Zavřít
Reklamace

Reklamace

Nejnovější články na Seznamu na téma Reklamace
  • Aktuálně

    Klamání i zatajování. Čtyři z pěti e-shopů loni porušily zákon, zjistili inspektoři

    Před 3 dny
    Kontroly byly zaměřené převážně na prodejce, na které se sešlo více stížností, nebo u nichž inspekce našla nedostatky již v minulosti.
     Komentáře
  • Novinky

    Čtyři z pěti internetových prodejců kontrolovaných ČOI vloni porušili zákon

    Před 3 dny
    Téměř 80 procent kontrol internetových prodejců, které loni provedla Česká obchodní inspekce (ČOI), odhalilo porušení právních předpisů. Nejčastěji obchodníci neinformovali o možnostech reklamace a někteří uváděli nepravdivé informace o výrobku nebo o sobě, uvedl mluvčí inspekce Jiří Fröhlich v páteční tiskové zprávě.
     Komentáře
  • Peníze

    Peníze nevracíme, zboží zpátky nebereme. Když e-shop tvrdí, že není e-shop

    Před 3 dny
    Kromě e-shopů existují ještě všelijaké nákupní galerie a online tržiště. Rozdíl nemusí být k rozpoznání na první pohled, prý je ale důležitý: galerie a tržiště nemají žádnou odpovědnost, obchod jen zprostředkovaly. Tak takhle tedy ne!
     Komentáře
  • HomeInCube

    Nebojte se nakupovat nové domácí spotřebiče: Jak novela zákona chrání spotřebitele před újmou?

    Před 5 dny
    Novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, která začala platit od ledna 2023, přináší mnoho pozitivních změn. Spotřebitelé nově mají lepší ochranu před nekalými praktikami podnikatelů a zvýšila se jim práva při reklamaci vadného zboží. Neobávejte se nákupu nových domácích spotřebičů, zákon vás ochrání před poškozením.
     Komentáře
  • Lukáš Zelený
    naSeznam Médium

    Světový den spotřebitelských práv – jaká práva máte dnes při nakupování?

    Před 5 dny
    15. březen je Světový den spotřebitelských práv. Ochrana spotřebitele se neustále rozvíjí, i dnes se však potýkáme s mnohými problémy. Víte, jaká práva nejčastěji využíváte, když se rozhodnete vyrazit na nákupy?
     Komentáře
  • Příbram

    Zhruba 87 pct zprostředkovatelů energií podle kontrol zneužilo důvěry klientů

    Před 7 dny
    Obchodníci vůči spotřebiteli nejčastěji použili klamavé konání, nekalé obchodní praktiky nebo neinformovali o možnostech reklamace.
     Komentáře
  • České noviny

    Zhruba 87 pct zprostředkovatelů energií podle kontrol zneužilo důvěry klientů

    Před 7 dny
    Důvěry spotřebitelů zneužilo zhruba 87 procent zprostředkovatelů energií, které loni kontrolovala Česká obchodní inspekce. Obchodníci vůči spotřebiteli nejčastěji použili klamavé konání, nekalé obchodní praktiky nebo neinformovali o možnostech reklamace. Česká obchodní inspekce (ČOI) o tom dnes informovala ČTK. Na podvodné obchodníky s energiemi, takzvané energošmejdy, v minulých dnech upozornil také Energetický regulační úřad (ERÚ).
     Komentáře
  • Novinky

    Nakupování v e-shopech s větší ochranou spotřebitele

    Před 7 dny
    Novela občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele, která vstoupila v účinnost 6. ledna, přinesla zásadní změny v oblasti práva ochrany spotřebitelů. Řada novinek potěší zejména zákazníky e-shopů. Spotřebitelé by měli být více chráněni v rámci nákupního procesu, nová přísnější pravidla se týkají například i recenzí a slev.
     Komentáře
  • Flowee

    Proč nás online nakupování tolik neuspokojuje? Chybí alespoň iluze dotyku

    Před 9 dny
    Přestože se v posledních letech online nakupování stalo alespoň do jisté míry neodmyslitelnou součástí života většiny lidí s přístupem na internet, v některých ohledech může proti obvyklé návštěvě kamenné prodejny stále zaostávat.
     Komentáře
  • Peníze

    Vyhrajete spor s bankou, přesto přijdete o peníze. Teď klienti posílí

    Před 11 dny
    Snaha vyřešit spor s firmou levně a rychle u mimosoudní instituce může klienta paradoxně připravit o víc peněz i času, než čeká. Vylepšit to má novela, kterou schválili poslanci.
     Komentáře
  • Epeníze

    Novela OZ: jaká máte nyní práva při reklamaci

    Před 19 dny
    Zkraje roku proběhla velká spotřebitelská novela občanského zákoníku i zákona o ochraně spotřebitele. Dnes si řekneme, co tyto změny pro vás, jako kupující budou znamenat při procesu vytýkání vad a reklamace v obchodě. Pojďme tedy na to!
     Komentáře
  • Zdopravy

    DPO poslal doubledeckery na reklamaci do Španělska, řeší se oprava laku

    Před 22 dny
    Cesta oběma směry by měla mít zhruba 5 600 kilometrů, podle sjednané sazby uhradí Scanie DPO necelých 300 tisíc korun.
     Komentáře
  • Proženy

    Podezřelé signály, kterých byste si měli všímat, abyste nenaletěli obchodníkům na internetu

    Před 27 dny
    Vyrazit do obchodního domu, nebo sednout k počítači a nakoupit si přes internet? Obě možnosti mají svá pro a proti, ale na internetu přece jen číhá víc nástrah. Jak se jim vyhnout?
     Komentáře
  • IT pro Tebe

    Jak reklamovat zboží, abyste uspěli? Návod krok z krokem

    Před 1 měsícem
    V některých případech se vám dozajista stalo, že při nákupu zboží jste dodatečně zjistili nějakou závadu, popřípadě jste měli jiný důvod, proč zboží již nechcete. V tento okamžik je pak zapotřebí zvažovat reklamaci. S reklamacemi ale může být problém a v některých případech vám může být i zamítnuta. Jaký je správný postup reklamace, jaké jsou lhůty a co vlastně dělat, když vám reklamaci zamítnou? To vše se dozvíte v našem návodu.
     Komentáře
  • Proženy

    Ceny květin se zvedly i pětinásobně. Na kolik vyjde růže k Valentýnu a jak poznat tu, která vydrží

    Před 1 měsícem
    Valentýn má několik symbolů: srdce, červenou barvu a růže. A právě růže a ostatní květiny představují asi nejčastější dárek hlavně pro milované ženy. Kolik bude letošní valentýnská kytice stát? Rozhodně si připlatíte!
     Komentáře
  • Lukáš Zelený
    naSeznam Médium

    Nenechte se klamat. Pojištění se nerovná prodloužené záruce

    Před 1 měsícem
    U obchodníků se rozmohl trend nabízet zákazníkům různá pojištění či prodlouženou záruku na zboží. Oba pojmy jsou často zaměňovány a používány společně, což může být pro spotřebitele matoucí. Buďte obezřetní, ať zbytečně „nevyhodíte“ tisíce korun.
     Komentáře
  • Proženy

    Za dvě minuty práce přes šest tisíc: Co dělat, když chce řemeslník více peněz, než jste čekali

    Před 1 měsícem
    Pátek třináctého už bude asi brát paní Jarka do smrti vážně. Toho dne si totiž zvenčí zabouchla dveře do bytu, samozřejmě s klíčem uvnitř. Stálo ji to skoro polovinu důchodu!
     Komentáře
  • Vitalia

    Zaplatili jste si přednostní termín u lékaře? S webem reklamaci nejspíš nevyřešíte

    Před 1 měsícem
    Část lékařů umožňuje pacientům se za platbu objednat online. Termíny mohou být expresní. Otázkou ovšem je, kdo nese odpovědnost za to, když se služba nevydaří podle představ klienta. Portál, jenž má z plateb provize, to nejspíš nebude. Server Vitalia.cz nedávno poukázal na to, že v ČR existuje možnost online objednání k řadě specialistů. Zájemci o expresní termín dle vlastní volby ale za rezervaci v řadě případů musí platit. Od stokorun po tisíce. Platbu lékařům umožňuje vybírat web Navstevalekare.cz.
     Komentáře
  • Peníze

    Hromadné žaloby se blíží. Nový plán, jak mají fungovat

    Před 1 měsícem
    Soudit se s nepoctivou firmou bude pro běžné spotřebitele jednodušší. Pomoct jim mají hromadné žaloby. Jejich výsledná podoba v českém právu ale má být slabší, než se dříve plánovalo.
     Komentáře
  • Newstream

    Advokát: Nákupy na internetu se mění. Oklamat zákazníky je složitější

    Před 1 měsícem
    A je to tady. Od prvního týdne nového roku platí novinky pro spotřebitele, e-shopy i kamenné prodejny. Podrobně jsme novelu spotřebitelské legislativy probrali s Ivanem Rámešem, advokátem z elitní kanceláře Havel & Partners. Tak co myslíte, zmizí z internetových obchodů falešné slevy a recenze?
     Komentáře
  • Dotekománie

    O2 mění systém mPlateb, zavede lepší zabezpečení

    Před 1 měsícem
    Na začátku října jsme naše čtenáře informovali o systému mPlateb společnosti O2. Oproti konkurenčním operátorům byl postaven na technologii Header Enrichment, díky čemuž nemusel klient zadávat své telefonní číslo a nedošlo tedy k jeho předání třetí straně. Následně ale bylo vyžadováno jen dvojí potvrzení na stránce prodávajícího. Bohužel zde vznikaly problémy a mnozí klienti ani nevěděli, že něco potvrdili. Ve výsledku tedy platili předplatné, i na týdenní bázi.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Reklamační chaos. Dvouletou záruku na zboží ohrožuje jediné slovo

    Před 2 měsíci
    Právníci se přou o interpretaci novely, která upravuje oblast reklamací vad zboží. Česká obchodní inspekce ujišťuje, že dvouletá záruka nekončí.
     Komentáře
  • HomeInCube

    Reklamace, slevy, ale i záruka budou plné změn. Jaké novinky vás čekají?

    Před 2 měsíci
    Nakupování tak, jak jej známe, se dočká spousty změn. Skončí triky se slevami, ale také přihazování položek, které nechcete do nákupních košíků. Dojde ke zpřísnění pravidel pro psaní recenzí, nemluvě o změnách v oblasti reklamací a záruk. Jak budou změny vypadat?
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Podnikatelé budou muset dávat zákazníkům formuláře k odstoupení od smlouvy

    Před 2 měsíci
    Podnikatelé budou muset zákazníkům povinně poskytovat vzorové formuláře pro odstoupení od smlouvy, pokud uzavřou obchod na dálku nebo mimo provozovnu. Příslušné nařízení, které vychází z evropské směrnice, dnes schválila vláda.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Skončila dvouletá zákonná záruka. Po roce už může být těžší vrátit vadnou věc

    Před 2 měsíci
    Reklamovat zboží starší než rok bude u věcí pořízených po 6. lednu 2023 složitější. Zákazníci musejí nově prokázat, že vada vznikla už při výrobě.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Zemřel jí manžel, dostala třikrát dražší smlouvu na energie. Co radí experti?

    Před 2 měsíci
    Příběh ovdovělé ženy z Děčína, se kterou dodavatel energií po smrti jejího manžela uzavřel velmi nevýhodnou smlouvu, není ničím neobvyklým. Seniorů v podobné situaci je u nás víc.
     Komentáře
  • Finance

    Co když reklamujete či vracíte dárek, který jste už ale nechali upravit?

    Před 2 měsíci
    Na reklamaci upraveného dárku máte nárok, pokud k vadě nevedla vaše úprava. Vrátit ho ale nemůžete, leda by vám obchodník sám vyšel vstříc.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Úskalí herního světa: Na dobrý počítač v Česku nestačí ani průměrný plat

    Před 2 měsíci
    Zatímco během pandemie vyletěly prodeje herních počítačů strmě vzhůru, nyní i kvůli rostoucí oblibě mobilních her a konzolí brzdí. Herní PC stojí v Česku desítky tisíc korun, při nákupu v zahraničí však hrozí problém s reklamací.
     Komentáře
  • Proženy

    Falešně výhodné slevy? Zákon říká dost! Jak omezuje podvody prodejců a co musí být na cedulce

    Před 2 měsíci
    Falešně nadsazená cena, která je pak „razantně snížená“ ve slevové akci? Kdo ze spotřebitelů občas neměl pocit, že ho prodejci vodí za nos. Teď by tomu měl být konec!
     Komentáře
  • Novinky

    PŘEHLEDNĚ: Spotřebitelé se letos dočkali větší ochrany svých práv

    Před 2 měsíci
    Novela občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele platná od 6. ledna 2023 přináší mnoho podstatných změn dotýkajících se práv i povinností spotřebitelů. Ve spolupráci s odborníky ze spotřebitelské organizace dTest přinášíme výběr těch nejzásadnějších.
     Komentáře
  • Krajské listy

    Dočkáme se důvěryhodných recenzí výrobků a služeb či konce šmejdů? Podle novely zákona ano. Je tu ale háček

    Před 2 měsíci
    6. ledna vstoupila v platnost novela občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele, která přináší řadu novinek v oblasti zveřejňování uživatelských recenzí, vyhledávání nabídek na on-line tržištích nebo uzavírání smluv po telefonu. Přečtěte si, co všechno se mění.
     Komentáře
  • Peníze

    Změny při nákupech. Nová pravidla pro slevy, záruku, recenze i vrácení zboží

    Před 2 měsíci
    Triky se slevami mají skončit, stejně jako přihazování nechtěných položek do nákupního košíku. Zpřísní se pravidla pro recenze, jasnější bude i lhůta na dodání zboží. Spotřebitelé získají lepší postavení při reklamaci vad, na druhou stranu už nemají zneužívat e-shopy jako bezplatné půjčovny. To jsou nejvýznamnější změny, které od 6. ledna přinesla novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku.
     Komentáře
  • Novinky

    Falešným slevám v obchodech odzvonilo

    Před 2 měsíci
    Obchody se dočkaly nejrozsáhlejší změny v regulaci prodeje za poslední dekádu. Od uplynulého pátku se musí řídit novými pravidly zahrnutými v novele zákona o ochraně spotřebitele a občanském zákoníku. Změny se týkají i poskytovaných slev, v e-shopech se upravují podmínky pro záruční dobu zboží, reklamace či uživatelské recenze.
     Komentáře
  • Lukáš Zelený
    naSeznam Médium

    Tři králové s sebou přinesli velkou změnu práv spotřebitelů. Co vše se mění?

    Před 2 měsíci
    Dne 6. ledna 2023 nabyla účinnosti rozsáhlá novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, kterou v závěru loňského roku schválila Poslanecká sněmovna a Senát. Ta přináší podstatné změny do našeho každodenního života. Na co se lze těšit?
     Komentáře
  • Faei

    Ode dneška nakupujte výhodněji

    Před 2 měsíci
    Že včera není dnes…, to každý ví. Tak nějak se to zpívá v písničce pro pamětníky, kterou si však právě dneska mohou zanotovat i mladší generace. V pátek 6. ledna totiž nabývá účinnosti novela spotřebitelského zákona a stejně jako ve zmíněném songu tedy platí, že včera jste nakupovali za jiných podmínek než dnes.
     Komentáře
  • Chatař & Chalupář

    Jak reklamovat vyúčtování energií

    Před 2 měsíci
    Zákon říká, že údaje na vyúčtování musí být přehledné, srozumitelné a čitelné. Jestliže však vyúčtování nerozumíte, máte právo, aby vám nesrozumitelnosti dodavatel vysvětlil.
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Doručil vám dopravce poškozenou zásilku? Vše nafoťte a zahajte reklamaci

    Před 2 měsíci
    Nakupování na internetu je v dnešní době velmi oblíbené. Díky široké nabídce e-shopů nemusíme ani vyjít z domu, vyhneme se frontám a zboží nám do pár dnů přijde až ke dveřím. I online nákupy ale mají svoje nevýhody. Jednou z nich je nebezpečí poškození zásilky během přepravy. Jak se ale zachovat, když vám zásilka dorazí poškozená, a po kom vymáhat škodu?
     Komentáře
  • Proženy

    Doživotní záruka neznamená, že vám zboží vydrží až do smrti. Co od tohoto termínu očekávat v praxi

    Před 2 měsíci
    Na trhu se občas objeví zboží, které se chlubí doživotní zárukou. Je ale omyl se domnívat, že pokud si ho koupíte, tak máte do smrti vystaráno a nebudete si muset kupovat další.
     Komentáře
  • Lukáš Zelený
    naSeznam Médium

    A je to tu zase… Povánoční výprodeje. Jak nenaletět na falešné slevy?

    Před 2 měsíci
    Po vánoční nákupní horečce přichází další – výlohy obchodů i webové stránky zaplňují křiklavé nápisy o tom, jak moc u daného prodejce po svátcích ušetříte. Pozor ale, aby sleva byla skutečně slevou.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Absurdní reklamace roku: Zklamání z kurýra s bříškem či parfém, který nesvedl ženu

    Před 2 měsíci
    Prodejci se občas setkávají s humornými reklamacemi. Od 6. ledna se pro ně mění pravidla, v účinnost vstoupí novela o ochraně spotřebitele.
     Komentáře
  • Lukáš Zelený
    naSeznam Médium

    Vánoce skončily. Jak nyní vrátit či reklamovat vánoční dárek

    Před 2 měsíci
    Dárky patří bezesporu k příjemnější stránce vánočních svátků, ale vděčný úsměv na tváři může rychle zvadnout. Nelíbí se dárek obdarovanému nebo věc trpí nějakou vadou? Jak můžete takovou situaci řešit? A na co si přitom dát pozor?
     Komentáře
  • UdálostiExtra

    I Ježíšek se někdy splete. Radíme, jak na vrácení nevhodných dárků

    Před 2 měsíci
    Pod vánočním stromečkem se můžeme dočkat velké radosti, ale i zklamání. Nevhodné dárky můžete vyměnit nebo vrátit. Ale ne všechny.
     Komentáře
  • Hradecká Drbna

    Nesedí vám vánoční dárek? Není vhodný? S reklamací by neměl být problém

    Před 2 měsíci
    Úmysl dobrý, ale ve finále nemusí být vánoční dárek to pravé ořechové. Při vrácení zboží pozor na to, jestli byl dárek koupený v e-shopu nebo v kamenné prodejně, je to rozdíl.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Jak vrátit nevhodné vánoční dárky? Hlavní slovo má prodejce, v novém roce přijdou změny

    Před 2 měsíci
    Ne vždy se Ježíšek trefí do vkusu. Pokud jste pod stromečkem našli příliš velké tepláky, nehodící se náušnice nebo kuchyňského pomocníka, kterého už dávno máte, přichází čas na výměnu či vrácení zboží. Podmínky pro reklamaci se ale mnohdy liší obchod od obchodu, jak se tedy vyznat ve změti pravidel, na co si dát pozor a jaké změny přinese nový rok?
     Komentáře
  • České noviny

    ČTÚ při kontrole zjistil nedostatky u 30 procent pošt Partner

    Před 2 měsíci
    Český telekomunikační úřad při letošní kontrole zjistil nedostatky ve fungování 30 procent pošt Partner, které pro Českou poštu provozují jiné subjekty, například obchody nebo obecní úřady. Nejčastějším výrazným pochybením bylo odmítnutí přijmout reklamaci. Úřad to uvedl v pravidelné monitorovací zprávě.
     Komentáře
  • Epeníze

    Nevhodný vánoční dárek? Jak je to s reklamacemi a vracením?

    Před 2 měsíci
    Na Štědrý den si lidé po celé České republice předají navzájem obrovské množství vánočních dárků. Není žádným překvapením, že se ne každý dárek trefí do vkusu nebo potřeb obdarovaného. Vyplatí se proto si zopakovat základní pravidla pro vracení zboží a jeho reklamace.
     Komentáře
  • Epeníze

    Novela práv spotřebitelů: Na co se musí podnikatelé připravit

    Před 3 měsíci
    Co nevidět se v české právním prostřední objeví změny, které by měly zajímat každého podnikatele, který prodává své zboží či poskytuje služby spotřebitelům. Jedná se totiž o novely zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku. Z těchto předpisů vznikají nová práva spotřebitelům a zrcadlově k nim pak povinnosti podnikatelů. Na co se musí byznysy připravit?
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Konec nekalých praktik obchodníků a podvodů ze strany zákazníků. Jaké změny přinese tzv. tlačítková novela?

    Před 3 měsíci
    Nakupování na e-shopech se brzy pro obchodníky i spotřebitele výrazně zjednoduší. Blíží se totiž novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, která přináší spoustu změn a pravděpodobně začne platit do konce roku. Ačkoli prodloužení lhůty domněnky vadnosti zboží ze 6 na 12 měsíců je pro spotřebitele zjevně výhodné, možnost neuznání reklamace ze strany obchodníka už se tak příjemně nejeví. Přečtěte si, jaké další změny se chystají.
     Komentáře
  • Finance

    4 novinky, které s sebou přináší novela zákona o ochraně spotřebitele

    Před 3 měsíci
    Kromě změn v oblasti reklamací v rámci ochrany spotřebitele v blízké době dojde i k dalším novotám.
     Komentáře
  • Peníze

    Dvouletá záruka končí. Spotřebitelé si přesto polepší

    Před 3 měsíci
    Konečně bude jasno: Dvouletá lhůta není záruční, ale jenom reklamační. Na druhou stranu se zdvojnásobí doba, kdy je spotřebitel v lepší pozici. A stoupnou i požadavky na kvalitu zboží.
     Komentáře
  • Finance

    Jak se změní podmínky pro reklamaci a vrácení zboží zakoupeného v e-shopech a kamenných prodejnách?

    Před 3 měsíci
    Jak se nově změní podmínky pro uplatňování reklamací u zboží zakoupeného v e-shopu a kamenné prodejně? Do jaké doby můžete zboží reklamovat?
     Komentáře
  • PCWorld

    Máte příliš pomalý mobilní internet? Změřte si ho v oficiální aplikaci od ČTÚ

    Před 3 měsíci
    Máte podezření, že vám mobilní internet nejede tak rychle, jak vám operátor sliboval? Od pondělí máte šanci si rychlost internetu změřit díky oficiální aplikaci od Českého telekomunikačního úřadu. A zjištění můžete použít při případné reklamaci. Aplikace od ČTÚ je zatím k dispozici pouze pro mobilní telefony se systémem Android. V obchodu Google Play je k dispozici pod názvem CTU-NetTest. Zároveň jde o první oficiální verzi, takže některé funkce na vybraných zařízení nemusí fungovat stoprocentně. Verze pro iPhone se ještě chystá.
     Komentáře
  • Apetit

    Co dělat, když vám v restauraci nechutná: Kdy jde o váš pocit a kdy máte nárok na stížnost?

    Před 3 měsíci
    Stalo se vám, že maso bylo well done místo medium? Těstoviny byly přesolené, v salátu písek a přílohu zdobil vlas? Nebo vám prostě nechutnalo? Jako host máte právo jídlo reklamovat, a dokonce ho i vrátit. Poradíme vám, jak na to.
     Komentáře
  • Novinky

    Pro reklamace začnou brzy platit nová pravidla

    Před 3 měsíci
    Novela zákona o ochraně spotřebitele přinese mnoho změn ve vztazích mezi zákazníky a obchodníky. Týkat se budou i reklamací. Novela by měla platit už před Vánoci.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Konec falešných slev i recenzí a nová pravidla reklamací. České obchody čekají změny

    Před 3 měsíci
    České e-shopy i kamenné prodejny se budou řídit novými pravidly. Díky novele zákona, která má zlepšit ochranu spotřebitele, by zákazníci již neměli být vystaveni zavádějícím slevám ani falešným recenzím. Drobné změny se týkají také procesu reklamačních řízení.
     Komentáře
  • Mobilenet

    Vivo láká na skvělý foťák a nová ochrana reklamací – mNews

    Před 3 měsíci
    Vivo X90 Pro+ je nová vlajková loď se špičkovou výbavou a povedeným designem. Honor ukázal nový skládací telefon, který zamíří i do Evropy, a Apple mění podobu Always-On. mNews přináší výběr těch nejzajímavějších novinek ze světa telefonů a technologií.
     Komentáře
  • Deník

    Pravidla pro slevy a reklamace se změní. Black Friday ale zatím jede postaru

    Před 3 měsíci
    Populární a pro zákazníky pohodlné nakupování přes internet za pár dní dostane nová pravidla. Budou k zákazníkům vstřícnější než dosud. Přinese je novela občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele, kterou schválily obě komory Parlamentu. K tomu, aby začala platit, chybí už jen podpis prezidenta. „Účinnost takzvané tlačítkové novely se očekává již okolo Vánoc,“ uvedla Veronika Kaplanová z advokátní kanceláře MACEK.LEGAL. Změny se tedy ještě neprojeví při již tradičním předvánočním Black Friday, připadajícím na tento pátek.
     Komentáře
  • Mobilenet

    Dvouletá záruka, jak ji známe, končí

    Před 3 měsíci
    Novela v oblasti práva ochrany spotřebitele si posvítí na falešné slevy i recenze. Mění se také postavení spotřebitele při dokazování vad zboží.
     Komentáře
  • Peníze

    Konec e-shopů jako bezplatných půjčoven. Pravidla pro vrácení zboží zpřísní

    Před 4 měsíci
    Nová úprava má pomoct provozovatelům e-shopů. Míří proti zneužívání práva na odstoupení od smlouvy. Podmínky pro vyzkoušení zboží se přiblíží kamenným prodejnám.
     Komentáře
  • PrahaIN

    Bankomat ČSOB mu spolkl 75 tisíc, vypnul se, peníze nevrátil

    Před 4 měsíci
    K velmi nepříjemné situaci došlo před několika dny na pobočce ČSOB v Lounech. Muž, který je dlouhodobým klientem, přišel do banky v Pražské ulici, aby si na podnikatelský účet vložil vysokou sumu pětasedmdesáti tisíc korun.
     Komentáře
Reklama