Zavřít
Koenigsegg

Koenigsegg

Nejnovější články na Seznamu na téma Koenigsegg
  • Indian

    Test Drive Unlimited Solar Crown ukazuje prostředí

    Před 30 dny
    V galerii si prohlédnete město s mrakodrapy, noční ulici, krásné pobřeží, centrum se sochou i místa mimo město, kde o adrenalinové momenty při závodech nebude jistě nouze.
     Komentáře
  • AutoForum

    Christian von Koenigsegg prodává své soukromé auto, kupodivu nejde o Koenigsegg

    Před 1 měsícem
    Šéfové automobilek obvykle jezdí ve vozech značek, které sami řídí, tuplem jsou-li jejich strůjci. Christian von Koenigsegg je ale poněkud neobvyklý případ, navíc jeho auta nejsou úplně vhodná pro každodenní ježdění. A tak v jeho garáži skončila i Toyota.
     Komentáře
  • MotorGuru

    Proč chladit turbo? Po dlouhé cestě se to vyplatí vědět

    Před 1 měsícem
    Chlazení turbodmychadla po intenzivní jízdě je dobrým zvykem, který prodlouží jeho životnost. Vysvětlíme vám, proč se to vyplatí a co se může stát, když ho chladit nebudete.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nové nejdražší auto světa je realitou, prodalo se za neskutečné 3,33 miliardy korun

    Před 2 měsíci
    Už nejde o spekulaci, ale o oficiální realitu, někdo vážně dal za jedno jediné auto takové peníze. Pokud jste si přišli rozmařilí, když jste si objednali novou Octavii RS za milion, tento člověk si jich mohl koupit 3 tisíce a ještě by mu zbylo na 50 plných nádrží do každé z nich.
     Komentáře
  • Novinky

    Vídeňský elektrický supersport Deus Vayanne se ukázal s neskutečným výkonem

    Před 3 měsíci
    Pokud automobilka Deus splní, co slibuje u čerstvě představeného elektrického supersportu Vayanne, bude to první sériové silniční auto s výkonem přes dva tisíce koní. Představil se na newyorském autosalonu.
     Komentáře
  • AutoForum

    Koenigsegg poprvé nahodil svůj převratný nový motor, z 2 litrů objemu doluje neskutečných 600 koní

    Před 4 měsíci
    Není zajímavý jen poměrem zdvihového objemu k výkonu, který generuje, ale i řadou použitých technologií. Škoda, že má jen tři válce, i díky tomu ale nakonec zní hodně hrubě.
     Komentáře
  • MotorGuru

    Poslechněte si, jak zní dlouho očekávaný vůz Koenigsegg Gemera. Má trochu jiný typ tříválce

    Před 4 měsíci
    Šéf automobilky nastartoval výkonný motor prototypu Gemera. A zní neuvěřitelně, píše web Top Gear.
     Komentáře
  • Portál řidiče

    Elektromotor od Koenigsegg - v čem je tak revoluční?

    Před 4 měsíci
    Automobilka Koenigsegg je známá tím, že vyrábí hypersportovní auta a pak také tím, že si maximum věcí dělá sama. Nenakupuje ani motory a očividně to nechtějí měnit ani v případě elektromotorů. Pustili se do vývoje a výsledkem je něco naprosto unikátního .
     Komentáře
  • Garáž

    Hennessey jen ladil bestiální Venom F5 na Floridě a při tom to rozpálil na 437 km/h

    Před 4 měsíci
    Severoamerický úpravce Hennessey je světově známý pro svoje divoké modifikace, které dokážou z už tak výkonných vozů stvořit naprosté silniční bestie. Jeho vlajkový model, Venom F5, prošel nedávno laděním na testovací dráze na Floridě a při tom zajel šílených 437,1 km/h!
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Bankrot automobilky Saab nešel odvrátit. Jak to souvisí s našimi Gripeny?

    Před 4 měsíci
    Příběh kultovního Saabu a pokusu o jeho záchranu je natolik silný, že jsme se rozhodli vám jej přinést. Připraveni ke vzletu? Born from jets? Startujeme!
     Komentáře
  • AutoForum

    Dealer už teď prodává úchvatnou novinku, která se začne vyrábět až příští rok. A má ji reálně skladem

    Před 4 měsíci
    Jakkoli to zní absurdně, je to tak. Nevíme, jak se to tomuto prodejci podařilo a jak je možné, že má vůz dovoleno prodat, koupit si u něj ale ještě dlouho před začátkem výroby můžete prezentační exemplář Koenigseggu Gemera.
     Komentáře
  • AutoForum

    Syn afrického diktátora vyzrál na úřady, zabavená auta za 0,5 miliardy si koupil zpět. Teď už mu je nevezmou

    Před 4 měsíci
    Představa, že si na lidi, kteří svůj rozsáhlý majetek nezískali dvakrát čestně, přijdete sankcemi a zabavováním majetku, dostává s tímto příběhem poněkud na frak. Teodor Nguema je po letech honu na něj zpět na svém a zdá se, že peníze dvakrát zaplacené na totéž mu moc nechybí.
     Komentáře
  • AutoForum

    Šéf Koenigseggu promluvil o budoucnosti elektrických aut. Ač jim fandí, neřešitelné problémy nezastírá

    Před 5 měsíci
    „Fantomas světa aut” rozhodně nepatří mezi ty, kteří by se při vyřčení slova „elektromobil” stavěli na zadní. Současně ale rázně odmítá pohádku o budoucím zlevnění takových aut, jejich nebetyčné čistotě a další přetvářky, které jejich postupné nařizování provází.
     Komentáře
  • Volty

    28kg elektromotor od Koenigseggu má výkon 250 kW

    Před 5 měsíci
    Má označení Quark a při své hmotnosti pouhých 28 kg nabízí výkon neuvěřitelných 250 kW! A jelikož se jedná o Christiana von Koenigsegga vyrábějící hypersportovní auta stejnojmenné značky, využití nalezne především jako pomocník spalovacímu motoru v plug-in hybridním uspořádání.
  • Garáž

    Nové sídlo Koenigseggu se pochlubí vlastním okruhem nebo filmovým studiem

    Před 6 měsíci
    Vize a cílevědomost Christiana von Koenigsegga jsou obdivuhodné – před zhruba třiceti lety si řekl, že jednou bude vyrábět ta nejrychlejší auta na světě, a dnes už víme, že svého snu dosáhl. Jeho automobilka dále roste a nyní se může pochlubit plány na modernizaci svého sídla ve švédském Ängelholmu.
     Komentáře
  • Garáž

    Záchrana spalovacích motorů odstraněním vaček? Zakladatel Koenigseggu říká, že možné to je

    Před 6 měsíci
    Švéd Christian Erland Harald von Koenigsegg je zakladatelem proslulé automobilky Koenigsegg, která má na svědomí jedny z nejrychlejších vozů světa. Jenže jak tento milovník techniky a rychlosti začínal, který model má nejraději a proč se nejspíše nedočkáme SUV s modro-červeno-oranžovým erbem ve znaku? Vše se dozvíte v našem rozhovoru s šéfem legendární značky.
     Komentáře
  • Garáž

    Koenigsegg přepisuje pravidla hry. Jeho nový elektromotor váží pár kilo a dává obří výkon

    Před 6 měsíci
    Švédská automobilka Koenigsegg je známá především výrobou drtivě rychlých supersportů, v budoucnu by se však mohla stát také velkým hráčem na poli elektromobility. Jejich nový elektromotor vznikl od prvního náčrtu přímo v automobilce, a přes své kompaktní rozměry a nízkou hmotnost nabízí velmi slušný výkon.
     Komentáře
  • MotorGuru

    Nejvýkonnější elektromotor na světě váží pouze 28 kilogramů! V Tesle jej nenajdete

    Před 6 měsíci
    Švédský výrobce hypersportovních aut Koenigsegg představil jednotku, o které tvrdí, že je to nejvýkonnější elektromotor, jaký byl kdy vyroben, informuje server Drive.
     Komentáře
  • fDrive

    Koenigsegg vytvořil nový elektromotor. Je nečekaně lehký a nabídne obří výkon

    Před 6 měsíci
    Základní elektromotor dostal označení Quark a nabídne výkon 250 kW. Quark ohromí hmotností jen 30 kg. Silnější elektromotor Terrier nabídne 500 kW a 1 100 Nm.
     Komentáře
  • AutoForum

    Alpine se s novým modelem přidá na špatnou stranu, nedává to absolutně žádný smysl

    Před 6 měsíci
    Představte si, že jste velká automobilka a pokrýváte v podstatě všechny významné mainstreamové segmenty. Abyste prorazili i jinde, oživíte historickou značku a nabídnete pod ní úzkoprofilový produkt. A pak ho zase zrušíte a nabídnete totéž, co všichni ostatní. Přesně to teď dělá Renault s Alpine.
     Komentáře
  • CarsMag

    Co poodhalilo novoroční předsevzetí švédské automobilky Koenigsegg?

    Před 6 měsíci
    Švédská automobilka neznamená jen Volvo, Scanii či Saab, ale také Koenigsegg.
     Komentáře
  • Garáž

    Dvacet let Koenigseggu CC8S: Budoucí klasika?

    Před 6 měsíci
    Takových už tu bylo – něco podobného si jistě řekla většina odborné i laické veřejnosti, když švédská automobilka Koenigsegg přišla se svým prvním produkčním vozem, typem CC8S. Koenigsegg však v porovnání s dobovými vládci silnic obstál se ctí, ba dokonce je v některých aspektech i převyšoval.
     Komentáře
  • Novinky

    Chystá Koenigsegg nový supersport? Novoroční přání to naznačuje

    Před 7 měsíci
    Švédská automobilka Koenigsegg dost možná chystá nové auto - alespoň můžeme-li považovat záhadnou siluetu u novoročního přání za upoutávku. Tma v ní neskrývá žádný dosud známý model této značky.
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Trvalo nám 43 let, než jsme vymysleli tento nepostradatelný prvek auta. Dnes je prakticky povinný a plní nespočet funkcí

    Před 7 měsíci
    Jízda v automobilu byla do té doby v podstatě sebevražedná mise, protože pásy tehdy neexistovaly.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Elektrifikaci se nevyhneme, i tak se ale některé automobilky snaží spalovací motory ponechat při životě

    Před 8 měsíci
    Toyota a Subaru se pomocí bio paliv pokusí zachovat spalovací motory. Jestli to snaha není marná ale ukáže až čas.
     Komentáře
  • AutoForum

    Čínský sen o vládě světu aut končí krutým vystřízlivěním, vše se změnilo za pár měsíců

    Před 11 měsíci
    Ve světě se proslavila jako firma, která převzala zbytky Saabu, zejména její vlastní aktivity ale její hodnotu vyhnaly na skoro 2 biliony - skutečně tisíce miliard - korun. To všechno je teď pryč.
     Komentáře
  • Garáž

    Nejrychlejší auto světa je z Chorvatska! Tipnete si, jak rychle vystřelí na stovku?

    Před 11 měsíci
    Není to Porsche, Ferrari, Lamborghini ani McLaren, Bugatti, Koenigsegg nebo Pagani. Králem rychlosti byl právě korunován pro mnohé neznámý vyzyvatel z Chorvatska poháněný elektřinou, který šokoval celý automobilový svět svou raketovou dynamikou.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Apollo Intensa Emozione je drsný supersport z karbonu. Jede a zní fantasticky

    Před 1 rokem
    Apollo Intensa Emozione, také označované jako IE, je jedním z těch vůbec nejdrsnějších sportovních aut, která kdy vznikla. Důraz na výkon i aerodynamiku je na něm znát na první pohled. A navíc skvěle zní.
     Komentáře
  • AutoForum

    Automobilka odhalila největší karbonová kola světa, bohužel pro „špatný” vůz

    Před 1 rokem
    Snižovat hmotnost má vždy smysl, zvlášť tu neodpruženou. Přesto máme pocit, že nabízet unikátní karbonová kola zrovna pro model, jehož hmotnost činí 2,5 tuny, není dvakrát rozumné.
     Komentáře
  • Garáž

    Ve Švédsku konečně začala výroba brutálního hypersportu. Má unikátní převodovku a jezdí přes 500 km/h!

    Před 1 rokem
    Christian von Koenigsegg vzdává hold svému otci a uvádí do výroby nejnovější hypersport s brutálním výkonem a extrémní cenovkou. Koenigsegg Jesko vyvine až 1 600 koní (s ekologičtějším palivem), ale zaplatíte za něj přinejmenším 62 milionů Kč.
     Komentáře
  • WN24

    Koenigsegg Jesko. Démon za 80 milionů a nejrychlejší převodovka na světě

    Před 1 rokem
    Hypercar Koenigsegg Jesko byl poprvé odhalen na mezinárodní výstavě v Ženevě v roce 2019. Od té doby ušel pořádný kus cesty a nyní se těší na sériovou výrobu a expedici natěšeným zákazníkům. První dodávky by měly proběhnout na jaře roku 2022 a vyrobeno by mělo být 125 kusů. Cenovka by měla být 2,3 milionu liber, což je v přepočtu skoro 80 milionů korun.
     Komentáře
  • Games

    Dorazily podrobnosti o závodech Test Drive Unlimited Solar Crown. Má se Forza bát?

    Před 1 rokem
    Další závodní MMO.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Klasická fosilní paliva nahradí biopaliva a syntetická paliva. Na jejich vývoji pracuje i Koenigsegg

    Před 1 rokem
    V Evropě panuje odpor ke spalovacím motorům. Kromě neustále se zpřísňujících emisních limitů se ozývají také různé státy, které tyto "zastaralé" motory chtějí zakázat. Některé automobilky se s tím ale nechtějí tak úplně smířit. Jednou z těch posledních, která na to reaguje, je Koenigsegg, který se rozhodl vyvíjet syntetické palivo.
     Komentáře
  • Garáž

    Bude Koenigsegg Jesko tou nejrychlejší Lego stavebnicí světa?

    Před 1 rokem
    Ti, kdo až doteď (mylně) smutnili, že si nikdy nebudou moci dovolit svůj švédský hypersport Koenigsegg Jesko, pro ty máme dobré zprávy – slavný hračkářský gigant a automobilka vyrábějící ty nejúchvatnější silniční vozy světa uzavřely dohodu o spolupráci. Pravda, patrně nebude mít ani pětilitrový osmiválec o výkonu 1 600 koní, a dokonce ani nebude mít maximální rychlost hodně přes 400 km/h… ale i přesto, je to přece Koenigsegg Jesko!
     Komentáře
  • WN24

    SSC TUATARA! Nejrychlejší auto světa, které bude stát v přepočtu skoro 38 milionů korun

    Před 1 rokem
    Když se dva perou, třetí se směje. O titul nejrychlejšího sériově vyráběného automobilu v posledních letech se praly zejména dvě automobilky. Souboj Bugatti a Koenigseggu svět motorismu moc dobře zná, do hry se ale vložilo třetí jméno. A vyhrálo. SSC Tuatara překonala bájnou rychlost 500 kilometrů za hodinu.
     Komentáře
  • Indian

    Test Drive Unlimited Solar Crown ctí DNA prvních dílů série

    Před 1 rokem
    Společnosti Nacon a KT Racing zveřejnily nový filmový trailer na Test Drive Unlimited Solar Crown. Hra ctí DNA předešlých dílů série a ponoří vás do detailního světa s luxusními automobily.
     Komentáře
  • Garáž

    Že jsou benzinové tříválce slabé? Tyto motory nabízí výkonu víc než dost

    Před 1 rokem
    Když se řekne tříválec, spoustě lidem začnou hrůzou vstávat vlasy hrůzou a vybaví si v rámci porovnání nějaký užitkový spotřebič, například vysavač nebo sekačku. Jenže dost často jde o předsudky, jelikož tyto potenciálně hendikepované zážehové motory dokážou mnohdy vyprodukovat daleko víc výkonu než kdejaký čtyřpístový spalovák. Že ne? Sledujte!
     Komentáře
  • Garáž

    Jeden z nejbláznivějších vozů planety a jeho extrémní testování. Co musí podstoupit každý Koenigsegg Regera předtím, než se dostane k majiteli?

    Před 1 rokem
    Koenigsegg Regera aktuálně patří k jedněm z nejrychlejších aut světa, o tom není sporu. Koneckonců je momentálně držitelem rekordu ve zrychlení z nuly na 400 km/h a zpět na nulu – trvá mu to pouze 31,49 vteřiny. To by pochopitelně byla vynikající hodnota i pro pouhé zrychlení na 400 km/h, ale stihnout za tu dobu ještě z takové rychlosti zastavit do klidového stavu? To je jako z jiného světa. Co všechno musí ale takové auto podstoupit, než zamíří k majiteli?
     Komentáře
  • Garáž

    Sedm šílených aneb Nejrychlejší auta dneška: Jaká je jejich maximálka a za kolik jsou k mání?

    Před 1 rokem
    Rychlost fascinuje lidstvo celá staletí. Téma „nejrychlejší auto“ je spolehlivý recept na nejednu hospodskou debatu. Potom ta čísla – kolik stál vývoj, kolik hektolitrů vzduchu auto spolkne za minutu při plné zátěži nebo kolik bezesných nocí nad nimi jejich inženýři strávili. Některá z nich vynikají v maximální rychlosti, jiná ve zrychlení, pár z nich zvládá obojí – my vám přinášíme hned sedm aut, proti kterým i legendární Bugatti Veyron vypadá jako obtloustlý lenoch.
     Komentáře
  • CarsMag

    Koenigsegg tvrdí, že o svůj rychlostní rekord nepřišel

    Před 1 rokem
    Je tomu již několik týdnů, co americká společnost SSC podnikla ve svém automobilu jízdu, která byla zapsána jako nejrychlejší jízda sériové vyráběného vozu v historii. Během jízdy byl totiž stanoven rychlostní rekord překračující 500 km/h. Kdo je vítěz?
     Komentáře
  • Garáž

    Tušili jste, že koncept Škody Roomster neměl jedny dveře? A na jakém čínském super-SUV s divokými vraty se podílel švédský Koenigsegg?

    Před 1 rokem
    V automobilovém světě hraje důležitou roli design, který jde v ruku v ruce se symetrií. Jsme zkrátka zvyklí, že vozy mají určitý tvar a počet dveří sedících ke karoserii. Jenže najdou se i takové kousky, které se vymykají normálu a nejde jen o divoké koncepty. Podívejte se s námi na výběr vozidel s asymetrickými dveřmi.
     Komentáře
  • Autozine

    Výjimečný Koenigsegg si lze i pronajmout. Firma za to chce půlku kupní ceny

    Před 1 rokem
    Pronájem aut, formou takzvaného operativního leasingu, je běžná věc. A když se takto nabízejí standardní auta, proč by se nemohly nabízet i supersporty? Přesně to si řekla kalifornská firma a začala nabízet skutečný unikát, který si nemůže dovolit jenom tak někdo. Jak pro cenu vozu, tak i pro jeho limitovanou edici. Kdo v něm přesto chce jezdit, má možnost si auto pronajmout.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Sériové auto poprvé překročilo rychlost 500 km/h. Podívejte se na záběry z kokpitu

    Před 1 rokem
    Jakou nejvyšší rychlostí jste kdy jeli v autě? 250, 300 na německé dálnici nebo na okruhu? SSC Tuatara zvládne přes 500 kilometrů za hodinu.
     Komentáře
  • Autozine

    Nové superauto zvládne jet přes 500 km/h. Poráží Koenigsegg i Bugatti

    Před 1 rokem
    Jaké superauto je nejrychlejší na světě, když mluvíme o sériových modelech? Zapomeňte na Bugatti a Koenigsegg. Dvojici aut, která o tento titul velmi dlouho bojovala. Do hry se zapojil ještě někdo třetí a podle informací které pronikají na veřejnost, to oběma stávajícím rekordmanům dokáže natřít doslova na plné čáře. Řeč je o vozu SSC Tuatara, který možná přepíše žebříčky nejrychlejších sériově vyráběných aut planety.
     Komentáře
  • SMARTmania

    Zapomeňte na Bugatti! Nejrychlejší auto světa pochází z USA a 500 km/h mu říká pane

    Před 1 rokem
    Dynamiku, kterou dnes dostanete od automobilů v cenové relaci do dvou milionů korun, ještě pár let zpátky patřila především supersportům. Nejen po této stránce se automobilový průmysl neuvěřitelně posunul. Takový Ford Focus RS nabízí 350 koní, CUPRA Formentor 310 koní a Mercedes A 45 AMG S se dostal až na 421 koní.
     Komentáře
  • Garáž

    Ať žije král! Seznamte se, tohle je nové nejrychlejší sériově vyráběné auto na světě

    Před 1 rokem
    Rychlostní meta 500 kilometrů v hodině je pokořena. V roce 2007 se stalo SSC Ultimate Aero nejrychlejším autem na světě, když sesadilo z trůnu dnes už ikonické Bugatti Veyron. Rychlost 412 km/h stačila na překonání hodnoty 407 km/h, kterou stanovilo hyperauto z Molsheimu. A teď, o třináct let později, přebírá korunu nástupce vozu Ultimate Aero, který si říká SSC Tuatara.
     Komentáře
  • Seznam Zprávy

    Nové nejrychlejší auto planety překvapí. Není z Itálie ani Švédska

    Před 1 rokem
    Jako první na světě pokořilo hranici maximální rychlosti přes 500 kilometrů za hodinu. A to dokonce i ve zprůměrovaném výsledku ze dvou pokusů, tedy podle pravidel Guinessovy knihy rekordů. Legitimita je proto nenapadnutelná.
     Komentáře
  • Novinky

    Nejrychlejší produkční auto světa mají Američané, na běžné silnici pokořilo 500 km/h

    Před 1 rokem
    Sériově vyráběné auto na silnici ještě nikdy nejelo takovou rychlostí. Americká malosériová automobilka SSC překonala rekordy Koenigseggu a Bugatti. Vůz jel až těžko uvěřitelných 331 mph, tedy 532,9 kilometru za hodinu. Při součtu s jízdou v protisměru činí rekord 508,73 km/h.
     Komentáře
  • CarsMag

    SSC Tuatara údajně nastavila nový rychlostní rekord mezi produkčními vozy

    Před 1 rokem
    Na oficiální vyjádření se prozatím čeká, nicméně po světě se začíná šuškat, že mezi produkčními automobily je zcela nový král nejvyšší rychlosti. Podle neoficiálních informací se má jednat o vůz SSC Tuatara, která zvládla jet novou nejvyšší rychlostí, jako Koenigsegg, který nový rychlostní rekord stanovil v roce 2017. Otázkou ale je, zda tento vůz skutečně jel rychlostí převyšující tu, kterou dokázalo jet Bugatti či Koenigsegg?
     Komentáře
  • Garáž

    Hračka v životní velikosti? Placka vyrobená na zakázku s vnitřnostmi z Corvette, to je Ares S Project

    Před 1 rokem
    Zakázkové karosárny se už v dnešní době netěší takové oblibě jako kdysi – přitom v padesátých a šedesátých letech šlo o poměrně běžnou záležitost. Vlastně i samotné automobilky je pověřovaly výrobou ručně dělaných karoserií, a nikoho tak nepřekvapí, že v tomto vynikali zejména vášniví Italové – za zmínku stojí kousky jako Aston Martin DB5, úplně první Lamborghini 350 GT, původní Alfa Romeo Giulia a další.
     Komentáře
  • CarsMag

    Pamatujete na Spyker? Prý se vrací!

    Před 1 rokem
    Je dost pravděpodobné, že název Spyker vám nebude něco říkat. Jedná se o nizozemskou automobilku, která za celou dobu své existence, tedy deset let, prodala méně než 300 automobilů. Nikdy se jí nepodařilo dostat se do povědomí širší veřejnosti, a to ani po druhém oživení v roce 2015.
     Komentáře
  • Novinky

    Jak řídit auto pod plachtou? Koenigsegg má unikátní způsob

    Před 2 roky
    Manipulace s autem, nemůžete-li ho řídit zevnitř, je díky vymoženostem dílenské techniky bez problému možná. Jenže standardní nářadí očividně není pro Koenigsegg dost dobré, a tak vymyslel zasouvací volant na dlouhé tyči. Doslova.
     Komentáře
  • Novinky

    Koenigsegg Jesko předvádí svůj řev. Je podivně maskovaný

    Před 2 roky
    Záhadné a snad i zbytečné maskování dávno představeného vozu není tak podstatné jako jeho zvuk. Koenigsegg Jesko má 1600 ryze benzinových koní. Automobilka podle instagramového příspěvku dost možná chystá něco většího.
     Komentáře
  • Garáž

    Holanďané musejí být šílení: Do „motokáry“ nacpali pětiválec turbo z Audi

    Před 2 roky
    Okruhová sezona je, i když se zpožděním, v plném proudu. A tak holandský Donkervoort příliš neotálel s představením své nové hračky, modelu D8 GTO. Pokud jste už v minulosti s některým s těchto výtvorů měli tu čest, tak po designové stránce vás jistě nemůže překvapit. Ovšem po výkonové stránce překvapí určitě – a v tom nejlepším slova smyslu. Pravda, Donkervoort je znám výrobou velmi účinných okruhových střel, ale tohle je docela jiná liga.
     Komentáře
  • Garáž

    Nejdražší auta světa: 20 nových vozů, za které zaplatíte opravdu raketu. Který obsadil první místo?

    Před 2 roky
    Je známo, že ceny starých a ceněných veteránů se nacházejí kdesi ve stratosféře. Ale jak jsou na tom ceny moderních rarit? Některé z těchto vozů jsou honosné, některé krásné, některé jednoduše šílené. Ale všechny mají něco společného – jejich automobilky se u jejich výroby pěkně nadřely.
     Komentáře
  • Garáž

    Utratili byste 40 milionů korun za zánovní auto? Pokud ano, pak je jedno na prodej!

    Před 2 roky
    Říká se jim takzvaná roční auta a mnohými jsou považována za tu nejlepší nabídku. S minimálním nájezdem, jasnou historií, ještě v záruce a hlavně po tom největším cenovém propadu v prvních pěti letech. Zkrátka ideální kup! Teď se mezi ročními auty objevil i dánský supersport Zenvo TSR-S, tedy auto, které zrychlí na stovku za 2,8 s.
     Komentáře
  • Garáž

    „Rodinné auto“, které zvládá 400 km/h? To dokáže jen Koenigsegg!

    Před 2 roky
    V historii automobilového průmyslu se objevilo jen několik málo odvážlivců, kteří se rozhodli vyzvat zavedené hráče jako Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Porsche a další – a ještě méně z nich o tom dnes může vyprávět. Švédský výrobce Koenigsegg však je jedním z těch mála. Na automobilku má tato značka poměrně krátkou historii, není však pochyb o tom, že se od nich ještě lecčeho dočkáme. Momentálně tvoří jádro nabídky supersport Jesko. Doba ale pokročila a už i Koenigsegg představil své „rodinné auto“, kterým je model Gemera. I když pravda, pořád je to Koenigsegg…
     Komentáře
  • Garáž

    Nejbláznivější výfuky sportovních aut, které se staly pravým uměleckým dílem

    Před 2 roky
    Navzdory přesvědčení většiny lidí (v čele s garážovými tunery) výfuk není jen kus rovné trubky vedoucí z motoru ven, který je zakončen rourou od kamen, aby to pořádně řvalo. Správný výfuk je velmi složitou soustavou, která při správném návrhu může přidat motoru výkon a dodat mu větší charisma v podobě správného brumlání, prskání, vrčení nebo ječení.
     Komentáře
  • Garáž

    Koenigsegg Jesko Absolut může jet až 532 km/h. Nemá však kde

    Před 2 roky
    Koenigsegg Jesko Absolut chce překonat rekord modelu Bugatti Chiron, který zajel na trati Volkswagenu Ehra-Lessien přes 490 km/h. Švédové chtějí dosáhnout 532 km/h.
     Komentáře
  • Aktuálně

    Elektrosupersport ze Srí Lanky nebo 600k tříválec. Takové unikáty mohly být v Ženevě

    Před 2 roky
    Přinášíme přehled malosériových unikátů, které kvůli koronaviru a zrušení ženevského autosalonu běžný smrtelník asi nebude moci vidět na vlastní oči.
     Komentáře
Reklama