Aktuální doba je jako stvořená pro investování do starších aut. Můžete si pořídit drahá Lamborghini či Ferrari a vydělat na nich miliony, ale co když máte rozpočet do půl milionu a taky byste si rádi užili nějaký skvostný vůz a něco na něm vydělali? Přesně takovou otázku si teď pokládám i já, a proto jsem [&hellip
Hollywoodský herec Dick Van Dyke (97) ve středu ráno způsobil v kalifornském Malibu autonehodu. Jeho vozidlo se v dešti dostalo do smyku, herec následně ztratil kontrolu nad svým stříbrným Lexusem a narazil do brány. Podle zahraničních médií mu tekla krev z nosu a úst a je možné, že utrpěl otřes mozku.
Aztékové, kteří žili přibližně na počátku druhého tisíciletí našeho letopočtu na území dnešního Mexika, byli jednou z nejsofistikovanějších civilizací, co se týče zemědělství, číselné soustavy, kalendáře, medicíny i poezie. A měli také svoji vlastní astrologii s 12 znameními. Zjistěte, které znamení podle data narození jste vy a zda na vás sedí charakteristika daného znamení.
Jde jen o jednotky let starý vůz, přesto ztratil většinu své někdejší hodnoty. Na to, co umí, je tak dnes vlastně až absurdně levný. Můžete mít sedan i kombík, které jsou nejen rychlé jako čert, ale také patřičně luxusní.
Tento na zakázku postavený automobil je mezi zasvěcenými známý pod přezdívkou „The Beast“. A věřte, milí čtenáři, že přezdívka je to opravdu trefná – pod kapotou mu burácí letecký dvanáctiválcový motor Merlin o objemu 27 litrů.
Prodejní výsledky za rok 2022 jsou obrovským zklamáním. Jaguar trpí krizí identity, silnou konkurencí ze strany Land Roveru a stárnoucím portfoliem modelů, jak píše server CarScoops.
Největší krásce Británie táhne na třicítku. V březnu 1993 se DB7 poprvé objevila na ženevském autosalonu a plnila fotografie titulních stran všech automobilových časopisů. Nejstarší vyrobené kousky již brzy získají status historického auta a mě napadá, že její tvar zůstal absolutně nadčasový. Kdepak nějaký veterán, Aston Martin DB7 je úžasné GT z jedné moc hezké automobilové éry.
Britské značky v posledních letech padají ke dnu, a tak se slábnoucí prodeje snaží vykompenzovat vyššími maržemi. Chtěly tedy sáhnout do marží dealerů, které v posledních letech zatížily obrovskými investicemi. A se zlou se potázaly.
Vytrhnout starý šesti- či dvanáctiválec zpod kapoty historického auta a nahradit ho elektrickým pohonem je kontroverzní modifikací, vůz to ale leckdy vylepší. Londýnská Classic Car Show ukázala takto upravený Jaguar E-Type i Porsche 911.
To velké B v nadpisu není mýlka, tohle auto si tak skutečně říká. Nevzniklo zrovna včera, dílo Johna Dodda ale dokáže ohromit i 50 let po svém vzniku. Na prodej je jen kvůli tomu, že její tvůrce loni zemřel.
Musíme se ptát, v jakém stavu může takové auto po dekádách nulového využití být, tušíme ale, že sběratele to moc trápit nebude. Ti mají šanci přijít k velké vzácnosti vlastně relativně levně, rozhodně vzhledem k tomu, kolik tento vůz stál jako nový.
Málokterý vůz na světě dosahuje takové popularity, jako právě model XF z garáže jedné z nejslavnějších automobilek světa, Jaguar. Díky vzhledu těchto vozů si značku oblíbila i královská rodina. Sedan s označením XF sice není nejlevnější, nemusel by se za něj ale stydět ani agent 007. Design dosahuje takové kvality, že by mohl okamžitě udávat světový trend.
Jaguar je známá automobilka i pro svou participaci s královskou rodinou. Symbolizuje rychlost, luxus a také jistý osobitý styl. Dnes se podíváme na sedan XE, který má se starou érou společného pramálo. Do budoucnosti ovšem nese zajeté hodnoty kvality a ojedinělosti. Jaguar XE patří k tomu nejlepšímu, co od britské automobilky můžeme kopit. Kvalita je vyvážena cenou.
Hodně divokou ePrix v Kapském Městě po startu z 11. místa vyhrál António Félix da Costa ve voze Porsche. Nečekaný vítěz kvalifikace sahal po premiérových stupních vítězů, v posledním kole ale havaroval. Do závodu nenastoupila hned pětice jezdců, většina kvůli problémům se zavěšením.
Start z 11. místa, neplatný průjezd aktivační zónou a přesto vítězství. Tak by se dalo popsat vystoupení Da Costy, který si dojel pro první triumf v barvách Porsche. Na stříbrné příčce skončil Vergne, který ještě dvě kola před koncem vedl. Třetí místo si připsal Cassidy. Wehrlein sice nedojel, zůstává ale lídrem šampionátu.
Klasický Jaguar Mark II se už sice nevyrábí více než půlstoletí, přesto je možné si jej dnes koupit jako nový vůz – nebo alespoň pokus o jeho kopii. Kupodivu pochází z Japonska a technicky vychází z kompaktního hatchbacku od automobilky Toyota.
Aktuální stav pořadí Poháru jezdců a Poháru týmů po ePrix Hajdarábádu. Vedení v soutěži drží Pascal Wehrlein s náskokem 18 bodů na druhého Jakea Dennise. Týmovému seriálu vévodí Porsche, nejhůře je na tom netovární Audi.
Britský konstruktér a fanoušek značky Jaguar Paul Bailey od raných 90. let do počátku milénia stavěl zakázkové vozy Jaguar přetvořené k obrazu svému, a vznikly tak jedny z nejvýjimečnějších vozů s kočkovitou šelmou ve znaku, které spatřily světlo světa.
Během pár let chtěli mít „v elektrice” úplně všechno, velmi brzy se to ale ukázalo být nereálným. Na vině jsou prosté fyzikální zákony omezení daná pravidly pro vydávání řidičských oprávnění.
V indickém Hajdarábádu jsme letos poprvé viděli vítězství jiné pohonné jednotky než Porsche. Pro triumf si totiž dojel Vergne, který odolal nátlaku Cassidyho. Spolu s touto dvojicí vystoupal na pódium i třetí Da Costa, který se na bronzovou příčku posunul po penalizaci Buemiho. Wehrlein obsadil čtvrtou pozici a zůstává v čele šampionátu. Sportovní katastrofou skončil závod pro Jaguar. Bird a Evans totiž kolidovali a ani jeden z nich nedojel.
Musíte na tom být opravdu zle, abyste dostali napráskáno od někoho, kdo se sám potýká na hraně propasti. Přesně do této situace se dostal Jaguar. Jeho loňská prodejní bilance v Evropě je takové fiasko, že i odbyt Alfy Romeo vedle ní vypadá jako úspěch.
Už brzy se můžeme dočkat toho, že palubní deska našeho auta bude z kávy, potahy sedadel budou připomínat lněnou košili a jejich barva bude pocházet… Třeba z mrkve. Významný britský designér tvrdí, že nejpozději za deset let to bude naprosto běžný úkaz.
Pokud jste si mysleli, že krádež auta je v dnešní době díky vyspělým technologiím malým rizikem, moderní inovace vás možná přimějí změnit názor. Takzvané bezklíčové odemykání a startování automobilů už dávno činí i z nových vozů snadnou kořist. Mnohé automobilky zatím nejednají dostatečně rozhodně, největší německý autoklub ADAC bije na poplach.
Americký Ford má v plánu omezovat své operace v Evropě a soustředit se v budoucnosti na výrobu elektromobilů a lehkých užitkových aut. To s sebou nese hrozbu propouštění a zavírání továren. O jednu z nich projevila velký zájem čínská automobilka BYD – ale je otázka, jestli je to důvod k radosti.
Britská automobilka Jaguar pracuje na svém znovuzrození pro elektromobilní éru. Novinky se mají začít poodhalovat už letos a start nového počátku je naplánován na rok 2025.
Vítejte u prvního videa za stavby dalšího modelu a opět od Agora models. Začneme stavět model v měřítku 1:8 jednoho z nejkrásnějších aut na světě .... Jaguar E-Type 1961. 00:00 Intro 00:54 Recenze 07:26 Stavba 52:52 Výsledek 53:45 Zhodnocení
Ford patří mezi automobilky, které se rozhodly vyrazit cestou totální elektrifikace, zpátky ni krok. A tak dělá všechno problematické, co to má přinést - po zaříznutí úspěšných modelů a propouštění dojde i na zavření jedné z největších továren, kterou má dokonce prodat Číňanům.
Zatímco trakční baterie, které jsou instalovány do současných elektrických vozů, způsobují navýšení jejich hmotnosti v porovnání s automobily s klasickými spalovacími motory, v případě motorů je tomu naopak.
Bagdád hostí vůbec první autosalon v Iráku a navzdory tomu, že je benzin v zemi velmi levný, se tu ukazují i hybridní a elektrická auta. Ale také spousta motorek a upravené offroady.
Ve třetím týdnu byla v systému RAPEX vyhlášena pouze jediná svolávací akce. Týká se elektromobilu Mercedes-Benz EQE, který může mít špatně naladěný elektronický stabilizační program.
Nemá zuby, špatně vidí a ještě hůř slyší. Přesto si na toto zvíře často netroufne ani jaguár. Řeč je o mravenečníkovi velkém. Když se cítí ohrožen, může být smrtícím soupeřem.
Zřejmě zbytečná byla smrt 27leté Justyny Hulbojové a její čtyřleté dcery Leny. V pondělí je v anglickém Leedsu srazilo na chodníku sportovní auto. Matka s dcerou měly být na cestě do mateřské školky. Podle neoficiálních informací závodil řidič s jiným sportovním vozem, ve vazbě nakonec skončili tři lidé.
Francie pošle Ukrajině kolové tanky AMX-10 RC a obrněné transportéry Bastion. Informoval o tom list Le Figaro s odvoláním na rozhovor dvou prezidentů: Emmanuelem Macronem a Volodymyrem Zelenským. Vysvětlíme vám jejich schopnosti.
Prodej nových automobilů je v dnešní době poměrně nepředvídatelný, protože v posledních více než dvou letech jej ovlivnila spousta událostí. Některé automobilky se s tím perou lépe, jiné hůře. A kterými se meziročně daří?
Ve zlínské zoologické zahradě uhynul o vánočních svátcích dvouletý samec jaguára amerického. Pitva prokázala, že příčinou bylo zaškrcení a zauzlení střev, uvedli zástupci zahrady na webových stránkách. Samec Danny obýval společně se samicí Yunou expozici Jaguar Trek, kterou zoo otevřela letos na jaře.
Ve zlínské zoologické zahradě uhynul o vánočních svátcích dvouletý samec jaguára amerického. Pitva prokázala, že příčinou bylo zaškrcení a zauzlení střev, uvedli dnes zástupci…
Ve zlínské zoologické zahradě uhynul o vánočních svátcích dvouletý samec jaguára amerického. Pitva prokázala, že příčinou bylo zaškrcení a zauzlení střev, uvedli dnes zástupci zahrady na webových stránkách. Samec Danny obýval společně se samicí Yunou expozici Jaguar Trek, kterou zoo otevřela letos na jaře.
11. červen roku 1955 se zapsal do historie jako nejčernější den motorsportu, když během automobilového závodu Le Mans zahynulo tragicky 84 osob. Pořadatelé závod přesto nechali dokončit.
Těžko říci, proč modrý ovál dělá ze své nabídky v Evropě stále větší karikaturu někdejšího stavu. Zajímavá auta za dobré peníze pořád nabídnout umí, na starém kontinentu se ale rozhodl jít docela jinou cestou.
To, že zimní teploty snižují dojezd elektromobilů, je věc všeobecně známá. Některé modely s elektrickým pohonem se však s mrazy vyrovnávají lépe než jiné a uživatel nemusí dobíjet nějak výrazně častěji.
Jaguar dále vylepšuje svůj klíčový model, i po velkém faceliftu. SUV F-Pace do nového roku přijíždí s lepší výbavou v základu, a především schopnějším plug-in hybridním pohonem.
Spolehlivost aut je proměnlivá a záleží na spoustě faktorů, včetně toho, jak se s autem jezdí. Pojišťovna, která řidičům pojišťuje prodlouženou záruku, má ovšem docela bohaté statistiky na to, aby se na spolehlivost automobilových značek dokázala podívat zeširoka.
Najít dnes cenově dostupný vůz nemusí být snadné, zejména pokud hledáte výkonnější vozidlo. Ceny nových modelů v tomto segmentu se většinou pohybují v extrémních hodnotách, takže za malou třídu A AMG můžete klidně "vysolit" milion korun. Nemluvě o tom, zda dáváte přednost víceválcovému motoru, například V8.
Britská automobilka Jaguar se vytasila s novým modelem I-PACE. SUV, které kromě fantastického designu nabízí i slušný dojezd. Elektřina se ujala vedení a dodala zákazníkům tichý chod, zelenější jízdu, ale bohužel také vyšší cenu. Jaguar nikdy nebyl levná značka, elektrická varianta ovšem posouvá už tak vysoké ceny na ještě vyšší. Stojí toto krásné SUV vůbec za to?
Jaguar zaujal veřejnost svou elegancí a luxusem, který vychází z povahy Britů. XF reprezentuje sedan, který se hodí i pro krále. Dlouhý, prostorný, plný síly. Výrobci stvořili automobil, který okouzlí nejen svým stylem, ale také výkonem. Jezdit v tomto Jaguaru s sebou nese jistý status. Technologicky nabitý sedan, ze kterého se nám nebude chtít vystoupit.