Každá automobilová značka je spojena s určitým stereotypem týkající se jejich řidičů. Německý srovnávací portál Verivox se tak rozhodl vyhodnotil vozy, jejichž řidiči dostávají nejčastěji pokuty . Výsledky ukázaly, že nejde jen o značku auta, ale i o konkrétní model. Nejčastěji páchají přestupek šoféři modelu Škoda Superb, mezi značkami pak vede Porsche.
Cuore Sportivo - tímto sloganem před pár lety Alfa Romeo přesvědčovala zákazníky, že koupí jejich auta získají něco úplně jiného než u konkurence. A v mnoha případech se jí to velmi dobře dařilo. Zajímavý design, charakterní motory, hbitá jízda a příjemné řízení, v tom všem se „sportovní srdce“ dalo dobře najít. Jde to ale v případě hybridního crossoveru?
Cuore Sportivo - tímto sloganem před pár lety Alfa Romeo přesvědčovala zákazníky, že koupí jejich auta získají něco úplně jiného než u konkurence. A v mnoha případech se jí to velmi dobře dařilo. Zajímavý design, charakterní motory, hbitá jízda a příjemné řízení, v tom všem se „sportovní srdce“ dalo dobře najít. Jde to ale v případě hybridního crossoveru?
Kolony, ve kterých uvízly desítky řidičů před dvěma dny na rychlostní silnici I/35 u Hodkovic nad Mohelkou, způsobil opilý řidič. Ten totiž neopatrnou jízdou zavinil nehodu, kvůli níž musela být silnice na čas uzavřena. Nehoda se stala ve středu v odpoledních hodinách.
Podle Jamese Vowlese, šéfa týmu Williams, by neúspěšný pokus Sergia Péreze o předjetí Alexandra Albona během Velké ceny Singapuru mohl stát tým důležité body. Vzhledem k tomu, že do konce sezóny zbývá ještě několik závodů, umístění na vyšší pozici v Poháru konstruktérů by týmu přineslo peněžní ohodnocení.
Alfa Romeo plánuje řadu projektů, jedním z nich je i nedávno odhalená moderní reinkarnace modelu 33 Stradale. Vždy ale uvedených vozů vyrobí nanejvýš nízké desítky. Nejbližší se má ukázat už v roce 2026.
Ferrari v Singapuru vyhrálo první závod pod novým vedením Frédérica Vassuera, který označil letošní sezónu za náročnou. Francouzský šéf, který dříve působil u Renaultu (dnešní Alpine) a Alfa Romeo, přiznal, že byl na stupních vítězů emotivní.
Mysleli jste si, že Alfa Romeo patří mezi skomírající značky? Zdání klame. Italové z ničeho nic představili zbrusu nový supersport, který míří jak na elektrickou budoucnost, tak připomíná benzinovou minulost. Moc aut ale nevznikne.
Italové se tváří, že už za pár let nechtějí prodávat nic než auta s pohonem odmítaným většinou lidí. Sami ale vidí, že to nemusí klapnout ani v roce 2035, natož pak o dekádu dřív. A tak se dopouští docela chaotických vyjádření. (Petr Prokopec)
První volný trénink na upravené trati v Singapuru ovládl Charles Leclerc, na druhém místě se umístil Carlos Sainz a za ním skončil Max Verstappen. Kvůli městským rekonstrukcím musela být dosavadní trať upravena. Ve třetím sektoru zmizely čtyři zatáčky a vznikla rovinka dlouhá čtyři sta metrů. Tři žluté vlajky nezpůsobily monoposty, ale ještěři na trati.
Italská automobilka měla být dávno po smrti, nakonec ale s jediným modelem na jediném trhu dál zářila tak, že mateřský koncern napadlo se s ní znovu vrátit na scénu. O to se teď začne pokoušet, může ji ale snadno připravit o to jediné, díky čemu dnes tak „frčí”.
Navzdory všem spekulacím tým Alfa Romeo potvrdil, že svou jezdeckou sestavu minimálně pro příští sezónu měnit nebude. Čou Kuan-jü tedy dostane šanci ještě pro jeden rok, Theo Pourchaire zůstane rezervním jezdcem.
Alfa Romeo oznámila, že Valtteri Bottas i Kuan-jü Čou zůstanou týmovými kolegy i v příští sezóně. V posledních týdnech se objevily spekulace, že čínský pilot měl být nahrazen. Tým je ale o jeho výkonech přesvědčen.
Od roku 1997 procházejí auta, prodávaná v Evropě, nárazovými testy nezávislé organizace EuroNCAP. Od té doby prošlo nad 1800 aut velmi těžkým testováním a ne všechna dopadla dobře. Většina automobilek se bouřila a poukazovala na to, že testy jsou až příliš přísné a na výsledek je téměř nemožné dosáhnout. Jen po 5 měsících testování se [&hellip
Když si řidiči představují kompaktní auta, pravděpodobně si představí vozidla s malými motory, která se vyznačují úsporností a snadným parkováním ve městě. Avšak v minulosti existovala éra, kdy se v kompaktních autech ukrývaly ohromující motory s objemem přes tři litry. Dnes se podíváme na několik těchto raritních vozů, které nabízely výkon a zážitky z jízdy, které se sotva dají překonat.
Bude jich vyrobeno pouze 33 a můžete si vybrat V6 s výkonem 620 koní nebo elektromotor s výkonem přes 750 koní, pokud máte 44 milionu korun... Bez DPH.
Výjimeční lidé vždy fascinovali masy a miluje je i svět filmu. Platí totiž, že pokud jsou životopisné filmy dobře zpracované, jsou osvědčeným receptem na úspěch.
Alfa Romeo představila nový sportovní model 33 Stradale. Dostal legendární jméno a na výběr je mezi spalovacím motorem a elektromotorem. Vznikne jen 33 kusů a všechny z nich jsou prodané.
Nejrychlejší čas v druhém tréninku zajel Carlos Sainz. Druhým byl Lando Norris a třetím Sergio Pérez. Ihned v prvních minutách byla vyvolána červená vlajka. Lance Stroll ztratil výkon. Údajně se jednalo o problém s palivovým systémem. Vůz se již nepodařilo do konce tréninku opravit. Druhou červenou vlajku ke konci tréninku vyvolal Sergio Pérez v Parabolice. Utrhlo se mu auto a skončil v kačírku.
V prvním volném tréninku na italské Monze zajel nejrychlejší kolo Max Verstappen na Red Bullu. Druhý nejrychlejší čas zaznamenal Carlos Sainz a třetí se umístil Sergio Pérez.
Alfa Romeo Tipo 33 a silniční verze 33 Stradale. Vozy ze šedesátých let, které mnozí považují za jedny z nejkrásnějších všech dob, inspirovaly nejnovější supersportovní vůz Alfa Romeo. Nový model 33 Stradale, který má řidičům přiblížit výkon závodního vozu na silnici, je k dispozici buď s dvakrát přeplňovaným šestiválcem, nebo s plně elektrickým pohonem.
Italská automobilka chtěla tímto vozem udělat jakousi tlustou čáru za svou spalovací minulostí a možností volby pohonu dát zákazníkům najevo, že spalovací a elektrický pohon mohou být stejně „cool”. Kupci ale dali jasně najevo, co preferují.
Čínský pilot věří, že bude na startovním roštu i příští sezónu. Jezdec Alfy Romeo tak odmítl spekulace, které naznačovaly, že pro nedostatek osobních sponzorů přijde o sedačku ve formuli 1.
Nové smlouvy pro Lewise Hamiltona a George Russella. Mercedes podnikl ještě před Velkou cenou Itálie důležitý krok, když si zajistil jezdeckou sestavu až do konce sezóny 2025.
Automobilka Alfa Romeo představila nový vůz, který chytne za srdce nejen fanoušky sportovní legendy. Italská firma představila model Alfa Romeo 33 Stradale, který je poctou stejnojmennému modelu ze šedesátých let. Jde i o návrat automobilky do sféry zakázkově vyrobených kusových vozů.
Alfa Romeo upevňuje svou tradiční pozici prémiové značky. Pomoci jí k tomu mají emotivní modely skýtající výjimečné zážitky. Jeden takový právě představila, navíc s možností nezvyklé volby.
Po několikaleté odmlce se Alfa Romeo skutečně vrací na pole dospělých sportovních aut. Exkluzivního modelu Stradale vznikne jen 33 exemplářů a my už máme smůlu.
Podobně jako Scuderia Ferrari, i Alfa Romeo pojede Velkou cenu Itálie ve speciálním zbarvení. Tým tím chce vzdát hold nejnovějšímu silničnímu modelu italské značky.
Je nezpochybnitelné, že designéři italské značky Alfa Romeo stále umějí vytvořit nádherná auta. Posledním příkladem je model Alfa Romeo 33 Stradale, která ovšem vznikne pouze v limitované třiatřicetikusové sérii. Jedná se o poctu stejnojmennému modelu ze šedesátých let a současně jde o prezentaci nejmodernějších technologií a o návrat značky do sféry zakázkově vyrobených kusových vozů.
Alfa Romeo představila speciální zabarvení, se kterým bude tento víkend závodit na italském okruhu v Monze. Livrej vzdává hold nejnovějšímu vozu Alfy Romeo - 33 Stradale.
Alfa Romeo nepředstavuje nová auta každý den, ale to představené právě dnes je skutečně výjimečné. Nejde o klasický sériový model, ale o skvostný ručně postavený vůz, který se může okamžitě postavit vedle legendárních modelů značky, a na který se bude vzpomínat ještě za hodně, hodně dlouho. Seznamte se s 33 Stradale.
Dvouspojkové převodovky spojují klady mechanických a samočinných převodovek a nejsou na trhu žádnými nováčky. Od svých počátků ušly dlouhou cestu a stávají se stále častějším typem i v běžných automobilech. Jak je to s jejich spolehlivostí a na kolik přijde oprava v servisu? A co dělat, aby dvouspojková převodovka vydržela fungovat, jak má? Velkou výhodou [&hellip
Svět rychlých aut fascinuje motoristické nadšence už desítky let. Za tu dobu známé automobilky jako Ferrari, Lamborghini, Porsche nebo třeba BMW představily mnoho jedinečných vozů, které se zapsaly do závodní historie. Jestli jste fanoušky sportovních aut, zkuste si otestovat své znalosti v našem kvízu. A třeba se dozvíte i nové zajímavosti…
O tom, že Alfa Romeo chystá nový supersportovní model, víme už skoro rok. Představí ho už zítra, 30. srpna. Šéf značky o něm tvrdí, že půjde o auto, které může hned stát v muzeu vedle nádherné Alfy Romeo 8C.
Vizuálně je to pořádně neskutečně přitažlivé auto, velkého úspěchu se ale jako nové nikdy nedočkalo. Jako ojetina to hit také není, dá se ovšem koupit výhodně. A vozy vyrobené po roce 2019 stíhá jen velmi málo problémů.
Pochopitelně máme obavy z toho, co BMW provede s novou em-pětkou po technické stránce, zejména její hmotnost se může stát snadno nepřijatelnou. Vizuálně by ale mohla být pořád akceptovatelná, tedy alespoň na současné poměry bavorské značky.
Studio Playground Games při vývoji očekávaného návratu Fable nezapomíná na Forzu Horizon 5. Vývojáři se chystají potěšit příznivce italských automobilů a mají pro ně bezplatnou aktualizaci i DLC.
Charles Leclerc by měl podle zpráv uznávaných novinářů ze světa motorsportu podepsat velmi brzy nový kontrakt s Ferrari. Je dost možné, že je v Maranellu dokonce podepsáno. Monačanova smlouva s italskou stájí by mohla trvat až pět sezon.
Od „nedohody“ s GM, z níž získal 1,5 miliardy, přes obnovení výroby Jeepu a Alfy Romeo až po opuštění Lancie. Kariéra Sergia Marchionneho byla plná světel i stínů.
Frédéric Vasseur, šéf Ferrari, tvrdí, že italský tým je „na míle daleko“ od dokonalé struktury a její hledání bude vyžadovat neustálý vývoj. Bývalý šéf týmu Alfa Romeo svoji roli zastává od ledna tohoto roku po odchodu Mattia Binotty.
Věřte nebo ne, ale Fiat je aktuálně nejúspěšnější značkou celého koncernu, i když je jeho portfolio postavené kolem starých spalovacích modelů, které se také prodávají nejlépe. Nenaznačuje to něco?
Letiště v Jindřichově Hradci v sobotu 29. července zaplnili majitelé a majitelky vozů značky Alfa Romeo. Konal se tu historicky první jihočeský sraz milovníků těchto italských automobilů. Podle výkonu pak účastníci akce soutěžili na čas ve sprintu a slalomu v šesti kategoriích.
Dvanáctá kvalifikace sezóny připadla na sprintový víkend ve Spa, a tudíž na pátek. Na osychající trati byl nejrychlejší lídr šampionátu Max Verstappen. Cestu za vítězstvím mu ale v neděli stíží penalizace za výměnu převodovky.
Alfa Romeo nepředstavila jedinou skutečnou novinku, nerozšířila prodejní síť a ani jsme si nevšimli, že by rozjela viditelné reklamní kampaně. Přesto prodejně roste v Evropě o 100 procent a někde dokonce ještě víc. Stal se snad zázrak? Značka spíš dělá z komára velblouda.
Max Verstappen aktuálně dominuje Formuli 1. To je fakt, který nikdo nemůže vyvrátit. Každý nicméně jeho nadvládu vnímá jinak, ať už jde o fanoušky nebo samotné jezdce a týmy. Co si každopádně o svém synovi myslí bývalý závodník F1 Jos Verstappen, respektive jaká je podle něj Maxova nejsilnější stránka?
Alfa Romeo odhalila speciální zbarvení, které aplikuje pro nadcházející závodní víkend v Belgii. Cílem je oslavit a zdůraznit partnerství se streamovací společností Kick, se kterou uzavřela spolupráci ještě před startem této sezóny.