Zavřít
Giorgetto Giugiaro

Giorgetto Giugiaro

Nejnovější články na Seznamu na téma Giorgetto Giugiaro
  • Auto

    Legendární DeLorean DMC-12 do detailu (1981–1982): Zpátky do budoucnosti!

    Před 1 měsícem
    DeLorean DMC-12 je dvoumístný sportovní vůz s motorem vzadu, vyráběný společností DeLorean Motor Company (DMC). Název DMC-12 s číslem označujícím cenu na americkém trhu v tisících dolarů pochází z předvýrobního období a nebyl oficiální.
     Komentáře
  • JAPAN-CARS

    Italdesign pracuje na vlastní Hondě NSX! - JAPAN-CARS

    Před 2 měsíci
    Jedno ze „svaté trojice“ slavných italských designérských studií – Italdesign, které už v roce 1968 založil Giorgetto Giugiaro, zveřejnilo pozoruhodný teaser. Vlastně na ní není nic kromě nápisu NSX Tribute a logo Italdesign. Ale to samozřejmě stačí na to, abychom se začali hodně těšit. Naprosto jistě se chystá remake ikonického designu Kena Okuyamy a Masahita […]
     Komentáře
  • Business-car

    Hyundai rozšiřuje obchod Bluelink o nové funkce. Zaměřují se na individualizaci interiéru - BusinessCar

    Před 3 měsíci
    Hyundai přichází s novou úrovní digitalizace a individualizace. Pro model IONIQ 9 poprvé nabízí tři exkluzivní digitální funkce dostupné přes Bluelink Store v aplikaci Bluelink App. Tyto novinky zahrnují vizuální motivy pro displeje, dynamický světelný design a virtuální řazení, čímž zákazníkům přinášejí zcela nový zážitek z jízdy. IONIQ 9 je prvním vozem značky Hyundai, který ›››
     Komentáře
  • AutoRevue

    Virtuální řazení už nabízí i Hyundai Ioniq 9. V rodinném SUV startuje digitální vylepšování

    Před 3 měsíci
    Ioniq 9 je prvním modelem, který se Hyundai rozhodl bezdrátově obohatit dodatečnými funkcemi. Tento přístup k modernizaci techniky značka postupně rozšíří na další vozy.
  • Aktuálně

    "Bezpečné auto je luxus." Slavný designér měl děsivou nehodu, z Defenderu zbyl vrak

    Před 4 měsíci
    Slavný italský designér Giorgetto Giugiaro měl minulý týden na Sardinii těžkou nehodu. Vyvázl ale bez vážnějších zranění.
     Komentáře
  • Autíčkář

    TEST: Saab 9000 Aero CS - jedna z nejrychlejších předokolek minulého století

    Před 4 měsíci
    Saab na počátku osmdesátých let spolupracoval s italským Fiatem na vývoji vozidla vyšší střední třídy. Model 9000 se stal ikonou a je mezi fanoušky značky oblíbený i dnes.
     Komentáře
  • Novinky

    Fascinující Maserati Boomerang ze sedmdesátých let ožívá díky zakázkové stavbě

    Před 8 měsíci
    Italská společnost GFG Style se pochlubila svým prvním vozem postaveným na zakázku pro jediného klienta. Model Peralta S navazuje na ikonický koncept Maserati Boomerang ze sedmdesátých let, základem je však moderní vůz.
    Peralta S navazuje na legendární koncept Maserati Boomerang z roku 1972.
    Peralta S
    Vůz z dílny GFG Style by měl stát na základech modelu Maserati MC20.
    Peralta S
    Původní koncept Maserati Boomerang
    Původní koncept Maserati Boomerang
     Komentáře
  • Portál řidiče

    Značka Hyundai: Od skromných začátků ke světovému lídrovi automobilového průmyslu

    Před 8 měsíci
    Automobil Hyundai si může dnes koupit skoro každý. Až už hledáte něco sportovního, kompaktního nebo spíš moderní SUV, v nabídce Hyundai si určtitě vyberete. Jaké ale byly začátky tohoto automobilového giganta?
     Komentáře
  • Garáž

    Na Maserati 4200 GT se bojíte jen křivě podívat, aby se „nepodělalo“. Ale pokud jede, je to, jako když děláte zakázané věci

    Před 8 měsíci
    Italská auta jsou prostě něco speciálního. Obdivujeme je, hýčkáme si je a možná jim věnujeme až příliš péče a pak nás stejně umí potrápit. Jsou to takové ty osudové vztahy, všichni to dobře známe. Jenže ta odměna, kdy se všechno správně točí, je prostě cestou do nirvány.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    Maserati 4200 GT.
    +
     Komentáře
  • Novinky

    Ikonický Fiat Panda slaví 45 let od premiéry

    Před 8 měsíci
    Malé hranaté autíčko, které na první pohled nepobralo příliš krásy ani výkonu, se stalo jednou z automobilových legend. Fiat Panda, který turínská automobilka oficiálně představila 6. března 1980 na autosalonu v Ženevě, vydržel ve výrobě téměř čtvrt století a celkem se vyrobilo na 4,5 milionu exemplářů. Z výrobních linek sjížděla také verze s pohonem čtyř kol a dlouho před současným boomem elektromobilů se v nabídce objevil i Fiat Panda poháněný elektřinou.
     Komentáře
  • Garáž

    Maserati Spyder je sice nádherné, ale náročného řidiče může zklamat

    Před 11 měsíci
    Nádherné italské křivky, výrazná barva, krásně zpívající osmiválec a vítr ve vlasech. V takovém autě mi přece nemůže nic chybět. Nebo snad ano?
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    Maserati Spyder Cambiocorsa.
    +
     Komentáře
  • Autobible

    Seat Leon slaví čtvrt století existence. Zažil slávu a okruhové závody, teď ve své původní podobě čeká na konec existence

    Před 1 rokem
    Seat Leon oslavil 25. výročí. Populární španělský hatchback toho stihnul za tuhle dobu opravdu hodně, ale aktuálně čeká na to, až se spolu s celou značkou Seat odebere do propadliště dějin. Jméno Leon ale možná přežije, už to ovšem bude Cupra.  Seat Leon si odbyl svou premiéru v roce 1999. Od té doby vzniklo zhruba 2,5 milionu exemplářů. Díky tomu jde o jeden z nejúspěšnějších modelů, který byl navržen, vyvinut a je vyráběn kompletně v Barceloně.
     Komentáře
  • Auto-mania

    SEAT Leon slaví 25 let. Od roku 1999, kdy se začal prodávat, je mezi lidmi už více než 2,5 milionu kusů

    Před 1 rokem
    SEAT Leon slaví v letošním roce své 25. výročí. Tento vůz je od svého prvního představení v roce 1999 již po čtyři generace lídrem kompaktního segmentu, který pravidelně přináší inovace v oblastech designu, techniky, sportovních výkonů a výbavy.
     Komentáře
  • Garáž

    Nejúžasnější krabička od Giugiara: Původní Fiat Panda musí každého nadšence do aut nadchnout

    Před 1 rokem
    Malé a jednoduché auto, které by však mělo být současně plnohodnotné a zvládnout všechny každodenní potřeby běžného italského řidiče, tak znělo zadání. A i když to byl nejspíš boj, Panda to nakonec dokázala.
    Fiat Panda 34.
    Fiat Panda 34.
    Fiat Panda 34.
    Fiat Panda 34.
    Fiat Panda 34.
    Fiat Panda 34.
    Fiat Panda
    Fiat Panda.
    Fiat Panda.
    Fiat Panda.
    Fiat Panda.
    Fiat Panda.
    Fiat Panda.
    Fiat Panda.
    +
     Komentáře
  • Autíčkář

    50 let Volkswagenu Passat. Porovnali jsme první a poslední generaci legendy střední třídy

    Před 1 rokem
    V loňském roce oslavil Volkswagen Passat kulaté jubileum a současně se představil v již deváté generaci. Přímé srovnání ukazuje, jak dlouhou cestu manažerská ikona za půlstoletí své existence urazila.
     Komentáře
  • Garáž

    Nádherný sedan Alfa Romeo 2000 Berlina nebudí tolik pozornosti, kolik by si zasloužil

    Před 1 rokem
    Ranní slunce se jen neochotně prokusuje oparem a lezavý chlad ode mě nedostatečně odděluje tenká bunda. Ale přesto se usmívám od ucha k uchu a v žilách mi koluje adrenalin, protože proháním po okresce skvělý italský sedan.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    Alfa Romeo 2000 Berlina.
    +
     Komentáře
  • Autosalon

    Retro: Kdyby se Škoda Favorit vyráběla s českým designem, šanci u Volkswagenu by nedostala

    Před 1 rokem
    Vývoj nového auta s předním pohonem byl v 70. letech jedno velké zoufalství
     Komentáře
  • Garáž

    Lancia Thema je neprávem přehlížený italský sedan. Jezdí skvěle, navíc ji koupíte levně a ani není tak nespolehlivá, jak se o ní říká

    Před 1 rokem
    Možná si vybavujete tu známou fotku Václava Havla, jak otočený dozadu dravě couvá. Vtipné je, že poprvé v tomto autě sedím vzadu a Ondra za volantem se otočí a odcouvá těch sto metrů na nejbližší křižovatku. V tu chvíli je mi jasné, že si za ten volant chci sednout také a o tomto autě něco napsat i vám.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    Lancia Thema 2.0 i.e. 16V.
    +
     Komentáře
  • Portál řidiče

    Vrátí se na silnice milovaný model automobilky Volkswagen? Uvažuje se o výrobě elektrického Scirocca

    Před 1 rokem
    Ve Volkswagenu se schyluje k návratu oblíbeného modelu Scirocco . Tentokrát by to mělo být ve formě elektromobilu. Pro Volkswagen může jít o skvělý marketingový tah , který může přilákat řadu zákazníků.
     Komentáře
  • Garáž

    Ikonický Golf slaví 50 let, v osmi generacích se ho prodalo přes 37 milionů kusů

    Před 1 rokem
    Model nižší střední třídy Golf německé automobilky Volkswagen, který byl představen před půl stoletím, 29. března 1974, je dlouhodobě nejdůležitějším modelem značky a patří k celosvětově nejprodávanějším automobilům vůbec. Dosud se ho prodalo v osmi generacích přes 37 milionů kusů. Během let se stal také etalonem své třídy, kterou Němci někdy podle něj nazývají „Golf-Klasse“. Přestože jeho výroba se spalovacím motorem za pár let zanikne, automobilka slavné jméno zachová pro budoucí model elektromobilu.
     Komentáře
  • Autobible

    Za Marcellem Gandinim: automobilový svět opustil jeden z velikánů, tvůrce Miury, Countachu a BX

    Před 1 rokem
    Ve středu 13. března nás dostihla smutná zpráva, že ve věku nedožitých 86 let opustil svět ikonického designu a obdivovaných karosérií jeden z posledních mistrů designérského řemesla zlaté éry, Marcello Gandini. Vzdejme mu hold alespoň krátkou vzpomínkou.
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    Citroën BX patří mezi poněkud fádní design počátku osmdesátých let, ale taková byla doba. Tvary se přizpůsobovaly módě, ovšem Gandini jim i tak dodal osobitost…
    +
     Komentáře
  • Aktuálně

    "Smysl pro konstruktivní vzpouru." Marcella Gandiniho pohánělo vpřed rigidní dětství

    Před 1 rokem
    Marcello Gandini, jeden z nejvýznamnějších italských designérů 20. století, zemřel v nedožitých 68 letech.
    Miura (na obrázku v provedení Roadster) byla prvním Lamborghini z pera Marcella Gandiniho.
    Následovníkem Miury byl Countach, další z nadčasových Gandiniho aut.
    Karoserie Countachu je moderní dodnes, ačkoliv vznikla před půl stoletím.
    Dino 308 GT4 z roku 1973 je dalším Gandiniho dílem. Pověst říká, že Giugiaro, v té době dvorní návrhář Ferrari, se těžce urazil, když zakázku získal jeho konkurent.
    Lancii Stratos navrhl Gandini v roce 1973.
    Lamborghini Urraco P250 podle návrhu Marcella Gandiniho z roku 1972.
    Audi 50 bylo v 70. letech jen lépe vybaveným Volkswagenem Polo. I zde kreslil Gandini.
    Za designem původního Renaultu 5 stojí Michel Boué, Gandini však spolupracoval na verzi Turbo s motorem uloženým vzadu.
    Druhá generace R5 s přídomkem "Superpětka" však byla už kompletně dílem Gandiniho designérského studia.
    Citroën BX byl reinkarnací staršího Gandiniho návrhu pro Volvo. Auto z roku 1982 vypadá na veteránských srazech až nepatřičně, protože vůbec nestárne.
    Marcello Gandini (vpravo) před BMW Garmisch, které u Bertoneho pro mnichovskou automobilku navrhl v roce 1969.
    Jediný prototyp se ale ztratil, stejně jako všechny výkresy k němu. BMW se ale přesto v roce 2019 rozhodlo postavit jeho věrnou kopii jen s pomocí fotografií, počítačové silmulace a vzpomínek Marcella Gandiniho.
    Mělo k tomu dobrý důvod, protože Garmisch patří k nejpozoruhodnějším sedanům v jeho historii.
    Až v autě najdete šuplíček místo klasické schránky před spolujezdcem, vzpomeňte si na Marcella Gandiniho.
    Až v autě najdete šuplíček místo klasické schránky před spolujezdcem, vzpomeňte si na Marcella Gandiniho.
    +
     Komentáře
  • Novinky

    Volkswagen prý zvažuje návrat modelu Scirocco, techniku by mohl sdílet s Porsche

    Před 1 rokem
    Model slavného jména by se mohl vrátit jako třídveřové elektrické kupé s technikou, na které vznikne několik dalších koncernových modelů, včetně Porsche Boxster a Cayman.
     Komentáře
  • Magazín Auto

    Seat Ibiza slaví 40 let. Podívejte se s námi na historii legendárního modelu

    Před 1 rokem
    Šest generací, šest milionů prodaných kusů jen v Evropě. Seat Ibiza patří mezi jedny z nejlegendárnějších modelů kompaktních vozů, a letos slaví 40 let od svého prvního uvedení na trh.
     Komentáře
  • Auto-mania

    SEAT Ibiza Anniversary Limited Edition jako limitovaná edice k oslavě 40letého výročí oblíbeného modelu

    Před 1 rokem
    SEAT oslavuje 40. výročí Ibizy, nejikoničtějšího modelu značky, limitovanou edicí s označením „Anniversary“. Model pojmenovaný po ostrově Ibiza přinesl velké obchodní úspěchy.
     Komentáře
  • Proboha

    Glosa: Italský design mi vždy vykouzlí úsměv na rtech!

    Před 1 rokem
    Někteří exaktní vědci nazývají Boha či sílu, kterou za Bohem tuší, inteligentním designérem. Vůbec mi takové označení Boha nevadí, spíš naopak. Bůh skutečně naprojektoval v sobě samém všechno, co vidíme a čeho jsme součástí.
     Komentáře
  • Novinky

    Volkswagen Golf oslaví 50 let faceliftem a výstavou původního konceptu

    Před 1 rokem
    Automobilka Volkswagen si v příštím roce připomene 50 let od premiéry ikonického modelu, kterého se dodnes prodalo přes 37 milionů kusů. V rámci oslavy představí modernizaci osmé generace a připomene původní koncept.
    Volkswagen Golf první generace navrhoval Giorgetto Giugiaro.
    Volkswagen Golf první generace
    Volkswagen Golf první generace
    V Německu bude vůz vystaven společně s konceptem EA 276.
    V Paříži vystaví automobilka sedm předchozích generací modelu.
    V Paříži vystaví automobilka sedm předchozích generací modelu.
     Komentáře
  • Hospodářské noviny

    Hyundai Ioniq 5 přesvědčí designem i rychlým nabíjením

    Před 2 roky
    Na silnici je díky hranatým tvarům s prvky retra k nepřehlédnutí. Navíc jezdí úsporně, rychle nabíjí a uvnitř je prostorný. Konkurence? Možná nespí, ale zatím na něj nenašla adekvátní odpověď. Hranaté Hyundai Ioniq 5 je zkrátka exot úplně ve všem.
     Komentáře
  • Novinky

    Giorgetto Giugiaro slaví 85. narozeniny, patří k nejuznávanějším automobilovým designérům

    Před 2 roky
    Italský automobilový designér Giorgetto Giugiaro vtiskl podobu více než dvěma stovkám modelů aut, jichž se po celém světě vyrobilo přes šedesát milionů exemplářů. Giugiaro, který se narodil 7. srpna 1938, je znám svým rozsáhlým tvůrčím záběrem, který zahrnuje všechny segmenty automobilového průmyslu. Z jeho rýsovacího prkna například pochází první generace Volkswagenu Golf, minivůz Fiat Panda nebo supersport Lotus Esprit.
     Komentáře
  • Garáž

    Dnes slaví narozeniny jeden z nejvýznamnějších automobilových designerů všech dob. Giorgetto Giugiaro navrhoval i přelomové škodovky

    Před 2 roky
    Italský automobilový designér Giorgetto Giugiaro patří k nejuznávanějším automobilovým designérům. Vtiskl podobu více než dvěma stovkám modelů aut, jichž se po celém světě vyrobilo přes šedesát milionů exemplářů.
     Komentáře
  • Garáž

    Maserati Biturbo je prý jedno z nejméně spolehlivých aut vůbec. Když ale funguje, je skvělé

    Před 2 roky
    Maserati, to má být auto, které ve vás na první pohled rozpumpuje vášeň a zrychlí váš tep. Model Biturbo tohle rozhodně neumí, ale nelámejte nad ním hůl, má totiž jiné přednosti.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    Maserati Biturbo 2500.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Letošní Legendy můžete navštívit i dnes. Hyundai tam představuje skvělou přehlídku aut budoucnosti

    Před 2 roky
    Letošní automobilová slavnost Legendy je v plném proudu a jednu z velkých expozic si připravil i Hyundai. Na svém velkém stánku představuje futuristický retro koncept N Vision 74, světové auto roku Ioniq 6, nejnovější Konu i modernizovaný elektromobil Ioniq 5.
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    Hyundai na letošních Legendách v Praze
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Skvělá Ibiza slaví 30 let: První produkt spolupráce s Volkswagenem znamenal pro Seat nový start

    Před 2 roky
    Model Ibiza je pro Seat klíčový, před třemi dekádami totiž vznikl jako první produkt spolupráce s mateřským koncernem Volkswagen a rychle se stal bestsellerem, pilířem nabídky španělské automobilky. Letošní výročí je tak skvělou příležitostí si jeho barvitou historii připomenout.
    Supermoderní továrna Seat byla postavena na zelené louce v Martorellu, necelých třicet kilometrů od Barcelony.
    První vozy na výrobní lince v Martorellu.
    V Martorellu při premiéře byla také vystavena karoserie v názorném řezu.
    Třídveřová Ibiza, poprvé představená na exkurzi do výrobního závodu v Martorellu.
    Seat Ibiza GLX v nejsilnějším dvoulitrovém provedení s výkonem 115 koní (85 kW).
    První diesel byl 1,9 litru s atmosférickým plněním (TDI přišly později).
    Ibizy v obou karosářských verzích při zastávce v Yucca City, španělském filmovém Mini-Hollywoodu.
    Pětimístný interiér Ibizy ve výbavě GLX.
    Názorný průhled vozem Ibiza druhé generace.
    Originální řešení zadní nápravy s pružinovými vzpěrami a torzní příčkou.
    Originální řešení zadní nápravy s pružinovými vzpěrami a torzní příčkou.
    +
     Komentáře
  • Garáž

    První Seat Toledo byl českým snem, než štafetu přebrala Octavia. Verze GT je pak skutečné Auto Emocion

    Před 2 roky
    Značka Seat sice existovala desítky let, ale opravdových úspěchů se dočkala až v devadesátých letech, kdy přešla pod křídla koncernu Volkswagen. Jedním ze symbolických modelů té doby byla první generace modelu Toledo, která byla velmi populární i u nás.
    Seat Toledo GT 2.0 16V
    Seat Toledo GT 2.0 16V
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    Seat Toledo
    +
     Komentáře
  • AutoForum

    Stylovější alternativa VW Golf skončila jako propadák, ojetá je dnes levnou cestou k zajímavému autu

    Před 2 roky
    Fakticky mu nic nechybí, dokáže zaujmout technikou, odolností i dynamikou. A na rozdíl od Golfu je to stylové auto, za kterým se lidé ohlédnou. Jako nové ho ale chtěl málokdo, a tak se třetí Scirocco dá levně koupit jako ojetina.
     Komentáře
  • Garáž

    Volkswagen prý není značka pro nadšence. Za volantem prvního Scirocca si ale užijete každý kilometr

    Před 2 roky
    Kupé Scirocco jsem měl vždy rád. Jezdil jsem s druhou a několikrát i s třetí generací a vždy jsem jej považoval za velmi dobrý Volkswagen. Teprve teď se ale poštěstilo svézt se s tím prvním a z toho jsem byl doopravdy nadšený. První generace je dost možná ta nejlepší.
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    Volkswagen Scirocco GT
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Století českého automobilu: Octavia byla první Škodovka světové kvality

    Před 2 roky
    V našem seriálu Století českého automobilu půjdeme dekádu po dekádě a skrze články Tomáše Hyana odhalíme nejvýznamnější auta od 20. let až do současnosti. Nakonec v anketě právě vy rozhodnete, který český automobil byl v historii naší země tím vůbec nejvýznamnějším. Tentokrát zavítáme do let 90. a podíváme se na zoubek Škodě Octavia.
     Komentáře
  • AutoForum

    Autor první Octavie byl jmenován jednou z nejvýše postavených osob světového automobilového designu

    Před 3 roky
    Když se v 90. letech minulého století podílel na zrodu přelomové Škody Octavia první generace, asi ani jeho nenapadlo, že v roce 2022 stane na samém vrcholu toho, kam to lze v tomto oboru dotáhnout. Luc Donckerwolke teď vede design celého korejského konglomerátu Hyundai.
     Komentáře
  • Auto-mania

    Hyundai N Vision 74 získal v anketě „TopGear.com Awards“ ocenění „Instant Icon“

    Před 3 roky
    Hyundai získal jedno z nejprestižnějších ocenění v anketě TopGear.com Awards 2022. Projekt „pojízdné laboratoře“ Hyundai N Vision 74 byl vyhlášen jako „Instant Icon“ – okamžitá ikona.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Návrat sedmdesátek. Hyundai vyrobí repliku kupé, které nastartovalo korejský autoprůmysl

    Před 3 roky
    Hyundai jako oslavu svých historických kořenů vyrobí repliku vozu, který nastartoval korejský automobilový průmysl. Původní vozy Pony a Pony Coupe Concept ovlivnily dlouho vyráběnou modelovou řadu Hyundai Pony, ale z hlediska designu také oceňovaný elektromobil Ioniq 5 a koncept N Vision 74.
     Komentáře
  • Novinky

    Aktivisté pokryli moukou vzácné BMW od Andyho Warhola

    Před 3 roky
    Klimatičtí aktivisté v pátek posypali moukou BMW M1 s grafikou od amerického umělce Andyho Warhola. Incident se odehrál na výstavě v Miláně.
     Komentáře
  • AutoForum

    Moderátor Top Gearu si na soukromé ježdění pořídil italskou rallyovou ikonu, popsal rok života s ní

    Před 3 roky
    Je to svým způsobem splněný sen, kdo ale poznal život s italskými auty, ví, že se z něj snadno může stát noční můra. A to se nebavíme o dekády starém sportovním modelu. Chris Harris přiznává, že vyžaduje nemalou a ne zrovna levnou péči, má se ale čím odměnit.
     Komentáře
  • Garáž

    Pravá řidičská výzva: Řídili jsme českou dunovku – Závoďák Škoda MTX Buggy

    Před 3 roky
    „Zjednoduš a přidej lehkost“ – toto platinové pravidlo rychlosti má svůj původ v Anglii, ale platí univerzálně na závodní auta po celém světě. A tedy i na ta Československá. Pohleďte na tento názorný příklad jménem MTX Škoda Buggy.
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    Škoda MTX Buggy
    +
     Komentáře
  • Garáž

    Fiat 128 Sport inspiroval inženýry Golfu, na chuť mu přišel i sám Ferrari. Dnes vyjde na statisíce

    Před 3 roky
    Už jsem měl v rubrice několik starých Fiatů a vždy jsem si jízdu s nimi pochvaloval. Dnes tu vůbec poprvé mám některou verzi typu 128, a pokud nechcete číst chválu na ní, jste tady špatně.
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    Fiat 128 Sport 1100 S
    +
     Komentáře
  • Refresher

    Legendární DeLorean je zpět. Má ale úplně jinou podobu, než v jaké se proslavil v trilogii Návrat do budoucnosti

    Před 3 roky
    Znovuzrozená legenda přesedlala na čistě elektrický pohon.
     Komentáře
  • AutoŽivě

    5 aut, která zachránila automobilky před finančním krachem. Neměli jste některé z nich?

    Před 3 roky
    Mezi běžnou produkcí najdeme vždy několik aut, jež jsou obzvlášť ceněná. A ve firemním muzeu by si zasloužila zlatý piedestal. Přinášíme pět nejznámějších, která změnila historii.
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Proč měla některá auta půlená čelní skla? Skrývalo se za tím jedno nečekaně praktické řešení

    Před 3 roky
    Člověk se za historickými skvosty ohlédne tak či tak, nicméně až při bližším pohledu ho zaujme lišta v polovině čelního skla. Proč to tam vlastně je? Zjistili jsme to a překvapí vás to.
     Komentáře
  • Garáž

    Test bezprostředního oslíka za padesát tisíc: Seat Marbella nedosahuje kvalit sesterské Pandy

    Před 3 roky
    Někdy se testování youngtimerů trochu zvrtne a já najednou sedím v trochu ošuntělém obyčejném autě. Testovací jízdu se Seatem Marbella jsem si ale vydupal, protože původní Fiat Panda považuji za úžasné malé auto a zajímalo mne, jak moc jej Španělé vylepšili. Ale asi jsem si tu zkušenost měl odpustit…
     Komentáře
  • Autoweb

    Před 51 lety vzniklo auto s nejpodivnějším volantem všech dob

    Před 3 roky
    Auto snů, extrémně futuristický, téměř iracionální ale definitivně krásný model, jehož otisk se uchová v paměti každého fanouška: uplynulo víc jak půl století od 9. března 1972, kdy bylo Maserati Boomerang představeno na autosalónu v Ženevě. Šlo o koncept navržený proslulým Giorgettem Giugiarem a produkovaný studiem Italdesign.
     Komentáře
  • Garáž

    Vzhůru do budoucnosti! Ikonický DeLorean DMC-12 vznikne jako elektromobil, výklopné dveře nechybí

    Před 3 roky
    Slavný model DeLorean DMC-12 nejspíš prožije svůj návrat do budoucnosti. Slavná společnost Italdesign zveřejnila první upoutávkové video na model nazvaný DeLorean EVolved. Půjde o elektrickou reinkarnaci legendy z počátku osmdesátých let.
     Komentáře
  • Novinky

    Ožívá znovu DeLorean? Premiéru máme čekat ještě letos

    Před 3 roky
    Ještě na rok 2022 se údajně chystá premiéra znovuzrozeného DeLoreanu DMC-12. Má být elektrický a nebudou chybět křídlové dveře, stejně jako vzhled od studia Italdesign.
     Komentáře
  • AutoŽivě

    Upravený VW Golf s motorem 1.9 TDI konkuruje výkonem Bugatti Veyron. Pod kapotou má totiž 700 koní

    Před 3 roky
    Když diváci sledují start závodů na čtvrt míle, někdy mohou být překvapení výkonem některých aut. Tento Golf Mk1 s výkonem přes 700 koní není výjimkou.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nová auta rychle reznou jako kdysi, Tesly klidně už po 300 km, výrobci šetří na antikorozní ochraně

    Před 3 roky
    Po letech, kdy slovo „koroze” skoro zmizelo ze slovníků motoristů, se hnědý mor vrací na scénu v plné parádě. Stojí za tím mimo jiné elektromobilita nutící výrobce k úsporám na nesprávných místech, následky jsou viditelné prakticky ihned.
     Komentáře
  • CNN Prima News

    Na prodej je zapomenutý supersedan Bugatti z 90. let. Vyráběli jej sedm let

    Před 3 roky
    Dříve, než se na trhu nejdražších aut světa objevil model Bugatti Veyron, prodělala slavná francouzská značka ještě jeden velice zajímavý pokus reinkarnaci slavného jména. Proběhl v 90. letech v Itálii a kromě dnes už legendárního supersportu EB 110 vznikl pod vedením ďábelského podnikatele Romana Artioliho v pouhých třech kusech také skvostný sedan EB 112. Jeden je teď na prodej.
     Komentáře
  • AutoForum

    K mání je jeden z pouhých tří kdy postavených supersedanů Bugatti, jediný vzniklý přímo v továrně

    Před 4 roky
    Jsou auta výjimečná, vzácná, raritní a pak je tu tohle. Stroj tak mimořádný, že spousta lidí ani netuší, že vůbec vznikl. V době, kdy Bugatti ještě neovládal VW, se měl stát nejrychlejším sériovým sedanem světa, firmu ale spíše přivedl ke krachu.
     Komentáře
  • Autíčkář

    Hledání ztraceného minibusu

    Před 4 roky
    Komfortní osobní verze dodávek nejsou žádnou novinkou. Přesto mám pocit, že jsme něco cestou k dnešnímu Multivanu zapomněli.
     Komentáře
  • Auto-mania

    BMW Nazca M12 a Nazca C2 skončily pouze jako průkopnické koncepty

    Před 4 roky
    Legendární placaté BMW M1 mohlo mít nástupce. Návrhy italského designéra a jeho šikovného syna byly zhotovené na papíře, bohužel zůstaly pouze ve formě konceptu. Sběratelé a znalci si jich nicméně cení dodnes.
     Komentáře
  • Garáž

    Polský Polonez aneb „Nejmodernější osobní automobil zemí RVHP“: V Československu jsme z něj byli nadšeni, i když se sem nikdy nedovážel

    Před 4 roky
    Málokdo ví, že se Polonez stal nejúspěšnějším originálním polským automobilem, překonaly ho pouze varianty licenčních typů Polski-Fiat 125p a 126p, které ovšem měly obdobu pod italskou značkou Fiat, anebo Fiaty, jež se v Polsku vyrábějí dodnes, ovšem v rámci globálního odbytu FCA/Stellantis jako například Cinquecento (500).
     Komentáře
  • Garáž

    Volkswagen Jetta první generace už se na silnicích vidí málokdy. Projeli jsme se jedním upraveným exemplářem a nestačili se divit, co nabídne i dnešním nadšencům

    Před 4 roky
    Občas se i v této rubrice objeví upravené auto. Když má totiž někdo své auto opravdu rád, jen málokdy odolá a nezačne se v něm vrtat. Ať už se vám ale úpravy této Jetty líbí nebo ne, tak je příjemné poznat někoho, kdo se svému starému autu věnuje s takovou péčí jako Lukáš.
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta CL
    Volkswagen Jetta
    Volkswagen Jetta
    Volkswagen Jetta
    +
     Komentáře
  • Garáž

    I staré Audi 80 může být velmi příjemným youngtimerem

    Před 5 roky
    Staré hranaté Audiny mají něco do sebe. Sice nezaujmou každého, ale fanouškům značky se čtyřmi kruhy ve znaku mají co nabídnout dodnes. Já se s jednou Audi 80 druhé generace svezl už podruhé a byl jsem asi ještě spokojenější než kdysi.
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 1.6 Katalysator B2
    Audi 80 B2
    Audi 80 B2
    Audi 80 B2
    Audi 80 B2
    Audi 80 B2
    Audi 80 B2
    +
     Komentáře
Reklama