Článek Martina Pavlíka. Desítky spotřebitelů si veřejně stěžují na dodavatele plynu a elektřiny kvůli tomu, že jim nevyplácí přeplatky. Lidé se obracejí i na kancelář ombudsmana. Firma tvrdí, že zdržení způsobily technické důvody, které už napravila. Společnost nekomunikuje, neodpovídá na e-maily ani telefonáty, stěžují si odběratelé energií na společnost Elgas Energy. Jen za letošek popsalo problémy na spotřebitelském portálu [https://www.vasestiznosti.cz/firm/detail/7166?page=9&do=page] přes osm desítek lidí. Někteří z nich se také obrátili s žádostí o radu na ochránce práv. Shodně tvrdí, že jim firma nevyplatila přeplatky. Celý článek čtěte zde [https://www.seznamzpravy.cz/clanek/236135] * Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy [https://www.seznamzpravy.cz/]. * Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz. * Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter [http://twitter.com/seznamzpravy] // Facebook [http://facebook.com/seznamzpravy] // Instagram [http://instagram.com/seznamzpravy]. * Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.