Zavřít
Reklamace

Reklamace

Nejnovější články na Seznamu na téma Reklamace
  • Ekonomický deník

    Padělky a podezřele nízké ceny. Kdy by měli lidé na internetu zpozornět?

    Před 1 dnem
    Online tržiště a nákupní galerie mohou na první pohled vypadat jako běžné e-shopy, ve skutečnosti ale skrývají řadu specifických rizik. Pokud si lidé nedají pozor, může se jim nákup zboží nepříjemně zkomplikovat. I když se online tržiště tváří jako e-shopy, jde o platformy, které umožňují inzerci nebo prodej třetím stranám.
     Komentáře
  • Žena-in

    Co dělat, když se vyskytnou problémy s vaší zásilkou: Zachovejte chladnou hlavu a držte se jasných instrukcí

    Před 4 dny
    Vánoce jsou obdobím radosti – a také obdobím rekordního počtu balíků putujících po celé zemi. Ať už objednáváte dárky na poslední chvíli, nebo se snažíte využít předvánočních slev, může se stát, že zásilka dorazí poničená, nekompletní nebo dokonce vůbec nepřijde. V takové situaci je důležitě nenechat se zaskočit. Přinášíme vám přehledný návod, co v jednotlivých situacích dělat, abyste se dočkali rychlého vyřízení a bez zbytečných nervů.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Nedotažené kolo, poškrábaný lak, dvojnásobná cena. Co vám v autoservisu nesmějí udělat

    Před 6 dny
    S příchodem prvního sněhu se většina řidičů začne kromě vánočních příprav zabývat i praktičtější otázkou. Je auto skutečně opravdu a dobře připravené na zimu? Výměna pneumatik za zimní byl jen začátek, ale co nějaká větší údržba a kontrola auta v servisu? Jenže ne vždy to může dopadnout tak, jak by mělo. A nejde jen o stav vašeho auta, ale i o to, jak autoservis svou práci provádí.
     Komentáře
  • Garáž

    Novela občanského zákoníku zavádí dvě důležité novinky i pro motoristy. Hlavně jedna nám všem udělá radost

    Před 9 dny
    Už příští rok začne platit novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, která se ve dvou hlavních bodech dotkne také motoristů. Jednak jde o změny okolo záruky a také si stát posvítí na dezinformace. Známe podrobnosti.
     Komentáře
  • Měšec

    Hledá se balík, značka: spěchá. Přepravci radí, jak najít ztracenou zásilku

    Před 9 dny
    Co dělat, když místo pod stromečkem trčí vaše zásilka kdesi na depu? Zeptali jsme se, jak s přepravci a e-shopem řešit potíže jako příjemce i odesílatel.
     Komentáře
  • EV Magazin

    Li Auto se propadlo do ztráty, čínský gigant poprvé od roku 2022 v minusu

    Před 11 dny
    Čínský výrobce elektromobilů Li Auto ohlásil za třetí čtvrtletí čistou ztrátu 624 milionů jüanů (přibližně 2 miliardy Kč). Jde o první záporný výsledek od konce roku 2022, který způsobil prudký pokles dodávek a nákladná reklamace modelu Li Mega.
     Komentáře
  • Měšec

    Přikoupit, či nepřikoupit. Kdy se hodí a jak funguje prodloužená záruka

    Před 13 dny
    K televizi i pračce si lze v obchodě dokoupit různé doplňkové služby. Za pár tisícovek třeba prodlouženou záruku. Ne vždy za ně ale člověk dostane, co očekával.
     Komentáře
  • Epeníze

    Zkazili to v autoservisu? Jak špatnou práci reklamovat

    Před 13 dny
    Ne vždy se dílo automechanikům zdaří aneb jak se říká, i mistr tesař se někdy utne. I ti nejzručnější lidé dělají občas chyby. A utnout se mohou zaměstnanci v autoservisu třeba při obyčejné výměně kol. V servisu se toho dá pokazit opravdu hodně. Poškrábané auto nikoho v tu chvíli nepotěší. Jak takovou reklamaci řešit a na co si dát při stížnosti pozor? Důležitý je čas i rozsah dané opravy.
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Otevřela jsem doma plato vajec a tři byla rozmačkaná. Naštvalo mě, že jsem to nemohla zkontrolovat

    Před 15 dny
    Martina si v supermarketu koupila velké plato třiceti vajec. Obal byl zalepený a nebylo možné ho otevřít. Až doma zjistila, že několik vajec je prasklých a rozteklých. Podělila se s námi o svůj příběh, protože věřila, že je bez šance na reklamaci. Odbornice ale říká, že zákazníci mají víc práv, než si myslí.
     Komentáře
  • Měšec

    Mobil fungoval, ale příslušenství k němu se kazilo. Odstoupení od kupní smlouvy však soud smetl ze stolu

    Před 16 dny
    Za necelých 13 000 Kč zakoupila na splátky iPhone SE 64 GB. A pak to začalo: problémy se sluchátky, problémy s dobíjecím adaptérem, pět reklamací a celkové zklamání. A jako bonus povinnost uhradit náklady řízení.
     Komentáře
  • Proženy

    Kdy koupit živý vánoční stromek? A jak ho pak doma skladovat, aby vydržel krásný co nejdéle?

    Před 19 dny
    Když jde o koupi živého vánočního stromku, řeší většina lidí zásadní dilema: Pořídit si ho hned, jak se objeví v prodeji, nebo raději počkat blíže k Vánocům? A co udělat pro to, aby moc brzy neuschl a nezačal opadávat? Správný výběr, čas nákupu i následná péče hrají větší roli, než se zdá.
     Komentáře
  • Autaprozeny.cz

    Přezuli jste na zimní gumy a servis vám způsobil škodu? Nenechte se odbýt

    Před 23 dny
    O nutnosti přezout auto na zimní pneumatiky jsme psali vícekrát. i o tom, že počet lidí, kteří si tuto výměnu
     Komentáře
  • Novinky

    Reklamovat lze i špatnou službu u kadeřníka nebo maséra. A dokonce s odstupem několika dnů

    Před 1 měsícem
    Návštěva holiče, kadeřníka, nehtového studia či maséra je věc, kterou většina lidí absolvuje několikrát do roka. Ne vždy ale musejí mít poskytovatelé služeb svůj den a výsledek se nemusí shodovat s představami jejich zákazníků. Nový účes se nemusí podařit, manikúra může být nekvalitní a masáž namísto úlevy přinese bolest. I v těchto případech mají zákazníci právo na odškodnění.
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Cizí balíček v boxu nebo prázdná schránka: Nový fenomén doručování, který lidem pije krev

    Před 1 měsícem
    Stalo se vám, že jste s nadšením otevřeli výdejní box a místo objednávky našli jen prázdno nebo balíček na cizí jméno? S rostoucím počtem boxů přibývá i zmatků. Přinášíme přehled, jak v takové situaci postupovat, aby vaše zásilka neskončila v nedohlednu.
     Komentáře
  • Arecenze

    Otestovala jsem 100 produktů Parkside: 5+5 důvodů, proč nářadí ze supermarketu (ne)kupovat

    Před 1 měsícem
    Značka Parkside z Lidlu má mezi kutily zvláštní postavení. Někteří na ni nedají dopustit, jiní ji mají za ztělesnění levného „šrotu“.
     Komentáře
  • TV Polar

    Oprava na ulici Březová od 3. listopadu omezí provoz, proběhne zde reklamace stavby

    Před 1 měsícem
    Od 3. listopadu bude v Karviné-Ráji probíhat úplná uzavírka ulice Březová, a to v místě křižovatky s ulicí Dačického.
     Komentáře
  • PressMob

    Největší nápor pro služby nepředstavuje Black Friday, ale Vánoce. Připravenou firmu konkurence nepřeválcuje

    Před 1 měsícem
    Největší nápor pro služby nepředstavuje Black Friday, ale Vánoce. Připravenou firmu konkurence nepřeválcuje
     Komentáře
  • Události247

    Zalando mění své obchodní podmínky, zákazníci mohou dostat zákaz k nakupování na 12 měsíců

    Před 1 měsícem
    Jeden z nejoblíbenějších e-shopů, který se soustředí na prodej oblečení, mění svá pravidla. Zákazníci, kteří je poruší, si až po dobu 12 měsíců nebudou moct nakoupit.
     Komentáře
  • Moravskoslezský deník

    VIDEO: Reklamace Jatek v Ostravě trvá rok a půl. Fasáda Galerie Plato praská dál

    Před 1 měsícem
    Přístavba historických Jatek coby nového sídla Galerie Plato se potýká s problémy. Už víc než rok a půl na ní praská fasáda, stejně tak dlouho se řeší reklamace. Město u jedné z oficiálně nejzajímavějších evropských staveb minulého roku tak spíše řeší, jak se vyhnout ostudě. Zhotovitel s architektem si přitom stále předhazují, kdo za současný stav může.
     Komentáře
  • Měšec

    Na zjištění skrytých vad koupené nemovitosti máte 5 let. Otálet s jejich reklamací se ale nemusí vyplatit

    Před 1 měsícem
    Koupili dům a později zjistili, že má špatnou statiku. Chtěli slevu z kupní ceny, ale podle soudů se ozvali pozdě. Přesto, že lhůtu pro vytknutí skryté vady dodrželi.
     Komentáře
  • Žádný špeky

    Temu prý obchází pravidla jako z učebnice: Tisíce reklamací, žádná odpovědnost

    Před 1 měsícem
    Čínská platforma Temu láká na extrémně levné zboží, rychlé doručení a snadné vrácení. Na první pohled působí jako běžné tržiště, ale právní experti varují – Temu se chová jako skutečný e-shop, aniž by neslo odpovědnost podle evropských zákonů.
     Komentáře
  • Hanácká Drbna

    Další komplikace na výpadovce ve Chválkovicích. Stavbaři musí napravit špatnou opravu

    Před 1 měsícem
    Trápení řidičů na výpadovce z Olomouce na Šternberk nekončí. O tomto víkendu se musí připravit na další komplikace, protože se částečně uzavře jedna z křižovatek. Stavební firma totiž při opravách odvedla špatnou práci a teď to musí napravit.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Temu a spol. se chovají jako e-shopy, porušují pravidla, varuje právník

    Před 1 měsícem
    Místo aby jen zprostředkovávala nákup, některá internetová tržiště sama propagují zboží a řeší reklamace. Tím se stále víc chovají jako e-shopy, a obcházejí tak platná pravidla.
     Komentáře
  • BikeAndRide.cz | Magazín o kolech - testy kol, reportáže, zábava... Take your Bike And Ride

    Reklamační technik, Specialista na opravy cyklistického odpružení | LEVELSPORTKONCEPT s.r.o.

    Před 1 měsícem
    BikeAndRide.cz rozhodně není inzertním plátkem, ale proč nedat vědět o zajímavé pracovní nabídce z oboru, když se k nám taková dostane. Aktuálně jde o pozici Reklamačního technika a specialisty na odpružení, kterého hledají v LSK, tedy v LEVELSPORTKONCEPT s.r.o.
     Komentáře
  • PrahaIN

    „Nechci to už rozmazávat.“ Zákaznice Alzy reklamovala vysavač

    Před 1 měsícem
    Reklamace vadných výrobků jsou pro zákazníky i obchodníky běžnou praxí. Známý je například i fakt, že reklamovat nelze poškození vzniklé neopatrností nebo nesprávným používáním. Jak se ale redakce dozvěděla hned od několika zákazníků Alzy, běžné jsou i takzvané „podpultové“ reklamace, kdy obchodník reklamaci neuzná, ale zboží přesto opraví.
     Komentáře
  • MTBS

    Levelsportkoncept hledá specialistu na odpružení

    Před 1 měsícem
    Společnost LEVELSPORTKONCEPT s.r.o., jeden z největších sportovních distributorů působících v České republice, ale i v regionu střední Evropy. zastupující mnoho silných sportovních značek včetně těch cyklistických, hledá do svého týmu nového kolegu či kolegyni. Konkrétně jde o reklamačního technika se specializací na opravy odpružení. Co bude náplní Vaší práce? evidence došlých reklamací v..
  • Techsvět

    Účtenka není jen doklad o zaplacení: Usnadní reklamaci, výměnu zboží i kontrolu rozpočtu

    Před 2 měsíci
    Vyhazujete účtenky ze supermarketu? Tak to je zásadní chyba. Můžete tak totiž přijít o stovky, v některých případech i o tisíce korun. Doporučujeme si nějakou dobu účtenku z nákupu ponechat a využít ji ve chvíli, kdy bude třeba. Podívejme se na to, proč.
     Komentáře
  • EnergoZrouti

    Vaše práva při reklamaci: Originální krabice není povinná. Můžete žádat opravu, výměnu či vrácení peněz

    Před 2 měsíci
    Čas od času se stane, že spotřebitel po rozbalení určitého výrobku zjistí, že je daný výrobek poškozený. V takovém případě je na řadě reklamace.
     Komentáře
  • Arecenze

    Zásilkovna má opět potíže: Zákazníkům posílá cizí balíčky, ty správné nemůže dohledat

    Před 2 měsíci
    Přepravní společnost Zásilkovna se zase topí v problémech. Svým zákazníkům údajně doručuje špatné zásilky. Lidé pak otevřou své balíky a zjistí, že v nich mají věci, které si neobjednali.
     Komentáře
  • SystemOnLine

    Když chatbot poradí špatně, kdo za to nese odpovědnost?

    Před 2 měsíci
    Chatboti využívající umělou inteligenci (AI) se rychle stali běžnou součástí zákaznické podpory. Firmy je nasazují kvůli jejich dostupnosti 24/7, schopnosti rychle reagovat a výraznému snížení provozních nákladů. Zákazníci si zvykli na okamžité odpovědi, ať už jde o reklamace, dotazy k produktům nebo technickou pomoc. S rostoucím využitím těchto systémů v...
  • Arecenze

    Tříletá záruka, méně kazítek a boj proti greenwashingu: Úprava zákona bojuje proti nepoctivcům

    Před 2 měsíci
    Příští rok v létě vstoupí v platnost novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, která přinese několik výhod pro koncové zákazníky.
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Dvouletá záruka brzy skončí. Novela zákona přinese změny v reklamacích i zákaz zastarávání výrobků

    Před 2 měsíci
    Nová pravidla mají změnit způsob, jakým nakupujeme i reklamujeme. Vláda schválila novelu zákona o ochraně spotřebitele, která posílí práva zákazníků, omezí klamavé praktiky a zavede jasnější informace o produktech. Co všechno čeká spotřebitele v praxi?
     Komentáře
  • ČT24

    ČNB uložila UniCredit Bank pokutu šest milionů za chybné účtování plateb kartou

    Před 2 měsíci
    Česká národní banka (ČNB) uložila pokutu šest milionů korun UniCredit Bank za chyby při účtování karetních transakcí v cizích měnách. Banka v letech 2023 a 2024 kvůli technické chybě systému používala pro klienty nevýhodný směnný kurz, peníze jim vrátila po jedenácti měsících. Vyplývá to z pravomocného rozhodnutí, které ČNB zveřejnila na svých internetových stránkách.
     Komentáře
  • Novinky

    Soud zamítl Mohelnici reklamaci na opravu parkoviště, město chystá další žalobu

    Před 2 měsíci
    Žalobu Mohelnice na reklamaci před sedmi lety dokončené stavby podzemního parkoviště pod autobusovým nádražím, do které zatéká, zamítl nedávno Okresní soud v Šumperku. Důvodem je špatné předání informací mezi právníkem města a externí právnickou firmou. Město by teď mělo vyřešit opravu samo. Zvrátit situaci se pokusí další žalobou.
     Komentáře
  • Peníze

    AI píše stížnosti za spotřebitele. Vymýšlí si zákony, varuje úřad

    Před 2 měsíci
    Evropské spotřebitelské centrum řeší stížnosti lidí, kteří nakoupili v zahraničních e-shopech nebo měli problém se službou v jiné zemi EU. Víc než polovinu z těch, které k němu dnes dojdou, psala umělá inteligence. Ta si však často vymýšlí a odkazuje i na neexistující zákony. Úřad proto varuje, na co si dát pozor.
     Komentáře
  • Fotr na tripu

    Cesta vlakem z Amsterdamu do Prahy byla peklo, ze kterého vzešly dvě reklamace. Dráhy se vyznamenaly

    Před 2 měsíci
    Kvůli problému s vlakem jsme nestihli spoj v Berlíně. České i německé dráhy nám ale vyšly vstříc.
     Komentáře
  • Novinky

    Útok šílené zubařky: Na nespokojenou pacientku vystartovala se vzpěračskou tyčí a hrnkem

    Před 2 měsíci
    Neuvěřitelnou zkušenost má za sebou pacientka z Vietnamu, která přišla 3. září do zubařské ordinace reklamovat rovnátka. Zubařku chytil doslova amok, na nespokojenou zákaznici vytáhla vzpěračskou tyč, strhla ji na zem, řvala na ni a házela vším, co jí přišlo pod ruku včetně keramického hrnku. Šokující záběry z čekárny v Ho Či Minově Městě zveřejnila agentura AP.
     Komentáře
  • ByznysDeník

    Pokud vám prodejce na pokladně špatně namarkoval nákup, řešte problém co nejdříve s vedoucím, který vám může vrátit peníze

    Před 2 měsíci
    V pátek jsem po velkém nákupu konečně dorazila domů, s úlevou jsem shodila tašky na zem a začala pomalu vybalovat nákup. Pak mi padl zrak na zmačkanou účtenku. Něco na ní nesedí. Jednu položku jsem si rozhodně nekupovala! I když to vypadá málo pravděpodobně, tato situace není tak neobvyklá, jak by se mohlo na první pohled zdát.
     Komentáře
  • PrahaIN

    Klient chtěl proplatit část superluxusní dovolené. Narazil

    Před 2 měsíci
    PrahaIN.cz takřka celé prázdniny přinášela příběhy lidí, které na dovolené zklamala cestovní kancelář. Podle České obchodní inspekce (ČOI) se v mnoha případech podání stížnosti podaří dosáhnout dohody, i když přináší i odstrašující případy.
     Komentáře
  • Proženy

    Praktický průvodce pro rodiče: Jak reklamovat školní výbavu a třeba i kroužky?

    Před 3 měsíci
    Školní výbava stojí spoustu peněz, a pokud se už po pár dnech používání penálu rozbije zip, přezůvkám odlepí podrážka, jste mírně řečeno rozladění. Jako spotřebitelé ale máte jasně daná práva a můžete nekvalitní věci reklamovat. A víte, že lze podobně řešit i nevyhovující zájmový kroužek? Poradíme vám, jak postupovat.
     Komentáře
  • EnergoZrouti

    Seznamky, horoskopy i fitness aplikace: Nejčastější pasti předplatného v mobilech

    Před 3 měsíci
    Moderní mobilní aplikace dokážou být užitečné i zábavné, ale některé z nich s sebou nesou rizika, která nejsou na první pohled vidět. Uživatele lákají jednoduchým rozhraním a rychlou registrací, jenže ve skutečnosti v sobě skrývají mechanismy, které mohou vést k nečekaným výdajům. Mnozí lidé si problém uvědomí, až když z účtu zmizí vysoké částky.
     Komentáře
  • PrahaIN

    ČOI tvrdě zakročila proti e-shopům

    Před 3 měsíci
    ROZHOVOR: Internetové nakupování se pro většinu Čechů stalo každodenní samozřejmostí. Jenže za pohodlným kliknutím se často skrývá riziko v podobě anonymních provozovatelů, klamavých praktik nebo falešných recenzí a následných problémů s vrácením zboží či jeho reklamací.
     Komentáře
  • Kupi Magazín

    Reklamace se vyplatí víc než dřív. Vláda protáhne záruku až na tři roky a zakáže falešné eko sliby

    Před 3 měsíci
    Nová pravidla mají změnit způsob, jakým nakupujeme i reklamujeme. Vláda schválila novelu zákona o ochraně spotřebitele, která posílí práva zákazníků, omezí klamavé praktiky a zavede jasnější informace o produktech. Co všechno čeká spotřebitele v praxi?
     Komentáře
  • SMARTmania

    Při výpadku operátora máte nárok na slevu. Musíte však splnit několik podmínek

    Před 3 měsíci
    Operátora O2 a jeho zákazníky v posledních týdnech zasáhla série několika masivních výpadků hlasových i datových služeb. Nefungovalo volání, SMS zprávy a často ani mobilní data. Na to konto přináší Český telekomunikační úřad (ČTÚ) ve své poslední monitorovací zprávě praktické informace o tom, jak se bránit, pokud vás výpadky vašeho poskytovatele jakkoliv omezují.
     Komentáře
  • Podnikatel

    Pokud zákazník při reklamaci zvolí opravu výrobku, získá delší záruční dobu

    Před 3 měsíci
    Pokud si zákazník při reklamaci vybere opravu výrobku, bude mu muset podnikatel dát místo dvouleté záruční doby tříletou. Příslušnou novelu zákona schválila vláda.
     Komentáře
  • Měšec

    Nechtěné předplatné, duplicitní platba, nedodané zboží: Kdy vám peníze zachrání reklamace platby kartou?

    Před 3 měsíci
    Jaké platby kartou a kdy můžete reklamovat, aby vám banka vrátila peníze na účet? A u jakých transakcí budete mít naopak smůlu?
     Komentáře
  • Novinky

    Máte podezření na nebezpečný výrobek? Ověřte si ho v databázích

    Před 3 měsíci
    Nebezpečný výrobek často člověk nepozná na první pohled. Ale už po kratším používání může mít pochybnosti o tom, zda neohrožuje zdraví. Pokud se to potvrdí, může ho vrátit a požadovat peníze zpět. Ale má to svá pravidla.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Češi dostanou méně. Dodavatelé energií nově platí za zdržování reklamací necelou desetinu

    Před 3 měsíci
    Nezodpovědní dodavatelé elektřiny nebo plynu budou platit méně na penále svým zákazníkům. A to v případě, kdy spotřebiteli nevyřídí reklamaci vyúčtování. Novinka platí od srpna, kdy vstoupila v platnost novela energetického zákona Lex OZE III, která přinesla i naopak rozšíření práv pro zákazníky. Kromě toho se nezodpovědné společnosti mohou obávat vyšších pravomocí Energetického regulačního úřadu, který nemusí problémovým společnostem udělit licenci.
     Komentáře
  • Deník

    Oprava zboží namísto okamžité výměny? Vláda láká na prodlouženou záruku

    Před 3 měsíci
    Reklamace v Česku už nebude jen nepříjemnou nutností, ale může se zákazníkovi vyplatit. Pokud si totiž lidé od léta v roce 2026 zvolí při reklamaci opravu, získají automaticky tříletou záruční dobu. Takovou změnu přináší novela zákona o ochraně spotřebitele, kterou tento týden schválila vláda. Zástupci obchodníků ale varují ve výsledku před vyššími náklady nebo konkurenční (ne)výhodou. Celá úprava převádí do českého právního řádu nové evropské směrnice, zavádí také přísnější pravidla proti klamavým tvrzením o ekologičnosti výrobků a zpřísňuje dohled nad obchodními praktikami.
     Komentáře
  • Finmag

    Konec greenwashingu? Vláda schválila přísnější pravidla pro ekologická tvrzení i reklamace zboží

    Před 3 měsíci
    Vláda na svém středečním jednání schválila novelu zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, která má mimo jiné zabránit nepravdivým ekologickým tvrzením, posílit práva při reklamacích a zlepšit informovanost o opravitelnosti zboží. Nová pravidla vycházejí z evropských směrnic a začnou platit od července a září 2026.
     Komentáře
  • Finance

    Internetové obchody dál chybují, inspektoři rozdali pokuty za 3,5 milionu

    Před 3 měsíci
    ČOI zjistila pochybení u 85 % e-shopů. Chyběly informace o reklamaci, objevily se falešné slevy i klamání zákazníků.
     Komentáře
  • Hanácká Drbna

    Důsledek korupce na kraji. Reklamace ošizené zakázky dnes zavře rušnou silnici v Litovli

    Před 3 měsíci
    Dnes začíná zhruba měsíční uzavírka frekventovaného průtahu městem Litovel. Silnice sice nedávno prošla rekonstrukcí, kvůli korupci v kriminální kauze Autostráda ovšem mafie politiků a úředníků na kraji a podnikatelů zakázku ošidila a oprava se musí dělat znovu. Obyvatele Litovle tak opět čekají komplikace.
     Komentáře
  • NADHLED
    naMédium

    Vtip
    Nepovedená reklamace polévky v restauraci

    Před 3 měsíci
    Nepovedená reklamace polévky v restauraci.
    Uklízečka na terapii
    U psychologa: Přehnaná sebekritika
    Skvělá výmluva: Petr opět nemá domácí úkol
    Nervózní manželka a manžel pohodář
    Zbytečná návštěva u lékaře
    Domácí práce a rozzlobená manželka
    Křupavé toustíky
    Brzký budíček
    Finanční poradenství
    U psychologa: Problémy s realitou
    Dneska jen na jedno
    Policajt a jeho sebevědomí
    Nadaný žák autoškoly
    Na rande: Muž, který opravdu ví, co chce
    Finanční gramotnost
    Ranní budíček se hlásí
    Psycholog a jeho cenné rady
    Snídaně ve sprše
    Makléř v akci: Historická hodnota domu
    Realitní žvásty: Stačí jen malá investice
    Realitní žvásty: Stačí jen malá investice
    +
  • Peníze

    „Posíláme peníze a hotovo.“ Jak se nenechat odbýt při reklamaci zájezdu

    Před 3 měsíci
    Reklamujete nevydařenou dovolenou a myslíte si, že cestovní kancelář se s vámi musí dohodnout na kompenzaci? Nemusí. Ale stejně tak vy nemusíte kývnout na částku, kterou vám jednostranně pošle na účet s dovětkem, že tím je reklamace vyřízená.
     Komentáře
  • Hanácká Drbna

    Reklamace zavře rušnou silnici v Litovli. Nekvalitní rekonstrukce byla součástí kriminální kauzy

    Před 3 měsíci
    Přibližně měsíční uzavírka čeká frekventovaný průtah městem Litovel od druhé poloviny srpna poblíž autobusového nádraží. Krajská silnice v uplynulých letech prošla komplexní rekonstrukcí, ale ukázalo se, že jeden z úseků nebyl proveden tak, jak určovala projektová dokumentace. I litovelská komunikace totiž zřejmě byla předmětem nekalé činnosti skupiny, která v kriminální kauze Autostráda pro svůj finanční prospěch nezákonně ovlivňovala zakázky na dopravní stavby v Olomouckém kraji.
     Komentáře
  • Fotr na tripu

    EU zvedne délku přípustného zpoždění a sníží lhůtu na reklamaci. Kompenzace v letectví se komplikují

    Před 3 měsíci
    Změny kolem práv cestujících v letadlech ale přináší také „právo na přesměrování“.
     Komentáře
  • Žena-in

    Reklamovat ubytování musíte včas. Za špatný úklid či nefunkční vybavení vám mohou vrátit až pětinu z jeho ceny

    Před 3 měsíci
    Dáte si práci s výběrem ubytování, ale po příjezdu na místo se nestačíte divit. Zdaleka to tam nevypadá jako na fotkách, nebo se vyvrbí jiná nepříjemnost. Od nedotaženého úklidu, přes nefungující klimatizaci až po právě probíhající stavbu přímo za hotelem. Máte to přetrpět, přivřít oči? Nemusíte. Máte právo na reklamaci a následnou nápravu či kompenzaci.
     Komentáře
  • StyleUp

    Jak na úspěšnou reklamaci zájezdu: Krok za krokem

    Před 4 měsíci
    Ať už vaše dovolená nesplní očekávání nebo jsou podmínky odlišné od smlouvy, víme jak na to. Ne vždy vše dopadne podle představ a hotel může být jiný než ten, který jste si objednali. Ale nebojte, víme co dělat, když to na dovolené neklapne. V tomto případě se jistě rozhodnete pro reklamaci zájezdu.
     Komentáře
  • Arecenze

    Reklamace Parkside z Lidlu: „Reklamovala jsem Parkside asi 8x, vždy jsem byla spokojená“

    Před 4 měsíci
    Reklamace nářadí Parkside z Lidlu může mít různý průběh v závislosti na způsobu zadání i konkrétním produktu.
     Komentáře
  • Aktuálně

    "Nestihli jsme dojíst řízky." Podívejte se, jak si Češi užívají dovolenou i stížnosti

    Před 4 měsíci
    Češi si umí dovolenou zpestřit – třeba stížností na ostrov ve výhledu, slabé pivo nebo řízky, které jim zkazil předčasný check-in.
     Komentáře
Reklama