriky, na Safari Rallye vyhrála hned třikrát.
    Renault 5 Turbo vypadal parádně, na úspěchy Alpiny A110 však nenavázal.
    Éra Skupiny B patřila asi nejdramatičtějším soutěžáckým speciálům všech dob.
    Peugeot 206 T16 slavil díky kompaktním rozměrům a motoru uprostřed velké úspěchy ve finální éře Skupiny B.
    Méně známým členem Skupiny B je Nissan 240RS.
    MG Metro 6R4 patřil mezi unikáty Skupiny B, k jeho pohonu sloužil třílitrový vidlicový šestiválec! Bohužel se projevil jako značně nespolehlivý.
    První člen Skupiny B a možná ten vůbec nejhezčí, Lancia 037.
    Lancia Delta S4 je spjatá se smutným koncem Skupiny B, za jejím volantem zemřel Henri Toivonen.
    Ford RS200 ani nevyužil svůj potenciál, závodil vlastně jen rok.
    Quattro se ukázalo jako dokonalý marketingový nástroj.
    Neopakovatelná Safari Rallye.
    Legendární Quattro, navíc s legendárním Walterem Röhrlem za volantem.
    Legendární Quattro, navíc s legendárním Walterem Röhrlem za volantem.
    +
     Komentáře
  • Automobil Revue

    Rallye Vltava – Unikátní dílo

    Před 2 měsíci
    V červnovém vydání Automobilu jsme dvěma novým předplatitelům nabídli výtisky jedinečné knihy. Ta si však zaslouží více pozornosti, proto nyní přidáváme další podrobnosti.
     Komentáře
  • Automobil Revue

    Rallye Vltava – Unikátní dílo

    Před 2 měsíci
    V červnovém vydání Automobilu jsme dvěma novým předplatitelům nabídli výtisky jedinečné knihy. Ta si však zaslouží více pozornosti, proto nyní přidáváme další podrobnosti.
     Komentáře
  • AutoJournal

    Co se stane, když šlápnete na plyn i brzdu zároveň

    Před 3 měsíci
    Na první pohled jednoduchý experiment, ve skutečnosti recept na malér. Drtivá většina řidičů by něco takového zkoušet neměla – a pokud ano, musí počítat s tím, že auto jim to vrátí po svém.
     Komentáře
  • Deník magazín

    Walter Röhrl: Génius za volantem a nejlepší jezdec rallye všech dob

    Před 8 měsíci
    Původně se měl nejspíš stát kameníkem, jako jeho otec. Až do roku 1968 neměl o automobilovém závodění ani ponětí, protože se věnoval hlavně lyžování, stolnímu tenisu a veslování. Legendární závodník Walter Röhrl, který před nedávnem oslavil 78. narozeniny, se stal dvakrát mistrem světa. Celkem čtyřikrát dokázal vyhrát Rallye Monte Carlo. Díky tomu získal od kolegů závodníků a motoristických fanoušků přezdívku Montemeister. Walter Röhrl byl dokonce zvolen Rallye jezdcem tisíciletí a Nejlepším jezdcem rallye všech dob.
     Komentáře
  • Autosalon

    Přemotorovaná monstra rallyové skupiny B vzbuzovala husí kůži. Za jejich koncem stojí tři tragédie

    Před 8 měsíci
    Skupina B v 80. letech reprezentovala zlatou éru motorsportu. I přes hořký konec fascinuje dodnes
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Toto jsou auta, která si podle vás měl každý alespo

    Před 11 měsíci

    ·

    Existuje mnoho aut, o kterých všichni sníme, že je budeme řídit, osobně je to pro mě starý Aston Martin DBS díky jeho úžasnému, hranatému vzhledu a burácejícímu motoru. Jen proto, že ho chci řídit, neznamená, že by bylo mysl-měnící pro každého, aby jeden řídil. Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Autoweb

    Jak se projeví servis za 2,5 milionu? Porsche Carrera GT to ukázalo na Nürburgringu, když překonalo svůj vlastní čas

    Před 11 měsíci
    Německá značka Porsche vyřešila problém rozpadajících se kulových čepů novým servisem za 2,5 milionu korun a přidalo k němu i nové pneumatiky zdarma. Díky tomu je Porsche Carrera GT rychlejší, než kdy dřív.
     Komentáře
  • Daniel Trojan
    naMédium

    Film Závod o slávu: Motorsportová vášeň zdolá výrazně silnějšího soupeře (62,5 %)

    Před 1 rokem
    Legenda světa rallye Lancia musí čelit doposud nejsilnějšímu vyzyvateli, kterým je Audi spolu s revolučním pohonem všech kol. Bude potřeba mnoho usilovné práce, invence a prohnanosti, aby opět vítězně vystoupila na vrchol.
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Kdo je největším závodním jezdcem všech dob?

    Před 1 rokem

    ·

    V historii automobilových závodů se objevili řidiči na téměř boží úrovni, kteří se povznesli nad obyčejné smrtelníky. Je téměř nemožné potvrdit jednoho z těchto nedostatečných řidičů jako pravý vrchol nade všemi ostatními, jednoduše kvůli neschopnosti vyzkoušet je všechny na vrcholu ve stejném zařízení ve stejný den.… Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Portál řidiče

    Fascinující příběh transaxle modelů Porsche (2. díl) – Porsche 944

    Před 1 rokem
    Porsche 944 navázalo na předchozí typ 924, přineslo vylepšení v klíčových oblastech a po zásluze se stalo prodejně nejúspěšnějším modelem v sérii 924/944/968/928. Přinášíme vám druhý díl čtyřdílné série o transaxle modelech Porsche .
     Komentáře
  • Garáž

    Jak nabíjet elektromobily: I elektrická auta vyžadují lásku, za šetrné dobíjení se vám odvděčí

    Před 1 rokem
    Trakční („pohonná“) baterie je tou nejdůležitější, největší, nejtěžší, nejdražší a nejcitlivější součástí elektromobilu. Právě z ní berou energii elektromotory roztáčející kola, z ní se napájí topení/klimatizace a všechny další palubní systémy. Pojďme se tedy podívat na to, jak ji nabíjet a jak se o ni starat, aby vám vydržela co nejdéle.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Nový film Race For Glory: Audi vs. Lancia mapuje epickou bitvu dvou značek v rallye skupiny B

    Před 1 rokem
    Nový film mapuje souboj mezi značkami Audi a Lancia ve velmi nebezpečné rallye skupině B. Objeví se v něm i postava legendárního jezdce Waltera Röhrla.
     Komentáře
  • Garáž

    To nejlepší od Porsche: Limitka 911 S/T je narozeninovým dárkem pro pravé řidiče

    Před 2 roky
    Automobilka Porsche své letošní 75. narozeniny oslavila vizí elektrického supersportu, ale k blížícím se šedesátinám modelu 911 fanouškům naopak nadělila ryze řidičskou specifikaci, která je skutečným vrcholem vývoje tohoto ikonického kupé. My jsme si ji mohli exkluzivně poprvé naživo prohlédnout ve studiu kousek za Stuttgartem a nasát první dojmy. Výjimečnost 911 ve specifikaci S/T je jasná hned od prvního nastartování…
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    Porsche 911 S/T
    +
     Komentáře
  • AutoForum

    Jet 130 po dálnici je flákání se, ne řízení, říká dvojnásobný mistr světa v rallye, strhal i vnucování elektromobilů

    Před 2 roky
    Je to člověk, kterého snad není nutné představovat, však letos oslavil své už šestasedmdesáté narozeniny a jeho tvář musela protnout život každého automobilisty bez ohledu na věk. Vždy byl na straně zdravého rozumu a zůstává tam dál - je proti paušálním rychlostním limitů na dálnicích i elektromobilům pro všechny.
     Komentáře
  • Garáž

    (Ne)nažene vám strach: Dacia podstatně posílila svůj elektrický bestseller Spring

    Před 2 roky
    Automobilka Dacia modernizovala svůj jediný elektromobil v nabídce. Spring se kromě nového laku, designových doplňků a výbavy dočkal především radikálního zvýšení výkonu. Vydali jsme se do Vídně, abychom poprvé usedli za jeho volant.
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    Dacia Spring 65 Extreme
    +
     Komentáře
  • Aktuálně

    Začínalo skandálem, končí v tichosti. Rozlučka s Audi TT, které odchází do historie

    Před 2 roky
    Po pětadvaceti letech a třech generacích dozrál malý sporťák od Audi jako víno, už před čtyřmi roky ale v Ingolstadtu rozhodli, že letos skončí.
     Komentáře
  • AutoForum

    Legendární pilot říká, že objevil ideální sporťák pro důchodce, jeho předchůdce přitom nechtěl řídit ani za nic

    Před 2 roky
    Je to dvojnásobný mistr světa v rallye z dob, kdy řídit soutěžní speciály bylo hrou s ohněm, a nepochybně jeden z nejlepších závodních pilotů všech dob. Dnes je v důchodu, a tak vyhlíží i nové ideály, jeden z nich prý našel v novém Porsche 911 Dakar.
     Komentáře
  • Autoweb

    Porsche 911 Dakar se testuje na šotolině, písku a sněhu

    Před 3 roky
    Na autosalonu v Los Angeles dne 16. listopadu 2022 (17. listopadu, 04:00 SEČ) Porsche představí speciální verzi ikonické 911ky: nový model 911 Dakar. Bude to první dvoudveřový sportovní vůz, který nabídne vynikající terénní schopnosti.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Porsche 911 Dakar se testuje na šotolině, písku a sněhu. Oficiálně se ukáže už za týden

    Před 3 roky
    Porsche 911 Dakar se testuje na šotolině, písku a sněhu. Oficiálně se ukáže už za týden.
     Komentáře
  • fDrive

    Ken Block přesedlal na elektro. V grandiózním stylu

    Před 3 roky
    Známý driftovací mág už pálil pneumatiky v ledasjakém unikátu. Aktuálně osedlal jeden hodně rychlý elektrický se značkou Audi. Vznikl dokonce nový termín Electrikhana.
     Komentáře
  • AutoForum

    Čtveřice silničních aut vyzvala na souboj 37 let starou brutalitu rallyové skupiny B, neměla to dělat

    Před 3 roky
    Jsou to její soukmenovci, a tak je vlastně ani nemusí mrzet, že dostali na zadek. Přesto je fascinující vidět, v jak jiných dynamických sférách se ve své době nacházelo - a dodnes nachází - legendární Audi S1 Quattro.
     Komentáře
  • Garáž

    Krásné veterány rozezněly své motory alpskými údolími aneb výlet na Ennstal Classic 2022

    Před 3 roky
    Příležitosti skloubit turistiku v horách, pěkné silnice a veterány typicky nevynechávám. Tentokrát jsem si vyrazil i s celou rodinkou na palubě za krásami rakouských alp a cestou se pokochal automobilovými veterány na tradiční letní setinové rally Ennstal Classic.
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Stará Audi Sport Quattro S1 vyzvala na sprint novou RS3. Výsledek se dá jen těžko uhádnout

    Před 3 roky
    Vyzvat Audi Sport Quattro S1 na souboj ve sprintu chce opravdu odvahu, a to i když jste z jedné „rodiny“. A výsledek je zřejmý dopředu. Nebo ne? Tohle video vás pobaví. A překvapí.
     Komentáře
  • Automix

    Superauta na šumavských silnicích: Co všechno závodilo při Rallye Vltava?

    Před 3 roky
    V plném závodním nasazení se představily čtyřicet i více let staré závodní speciály, které ve své době sbíraly se svými jezdci tituly mistrů světa. Navíc, ty nejvíce ikonické, byly nakonec nejrychlejší…
     Komentáře
  • Novinky

    Mission R na vlastní kůži aneb Porsche ukazuje, že budoucnost závodění není nudná ani tichá

    Před 3 roky
    Usedl jsem do Porsche Mission R, elektrického závodního konceptu, který je předzvěstí příštího caymanu. Ve fascinujícím balíčku rovněž ukazuje budoucnost okruhových závodů.
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    Porsche Mission R
    +
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Důchodce, který stál u vzniku Audi Quattro slaví 75 let. Přesto je dodnes zkušením pilotem Porsche

    Před 3 roky
    Je na světě málo podobných legend za volantem, jako je tato. A málo podobně skromných a charismatických postav, jako je Walter Röhrl. Gratulace k jubileu je pro nás ctí.
     Komentáře
  • Garáž

    Je zázrak, že jsme divoké období ve skupině B přežili, vzpomíná legenda Walter Röhrl (75)

    Před 3 roky
    Vysoký a hubený chlápek, s výraznou čelistí a velkým nosem. Rozhodně nevypadá jako jeden z nejlepších jezdců planety, jako rallyová hvězda, jako člověk, který by byl rychlý i na vratech od stodoly. Walter Röhl je přitom dvojnásobným mistrem světa v rally a čtyřnásobným vítězem Rally Monte Carlo. Jeho životopis je ale podstatně pestřejší…
     Komentáře
  • Auto-mania

    Walter Röhrl zajel okruh v Mostě v Porsche 911 GT3 v manuálu. Podívat se na to můžeme ve videu

    Před 4 roky
    Walter Röhrl je motoristická ikona. Je to velmi úspěšný jezdec a testovací jezdec automobilky Porsche. A právě on se projel i po mosteckém okruhu, přičemž pilotoval nejnovější Porsche 911 GT3.
     Komentáře
  • AutoForum

    Pozoruhodná reklama Audi naštvala vedení firmy, nechalo ji okamžitě stáhnout

    Před 4 roky
    Když jsme tento klip poprvé viděli, řekli jsme si, že k charakteru německé automobilky příliš nesedí, jakkoli byl i díky tomu docela osvěžující. Němci ale na legrácky moc nejsou a řekli: „Nein!” (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • Garáž

    Porsche Carrera GT po 21 letech nepřestává ohromovat. Co o něm řekl Clarkson a proč je lepší než Ferrari a McLaren?

    Před 4 roky
    Jen výjimečně se podaří zkonstruovat dokonale nadčasové auto. Porsche taková auta umí a supersport Carrera GT by se beze změn mohl vyrábět i dnes, kdyby to šlo. Okouzlil by řidiče úplně stejně jako tehdy v prvních letech nového milénia. Karbonový monokok a derivát závodního desetiválce o výkonu přes šest set koní, to byly hlavní atributy Carrery GT, mechanického supersportu pocházejícího z jedné velmi inspirativní automobilové éry.
     Komentáře
  • WN24

    Omládl jsem o 40 let, zářil štěstím závodník. Porsche mu zrenovovalo vůz 924 Carrera GTS

    Před 4 roky
    Tomu se říká překvapení k narozeninám jako z pohádky. Kdyby se o této události měl natočit film, mohl by se jmenovat Nádherné setkání po 40 letech. Slavný německý závodník Walter Röhrl dostal ke svým 74. narozeninám od automobilky Porsche zrenovovaný vůz 924 Carrera GTS, se kterým v sezoně 1981 vyhrál čtyři závody v rallye.
     Komentáře
  • Novinky

    Setkání po 40 letech. Walter Röhrl dostal úchvatný dárek od Porsche

    Před 4 roky
    Automobilka Porsche pro závodníka Waltera Röhrla zrenovovala vůz 924 Carrera GTS, se kterým ikona rally závodila v roce 1981.
     Komentáře
  • Auto-mania

    U příležitosti narozenin legendárního Waltera Röhrla restaurovalo Porsche jeho starý závoďák

    Před 4 roky
    Legenda dostal legendární auto. Porsche si pro Waltera Röhrla připravila opravdu velkolepé překvapení k jeho narozeninám.
     Komentáře
  • Garáž

    Hledáte auta, která vám zhodnotí uložené peníze? Kupte si radši dluhopisy. Hledáte koníček, který vás chytne a do konce života nepustí? Kupte si veterána

    Před 4 roky
    Nevím, kde se ono slovní spojení vzalo, ale auto vážně není investice. V každém druhém inzerátu na jakékoli alespoň trochu neobvyklé nebo zajímavé auto stojí kouzelná formulka „zaručená investice“ a mně skřípou zuby. Je to pořádný blábol. A já vám zkusím vysvětlit proč tomu tak je. Auta totiž nejsou jen statické předměty, které se dají jen tak snadno sbírat jako drahá vína nebo poštovní známky.
     Komentáře
  • Garáž

    Poprvé, podruhé, prodáno! V Paříži se dražilo hned 7 legend Rally Group B. Které auto bylo nejdražší a které vlastně za „hubičku“?

    Před 4 roky
    Na prestižních aukcích a dražbách se leckdy „vynoří“ z hlubin temnot nějaký ten utajený speciál z ceněné rallye Skupiny B – znalci by vám v hospodě u piva hned z rukávu vysypali názvy jako Audi Quattro, Lancia Delta S4 potažmo 037, Renault 5 Turbo, Peugeot 205 T16, Ford RS200 a třeba ještě MG Metro 6R4, když vezmeme v potaz výčet těch asi opravdu nejvýraznějších. Jenže snad ještě nikdy se nestalo, že by se tyto legendy nejnebezpečnější epochy motorsportu vyrojily všechny najednou…
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    Legendy Skupiny B na Pařížské aukci
    +
     Komentáře
  • Novinky

    Audi představuje výroční TT RS, speciální edice slaví 40 let pohonu quattro

    Před 5 roky
    Pouze pro německý trh vyrobilo Audi speciální výroční model sportovního kupé TT RS s názvem 40 let quattro. Vyrobeno bude jen symbolických 40 kusů a cenou se nedrží zpátky.
     Komentáře
  • Garáž

    Nebojte se ojetých aut s vysokým nájezdem! Jsou levnější, většinou pravidelně servisovaná a nic neskrývají

    Před 5 roky
    Před pár dny jsem měl „výborný nápad“, že prodám svůj Volkswagen Caddy Maxi, který jsem si koupil ani ne před rokem. Upřímně vám řeknu proč – má najeto 263 tisíc kilometrů a já měl strach, že za rok už ho nikdo nebude chtít. Jenže čím víc nad tím přemýšlím, tím méně důvodů nacházím.
     Komentáře
  • Garáž

    Za volantem Fiatu 131 z Tuzexu: Proč je to i dnes příjemné svezení a proč jich je tak málo?

    Před 5 roky
    Možná ho milujete proto, že jste na přelomu sedmdesátých a osmdesátých let sledovali rallye, nebo prostě jen proto, že je to šmrncovní italský sedan. Ať už jsou ale důvody jakékoliv, pokud se vám líbí Fiat 131, máte podle mě vytříbený vkus.
    Fiat 131 Mirafiori 2000 TC
    Fiat 131 Mirafiori 2000 TC
    Fiat 131 Mirafiori 2000 TC
    Fiat 131 Mirafiori 2000 TC
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    Fiat 131
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Nejnovější auto Waltera Röhrla má silný motor i příběh

    Před 5 roky
    Röhrl stará Porsche miluje a v jeho garáži jich i několik je, ale on sám přiznává, že v podobných případech mohou snahy o přestavbu způsobit víc škody než užitku.
    Porsche 356 3000 RR
    Porsche 356 3000 RR
    Porsche 356 3000 RR
    Porsche 356 3000 RR
    Porsche 356 3000 RR
    Porsche 356 3000 RR
     Komentáře
  • Automix

    Audi Quattro debutovalo před 40 lety. Zkrácená verze je dnes ultravzácná

    Před 5 roky
    Již 10,5 milionu automobilů vybavených systémem pohonu všech kol Quattro prodala na celém světě značka Audi. Na počátku byl kultovní model Quattro.
     Komentáře
  • Deník

    Jaroslav Mikoláš: Porsche závody jsem si splnil dětský sen

    Před 5 roky
    Řekněte, kdo z vás někdy netoužil usednout do závodního vozu Porsche a závodit na slavných evropských okruzích? Minimálně je to sen téměř každého kluka, někdy i dívky. A právě tento sen si splnil Jaroslav Mikoláš z Lišan. Se svým vozem zdolal i slavný okruh v San Marinu. Po zrušení rakouského seriálu zamířil mezi profijezdce do německého seriálu závodů Prosche Sports Cup Deutschland. A o generaci mladší jezdce pěkně prohánel. Letos však z časových důvodů skončil.
     Komentáře
Reklama