Zavřít
Ettore Bugatti

Ettore Bugatti

Nejnovější články na Seznamu na téma Ettore Bugatti
  • Garáž

    Bugatti zrenovovalo jeden z nejvzácnějších Veyronů. A pak našel nového majitele. Za cenu stáda Fabií

    Před 1 měsícem
    Bugatti Veyron je samo o sobě velmi zajímavé a mezi sběrateli vyhledávané auto, které kdysi překonalo rychlostní limit 400 km/h a výkon motoru 1 000 koní. Nyní je však na prodej jeden z pěti naprosto čistokrevných, doslova až nahých edičních supersportů. Jen se neptejte za kolik…
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang
    +
     Komentáře
  • AutoRevue

    Do Francie dorazily Bugatti Veyron z celého světa, hypersport slaví dvacáté výročí

    Před 2 měsíci
    Festival Bugatti měl letos mimořádný význam. V domově značky se sjeli majitelé Veyronů, aby vzdali hold vozu, který jako první sériový automobil překonal hranici 400 km/h a ukázal, že spojení extrémního výkonu a luxusu je možné.
  • Květy

    Konstruktér Ferdinand Porsche byl Bohem políbený inženýr, vizionář, průmyslník, ale i vysoký důstojník SS

    Před 3 měsíci
    Ferdinand Porsche patří mezi nejslavnější osobnosti automobilového průmyslu, je stejnou legendou jako Enzo Ferrari nebo Ettore Bugatti. Konstruktér, který se narodil před 150 lety, stál za vznikem mnoha průkopnických konstrukcí, včetně ikonického Volkswagenu Typ 1, lidově přezdívaného Brouk.
     Komentáře
  • RailTarget

    Nejmenší Bugatti na světě. Šílenství modelářů v Lužné

    Před 3 měsíci
    Svátek pro milovníky železničního modelářství! Modelvíkend 2025 v Lužné u Rakovníka nabídl rekordní modely Bugatti, parní lokomotivy, RC vláčky i burzu.
     Komentáře
  • WN24

    Bugatti Brouillard. Katalog automobilky zdobí nový klenot

    Před 3 měsíci
    Exkluzivita. Slovo, které v automobilovém světě málokdo naplňuje tak důsledně jako Bugatti. Přesto i mezi nejbohatšími klienty značky se najdou tací, pro které vlastnit jeden z 500 Chironů nebo z 250 Tourbillonů není dostatečně unikátní. Pro ně Bugatti spustilo nový program s názvem Programme Solitaire – a jeho prvním výsledkem je dechberoucí hypercar Bugatti Brouillard.
     Komentáře
  • AutoForum

    Už se ví, kolik musel nizozemský miliardář zaplatit za unikání Bugatti „Mlha”, postavili ho jen pro něj

    Před 3 měsíci
    Dalo se čekat, že nepůjde o drobné. A reálná cena ani trochu nezaostává za očekáváními. Unikátní Bugatti na míru je tak drahé, že musíte být multimiliardáři, aby vás jediné auto nepřipravilo o polovinu veškerého jmění. (Petr Miler)
     Komentáře
  • Garáž

    Když stovky milionů létají vzduchem: Bugatti vyrobilo naprostý zakázkový unikát, má 1 600 koní a šílenou cenu

    Před 3 měsíci
    Výrobce superaut Bugatti odstartoval nový program Solitaire určený pro všechny, pro něž jsou peníze jen čísla a automobily skutečná vášeň. První vlaštovka se jmenuje Brouillard, má 1 600 koní a zamíří do země tulipánů.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    Bugatti Brouillard.
    +
     Komentáře
  • DesignMag

    Bugatti ukázalo první speciál na zakázku pojmenovaný Brouillard a inspirovaný koněm

    Před 3 měsíci
    Nedávno oznámila francouzská automobilka Bugatti, že zahajuje program Solitaire, pod jehož střechou budou vznikat vozy na zakázku. Prvním takovým, nebo alespoň prvním oficiálně představeným, je kupé Brouillard. Název odkazuje na milovaného koně Ettore Bugattiho. Má specifické světlomety, masku, tvar karoserie i interiér. Pod kapotou je osvědčený motor s výkonem 1 600 koní. „Moderní podobu tohoto přístupu představuje model Brouillard, který je postaven na špičkové
  • AutoForum

    Bugatti postavilo pro jednoho ze svých nejlepších zákazníků auto, které už nikomu neprodá, pod kapotou má jinak zaříznutý motor

    Před 3 měsíci
    Jak bohatí a výjimeční musíte být, aby pro vás automobilka něco takového udělala? Velmi. V takovém případě ale zjevně nic není problém, ani jakási mechanická verze milovaného koně Ettore Bugattiho.
     Komentáře
  • Novinky

    Bugatti představuje unikátní model Brouillard, pod kapotou má W16

    Před 3 měsíci
    Automobilka Bugatti představila nový model Brouillard, první vůz postavený v rámci nově spuštěného zakázkového programu Solitaire pro speciální zákazníky. Jeho základem je starší model Chiron, včetně motoru W16.
    Bugatti Brouillard je prvním vozem zakázkového programu Solitaire.
    Bugatti Brouillard
    Technickým základem je model Chiron, karoserie je však zcela unikátní.
    Bugatti Brouillard
    Kabina nabídne specifické čalounění a unikátní doplňky.
    Bugatti Brouillard
    Specialitou je podobizna koně, po kterém je vůz pojmenován, ve voliči převodovky.
    Bugatti Brouillard
    Bugatti Brouillard
    +
     Komentáře
  • AutoRevue

    Bugatti představuje zakázkový speciál Brouillard. Kupé skládá poklonu oblíbenému koni zakladatele

    Před 3 měsíci
    Stavba unikátních verzí se u francouzské značky posouvá na novou úroveň. Jde o první výsledek práce programu Solitaire.
  • Česko-Slovenský auto katalog

    Speciálnější auto už snad být nemůže. Bugatti Brouillard je jedinečná specialita, navíc poslední svého druhu

    Před 3 měsíci
    Bugatti odjakživa staví speciální automobily. A nyní se vrací k původní éře, kdy stavělo vozy na míru. Výrobce nejrychlejších aut světa představuje program Solitaire, jehož cílem je stavět auta na zakázku, přesně podle potřeb zákazníka. Zároveň s tím představuje první výsledek tohoto programu, Bugatti Brouillard. Základem Brouillardu je ještě dosavadní platforma s W16 pod kapotou, […] The post Speciálnější auto už snad být nemůže. Bugatti Brouillard je jedinečná specialita, navíc poslední svého druhu appeared first on ČSAKA.
  • AutoForum

    Bugatti ukázalo, kde bude vyrábět nový Tourbillon. Její „Ateliér” má ke klasické továrně hodně daleko

    Před 4 měsíci
    Přece nemůžete čekat, že se pomalu kusově vyráběné auto pro hrstku největších boháčů z celého světa bude dělat v podobné fabrice jako Dacia Sandero, že? A tak se v ní také nedělá a dál dělat nebude, nové zázemí Bugatti je pozoruhodné.
     Komentáře
  • fDrive

    Bugatti boří tradice a přechází na elektřinu. A rovnou postaví i novou továrnu

    Před 4 měsíci
    Legendární značka z francouzského Molsheimu se chystá na největší změny ve své historii. Vůbec poprvé se pod kapotou objeví i jiný druh pohonu, než benzín. Výroba plug-in hybridu se však už nevejde do historických prostor.
     Komentáře
  • AutoRevue

    Bugatti chystá nový atelier na své základně v Molsheimu. Bude to skvost moderní architektury

    Před 4 měsíci
    V tradičním sídle francouzské značky vznikne budova spojená s přírodou i historií, její tvar bude připomínat slavný Macaron.
  • CarNews24

    Bentley odhalilo, jak budou vypadat nejluxusnější vozy

    Před 4 měsíci
    Bentley už brzy vstoupí do světa elektromobility naplno. První sériový elektromobil této tradiční britské značky dorazí už příští rok – a nyní máme možnost nahlédnout do budoucnosti díky futuristickému konceptu EXP 15. A že je na co se dívat.
     Komentáře
  • AutoRevue

    Bugatti vzpomíná na Pierra Veyrona. Skvělý jezdec přinesl značce nejen slavné vítězství v Le Mans

    Před 5 měsíci
    Původně ho závody nezajímaly, nakonec se stal jedním ze symbolů francouzské značky, která mu postavila dokonalý hypersportovní pomník.
  • fDrive

    Bugatti 56 a 52 – Elektromobily, které neznáte

    Před 7 měsíci
    Historicky nejlevnější typy Bugatti byly ty na elektřinu. Jedno z nich sloužilo jako elektrická drožka pro Le Patrona. Závodní repliky vznikly pro potěšení dětí.
     Komentáře
  • VěraJ
    naMédium

    Jiří Kristián Lobkowicz se zabil na závodní dráze v Berlíně. Zemřel matce v náručí

    Před 7 měsíci
    Do Berlína jel se svou bugatkou vyhrát. Krátce po startu vylétl z dráhy a v rychlosti 220 km narazil do betonového ostrůvku S-bahnu. Dědic mělnicko-hořínské větve Lobkowiczů, velký šarmér a automobilový závodník, zemřel 22. května 1932.
  • Portál řidiče

    Století automobilů Bugatti: Z Francie k Volkswagenu

    Před 9 měsíci
    Znáte historii legendární značky Bugatti? A co mají s Bugatti společného Češi? Pojďme se na to společně podívat!  Bugatti Automobiles S.A.S., jak značku známe pod původním názvem, je fascinujícím příkladem toho, jak historie a modernita mohou splývat.
     Komentáře
  • Garáž

    Chystá se film o automobilovém géniovi, který definoval luxus. Ettore Bugatti prožije vzestup i tragédii

    Před 1 rokem
    Chystá se další celovečerní film z automobilového prostředí! Tentokrát půjde o historii ikonické francouzské automobilky Bugatti a jejího zakladatele jménem Ettore. O čem bude a kdy to celé vypukne?
     Komentáře
  • Novinky

    Příběh značky Bugatti se dočká filmového zpracování

    Před 1 rokem
    Po filmech Legenda jménem Lamborghini a Ferrari plánuje italský producent i film sledující příběh značky Bugatti, respektive jejího zakladatele Ettore Bugattiho.
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Bugatti Type 59 Sports z roku 1934 je prvním nezrestaurovaným vozem, který vyhrál ocenění Best of Show na Pebble Beach

    Před 1 rokem

    ·

    O víkendu se na Pebble Beach Concours d’Elegance tvořila historie, když vůz Bugatti Type 59 Sports z roku 1934 vyhrál cenu Best of Show, což je poprvé, co toto nejprestižnější ocenění v oblasti klasických automobilů získal vůz ze třídy konzervovaných vozů. Pebble má třídy pro takovéto nezrestaurované vozy od roku 2001, s konzervací… Čtěte více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • fDrive

    Volvo se chlubí starými auty v novém stánku. Nechybí ani historické elektromobily

    Před 1 rokem
    Průřez historií švédské značky, která za tři roky oslaví sté výročí, je k vidění přímo v Göteborgu. Tam vyrostla nová, reprezentativní budova v typicky střízlivém slohu, která skrývá mnoho zajímavého. Ty nejzajímavější a nejpřelomovější exponáty jsme pro vás zdokumentovali a okomomentovali.
     Komentáře
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Hlavní designér na míru z Bugatti o tvorbě skutečného automobilového umění

    Před 1 rokem

    ·

    Bugatti představilo minulý rok jedinečný Golden Era, jedinečný Chiron Super Sport vyrobený na oslavu dvou zlatých ér značky: 1909 až 1956 a 1987 až 2023. Bugatti má rozsáhlou historii na míru vytvořených vozidel, jak s předválečnými karosářsky upravenými vozy, tak s Veyronem a následujícími moderními modely, ale Golden Era… Přečtěte si více...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • Jalopnik
    Zdroj v angličtině

    Bugatti kdysi vytvořil nejrychlejší a nejluxusnější vlaky na světě

    Před 1 rokem

    ·

    Ve 21. století se Bugatti proslavilo rekordně rychlými hyperauty jako Veyron a jeho nástupce Chiron, ale mnoho lidí neví, jak rozsáhlá je jeho historie rychlosti. Kromě desítek různých typů závodních a silničních aut vyrobených během jeho 115leté historie, ve...
    Chcete dostávat články z anglických zdrojů?
  • DesignMag

    Bugatti vyrobilo dětskou verzi Baby II Type 35 ve výroční limitované Centenary Edition

    Před 1 rokem
    Francouzská automobilka Bugatti oslavuje sté výročí od startu modelu Bugatti Type 35 na závodu Grand Prix de Lyon v roce 1924. U této příležitosti vznikla přísně limitovaná edice dětského Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition. Jen šest kusů tak má velikost 75procentního originálu, který vznikl 3D skenováním původního vozu. „Každé Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition vzdává
  • Autoweb

    Bugatti bude pohánět automobilová smetánka. Nový hypersport bude mít motor V16

    Před 1 rokem
    Luxusní automobilka Bugatti konečně oficiálně potvrzuje motor pro připravovaného nástupce Chironu. Bude mít atmosférickou V16 od Cosworthu.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Bugatti představilo model přesně navržený pro fotbalisty. Jde o limitovanou edici, v aukci bude jen za kryptoměnu

    Před 2 roky
    Kopačky budou k dispozici jen formou dražby výměnou za kryptoměnu. Nejnižší možný příhoz je stanoven na asi 8600 Kč.
     Komentáře
  • AutoForum

    Dokážete ještě říci, z jaké země je reálně ten který automobil? A je to vlastně vůbec podstatné?

    Před 2 roky
    V poslední době se často mluví o čínských autech, která některým lidem pořád nevoní. Ale Tesly prodávané v Evropě jsou často také čínské, některá Volva jsou také čínská, některá BMW a Mini jsou také čínská. A je vlastně Škoda česká nebo Hyundai korejské? Hranice v tomto směru přestávají existovat.
     Komentáře
  • Novinky

    Sedmdesát bugatti se sešlo na 40. festivalu značky, od stoletých po nejmodernější

    Před 2 roky
    Každoroční Festival Bugatti, který automobilka pořádá v Molsheimu, se letos konal po čtyřicáté, opět o víkendu nejbližšímu výročí narození Ettoreho Bugattiho. Ten se narodil 15. září 1881, před pár dny přesně před 142 lety.
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    40. Bugatti Festival v Molsheimu
    +
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Významy názvů 41 automobilek: Někdy jde o jména, jindy o nesmysly

    Před 2 roky
    Názvy automobilek vycházejí často ze jmen jejich zakladatelů, ale ne vždy. Někdy jde o uměle vytvořené názvy.
     Komentáře
  • Garáž

    Desítky milionů za Bugatti? Lakování je umělecké dílo, které se tvoří klidně 600 hodin

    Před 2 roky
    Zákazníci neváhají za automobily z francouzského Molsheimu utratit desítky milionů korun, a proto se nevyplatí nic uspěchat. I to je jeden z důvodů, proč třeba i pouhé lakování Super Sportu Bugatti zabere 600 hodin práce.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    Proces lakování trvá u Bugatti klidně i 600 hodin.
    +
     Komentáře
  • Kočičí noviny

    Extrémně exkluzivní značka má svůj první elektrický model. Co na tom, že je to Scooter

    Před 2 roky
    I přes spojení ikonické značky Bugatti s předním technologickým inovátorem v oblasti automobilismu Rimac si na elektromobil Bugatti budeme muset ještě nějaký ten rok počkat. Na Bugatti, které své vozy vyrábí v omezených sériích pro úzkou skupinu bohatých, se ostatně čeká běžně. V tom je elektrická koloběžka Bugatti naprostou výjimkou, která potvrzuje pravidlo.
     Komentáře
  • 100+1 zahraniční zajímavost

    Ettore Bugatti: Nejznámější automobilový sochař

    Před 2 roky
    Příběhy mužů, kteří stáli u zrodu italských automobilových značek, byly vždy plné vášní. Stačí si vzpomenout na nesmiřitelný souboj Enza Ferrariho se závodními vozy, které vyráběli ve své továrně bratři Maseratiové. Ještě mnohem dřív se však na automobilovém nebi objevila hvězda podobné velikosti – Ettore Bugatti.
     Komentáře
  • Garáž

    Gumy za 880 tisíc spálí během chvíle: Bugatti Chiron je autem ohromujících čísel

    Před 2 roky
    Bugatti jich vyrobí jen šestnáct. S výkonem 1 500 koní jde o nejsportovněji naladěný Chiron, a tak vás asi nepřekvapí, že umí rozcupovat pneumatiky za necelý milion korun během chvíle.
    Bugatti Chiron Pur Sport
    Bugatti Chiron Pur Sport
    Bugatti Chiron Pur Sport
    Bugatti Chiron Pur Sport
    Bugatti Chiron Pur Sport
    Bugatti Chiron Pur Sport
     Komentáře
  • Garáž

    Sbírka tak vzácná, že o ní snila i samotná automobilka. Pět zachovalých Bugatti se vrátilo domů

    Před 3 roky
    Asi každý automobilový fanda by chtěl mít ve své garáži větší či menší sbírku výjimečných vozů – ať už jde o youngtimery nebo mladší či starší veterány. Jeden švýcarský sběratel vlastnil mimo jiné sbírku oldtimerů značky Bugatti – tak vzácných, že o ně projevila zájem dokonce samotná automobilka.
     Komentáře
  • MotorGuru

    Návrat domů! Bugatti odkoupilo pět historických vozů od švýcarského sběratele

    Před 3 roky
    Historie a dědictví jsou pro automobilky důležité, tím spíše u značek, které sahají tak daleko jako Bugatti. Francouzská značka, kterou založil Ettore Bugatti, začala vyrábět historické vozy od počátku minulého století - a pět z nich bylo v rukou jednoho vášnivého sběratele Bugatti, Hanse Mattiho, jak informuje server Motor1.com.
     Komentáře
  • AutoForum

    Na miliardovém setkání aut se blýskl vůz českého majitele, zanechal na něm výraznou stopu

    Před 3 roky
    Česká republika je zemí s nějakými 10 milióny obyvatel, v rámci celosvětové populace tedy nehraje téměř žádnou roli. V historii i současnosti Bugatti ale hraje roli kupodivu významnou, jak připomněl i letošní festival konaný na počest narození Ettore Bugattiho. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Nic už nedává smysl, jednou z posledních značek, která nenabídne elektromobil, je ta ovládaná nadšencem do elektromobilů

    Před 3 roky
    Je to až absurdní, neboť tato značka padla do rukou výrobci elektrických aut právě s tím, že díky tomu snáze nabídne elektromobil, který by jinak mateřský koncern VW draze a obtížně vyvíjel. A tak žádný nejméně dalších 10 let nenabídne, to dává smysl, že?
     Komentáře
  • Garáž

    Zapomeňte na modrou barvu u Bugatti. Zakladatel měl nejraději kontrastní žluto-černou kombinaci

    Před 3 roky
    S velkou částí automobilových značek se nám pojí určité barvy – ať už jde o rudé vozy z Maranella, stříbrné šípy ze Stuttgartu nebo sytě modré rally speciály s kontrastními žlutými symboly souhvězdí Plejád, spolehlivě se drtivé většině automobilových nadšenců při vyslovení dané značky vybaví tyto barvy. A typickou barvou pro Bugatti je… přece modrá, ne?
     Komentáře
  • Auto-mania

    Pro Bugatti je kombinace černé a žluté typická. Její historie sahá až k samotnému zakladateli

    Před 3 roky
    V posledních letech jsou modely Bugatti především modré, ale jsou to barvy žlutá a černá, které definují historii značky.
     Komentáře
  • Novinky

    Tradice žluto-černých bugatti sahá až k zakladateli

    Před 3 roky
    V automobilovém průmyslu málo vídaná kombinace žluté a černé má u značky Bugatti dlouho historii. Miloval ji už samotný zakladatel Ettore Bugatti.
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    Tradice žluto-černých bugatti
    +
     Komentáře
  • Svitavský deník

    Vše začalo plakátem. Bugatti složenou v bednách renovoval veteránista 12 let

    Před 3 roky
    Jeden plakát s autem Bugatti stojí za velkým snem Jakuba Staucha. Ten už roky jezdí na Vzpomínkovou jízdu na Elišku a Čeňka Junkovy do Litomyšle s vozy Bugatti. Prezident Českého Bugatti Clubu má ale i další sny. Chce postavit vůz, se kterým Junkovi odstartovali sportovní kariéru.
     Komentáře
  • AutoForum

    K mání je dodnes nejeté Bugatti vyrobené ještě před převzetím VW, nejrychlejší auto světa to bylo i bez Němců

    Před 3 roky
    Trochu se na něj zapomíná, tento vůz byl ale snad ještě větším zázrakem, než jakým se stalo „koncernové” Bugatti Veyron o dekády později. Vyrobila se jej jen hrstka, tento kus patří mezi třicítku rekordních strojů a je dodnes prakticky nejetý.
     Komentáře
  • Autoweb

    Eliška Junková byla uvedena do Síně slávy FIVA

    Před 3 roky
    Eliška Junková byla in memoriam uvedena do Síně slávy Mezinárodní federace historických vozidel FIVA.
     Komentáře
  • Travel Adventure

    Královna závodního volantu byla uvedena do Síně slávy FIVA

    Před 3 roky
    Eliška Junková byla in memoriam uvedena do Síně slávy Mezinárodní federace historických vozidel FIVA. Dějinný okamžik, který se zapíše zlatým písmem do historie našeho motorismu. Rozhodla o tom první červencový víkend mezinárodní porota. Iniciátorem nominace Elišky Junkové byl Stanislav Minářík, první viceprezident Autoklubu České republiky a člen legislativní a sportovní komise FIVA. Spolu s „královnou volantu“ vstoupily do Síně slávy takové osobnosti, jakými byli Sóičiró Honda a Battista Pininfarina.
     Komentáře
  • Garáž

    Bentley zase bude vyrábět klasická předválečná závodní auta! Tentokrát to bude legendární Speed Six

    Před 3 roky
    Bentley Speed Six je legendární závodní automobil nezaměnitelných tvarů, s ohromujícím zvukem, překvapující rychlostí a velikostí stodoly. Vyhrál LeMans v letech 1929 a 1930 a dodnes je hvězdou všech automobilových výstav. A Bentley Mulliner vyrobí dalších dvanáct kusů.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Bugatti se loučí s modelem Chiron limitovanou edicí věnovanou dceři zakladatele značky Ettore Bugatti

    Před 3 roky
    Všechna tři auta pojmenovaná po L’Ébé Bugatti už mají svého majitele. Dvě už jsou dodaná, poslední už brzy bude.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nová auta jsou už tak těžká, že první automobilka oficiálně žádá o změnu limitů u řidičáků

    Před 3 roky
    Nejsme zase tak staří, přesto velmi dobře pamatujeme doby, kdy více než 1 tunu vážila pouze velká, výkonná nebo luxusní auta. Dnes se zcela vážně bavíme o tom, že hmotnostní limit 3,5 tuny pro řidiče osobních vozů nemusí stačit, tomu se říká změna.
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Investiční Bugatti Veyron za 280 000 Kč pro širokou veřejnost. Vyrobí se 99 kusů a jeho hodnota už jen poroste

    Před 3 roky
    Když se něco jmenuje Bugatti, bývá to nekřesťansky drahé. Co naplat, tohle nikdy nebyla proletářská záležitost. Našli jsme ale jeden dostupný Veyron. A dá se na něm ještě vydělat!
     Komentáře
  • Novinky

    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie

    Před 3 roky
    Francouzská automobilka Bugatti si připomíná stoleté výročí vítězství závodního jezdce Jeana Mabilleho s modelem Type 13 na slavném závodu do vrchu v La Turbie. Zatáčky vysoko nad Středozemním mořem o 100 let později projel hypersportovní Chiron Pur Sport.
    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie
    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie
    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie
    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie
    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie
    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie
    Bugatti si připomíná stoleté vítězství na slavném závodu do vrchu v La Turbie
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Exkluzivní Bugatti za 195 milionů pro deset miliardářů dokončilo testování, brzy zamíří do výroby

    Před 3 roky
    Dárek na oslavu nedožitých 110. narozenin slavného Ettoreho Bugattiho a ikonického supersportu EB110 již brzy zamíří do klimatizovaných garáží sběratelů značky. Továrna na sny úspěšně dokončila testování a nyní čeká na finální vyhodnocení inženýrů, aby mohla zahájit výrobu všech deseti kusů ve svém ateliéru ve francouzském Molsheimu.
     Komentáře
  • AutoForum

    Cristiano Ronaldo ukázal své unikátní hodinky za víc jak 22 milionů, dokonale padnou k jeho Bugatti

    Před 3 roky
    Zdobí je 232 bílých diamantů, 109 černých safírů a byly vyrobeny jen pro něj, aby padly k podobně unikátnímu Bugatti Chiron. Vyšly na neskutečné peníze, ovšem jen z pohledu běžného smrtelníka. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Unikátní Bugatti vzniklé ještě před převzetím VW je k mání nejeté, stratosférické ceně se nelze divit

    Před 3 roky
    Bugatti bylo v posledních dekádách výkladní skříní technologií koncernu VW, v éře ještě před převzetím Němci ale nebylo o nic méně výjimečné. Tohle auto je podstatný střípek v mozaice historie značky.
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Dříve rarita, dnes běžná výbava vozidla. Historie hliníkových kol sahá až k Ettore Bugatiimu

    Před 3 roky
    Hliníková kola jsou lehčí, ale méně pevnější alternativou k ocelovým kolům. Vyrábí se několika způsoby a mezi hlavní výhody se řadí hmotnost a design.
     Komentáře
  • Novinky

    Bugatti slaví dvě velká výročí: Narození zakladatele a znovuzrození značky

    Před 4 roky
    Automobilka Bugatti za posledních zhruba 110 let vznikla třikrát a zanikla dvakrát a za jedním ze znovuzrození stojí italský podnikatel Romano Artioli. Své Bugatti EB110 odhalil 15. října 1991, na 110. výročí narození Ettora Bugattiho.
    Bugatti Type 10
    Bugatti Type 35
    Romano Artioli
    Čtyři Bugatti s přídomkem Super Sport před opuštěnou „modrou továrnou” v Campogallianu
    Romano Artioli
    Interiér Bugatti EB110 Super Sport, drobně modernizovaná verze z roku 1994
    Interiér Bugatti EB110 Super Sport, drobně modernizovaná verze z roku 1994
    Vidlicový dvanáctiválec Bugatti EB110
    Interiér Bugatti EB110 Super Sport
    Interiér Bugatti EB110 Super Sport
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Hvězda devadesátých let Bugatti EB110: Vzniklo jen 139 kusů, tento má najeto pouze necelých 1 100 km a je na prodej!

    Před 4 roky
    Devadesátá léta byla svým způsobem skvělé období. Technologie už byly na slušné úrovni, ale zároveň civilizace netrpěla jakousi řekněme „přetechnizovaností“, jako je tomu dnes. Lidstvo tehdy také žilo v mnohem menším strachu, zejména než po roce 2001. A v jedné rozhlasové anketě před asi dvěma roky lid dokonce rozhodl, že by se nejraději vrátil právě do této epochy. A není se co divit – v této době také vznikla spousta úžasných aut. Většinu z nás jistě napadne McLaren F1, a proč taky ne, bylo to po celou jednu dekádu nejrychlejší produkční auto světa. Ale bylo tu i Lamborghini Diablo, Ferrari F50 a v neposlední řadě také Bugatti EB110.
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    Bugatti EB110 GT (prototyp)
    +
     Komentáře
  • Autosalon

    Před 100 let zneškodnil Ettore Bugatti zabijáka motorsportu. Nastolil nový trend, který trvá dodnes

    Před 4 roky
    Bugatti Type 13 "Brescia" z roku 1921 mělo revoluční konstrukci popírající dosavadní zvyklosti.
     Komentáře
  • Novinky

    Geniální konstruktér Ferdinand Porsche zemřel před 70 lety

    Před 4 roky
    Ferdinand Porsche, rodák z Vratislavic nad Nisou u Liberce, právem patří mezi nejslavnější postavy automobilového průmyslu, dnes je podobnou legendou jako Ettore Bugatti nebo Enzo Ferrari. Konstruktér, který zemřel 30. ledna 1951, stál za vznikem řady přelomových konstrukcí včetně populárního Volkswagenu Typ 1, lidově řečeného Brouk.
     Komentáře
Reklama