Porsche si chtělo nechat patentovat umělé zvuky elektromobilu Taycan. Evropský patentový úřad je však neshledal dost specifické na to, aby mohly být chráněny.
Britsko-čínská automobilka odhalila kladivo na Teslu Model S a Porsche Taycan. Pod kapotou čtyřdvéřového kupé už totiž nenajdeme spalovací pohonnou jednotku, nýbrž nadupaný elektromotor.
Automobilka Lotus představila svůj nový elektromobil během premiéry v New Yorku. Po SUV Eletre nyní uvádí na trh sedan s názvem Emeya, který má za cíl konkurovat vozům jako Tesla Model S nebo Porsche Taycan. Technické parametry tohoto vozidla slibují velmi vzrušující jízdní zážitky, s výkonem 905 koní a schopností zrychlit z nuly na sto [&hellip
Automobilka Lotus, která se proslavila produkcí lehkých sportovních vozů, představuje novinku, jež toho s odkazem značky mnoho společného nemá. Některými parametry přesto ohromí.
Automobilka Lotus představila na premiéře v New Yorku svůj nový elektromobil. Po SUV Eletre jde tentokrát o sedan s obchodním jménem Emeya. Má se jednat o konkurenci napíklad Teslu Model S nebo Porsche Taycan.
Proti sobě se postavily vrcholné modely od značek Porsche, BMW a HiPhi. Čínské elektromobily si vůbec nevedly špatně. Rozhodujícím faktorem byly omezovače maximální rychlosti.
Ačkoli příčina požáru stále nebyla oficiálně určena, první zprávy hovořily o elektrických autech jako o původním zdroji, případně alespoň jako o hlavním důvodu jeho intenzity. Některé spekulace se to snažily popřít, záběry z paluby ale jasně ukazují torza Porsche Taycan. (Petr Miler)
Porsche Taycan EV je sice mohutný vůz, ale na limitu se tak nechová. Nové video ukazuje, jak elektrický sedan zdolává slalom a proplouvá náročným losím testem.
Přetahovaná pokračuje. Poté, co si trůn pro nejrychlejší sériově vyráběný elektromobil na Severní smyčce okruhu Nürburgring uzmulo Porsche Taycan Turbo S, Tesla Model S Plaid znovu odpovídá novým rekordem.
Ještě před pár dny bylo bez pochyb nejrychlejším sériovým elektromobilem na Severní Smyčce okruhu Nürburgring Porsche Taycan Turbo S. Tento rekord mu ale měla vzít Tesla Model S Plaid. Chlubí se tím nejen samotná Tesla, ale video na youtube zveřejnil i samotný německý okruh.
Automobilka Porsche slaví 75 let od svého založení a Jan Staněk měl možnost otestovat špičkový elektromobil Porsche Taycan Turbo Cross Turismo a klasiku 911 Turbo.
Na české prezentaci jsme se krátce seznámili s dynamickými schopnostmi nejsilnější verze elektromobilu, který se loni stal autem roku. Drtivou gradací výkonu tahle Kia silně připomíná Porsche Taycan a jeho alter ego Audi e-tron GT. Kontrola výkonu korejského stroje v limitních situacích se však ukázala jako poněkud problematická.
Jan Staněk je velkým zastáncem sedanů s pohonem zadních kol. V tomto testu se věnuje elektromobilu Porsche Taycan v základní verzi Plus RWD. Jak Jan tento luxusní sportovní elektrický sedan s pohonem zadních kol o výkonu 350 kW / 476 koní hodnotí?
MG EHS PHEV slibuje na plně nabitou baterii čistě elektrický dojezd o vzdálenosti až 52 kilometrů. Kolik vůz skutečně ujede na elektřinu a jaká je spotřeba na delší cestě bez dopomoci elektromotoru? To prozradím na řádcích níže.
Jan Staněk otestoval Porsche Taycan v jeho nové karosářské verzi Sport Turismo Plus, se základním pohonem zadních kol o výkonu 476 koní. Jak Porsche Taycan Plus Sport Turismo Jan hodnotí?
Mezi nejznámější tratě na světě patří Nürburgring Nordschleife v Německu. Trojnásobný mistr světa F1 Jackie Stewart nazývá tuto trať „zeleným peklem“. Mnoho výrobců aut mučí svá vozidla na této legendární trati a je zde kladen důraz na časy na kolo. Elektrická vozidla okusila rovněž tento okruh, aby se mohla porovnat. A jak si vedla? Volkswagen ID.R Volkswagen ID.R je monstrózní elektromobil, který se snaží předjet vše, co mu stojí v cestě. Tento typ Volkswagenu je plnohodnotně závodním elektromobilem.
Porsche je známé svými sportovními vozy. S představením modelů Cayenne, Macan a Taycan Cross Turismo však chce německá značka dokázat, že je připravena i na dobrodružství.
Jen málokterá automobilka má tak staromilské fanoušky jako Porsche. Proto to chtělo pořádnou odvahu uvést na trh vůz, kterému pod kapotou ani nevyje plochý šestiválec, ani nehřmí vidlicový osmiválec. Elektrický Taycan se tedy musel pořádně předvést, aby si získal uznání – a vypadá to, že se mu to povedlo. Už se jich prodalo přes 100 tisíc.
Předobjednávky odstartovaly v červenci, v říjnu již fyzicky dorazí první vozy k zákazníkům. GV70 je po modelech GV60 a G70 již třetím elektromobilem značky Genesis.
Maserati GranTurismo už asi znáte. Jeho elektrickou variantu GranTurismo Folglore jste ale ještě nejspíše neviděli. Nyní legendární italský výrobce odhalil některé zásadní informace k tomuto připravovanému vozu.
O uplynulém víkendu se v Itálii na závodním okruhu Modena konal sraz roadsterů Mazda MX-5. Dorazilo tolik aut, že byl překonán Guinessův světový rekord. Na místě bylo totiž nakonec napočítáno 707 aut.
Spojení kempování a pobytu v přírodě na první dobrou sice nejde ruku v ruce se sportovními auty, ale nikde není napsáno, že by to tak vlastně nemohlo být. Myslí si to minimálně Porsche, které se rozhodlo potěšit i ty zákazníky, kteří milují divočinu a spaní ve stanu, ale zároveň se kvůli tomu nechtějí vzdát některého ze svých sportovních vozů této stuttgartské značky.
Moderátorka Tereza Tobiášová se okamžitě zamilovala do elektrického kombíku Porsche Taycan Sport Turismo, a byla to láska na první pohled. Romantické slovíčkaření a něžné hlazení však brzy vystřídalo rozčílení z nedostatků jejího nového partnera. Nakonec ale všechno dobře dopadlo a Tereza s prvním čistě elektrickým Porsche dál sdílí svůj šťastný vztah. Alespoň do doby, než přijde jiný Taycan.
Ani 1 020 koní a tři elektromotory Tesly S Plaid nestačily, její rekord na Zeleném pekle mezi elektromobily smazalo Porsche Taycan Turbo S o dvě sekundy. A přitom na spoustě míst nejelo skutečně naplno, ale jen plachtilo, případně je vidět, že řidič nemačkal plyn až na podlahu. Proč?
Nikdy předtím nezajel sériově vyráběný elektromobil na Severní smyčce Nürburgringu rychlejší kolo: Lars Kern, vývojový jezdec Porsche, dosáhl s vozem Porsche Taycan Turbo S času 7 minut a 33 sekund.
Nikdy předtím nezajel sériově vyráběný elektromobil na Severní smyčce Nürburgringu rychlejší kolo: Lars Kern, vývojový jezdec Porsche, dosáhl s vozem Porsche Taycan Turbo S času 7 minut a 33 sekund.
Porsche Taycan Turbo S obkroužilo Severní smyčku okruhu Nürburgring, Nordschleife, za 7 minut a 33 sekund. O dvě sekundy tak porazilo Teslu Model S Plaid a je tedy znovu nejrychlejším elektromobilem na německém okruhu přezdívaném Zelené peklo.
Pro někoho rouhání, pro jiného způsob, jak vydělat pořádný balík. Chevrolet v dohledné budoucnosti představí konkurenta pro Porsche Taycan s logem Corvette a o něco později také SUV ve stejné rodině.
Projet se v automobilu Porsche je sen, ale vyzkoušet jich za jeden den hned několik, to je především výjimečná příležitost poznávat rozdíly mezi odlišnými koncepcemi a hledat to, co všechna auta spojuje a vytváří charakter značky.
Německá automobilka Porsche představila speciální verzi elektrického sedanu Taycan GTS s názvem Hockenheimring Edition. Novinka oslavuje 90. výročí vzniku legendárního okruhu v Bádensku-Württembersku.
Výkonné elektromobily se pomalu, ale jistě rozpínají napříč celým automobilovým trhem – důkazem budiž třeba takové Porsche Taycan, které se těší poměrně velké oblibě. Ve skutečnosti je právě Taycan důvodem, proč automobilka Mercedes-Benz vyvíjí svůj elektrický supersedan pod taktovkou elitní divize AMG.
Německý elektromobil Porsche Taycan se stal držitelem dalšího rekordu, který je ale z říše těch poněkud bizarních. Auto se v rukou Terryho Granta dovedlo otočit kolem své osy na ledu, a to hned 69krát.
Kdo by nechtěl mít v garáži Porsche! Jenže když už po něm toužíte a váš bankovní poradce na to souhlasně kývne… které byste si měli vybrat? Rychlý sedan, nadupané SUV nebo poctivý dvoudveřový sporťák? Složité rozhodování! Proto jsme vyrazili na okruh Vallelunga poblíž italské metropole Řím, abychom zjistili, se kterým modelem je největší zábava.
Elektrická Kia má ve své vrcholové verzi být skoro tak rychlá jako druhé nejsilnější Porsche Taycan. Jejím vývojářům radil Albert Biermann, který nedávno odešel do důchodu z pozice šéfa vývoje Hyundai Motor Group, a o některé informace se podělil se světem.
To, co jsme minule jen opatrně zmiňovali, je definitivní. Koncept Mission R, čistě elektrický sportovní vůz, je předzvěstí nezvratného faktu, že Boxster a Cayman nové generace bude pohánět výlučně elektřina. Potvrdil to generální ředitel Porsche s tím, že nové modely se objeví do roku 2025.
Požár, který minulý týden vypukl na lodi převážející luxusní vozy u Azorských ostrovů, bude pro výrobce velice drahý. Společnost Volkswagen, která vlastní velkou část nákladu, přijde v přepočtu o více než 3 miliardy korun. Loď s drahými auty pluje dál bez dozoru v Atlantiku.
BMW iX skutečně jedním z nejlepších elektromobilů, které jsou nyní v prodeji, a co se týče technického pokroku, rozhodně se vyrovná vozu Porsche Taycan, píše server EVO.