Zavřít
AdBlue

AdBlue

Aktuální info o zdražování a dostupnosti AdBlue. Přehledně na jednom místě.
  • Mechanizaceweb.cz - odborný web o zemědělské a lesní technice

    Kompaktní Fendt 314 Vario | Mechanizaceweb.cz - odborný web o zemědělské a lesní technice

    Před 16 dny
    Společnost Agromex představila na traktorovém polygonu v Kameni kompaktní model 314 Vario s čtyřválcovým motorem AGCO Power o výkonu 138 koní, splňujícím emisní normu Stage V, a to díky kombinaci diesel oxidačního katalyzátoru (DOC), zpětného vedení spalin (AGRex), filtru pevných částic (DPF) a vstřikování AdBlue v rámci systému SCR.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Kamioňák byl za volantem 20 hodin, spousty jich jelo přetížených. INSID se první tři měsíce působení nenudil

    Před 1 měsícem
    Inspektoři silniční dopravy operují na českých silnicích teprve tři měsíce a za tu dobu už narazili na ledasco. Nejčastěji šlo o přetížené kamiony a nedodržování času jízd a povinných přestávek. Setkali se ale také s technicky sofistikovanými zásahy do elektronických systémů.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Největší nešvar, který ničí silnice. Většina zkontrolovaných kamionů je přetížených

    Před 1 měsícem
    Kontroly odhalily přetížené kamiony, jízdy bez přestávky i manipulace s tachografy a emisními systémy.
     Komentáře
  • Transport-logistika.cz

    O jeden méně

    Před 1 měsícem
    O jeden méně. Na jeho domácí půdě v Södertalje jsme krátce vyzkoušeli nový naftový pětiválec Super 11. Ten se řadí mezi 9litrový pětiválec a 13litrový šestiválec Super 13. S ním sdílí t
     Komentáře
  • Transport-logistika.cz

    UTA Edenred rozšiřuje svou akceptační síť

    Před 1 měsícem
    UTA Edenred rozšiřuje svou akceptační síť. UTA Edenred, přední poskytovatel služeb mobility v Evropě a společnost Edenred, rozšiřuje od 1. září svou spolupráci se společností Shell připojením 500 dalš
     Komentáře
  • AutoJournal

    Nezkoušejte obejít AdBlue: nové kontroly, tvrdé pokuty i riziko odstavení auta pokud je systém upraven nebo nefunkční

    Před 1 měsícem
    Řidiči, kteří zkoušejí obejít systém AdBlue, nebo ho nechávají nefunkční, si koledují o pořádný problém. Letos začaly silniční kontroly a STK pečlivě sledovat i tuto část dieselových motorů a tresty nejsou vůbec symbolické. Kontroly se zpřísnily. Policie i STK hledají „vychytralé úpravy“ Od začátku roku se změnila praxe kontrol na českých silnicích.
     Komentáře
  • Forum 24

    4 dny do voleb: Babišovy sny o velkém triumfu se rozplývají. Nejpravděpodobnější je chaos

    Před 2 měsíci
    PŘEDVOLEBNÍ DENÍK / Ještě se nikdy nestalo, že by u nás musel prezident ještě před volbami upozornit favorizovaného uchazeče o premiérský post, že má tak vážný problém, jakým je konflikt zájmů a trest…
     Komentáře
  • Mangazine

    Diesel bez AdBlue? Pokuty, zákaz jízdy a drahé problémy

    Před 3 měsíci
    AdBlue už není jen povinnost navíc. V roce 2025 bez něj hrozí pokuty, neúspěch na STK i odstavení auta. Riskovat se nevyplatí.
     Komentáře
  • AutoJournal

    Když v autě dojde AdBlue: Proč motor odmítne nastartovat a jak se tomu vyhnout

    Před 3 měsíci
    Ještě před několika lety většina řidičů o AdBlue neměla ani tušení. Pak ale přišla krize, kdy během pár dní zmizely zásoby ze skladů i čerpacích stanic a všichni najednou věděli: AdBlue je tekutina, bez které moderní diesel jednoduše nefunguje. Dnes už je dostupná bez problémů, jen cena zůstala trvale vyšší než dříve. Otázka ale zůstává.
     Komentáře
  • AutoJournal

    Nepříjemné novinky pro diesely. Policie i STK jdou tvrdě po systému AdBlue

    Před 3 měsíci
    Řidiči moderních naftových aut si už zvykli na to, že vedle nafty musí do vozu dolévat i průhlednou kapalinu jménem AdBlue. Bez ní by motory s technologií SCR nesplnily emisní normy. Co se dřív zdálo být jen povinností s pár stokorunami navíc, je dnes zásadní téma při každé technické kontrole i policejní silniční prohlídce.
     Komentáře
  • AutoForum

    Americké úřady odstraňují další absurdní omezení aut kvůli moderním antiemisním systémům, i u nás řidičům komplikuje život

    Před 3 měsíci
    Jak moc jsou Spojené státy „land of the free”, jak se zpívá v jejich hymně, je jistě k debatě, v poslední době se ale takovému místu aspoň blíží. S omezením, že dieselové auto nemůže používat vůbec anebo jen v nouzovém módu, pakliže vám zrovna došlo AdBlue, je konec.
     Komentáře
  • Auto

    Scania představila nový pětiválec. Vyzkoušeli jsme ho ve sklápěčce i kamionu

    Před 4 měsíci
    Nový motor Scania Super 11 o pěti válcích umí být úspornější nejen o proti většímu třináctilitru, ale i oproti devítilitrovému motoru. Extrémy svého výkonového rozsahu se kryje s oběma těmito jednotkami, a tak jsme zkoušeli, jak si poradí s různými náklady.
     Komentáře
  • Pan Sova
    naMédium

    AdBlue: Litr močoviny může stát pár drobných i nehorázné peníze

    Před 4 měsíci
    AdBlue je nedílnou součástí novějších dieselů. Jeho cena se však liší i o desítky korun za litr. Kde ho tankovat a proč je lepší dolévat až při upozornění kontrolky?
     Komentáře
  • Aktuálně

    Silniční inspektoři jdou do práce. Mobilní STK vám může i zabavit auto

    Před 5 měsíci
    Silniční inspekce bude kontrolovat technický stav vozidel a dodržování předpisů přímo v provozu a intenzivněji, bez asistence policie.
     Komentáře
  • Garáž

    Novodobý strašák při nákupu ojetiny se vás může týkat, ani o tom nevíte. Přitom hrozí drakonická pokuta až půl milionu

    Před 6 měsíci
    Bez roztoku AdBlue by dnes asi málokterý nový diesel prošel přísnými emisními požadavky, ovšem nejde zrovna o jednoduchý, bezproblémový a ani levně opravitelný systém. Někteří motoristé se proto rozhodnou, že vstřikování močoviny nechají vypnout, před čímž ale varuje sdružení Sova bojující proti podvodům v rámci ojetých aut.
     Komentáře
  • Auto

    „Upravený“ emisní systém je častý podvod i v Česku. Následky mohou být fatální

    Před 6 měsíci
    Nelegální zásahy do systémů vozidel jsou dodnes poměrně časté. Mohou ovlivňovat třeba množství produkovaných emisí. A ani o tom nemusíte vědět.
     Komentáře
  • Autaprozeny.cz

    Kupujete ojetinu? Pozor na nelegální úpravu emisního systému. Novému majiteli hrozí i pokuta

    Před 6 měsíci
    Jedním z velkých a navíc skrytých rizik trhu s ojetinami jsou nelegální úpravy emisních systémů. Stává se, že o nich
     Komentáře
  • Faei

    Zfalšované emise vyjdou draho: Nákladná oprava a mastná pokuta

    Před 6 měsíci
    Ani mnozí majitelé ojetých vozidel nevědí, že jejich vůz má nelegálně upravený emisní systém. Vůz pak nemohou prodat, může to způsobit technické problémy a oprava vyjde na desítky tisíc. A pokuta za nelegální úpravy může dosáhnout až půl milionu korun.
     Komentáře
  • AutoJournal

    Hacknutý AdBlue znamená zablokovaný prodej i pokutu: Nelegální úpravy emisních systémů paralyzují trh s ojetinami

    Před 6 měsíci
    Nelegální úpravy emisních systémů jsou dnes jedním ze skrytých rizik trhu s ojetinami. Bohužel o nich často nevědí ani samotní majitelé. Až při pokusu o prodej zjistí, že jejich vůz má nelegální zásah do řídící jednotky.
     Komentáře
  • Drive
    Zdroj v angličtině

    Výroba vozů Toyota LandCruiser řady 70 se na osm měsíců pozastaví, může se vrátit s AdBlue

    Před 7 měsíci

    ·

    V důsledku nových předpisů upravujících emise bude možná nutné brzy začít doplňovat u vozů řady LandCruiser 70 aditivum pro výfukové plyny AdBlue...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Autaprozeny.cz

    Chcete v létě cestovat bez starostí? Nezapomeňte svůj vůz před sezónou připravit

    Před 7 měsíci
    Pokud své auto používáte i v zimě, dostane většinou docela zabrat. Je proto potřeba kvůli jeho technickému stavu a vaší
     Komentáře
  • Žena v autě

    Toyota radí, jak odstartovat novou sezónu

    Před 8 měsíci
    Po zimních plískanicích je dobré nechat auto zkontrolovat, aby vás během jarního a letního cestování nic nezaskočilo. Součástí servisní prohlídky u Toyoty je diagnostika akumulátoru, kontrola a případné doplnění oleje a brzdové kapaliny či kapaliny AdBlue, kontrola stavu a těsnosti... The post Toyota radí, jak odstartovat novou sezónu appeared first on Zenavaute.
  • AutoJournal

    Letní cestování bez starostí? Nezapomeňte před sezónou připravit svůj vůz

    Před 8 měsíci
    Po zimních plískanicích je dobré nechat auto zkontrolovat, aby vás během jarního a letního cestování nic nezaskočilo. Součástí servisní prohlídky u Toyoty je diagnostika akumulátoru, kontrola a případné doplnění oleje a brzdové kapaliny či kapaliny AdBlue, kontrola stavu a těsnosti chladicí soustavy, stavu řemene vodního čerpadla a podobně.
     Komentáře
  • Svolávačky

    Špatně vyhodnocená spotřeba AdBlue u některých modelů Peugeot, Citroen a Opel

    Před 9 měsíci
    Automobilka Peugeot svolává do autorizovaných servisů 40.051 vozů modelových řad 2008 a 508 vyrobených v letech 2022 až 2023. Důvodem svolávací akce je vadný software řídicí jednotky motoru, který může způsobit nesprávné vyhodnocení nízké spotřeby AdBlue. Ze stejného důvodu svolává Citroen 29.112 vozidel modelových řad C-Elysee, C3 Aircross a C4 a Opel 17.516 vozů Corsa ... Read more
  • Fotr na tripu

    Jsme ve 21. století a do auta musíme lít moč. Vytočil se do běla Fotr na tripu

    Před 11 měsíci
    Expediční vůz, kterým se Fotr na tripu vydal na svou cestu, si překvapivě brzy řekl o AdBlue. Fotra samotné dolévání močoviny vytočilo natolik, že začal sprostě nadávat. Spoustu si jí totiž vylil do motoru a vadila mu také chybějící ryska na nádobě, do níž se AdBlue nalévá. Divákům tedy naštvaně předvedl jediný způsob, jak lze poznat, že je plná.
     Komentáře
  • Fotr na tripu

    Předchází zamrznutí i špatnému startování. Zimní paliva jsou důležitá nejen pro naftová auta

    Před 1 rokem
    Před zimní sezonou je vhodné palivo v nádrži vyjet. Předejdete tím spoustě problémů.
     Komentáře
  • Autoweb

    Zimní sezona se blíží. Proč je důležité natankovat správné palivo?

    Před 1 rokem
    S příchodem zimního období by měli řidiči věnovat zvýšenou pozornost tomu, jaké palivo mají v nádrži svých vozidel.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Sezóna zimních paliv se blíží: Proč je důležité mít správně natankováno?

    Před 1 rokem
    Zima se blíží a řidiči by měli věnovat zvýšenou pozornost tomu, zda mají v nádrži správné palivo.
     Komentáře
  • Nová Večerní Praha

    Blíží se sezóna zimních paliv, je důležité, mít správně natankováno

    Před 1 rokem
    Zima se blíží a řidiči by měli věnovat zvýšenou pozornost tomu, zda mají v nádrži správné sezónní palivo. To je důležité
     Komentáře
  • Portál řidiče

    Škoda Superb třetí generace: naftové motory jsou fajn, průšvihový je jen jeden

    Před 1 rokem
    Do auta, které má polykat dálniční kilometry se nejlépe hodí vznětový motor. Jenže u škodovky se můžete s dieselem taky pěkně spálit. Jaký u ojetého superbu vybrat?
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Renault Mégane s dieselem a automatem není vůbec špatný nápad. Ale moc úsporně nejezdí

    Před 1 rokem
    Poslední diesel v Méganu už dostal AdBlue, ale zatím je to dobrý motor a v ojetině se ho asi bát nemusíte. Aut je ale málo a jen čas ukáže, zda všechny ty složitosti okolo budou spolehlivě fungovat. Kdo jezdí málo, ať si raději koupí benzin 1.3 TCE.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    Renault Mégane IV 1.7 dCi DCT.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetý Jaguar XE je levnější a zajímavější alternativa k nudné německé konfekci. Čeká vás s ním víc radostí, nebo starostí?

    Před 1 rokem
    Auta okrajových značek lákají spíše jen ortodoxní fanoušky či sběratele kuriozit. Většina lidí dává přednost zavedeným vozům s hojně rozšířeným servisním zázemím a náhradními díly v druhovýrobě. Kompaktní sedan od Jaguaru tak bude auto pro někoho, kdo chce cíleně něco jiného, než čím jezdí ostatní. A je ochotný si připlatit.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    Jaguar XE 2.0D.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Ojetá Škoda Octavia IV 2.0 TDI pod 400 tisíc Kč v testu: Moderní diesel je úsporný, ale ukrývá nebezpečná tajemství

    Před 1 rokem
    Zapomeňte na to, že Octavia IV s dieselem bude to spolehlivé a levně provozovatelné auto už na pořád jako kdysi vaše Octavia první generace s legendární „rotačkou“ TDI. Složitostí je tu moc a je na zváženou, jestli by nebylo lepší se podívat po benzinovém motoru, který umí být také velmi úsporný.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    Škoda Octavia IV.
    +
     Komentáře
  • Autosalon

    Nahradit drahé AdBlue lidskou močí podle experta lze. Muselo by jí být ale hodně

    Před 1 rokem
    Bylo by nutné přeprogramovat řídící jednotku a moč zbavit minerálů. Nereálné to ale není
     Komentáře
  • Autosalon

    Aditiva sami nedolévejte, hotová paliva jsou lepší, říká v rozhovoru expertka na pohonné hmoty

    Před 1 rokem
    V zimě může dojít k problémům i kvůli AdBlue, to totiž zamrzá už při -11 stupních Celsia
     Komentáře
  • AutoJournal

    AdBlue je dobrý pomocník, ale špatný pán: Stárne a nesmíte ho zcela vyčerpat

    Před 2 roky
    O močovině, tedy AdBlue, dnes koluje mezi motoristy hodně fám. Především se často říká, že motoru škodí, je to zbytečná komplikace a představuje způsob, jak nenápadně zvýšit náklady na provoz naftového auta. Nic z toho přitom často není pravda. Věděli jste například, že vstřikování AdBlue do výfuku reálně přinese nižší spotřebu motoru? Nebo že bez [&hellip
     Komentáře
  • Aktuálně

    Je s normou Euro 7 co slavit? Nákladním autům poslanci slevili, osobním zatím nikoli

    Před 2 roky
    Osobní auta budou muset splnit většinu požadavků Komise, a to navzdory snahám některých českých politiků. Pokud se karta v posledním kole neobrátí.
     Komentáře
  • AutoJournal

    AdBlue pomáhá, ale stárne a nesmíte ho zcela vyčerpat

    Před 2 roky
    O močovině, tedy AdBlue, dnes koluje mezi motoristy hodně fám. Především se často říká, že motoru škodí, je to zbytečná komplikace a představuje způsob, jak nenápadně zvýšit náklady na provoz naftového auta. Nic z toho přitom často není pravda. Věděli jste například, že vstřikování AdBlue do výfuku reálně přinese nižší spotřebu motoru? Nebo že bez [&hellip
     Komentáře
  • Garáž

    Test ojetiny: Audi A3 sedan je zajímavé auto a spolehlivý motor 1.6 TDI osloví šetřílky

    Před 2 roky
    Ačkoli by se mohlo zdát, že v Evropě bude karoserie sedan malého a drahého modelu A3 jen do počtu, aut je na trhu docela dost. Jedná se o zajímavou verzi, ale je škoda, že mezi bazarovkami není širší výběr atraktivnějších motorizací. Ovšem klasický diesel, navíc ještě bez AdBlue, se prodá vždycky dobře.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    Audi A3 sedan.
    +
     Komentáře
  • AutoJournal

    AdBlue je dobrý sluha, ale špatný pán: Stárne a nesmíte ho zcela vyčerpat

    Před 2 roky
    O močovině, tedy AdBlue, dnes koluje mezi motoristy hodně fám. Především se často říká, že motoru škodí, je to zbytečná komplikace a představuje způsob, jak nenápadně zvýšit náklady na provoz naftového auta. Nic z toho přitom často není pravda. Věděli jste například, že vstřikování AdBlue do výfuku reálně přinese nižší spotřebu motoru? Nebo že bez [&hellip
     Komentáře
  • AutoJournal

    AdBlue pomáhá, ale stárne a nesmíte ho zcela vyčerpat

    Před 2 roky
    O močovině, tedy AdBlue, dnes koluje mezi motoristy hodně fám. Především se často říká, že motoru škodí, je to zbytečná komplikace a představuje způsob, jak nenápadně zvýšit náklady na provoz naftového auta. Nic z toho přitom často není pravda. Věděli jste například, že vstřikování AdBlue do výfuku reálně přinese nižší spotřebu motoru? Nebo že bez [&hellip
     Komentáře
  • Auto-mania

    Výdejní stojany s AdBlue na čerpačkách stále přibývají. Cena vzrostla hlavně u balené močoviny

    Před 2 roky
    V posledních letech výrazně roste počet čerpacích stanic umožňujících odběr kapaliny AdBlue pro dieselová auta přímo z výdejního stojanu. Na rozdíl od dřívějška je většina z nich již uzpůsobena i pro osobní vozy.
     Komentáře
  • Finance

    Výdejní stojany s AdBlue na čerpačkách stále přibývají. Cena vzrostla hlavně u balené močoviny

    Před 2 roky
    V posledních letech výrazně roste počet čerpacích stanic umožňující odběr kapaliny AdBlue pro dieselová auta přímo z výdejního stojanu. Na rozdíl od dřívějška je většina z nich již uzpůsobena i pro osobní vozy. Oproti plastovým kanystrům má stojanová tech
     Komentáře
  • AutoJournal

    AdBlue je pomocník, ale stárne a nesmíte ho zcela vyčerpat

    Před 2 roky
    O močovině, tedy AdBlue, dnes koluje mezi motoristy hodně fám. Především se často říká, že motoru škodí, je to zbytečná komplikace a představuje způsob, jak nenápadně zvýšit náklady na provoz naftového auta. Nic z toho přitom často není pravda. Věděli jste například, že vstřikování AdBlue do výfuku reálně přinese nižší spotřebu motoru? Nebo že bez [&hellip
     Komentáře
  • AutoJournal

    AdBlue pomáhá, ale pozor: Stárne a nesmíte ho zcela vyčerpat

    Před 2 roky
    O močovině, tedy AdBlue, dnes koluje mezi motoristy hodně fám. Především se často říká, že motoru škodí, je to zbytečná komplikace a představuje způsob, jak nenápadně zvýšit náklady na provoz naftového auta. Nic z toho přitom často není pravda. Věděli jste například, že vstřikování AdBlue do výfuku reálně přinese nižší spotřebu motoru? Nebo že bez [&hellip
     Komentáře
  • AutoJournal

    AdBlue pomáhá, ale stárne a nesmíte ho zcela vyčerpat

    Před 2 roky
    O močovině, tedy AdBlue, dnes koluje mezi motoristy hodně fám. Především se často říká, že motoru škodí, je to zbytečná komplikace a představuje způsob, jak nenápadně zvýšit náklady na provoz naftového auta. Nic z toho přitom často není pravda. Věděli jste například, že vstřikování AdBlue do výfuku reálně přinese nižší spotřebu motoru? Nebo že bez [&hellip
     Komentáře
  • Auto-mania

    Svolávací akce za 6. týden 2023. Do servisu musí i několik aut kvůli možnému poškozování životního prostředí

    Před 2 roky
    Za šestý týden roku 2023 bylo v systému RAPEX zveřejněno opět několik svolávacích akcí. Problémy mají dodávky koncernu Stellantis s AdBlue, dodávky Fiat pak s palivovým vedením, malý Peugeot 208 s řízením a plug-in hybridní Toyota RAV4 PHEV s vysokonapěťovým akumulátorem.
     Komentáře
  • Garáž

    Expediční obytňák z horské služby projede všude. Český nadšenec na něm pracoval rok

    Před 2 roky
    Expediční obytné vozy jsou speciální skupinou stále oblíbenějších domečků na kolečkách. V Česku se s nimi setkáváme jen vzácně, ale teď se v našich luzích a hájích objevil jeden úplně nový, který je původem ze Švýcarska, kde s plným nasazením pomáhal při zachraňování životů v horách. Originální původ tohoto unikátu hledejte v alpské horské službě.
     Komentáře
  • Portál řidiče

    Víte, jak dlouhá je životnost AdBlue a jak často ji měnit u Škodovek?

    Před 2 roky
    S příchodem normy Euro 6 smějí vznětové motory produkovat zhruba dvakrát méně emisí oxidů dusíku než ty splňující Euro 5. Jednou z cest, jak toho dosáhnout, je technologie AdBlue . Víte, že i ona má ale omezenou životnost ?
     Komentáře
  • Garáž

    Škoda Octavia III slaví 10 let na trhu. Jaký motor je sázka na jistotu a kterému se vyhnout

    Před 2 roky
    Octavii třetí generace jsme si připomněli už minule, teď se podíváme na jednotlivé motorizace, které se dostaly pod kapotou. Ačkoli je výběr docela široký, na trhu ojetin samozřejmě převažují především ty fleetové verze. Vyberou si ale i ti, kteří hledají zajímavosti a něco extra
     Komentáře
  • Portál řidiče

    Ford Mondeo MK5 se po letech pyšní vysokou spolehlivostí. Jaké motorizace nabízí?

    Před 2 roky
    Ford Mondeo MK5 už patří k  vyhynulým druhům . Na jaře roku 2022 byla oficiálně ukončena výroba a s nástupcem se v Evropě nepočítá. Jaké motorizace jsou pro poslední generaci této ojetiny dostupné a na co si dát pozor?
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Zničili jste mi karavan, jdu do mercedesu. Babiš kvůli závadě nešetřil ostrými slovy

    Před 2 roky
    Šéf hnutí ANO Andrej Babiš znovu objíždí Českou republiku ve svém obytném vozu. Jeho kontaktní prezidentská kampaň se však neobejde bez komplikací. Během cesty po Olomouckém kraji se Babišovo vozidlo porouchalo. U bizarního incidentu byl přítomen štáb CNN Prima NEWS. Expremiér a prezidentský kandidát několikrát zkritizoval lidi, kteří byli za fungování obytňáku odpovědní. Nakonec Babiš přesedl do svého mercedesu.
     Komentáře
  • Novinky

    Dělejte si s tím, co chcete. Babišovi se na cestě rozbil obytňák

    Před 2 roky
    Situaci jak z filmové komedie přinesla tento týden cesta Andreje Babiše na Moravu. Tentokrát se prezidentský kandidát vydal na kampaň na Olomoucko a právě během cesty se porouchal karavan, se kterým letos objížděl celou republiku. Náš štáb byl zrovna v té chvíli s Babišem uvnitř karavanu, a to v rámci natáčení série reportáží o prezidentských kandidátech. O peprná slovíčka z úst předsedy hnutí ANO nebyla nouze.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Řidiči na Jesenicku tankovali vadnou směs paliva. Problémy měla i záchranka

    Před 3 roky
    Vážné problémy museli řešit řidiči, kteří v pondělí v podvečer natankovali naftu na čerpací stanici Orlen v Jeseníku. Kvůli vadnému palivu pak totiž neujeli víc než několik stovek metrů. Mezi poškozenými jsou přitom i sanitní vozy záchranářů.
     Komentáře
  • TN

    Řidiči natankovali u pumpy vadnou naftu a neodjeli. Problémy měly i sanitky

    Před 3 roky
    Pořádné problémy zažila řada řidičů v pondělí v Jeseníku. Do svých aut totiž u čerpací stanice Orlen Benzina šoféři natankovali vadnou naftu. Následně nemohli z místa odjet.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Svolávací akce za 44. týden: Do servisu musí Toyota Proace, mohla by ohrozit životní prostředí

    Před 3 roky
    Za 44. týden se v systému RAPEX objevila pouze jediná svolávací akce na motorová vozidla. Do servisu budou pozváni majitelé užitkového modelu Toyota Proace, protože vůz by mohl ohrožovat životní prostředí.
     Komentáře
  • Fotr na tripu

    Fotr se ocitl v úzkých. V cizině ho musela zachraňovat močovina až z Česka

    Před 3 roky
    Pepa Vrtal a jeho dcerky vyrazili směrem do města Baku, které je hlavním městem Ázerbájdžánu. Tentokrát nehledali nejkrásnější místa či světoznámé památky, sháněli totiž náplň do auta, bez níž by neujeli ani metr. Kde ale koupit potřebné AdBlue, když Toyota naftové motory v jejich zemi neprodává?
     Komentáře
  • Auto TN.cz

    Blíží se další krize kvůli nedostatku AdBlue? Ze Slovenska zní varovné zprávy

    Před 3 roky
    Pokud se situace s energiemi rychle nezlepší, mnozí řidiči budou mít problém, upozorňuje slovenský portál televize Markýza tvnoviny.sk. Slovenská firma Duslo Šaľa, největší výrobce AdBlue v Evropě, zvažuje, zda po plánované odstávce vůbec obnoví provoz. A v problémech je i další obří producent v Německu.
     Komentáře
  • Portál řidiče

    Na kolik vás vyjde servis elektroauta?

    Před 3 roky
    Když porovnáme cenu srovnatelně velkého a vybaveného auta se spalovákem a elektromobilu, bude mít téměř vždy navrch konzervativnější varianta . Jenže elektromobil to minimálně trochu dohání v nákladech na servis .
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Drahá nafta? Na trhu s ojetinami je stále dost modelů se spotřebou do 3,5 litru

    Před 3 roky
    Vysoké ceny nafty i AdBlue nahrávají dieselovým vozům s minimální spotřebou, kterými jsou po hříchu hlavně ty ojeté. Úsporný vůz nejenže méně poškozuje životní prostředí, ale pro většinu řidičů znamená především více korun v peněžence. Píše to ve své analýze AURES Holdings, provozovatel sítě autobazarů.
     Komentáře

AdBlue je obchodní název pro roztok syntetické močoviny. Používá se u většiny kamionů a nových naftových vozů ke snižování emisí oxidů dusíku.


Kapalina AdBlue je 32,5% roztok technické močoviny a demineralizované vody. K vyrobení močoviny je zapotřebí oxidu uhličitého a amoniaku (NH2, čpavku), který je získáván ze zemního plynu. Výrobní cena amoniaku se v poslední době zvýšila až o 300 %, jelikož závratně vzrostla cena zemního plynu. Některé chemičky omezily nebo zcela odstavily výrobu produktů ze zemního plynu, jelikož je jejich produkce v současné době nerentabilní. Více na: AdBlue brutálně zdražil.

AdBlue proto mizí závratnou rychlostí z regálů čerpacích stanic a Češi, kteří se bojí, že kapalina potřebná na provoz vozu dojde, útočí už i na regály v zahraničí. Více na: Lidé skupují AdBlue.

AdBlue je obchodní název pro roztok syntetické močoviny. Používá se u většiny kamionů a nových naftových vozů ke snižování emisí oxidů dusíku.


Kapalina AdBlue je 32,5% roztok technické močoviny a demineralizované vody. K vyrobení močoviny je zapotřebí oxidu uhličitého a amoniaku (NH2, čpavku), který je získáván ze zemního plynu. Výrobní cena amoniaku se v poslední době zvýšila až o 300 %, jelikož závratně vzrostla cena zemního plynu. Některé chemičky omezily nebo zcela odstavily výrobu produktů ze zemního plynu, jelikož je jejich produkce v současné době nerentabilní. Více na: AdBlue brutálně zdražil.

AdBlue proto mizí závratnou rychlostí z regálů čerpacích stanic a Češi, kteří se bojí, že kapalina potřebná na provoz vozu dojde, útočí už i na regály v zahraničí. Více na: Lidé skupují AdBlue.

Reklama