Před 1 rokem
Zájem o nákup potravin, při němž využíváme vlastní nebo zálohované obaly, stále roste. A do českých obchodů se dostává unikátní systém prodeje v opakovatelně používaných obalech. Jak funguje MIWA a v čem se liší od jiných způsobů bezobalového prodeje? Už i u nás dnes poměrně běžně fungují různé koncepty prodeje zboží, které si primárně nepořizujeme v jednorázovém obalu. Jde o prodeje v bezobalových obchodech, kdy si odeberete pro vás optimální množství zboží ideálně do vlastní nádoby; nebo když si koupíte nápoj v zálohované lahvi, která se následně několikrát vrátí do oběhu. Atraktivní možností pro zákazníky je i nabídka zboží v systému bezobalového prodeje MIWA (zkratka MInimum WAste – minimum odpadu), a možná ještě zajímavější je pro obchodníky. Jak MIWA funguje a v čem tkví její deviza, nám vysvětlila Ivana Sobolíková, která má ve společnosti na starosti strategii udržitelnosti.